lol @ auto-update.. ik was net met interesse aan het lezen wat je zoal doet en ineens verschijnt je editquote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Edit: waarom loop ik mezelf in godsvredesnaam te verdedigen
Je hebt er duidelijk goed over nagedacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
Precies wat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
toch kan je dat onderscheid zo niet maken ..
Ik ben op een Mavo begonnen en ik ben nu MCTS gecertificeerd software engineer met een HBO studie als vooropleiding...
"enkel nut"quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Precies waat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?
Ook als je een niet zo charmante foto zou zien kan je denken 'misschien is zij/hij in het echt wel heel leuk en gewoon niet fotogeniek'. Dat heeft toch geen enkele nut. Op internet blijf je met zo'n foto gewoon niet leuk en je bent wel heel goedgelovig als je hoopt dat mensen verder kijken.
Ja och ...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Precies waat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?
Ook als je een niet zo charmante foto zou zien kan je denken 'misschien is zij/hij in het echt wel heel leuk en gewoon niet fotogeniek'. Dat heeft toch geen enkele nut. Op internet blijf je met zo'n foto gewoon niet leuk en je bent wel heel goedgelovig als je hoopt dat mensen verder kijken.
Gelukkig vinden andere mannen dat niet nodig.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ja och ...
Ik kan jou ook wel leuker erop zetten
Dankje voor de nuttige bijdrage.quote:
Geen probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef love_sharon het volgende:
Dankje voor de nuttige bijdrage.
Ah mên, nu was ik ook echt nieuwsgierig... Doe nog eensquote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
Edit: waarom loop ik mezelf in godsvredesnaam te verdedigen
Het was dan ook een vraagquote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik zo snel met iemand date?
M'n selectieprocedure wat dat betreft is ongeëvenaard.
Hmmmmz, even een opsomming voor de komende advocaten dan:quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Lamon het volgende:
Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.
Dus mocht je schade geleden hebben is een policy geen uitweg meer voor sites om die verantwoordelijkheid bij jezelf te leggen en kun je dat terug verhalen op de desbetreffende site.
Dit alles is een beetje overbodig misschien omdat ik het niet goed genoeg gevolgd heb destijds om echt te weten of het duidelijk directe negatieve gevolgen had voor jou als persoon.
Mensen die me persoonlijk kennen zouden een bitchslap krijgen voor zo'n vraagquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag
Nou oke, geen vraag, maar geen stellig feit![]()
Maar mochten wij elkaar dus ooit ontmoeten.. dan moet ik m'n Marokkaanse vriendjes meenemen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:
Mensen die me persoonlijk kennen zouden een bitchslap krijgen voor zo'n vraag.
Dus jongedame, niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar u heeft geluk dat u me niet persoonlijk kent.
Whehehe, als ze uit Nijmegen e.o. komen is de kans toch vrij groot dat ze me kennen en dus ook met rust zullen latenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar mochten wij elkaar dus ooit ontmoeten.. dan moet ik m'n Marokkaanse vriendjes meenemen?
Nobel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hmmmmz, even een opsomming voor de komende advocaten dan:
+/- 40 doodsbedreigingen via de email
2 dreigementen van schoonouders
1 baan kwijt
1 baan op het spel
Nah, ik zal Danny matsen; een kêkke beamer voor in de woonkamer is voldoende.
Sorry, ik ken maar één man uit Nijmegen en dat is alles behalve een Marokkaanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, als ze uit Nijmegen e.o. komen is de kans toch vrij groot dat ze me kennen en dus ook met rust zullen laten [ afbeelding ].
Er zitten wel echt leuke meiden tussen hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef GlenSpey het volgende:
Pfff.... zat zojuist even in gesprek met een RP dame...
Lelijke foto's en zo te merken iemand met een erg laag niveau... prullenbak
Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Er zitten wel echt leuke meiden tussen hoor
valt me op dat roodharigen wel meestal hoger opgeleid zijn.. zou daar dan toch iets van waar zijn....
It wasnt mequote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijkécht lelijk.
En daar betaal je dan ook nog geld voor. Ik zou een klacht indienen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijkécht lelijk. De foto die op haar profiel staat was duidelijk vanuit een bijzonder fortuinlijke hoek.
Houden zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ken maar één man uit Nijmegen en dat is alles behalve een Marokkaan
Dat werkt nooit bij mijquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Raven_NL het volgende:
selecteer eens meiden met rood haar en groene ogen voor de gein
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.quote:
Kom je ook nog in limburg dan ?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.
Laten we het er maar op houden dat ik afwisseling houd.
/googled Groesbeekquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.
Laten we het er maar op houden dat ik afwisseling houd.
Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Raven_NL het volgende:
En dan krijg je een geen interesse berichtje...
Van iemand die je nooit iets gestuurd hebt....
nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturenquote:
Probeer maar eens iemand een geen interesse berichtje te sturen.. dat kan nietquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturen
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
RP is raar..... stuur ik een geen interesse bericht.... krijg ik prompt van dezelfde persoon/profiel weer een interesse bericht...WTF
er is ook een blokkeer knopje hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
*zucht*quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigequote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Er zitten wel echt leuke meiden tussen hoor
valt me op dat roodharigen wel meestal hoger opgeleid zijn.. zou daar dan toch iets van waar zijn....
a niet nodig.... Ik stuur gewoon weer een geen interesse berichtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
er is ook een blokkeer knopje hoor
Dat had ik dus ook , maar laat je niet tegenhouden hoor .. soms komt het inzicht gewoon later.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigemaar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind
![]()
Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharigemaar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind
![]()
Mijn moeder is gaan samenwonen met iemand die ze via RP kent en een vriend van mij heeft er vele dates en uiteindelijk een vriendin aan overgehoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..
Definieer succesvolle date:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |