abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89959692
Misschien is een hosselmeet een idee 8)7
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89960560
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vooral op het feit dat SPW/SPH-vrouwen altijd happen op zo'n overduidelijk uitlokkende meisjesplagenkusjesvragen-opmerking. :P
Maar ik zoen dan ook zo graag :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:39:21 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89960596
Dat weet ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89960641
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Silenus het volgende:
Dat weet ik.
1+1= date? O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:44:22 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89960791
Ik heb vanavond al een date. 23, uit Nijmegen, geneeskunde. En leuk, dus ik ben benieuwd!
Gourmetten of steengrillen?
pi_89960809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vanavond al een date. 23, uit Nijmegen, geneeskunde. En leuk, dus ik ben benieuwd!
Damnit, delf ik weer het onderspit ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_89961571
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar ik zoen dan ook zo graag :@
Oh ja ? O+
pi_89961661
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:06 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehad dat een vriend mij toe wilde voegen en ik hem en het geen van beide lukte ;) en geloof me bij Microsoft kunnen ze echt geen code schrijven _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
En tja fok heeft tientallen duizenden members, waarvan paar duizend actief... kan wat bijzitten natuurlijk. Maar een groot deel heeft wel ergens een steekje los ja :') of is gewoon nerd.
En nu hebben we er hier een die zowel nerd is als een steekje los heeft. Alles is mogelijk hier.
pi_89961690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Oh ja ? O+
Ja, maar niet met jou :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_89961733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar niet met jou :{w
jij weet helemaal niet hoe ik zoen :p

( eerlijk is eerlijk , ik schijn beter te knuffelen , maar toch :p )
pi_89961856
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

jij weet helemaal niet hoe ik zoen :p

( eerlijk is eerlijk , ik schijn beter te knuffelen , maar toch :p )
Feit dat ik niet met jou zoen, staat los van welke kwaliteit je dan ook mag bezitten of ontberen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_89962414
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Feit dat ik niet met jou zoen, staat los van welke kwaliteit je dan ook mag bezitten of ontberen :)
_O-
pi_89962580
Ah same old same old @ RP.
Ik maar berichten sturen en nergens een reactie op krijgen :')
Merk wel dat ik al sneller neig om bepaalde stukken bericht telkens hetzelfde te doen... Aanschouw de geboorte van een berichtenspammer.. het duurt nu niet lang meer :P
pi_89962679
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Merk wel dat ik al sneller neig om bepaalde stukken bericht telkens hetzelfde te doen... Aanschouw de geboorte van een berichtenspammer :P
Persoonlijke berichtjes doen het beter :)
pi_89962706
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Merk wel dat ik al sneller neig om bepaalde stukken bericht telkens hetzelfde te doen... Aanschouw de geboorte van een berichtenspammer :P
Reageren ze weer eens niet binnen vijf minuten? :N }:| :r :(
pi_89962792
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Reageren ze weer eens niet binnen vijf minuten? :N }:| :r :(
Nah er zijn ook van die aso's die in het geheel niet reageren , maarja een meisje met zo'n karakter wil je toch niet :)
pi_89962866
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Nah er zijn ook van die aso's die in het geheel niet reageren , maarja een meisje met zo'n karakter wil je toch niet :)
Precies. Ik heb echt al weken niet meer een 'geen interesse' gehad.
Niet reageren is het nieuwe geen interesse. En daar loop je dan je best op te doen met persoonlijke berichtjes.

Dat was 2 jaar geleden toen ik voor het eerst op RP kwam toch wel anders. Niet dat ik toen veel berichten nodig had, overigens :P
pi_89963281
Lexa.nl:

600 keer bekeken, 30 berichten verstuurd, 0,0 reacties terug, 70 euro armer, geen resultaat.

Geen aanrader.
pi_89963502
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Foxgod het volgende:
Lexa.nl:

600 keer bekeken, 30 berichten verstuurd, 0,0 reacties terug, 70 euro armer, geen resultaat.

Geen aanrader.
70 euro? Hoe lang ben je daarvoor betaald lid? Vond Lexa sowieso geen prettige site, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89963597
Lexa schijnt echt bedrog te zijn :N

ik heb ook weer een interesseberichtje...
quote:
Hallo, controleerde ik enkel door profiel toen ik van u zag en ik intrested in het spreken met you.i heb mijn beelden op msn was en ik nu online ben, is mijn msn bustyme@hotmail.com als u om met me geeft te babbelen
:W _O- :')
pi_89963600
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

70 euro? Hoe lang ben je daarvoor betaald lid? Vond Lexa sowieso geen prettige site, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
6 maanden, die dating sites zijn best wel prijzig indd, en als je er dan niks aan overhoud is het wel balen.
Wat is volgens jou een prettige site?
pi_89963704
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Raven_NL het volgende:
Lexa schijnt echt bedrog te zijn :N

ik heb ook weer een interesseberichtje...

[..]

:W _O- :')
Damn, zeker door babelfish gehaald, eerst van Engels naar Frans, dan naar Duits, dan naar Chinees en dan naar Nederlands, uitvoer is wat jij opgestuurd kreeg.
pi_89963734
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Foxgod het volgende:
Lexa.nl:

Geen aanrader.
Ik ben ook al 20x bekeken in 2 weken terwijl ik nog geen foto of profieltekst heb en de meeste toch wel zullen zoeken met vinkjes bij 'foto' en 'profieltekst'. Na wat zoeken had ik er een paar bij favorieten gezet en 1/3de daarvan bleken nepfotos te zijn. Verder zie je meteen al dat die site puur om geld draait, je kan geeneens beetje profielen kijken, na paar bekeken te hebben krijg je elke keer, waar je ook op klikt, de betaalpagina.

De zoekmogelijkheden zijn wel beter dan relatieplanet. Relatieplanet heeft volgens mij al jaaaaren geen opties toegevoegd aan hun site. Maar het straalt niet echt betrouwbaarheid uit. Dus ik ga geen geld er aan besteden. Had me er ook aangemeld voor opdoen van mailcontacten e.d. met Spaanse meiden omdat ik daar een tijdje zal wonen, maar bleek dus zelfde netwerk te zijn als Lexa. Dus ook even naar NLse meiden gezocht maar door bovenstaande is de drempel te hoog er serieus werk van te maken.
pi_89963857
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik ben ook al 20x bekeken in 2 weken terwijl ik nog geen foto of profieltekst heb en de meeste toch wel zullen zoeken met vinkjes bij 'foto' en 'profieltekst'. Na wat zoeken had ik er een paar bij favorieten gezet en 1/3de daarvan bleken nepfotos te zijn. Verder zie je meteen al dat die site puur om geld draait, je kan geeneens beetje profielen kijken, na paar bekeken te hebben krijg je elke keer, waar je ook op klikt, de betaalpagina.

De zoekmogelijkheden zijn wel beter dan relatieplanet. Relatieplanet heeft volgens mij al jaaaaren geen opties toegevoegd aan hun site. Maar het straalt niet echt betrouwbaarheid uit. Dus ik ga geen geld er aan besteden. Had me er ook aangemeld voor opdoen van mailcontacten e.d. met Spaanse meiden omdat ik daar een tijdje zal wonen, maar bleek dus zelfde netwerk te zijn als Lexa. Dus ook even naar NLse meiden gezocht maar door bovenstaande is de drempel te hoog er serieus werk van te maken.
De overheid moet echt dringend komen met normen voor dating sites, volgens mij is er bijna geen 1 meer die echt is, ik kan ze niet vinden iedergeval.
pi_89963870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Foxgod het volgende:

[..]

6 maanden, die dating sites zijn best wel prijzig indd, en als je er dan niks aan overhoud is het wel balen.
Wat is volgens jou een prettige site?
Van de betaalde vond ik RP het prettigst, van de gratis sites OKcupid.
"The problem with common sense is that most people are morons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')