abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89963909
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Van de betaalde vond ik RP het prettigst, van de gratis sites OKcupid.
Relatieplanet, hoor daar helaas ook niet echt goede dingen over, ik ga wel even kijken op OKcupid, dank voor de suggesties.
pi_89963949
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Foxgod het volgende:

[..]

Relatieplanet, hoor daar helaas ook niet echt goede dingen over, ik ga wel even kijken op OKcupid, dank voor de suggesties.
Je hebt ook nog e-matching, is ook minder prijzig geloof ik. Kun je ook eens kijken.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89964065
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt ook nog e-matching, is ook minder prijzig geloof ik. Kun je ook eens kijken.
De mentaliteit van "Alleen voor hoger opgeleiden" staat me niet aan.
Als je dat nodig hebt om jezelf zo op een voetstuk te zetten dan heb ik in elk geval geen interesse.
Wisdom is the art of using knowledge
  woensdag 15 december 2010 @ 17:03:45 #204
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89964285
@Foxgod, @Raven

Na een verloren voetbalwedstrijd de scheidsrechter als zondebok aanwijzen is doorgaans een smoes voor het eigen falen. Geen dates kunnen regelen via een internetsite komt niet door bedrog, maar door jezelf.

Je kunt geen teksten schrijven, of je bent heel lelijk. Of je zoekt het buiten "your league".
Overal verstand van.
pi_89964380
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef macondo het volgende:
@Foxgod, @Raven

Na een verloren voetbalwedstrijd de scheidsrechter als zondebok aanwijzen is doorgaans een smoes voor het eigen falen. Geen dates kunnen regelen via een internetsite komt niet door bedrog, maar door jezelf.

Je kunt geen teksten schrijven, of je bent heel lelijk. Of je zoekt het buiten "your league".
Wat zwets jij nou weer..
Lees mijn topics eens, je komt erg dom over :W
pi_89964433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:58 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Als je dat nodig hebt om jezelf zo op een voetstuk te zetten dan heb ik in elk geval geen interesse.
Soort zoekt soort. Net zoals een homoseksueel zich richting een gay-bar begeeft. Een academicus zoekt denk ik niet direct contact met een schoonmaakster zonder diploma en met twee kinderen thuis. Althans niet voor een liefdesrelatie. :)
pi_89964469
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:58 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Jij hoeft er dan ook helemaal niets mee.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:13:43 #208
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89964702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Wat zwets jij nou weer..
Ik citeer even:

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Raven_NL het volgende:
Lexa schijnt echt bedrog te zijn :N

:W _O- :')
Overal verstand van.
  woensdag 15 december 2010 @ 17:27:51 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89965259
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Wat zwets jij nou weer..
Als jij vrouwen op datingsites net zo versiert als je dat in dit topic 'probeert te doen', dan zou ik als ik jou was even op één of andere cursus gaan. Gewoon hoe je vrouwen moet benaderen, want je mist toch wel enkele basisprincipes.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89965439
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als jij vrouwen op datingsites net zo versiert als je dat in dit topic 'probeert te doen', dan zou ik als ik jou was even op één of andere cursus gaan. Gewoon hoe je vrouwen moet benaderen, want je mist toch wel enkele basisprincipes.
Ik probeer macondo ook niet te versieren , ik probeer 'm uit de buurt te houden ..

Gaat heen gij kwade snoodaart >:)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:33:58 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89965499
Ik doelde eigenlijk meer op iedere vrouw die zich hier meldt en direct door jou besprongen wordt, maargoed, maakt niet uit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89965593
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Silenus het volgende:
Ik doelde eigenlijk meer op iedere vrouw die zich hier meldt en direct door jou besprongen wordt, maargoed, maakt niet uit.
je zwetst,
Maar als jouw enige bijdrage het in discrediet brengen van anderen is waarom lazer je dan niet lekker op ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:37:34 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89965643
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Foxgod het volgende:
Alle datingsites hebben hetzelfde probleem: scheve man/vrouw verhoudingen. Daarin is RP echt niet anders. En fake profielen heb je ook echt overal. En vooral de kleine 'gratis' datingsites staan er vol mee.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Raven_NL het volgende:
je zwetst,
Maar als jouw enige bijdrage het in discrediet brengen van anderen is waarom lazer je dan niet lekker op ;)
Zo kom je op mij ook over. Je kunt iets met die kritiek doen, of niet. Maar zo reageren is niet erg nuttig en ondersteund dat beeld alleen maar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89965720
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Alle datingsites hebben hetzelfde probleem: scheve man/vrouw verhoudingen. Daarin is RP echt niet anders. En fake profielen heb je ook echt overal. En vooral de kleine 'gratis' datingsites staan er vol mee.

[..]

Zo kom je op mij ook over. Je kunt iets met die kritiek doen, of niet. Maar zo reageren is niet erg nuttig en ondersteund dat beeld alleen maar.
Sorry hoor ik bespring helemaal niemand eigenlijk :?
Anders hoefde ik ook niet op rp te zitten he
pi_89965725
Ik heb me ooit 1 keer ingeschreven voor zon datesite en nu denkt google dat ik altijd op zoek ben naar de perfecte vrouw bij alleenstaandemamas.nl :')
pi_89965768
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Document1 het volgende:
Ik heb me ooit 1 keer ingeschreven voor zon datesite en nu denkt google dat ik altijd op zoek ben naar de perfecte vrouw bij alleenstaandemamas.nl :')
Net wat je zocht!
pi_89965784
Edit: ik moet zeggen dat ik tot nu toe zowaar met 2 mensen contact heb waarvan ik zeker weet dat ze echt zijn ..

( of ja eigenlijk 3 , maar die laatste telt eigenlijk niet)
pi_89965908
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Sommige opmerkingen komen anders behoorlijk sneu over. Dat degene die jou daar op aanspreekt vervolgens op mag lazeren, versterkt dat beeld alleen maar.
pi_89965927
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Net wat je zocht!
Precies! Maar dan 10 jaar jonger en met normaal kapsel. >:)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:46:12 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89965984
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
Met bespringen bedoelen mensen hier natuurlijk dat je bij iedere meid nogal loopt te slijmen. Dat is gewoon een kwestie van begrijpend lezen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89966006
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Sommige opmerkingen komen anders behoorlijk sneu over. Dat degene die jou daar op aanspreekt vervolgens op mag lazeren, versterkt dat beeld alleen maar.
Goed ik zal iets minder hard van me afbijten :)
pi_89966038
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Met bespringen bedoelen mensen hier natuurlijk dat je bij iedere meid nogal loopt te slijmen. Dat is gewoon een kwestie van begrijpend lezen.
Dat doe ik naar mijn mening ook niet , maarja ...
soms ben ik ook gewoon niet heel serieus ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:48:25 #223
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89966080
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Raven_NL het volgende:
Dat doe ik naar mijn mening ook niet , maarja ...
soms ben ik ook gewoon niet heel serieus ;)
Zo komt het over. Dus nogmaals: doe iets met die kritiek in plaats van iemand te vertellen dat 'ie op moet lazeren.
pi_89966105
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Document1 het volgende:

[..]

Precies! Maar dan 10 jaar jonger en met normaal kapsel. >:)
Je zoekt alleenstaande tienermoeders? :P
pi_89966373
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Lolaatje het volgende:
Die kan je tenminste nog lekker goedkoop mee uit eten nemen naar de Mac.
pi_89966642
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Die kan je tenminste nog lekker goedkoop mee uit eten nemen naar de Mac.
Burgerking is beter *O*
pi_89966697
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Shit misschien heeft google dan toch gelijk. :D
  woensdag 15 december 2010 @ 18:26:40 #228
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89967443
Om even serieus te reageren, ik heb op alleenstaande-papas.nl gestaan. Ik ben immers een alleenstaande vader, dus kom, laat ik eens kijken. Continu eruit gefilterd worden op sites alleen om je kind is ook niets.
Maar wat een trieste site is dat. Ontzettend klein bestand, met echt ontzettend weinig types die mij aanspreken. En daarnaast ook aardig wat fakers en ze proberen wel heel erg hard om je te laten betalen.

Laatst trouwens ook dat je nu onopvallend abonnee kon worden. Dan komt er een of ander neutraal iets op je bankafschrift te staan. Geen idee waarom je dat nou weer zou willen, maar dat kan aan mij liggen. Als je iets voor "erbij" zoekt, dan ga je niet daar zoeken lijkt me.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:28:01 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89967490
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Neelix het volgende:
Om even serieus te reageren, ik heb op alleenstaande-papas.nl gestaan. Ik ben immers een alleenstaande vader, dus kom, laat ik eens kijken. Continu eruit gefilterd worden op sites alleen om je kind is ook niets.
Maar wat een trieste site is dat. Ontzettend klein bestand, met echt ontzettend weinig types die mij aanspreken. En daarnaast ook aardig wat fakers en ze proberen wel heel erg hard om je te laten betalen.

Laatst trouwens ook dat je nu onopvallend abonnee kon worden. Dan komt er een of ander neutraal iets op je bankafschrift te staan. Geen idee waarom je dat nou weer zou willen, maar dat kan aan mij liggen. Als je iets voor "erbij" zoekt, dan ga je niet daar zoeken lijkt me.
Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaat ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 18:55:17 #230
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89968576
quote:
Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alvast iets zoeken voordat je bij je vriendin/vrouw weggaat ;)
Eh ja, dat is vast zo'n ontzettend grote markt dat je daar speciaal zoiets voor gaat doen :?
pi_89969023
Maar je wordt toch niet van dating sites geweerd omdat je kinderen hebt ?

Ik zie er zoveel met kinderen staan :?
  woensdag 15 december 2010 @ 19:10:46 #232
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89969330
Hij wordt niet van datingsites geweerd maar veel vrouwen vinden het een afknapper wanneer iemand een kind heeft. Dus velen mannnen/vrouwen worden alleen al afgeschreven om hun kind.
pi_89969682
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel. Ik word alleen gek van google en zn ads. Als iemand nu even mn laptop leent is het overduidelijk dat ik op datingsites heb zitten kijken. :P
  woensdag 15 december 2010 @ 19:22:12 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89969817
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel.
Nou ik wel hoor. Voor mij een no-go, ook als ik iemand IRL leer kennen.
pi_89970328
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef love_sharon het volgende:
Hij wordt niet van datingsites geweerd maar veel vrouwen vinden het een afknapper wanneer iemand een kind heeft. Dus velen mannnen/vrouwen worden alleen al afgeschreven om hun kind.
Het hebben van een kind vind ik niet direct een reden om iemand af te schrijven als ik naar mezelf kijk...
pi_89971619
quote:
16s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat schatte je op basis van de 5 berichtjes die je van mij hebt gelezen of aan mijn overduidelijke pic in mijn fobo waar het SPW gehalte gewoon vanaf straalt?
Correct :).

Het is me dan ook een raadsel welke universitaire studie je in gódesnaam doet...

En heb toevallig vandáág nog mijn twijfels uitgesproken over het niveau van de "universitaire opleidingen" van vandaag de dag... Two in a row :o.
I was an atheist until I realized I was God
pi_89971642
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit er een beetje over te grappen maar als iemand een kind heeft zie ik dat niet als een drempel. Ik word alleen gek van google en zn ads. Als iemand nu even mn laptop leent is het overduidelijk dat ik op datingsites heb zitten kijken. :P
Die targeting reclame gaat wel beetje ver ja. Ik zocht pas op wehkamp.nl iets en vervolgens op allerlei sites kreeg ik ads met die producten. Werkt vaak geeneens goed trouwens want als het dus een product is dat je ff checkt en besluit dat je geen interesse hebt dan krijg je dus steeds iets voorgeschoteld waar je geen interesse in hebt. Toen ik zocht naar hotel in Mexico en hostel in New York kreeg ik daar ook nog weken nadat ik er al lang geweest was nog ads van... kleine kans dat ik meteen weer ga :')

Maar goed, beetje offtopic :+
pi_89971696
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Nu met haar wo is het vast ineens datemateriaal geworden :D
Hoe kom je er bij dat ik zo snel met iemand date?

M'n selectieprocedure wat dat betreft is ongeëvenaard B-).
pi_89971862
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is me dan ook een raadsel welke universitaire studie je in gódesnaam doet...

En heb toevallig vandáág nog mijn twijfels uitgesproken over het niveau van de "universitaire opleidingen" van vandaag de dag... Two in a row :o.
Tja... er zijn er genoeg die van de uni komen en bv MCTS ( Microsoft certificatie) niet halen....
En er zijn er die HBO gedaan hebben en het wel halen ...

tja ...
pi_89972101
Kwam hier toevallig op, en zag dat het o.a over datingsites ging.
Ik ken mijn vriend ook via RP (april dit jaar). Ben nog altijd blij dat ik me toen heb ingeschreven, in mijn dagelijks leventje was ik hem nooit tegengekomen. En dat terwijl ik me (nog steeds niet) kan voorstellen dat ik iemand tegenkom die ik leuker vind.

Lexa vond ik trouwens een ballensite. Teveel berichten, teveel verschillende landen, ect. Als ik mijn berichten wou checken liep mijn (niet langzame) laptop al vast, waardoor de lol er snel af was.
Op andere datingsites heb ik nooit gekeken.
pi_89972409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Kwam hier toevallig op, en zag dat het o.a over datingsites ging.
Ik ken mijn vriend ook via RP (april dit jaar). Ben nog altijd blij dat ik me toen heb ingeschreven, in mijn dagelijks leventje was ik hem nooit tegengekomen. En dat terwijl ik me (nog steeds niet) kan voorstellen dat ik iemand tegenkom die ik leuker vind.

Lexa vond ik trouwens een ballensite. Teveel berichten, teveel verschillende landen, ect. Als ik mijn berichten wou checken liep mijn (niet langzame) laptop al vast, waardoor de lol er snel af was.
Op andere datingsites heb ik nooit gekeken.
Hoelang heb je er over gedaan ?
  woensdag 15 december 2010 @ 20:19:34 #242
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89972506
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ben jij zo "echt" ambitieus dan? In mijn optiek moet je minstens geven wat je vraagt.
Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
pi_89972659
Hoelang ik op die sites zat? Wel lang eigenlijk, weet niet meer hoe lang.
Why?
pi_89972694
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik vraag niet om iemand die alleen voor zijn werk leeft, vandaar ook mijn opmerking dat je werkleven moet kunnen passen in je privé leven, maar ik vraag wel om iemand die dezelfde visie heeft als ik. Wat dus betekent dat die onder aan de ladder staan niet genoeg vind en meer uit het leven wilt halen en daar ook voor wilt werken. Niks ten nadele van de mensen die er wel heel gelukkig mee zijn. Wat dus al snel betekent dat je daarvoor moet studeren en je vandaar makkelijk een verschil kan maken tussen mbo/hbo/uni.
toch kan je dat onderscheid zo niet maken ..
Ik ben op een Mavo begonnen en ik ben nu MCTS gecertificeerd software engineer met een HBO studie als vooropleiding...
pi_89972980
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is er nu weer mis met SPW? :X (verder voel ik me totaal niet aangesproken hoor)
Omdat ik een groot deel van de studentjes aldaar heb leren kennen en er is echt géén grotere kneuzenkermis dan dat :{.

Naja, kapsters vallen ook in die categorie als dat een troost is.
pi_89973022
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vanavond al een date. 23, uit Nijmegen, geneeskunde. En leuk, dus ik ben benieuwd!
Geef me haar geboortedatum en waarschijnlijk kan ik je dan wel het een en ander over haar vertellen o|O.
pi_89973048
quote:
3s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat ik een groot deel van de studentjes aldaar heb leren kennen en er is echt géén grotere kneuzenkermis dan dat :{.

Naja, kapsters vallen ook in die categorie als dat een troost is.
Behalve dat een kapster dan nog nut heeft :X
pi_89973414
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik ben op een Mavo begonnen en ik ben nu MCTS gecertificeerd software engineer met een HBO studie als vooropleiding...
Er zijn altijd uitzonderingen maar op een profielensite ga je niet rekening houden daarmee bij je criteria anders kan je net zo goed geen criteria invullen en een paar honder duizend profielen een berichtje sturen....

Je moet toch ergens op selecteren. Ik vink ook HBO en WO aan.
pi_89973854
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Edit: waarom loop ik mezelf in godsvredesnaam te verdedigen :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Spirit82 op 15-12-2010 20:53:21 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_89973860
quote:
5s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Huh? Wat is er volgend jaar dan :?.
Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.

Dus mocht je schade geleden hebben is een policy geen uitweg meer voor sites om die verantwoordelijkheid bij jezelf te leggen en kun je dat terug verhalen op de desbetreffende site.
Dit alles is een beetje overbodig misschien omdat ik het niet goed genoeg gevolgd heb destijds om echt te weten of het duidelijk directe negatieve gevolgen had voor jou als persoon.
pi_89974277
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

lol @ auto-update.. ik was net met interesse aan het lezen wat je zoal doet en ineens verschijnt je edit :+
pi_89975728
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Je hebt er duidelijk goed over nagedacht.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:19:46 #253
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89975746
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Precies wat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?
Ook als je een niet zo charmante foto zou zien kan je denken 'misschien is zij/hij in het echt wel heel leuk en gewoon niet fotogeniek'. Dat heeft toch geen enkel nut. Op internet blijf je met zo'n foto gewoon niet leuk en je bent wel heel goedgelovig als je hoopt dat mensen verder kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door love_sharon op 15-12-2010 21:25:24 ]
pi_89975842
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Precies waat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?
Ook als je een niet zo charmante foto zou zien kan je denken 'misschien is zij/hij in het echt wel heel leuk en gewoon niet fotogeniek'. Dat heeft toch geen enkele nut. Op internet blijf je met zo'n foto gewoon niet leuk en je bent wel heel goedgelovig als je hoopt dat mensen verder kijken.
"enkel nut"
pi_89975869
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Precies waat Vacaloca zegt. Hoe wil je in vredesnaam een fatsoenlijke selectie krijgen als je overal bij denkt 'nou misschien is dat wel een uitzondering op de regel'?
Ook als je een niet zo charmante foto zou zien kan je denken 'misschien is zij/hij in het echt wel heel leuk en gewoon niet fotogeniek'. Dat heeft toch geen enkele nut. Op internet blijf je met zo'n foto gewoon niet leuk en je bent wel heel goedgelovig als je hoopt dat mensen verder kijken.
Ja och ...
Ik kan jou ook wel leuker erop zetten ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 21:23:20 #256
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89975927
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ja och ...
Ik kan jou ook wel leuker erop zetten ;)
Gelukkig vinden andere mannen dat niet nodig.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef Lamon het volgende:

[..]

"enkel nut"
Dankje voor de nuttige bijdrage.
pi_89976098
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef love_sharon het volgende:
Dankje voor de nuttige bijdrage.
Geen probleem. :)
pi_89976523
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
Ah mên, nu was ik ook echt nieuwsgierig... Doe nog eens ;(.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:34:12 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89976632
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat ik zo snel met iemand date?

M'n selectieprocedure wat dat betreft is ongeëvenaard B-).
Het was dan ook een vraag ;)

Nou oke, geen vraag, maar geen stellig feit :7
pi_89976659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Lamon het volgende:
Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.

Dus mocht je schade geleden hebben is een policy geen uitweg meer voor sites om die verantwoordelijkheid bij jezelf te leggen en kun je dat terug verhalen op de desbetreffende site.
Dit alles is een beetje overbodig misschien omdat ik het niet goed genoeg gevolgd heb destijds om echt te weten of het duidelijk directe negatieve gevolgen had voor jou als persoon.
Hmmmmz, even een opsomming voor de komende advocaten dan:
+/- 40 doodsbedreigingen via de email
2 dreigementen van schoonouders
1 baan kwijt
1 baan op het spel

Nah, ik zal Danny matsen; een kêkke beamer voor in de woonkamer is voldoende :).
pi_89976702
Irritant die spam berichten op RP.

en krijg je een keer een bericht van een normaal persoon is het een mormel.
pi_89976759
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het was dan ook een vraag ;)

Nou oke, geen vraag, maar geen stellig feit :7
Mensen die me persoonlijk kennen zouden een bitchslap krijgen voor zo'n vraag :o.

Dus jongedame, niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar u heeft geluk dat u me niet persoonlijk kent :*.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:38:38 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89976902
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:

Mensen die me persoonlijk kennen zouden een bitchslap krijgen voor zo'n vraag :o.

Dus jongedame, niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar u heeft geluk dat u me niet persoonlijk kent :*.
Maar mochten wij elkaar dus ooit ontmoeten.. dan moet ik m'n Marokkaanse vriendjes meenemen? :7
pi_89977143
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar mochten wij elkaar dus ooit ontmoeten.. dan moet ik m'n Marokkaanse vriendjes meenemen? :7
Whehehe, als ze uit Nijmegen e.o. komen is de kans toch vrij groot dat ze me kennen en dus ook met rust zullen laten 14.gif.
pi_89977194
En toen was er koffie
pi_89977613
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hmmmmz, even een opsomming voor de komende advocaten dan:
+/- 40 doodsbedreigingen via de email
2 dreigementen van schoonouders
1 baan kwijt
1 baan op het spel

Nah, ik zal Danny matsen; een kêkke beamer voor in de woonkamer is voldoende :).
Nobel. ^O^
  woensdag 15 december 2010 @ 21:49:50 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89977663
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:

Whehehe, als ze uit Nijmegen e.o. komen is de kans toch vrij groot dat ze me kennen en dus ook met rust zullen laten [ afbeelding ].
Sorry, ik ken maar één man uit Nijmegen en dat is alles behalve een Marokkaan :D
pi_89977910
Kreeg net een berichtje van een man: "Hobby: bloed geven"

Loose it :')
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_89978015
Pfff.... zat zojuist even in gesprek met een RP dame...
Lelijke foto's en zo te merken iemand met een erg laag niveau... prullenbak :')
pi_89978249
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef GlenSpey het volgende:
Pfff.... zat zojuist even in gesprek met een RP dame...
Lelijke foto's en zo te merken iemand met een erg laag niveau... prullenbak :')
Er zitten wel echt leuke meiden tussen hoor :)
valt me op dat roodharigen wel meestal hoger opgeleid zijn.. zou daar dan toch iets van waar zijn....
pi_89978378
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

valt me op dat roodharigen wel meestal hoger opgeleid zijn.. zou daar dan toch iets van waar zijn....
Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijk :') écht lelijk. De foto die op haar profiel staat was duidelijk vanuit een bijzonder fortuinlijke hoek.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:00:58 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89978419
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijk :') écht lelijk.
It wasnt me :D
pi_89978484
selecteer eens meiden met rood haar en groene ogen voor de gein ;)
pi_89978495
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

It wasnt me :D
Klopt :P * spiekt op fobo :@
pi_89978513
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik zeg het niet snel maar deze was echt lelijk :') écht lelijk. De foto die op haar profiel staat was duidelijk vanuit een bijzonder fortuinlijke hoek.
En daar betaal je dan ook nog geld voor. Ik zou een klacht indienen. 8-)
pi_89978598
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry, ik ken maar één man uit Nijmegen en dat is alles behalve een Marokkaan :D
Houden zo.
pi_89978654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Raven_NL het volgende:
selecteer eens meiden met rood haar en groene ogen voor de gein ;)
Dat werkt nooit bij mij :P ik krijg gewoon allerlei resultaten dan...
  woensdag 15 december 2010 @ 22:04:46 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89978667
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Houden zo.
Jij komt uit Nijmegen?
pi_89978728
Ik zie hier wel het een en ander staan waarvan ik zeg "Ik zou d'r doen " :X
pi_89978763
quote:
5s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Cue_ het volgende:
Jij komt uit Nijmegen?
Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.

Laten we het er maar op houden dat ik afwisseling houd.
pi_89978830
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nee, ik woon in Nijmegen. En daarnaast woon ik op dit moment ook in Almelo en Groesbeek.

Kom je ook nog in limburg dan ?

voor de cultuurschok :')
  woensdag 15 december 2010 @ 22:07:34 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89978856
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

/googled Groesbeek
Aah daar zo. Almelo ook ja? :o

Afwisseling van vrouw, baan, woonplaats. Dat dit allemaal kan in Nederland :(
pi_89979334
En dan krijg je een geen interesse berichtje...
Van iemand die je nooit iets gestuurd hebt.... :')
  woensdag 15 december 2010 @ 22:16:24 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89979395
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Raven_NL het volgende:
En dan krijg je een geen interesse berichtje...
Van iemand die je nooit iets gestuurd hebt.... :')
Dat kan toch niet? :o
pi_89979497
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan toch niet? :o
nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturen
  woensdag 15 december 2010 @ 22:18:49 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89979544
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

nou ik weet HEEL zeker dat ik daar nooit iets naar gestuurt heb , of zou sturen
Probeer maar eens iemand een geen interesse berichtje te sturen.. dat kan niet :)
(denk ik)
pi_89979577
ff geprobeert, gaat inderdaad niet ?

asjemenou... _O-
pi_89979889
pi_89980615
RP is raar..... stuur ik een geen interesse bericht.... krijg ik prompt van dezelfde persoon/profiel weer een interesse bericht...WTF
pi_89980702
quote:
18s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
RP is raar..... stuur ik een geen interesse bericht.... krijg ik prompt van dezelfde persoon/profiel weer een interesse bericht...WTF
Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
pi_89980854
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Een man die het niet wil begrijpen vrees ik. Sommigen zijn behoorlijk volhardend.
er is ook een blokkeer knopje hoor :)
pi_89980860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
*zucht*
pi_89980867
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharige :P maar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind :'( :(
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89980901
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

er is ook een blokkeer knopje hoor :)
a niet nodig.... Ik stuur gewoon weer een geen interesse bericht })
pi_89981049
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Ik heb ook maar MBO hoor..als roodharige :P maar volgens de tests wel een IQ van 135, ik word gehinderd door forse tekortkomingen op het exacte vlak om verder te komen in wat ik leuk vind :'( :(
Dat had ik dus ook , maar laat je niet tegenhouden hoor .. soms komt het inzicht gewoon later.

Toen ik mavo deed kon ik geen zak van wiskunde .. allemaal 6jes..
Tot ik spelletjes ging schrijven, toen zag ik het licht .. ( letterlijk eigenlijk )
op HBO stond ik een 9 gemiddeld voor discrete wiskunde en analyse ...

Laat je nooit wijsmaken dat je iets niet kan ;)
pi_89981192
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..
pi_89981328
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
  woensdag 15 december 2010 @ 22:52:48 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89981358
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Nu ik dit topic een beetje volg vraag ik mij af of iemand van jullie wel eens een succesvolle date heeft gehad via een site?
Mijn moeder is gaan samenwonen met iemand die ze via RP kent en een vriend van mij heeft er vele dates en uiteindelijk een vriendin aan overgehouden :)
  woensdag 15 december 2010 @ 22:52:55 #299
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89981369
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je staat dus vrij laag op de ladder aldus love_sharon... Maar wel naast Ad Scheepbouwer, Hennie van der Most en wijlen Harry Mulisch..
Nee hoor want een mbo'er kan best wel omhoog klimmen op 'de ladder'.
Dat ligt helemaal aan je eigen instelling. Maar excuse me dat ik niet elk geval apart wil bekijken en onderzoeken. :')
pi_89981374
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Document1 het volgende:
Definieer succesvolle date:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')