Maar ik zoen dan ook zo graagquote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vooral op het feit dat SPW/SPH-vrouwen altijd happen op zo'n overduidelijk uitlokkende meisjesplagenkusjesvragen-opmerking.
Damnit, delf ik weer het onderspitquote:Op woensdag 15 december 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vanavond al een date. 23, uit Nijmegen, geneeskunde. En leuk, dus ik ben benieuwd!
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:06 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een vriend mij toe wilde voegen en ik hem en het geen van beide lukteen geloof me bij Microsoft kunnen ze echt geen code schrijven
En nu hebben we er hier een die zowel nerd is als een steekje los heeft. Alles is mogelijk hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:17 schreef VacaLoca het volgende:
En tja fok heeft tientallen duizenden members, waarvan paar duizend actief... kan wat bijzitten natuurlijk. Maar een groot deel heeft wel ergens een steekje los jaof is gewoon nerd.
jij weet helemaal niet hoe ik zoen :pquote:
Feit dat ik niet met jou zoen, staat los van welke kwaliteit je dan ook mag bezitten of ontberenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet hoe ik zoen :p
( eerlijk is eerlijk , ik schijn beter te knuffelen , maar toch :p )
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Feit dat ik niet met jou zoen, staat los van welke kwaliteit je dan ook mag bezitten of ontberen
Persoonlijke berichtjes doen het beterquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ah same old same old @ RP.
Ik maar berichten sturen en nergens een reactie op krijgen![]()
Merk wel dat ik al sneller neig om bepaalde stukken bericht telkens hetzelfde te doen... Aanschouw de geboorte van een berichtenspammer
Reageren ze weer eens niet binnen vijf minuten?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ah same old same old @ RP.
Ik maar berichten sturen en nergens een reactie op krijgen![]()
Merk wel dat ik al sneller neig om bepaalde stukken bericht telkens hetzelfde te doen... Aanschouw de geboorte van een berichtenspammer
Nah er zijn ook van die aso's die in het geheel niet reageren , maarja een meisje met zo'n karakter wil je toch nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Reageren ze weer eens niet binnen vijf minuten?![]()
![]()
![]()
Precies. Ik heb echt al weken niet meer een 'geen interesse' gehad.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
Nah er zijn ook van die aso's die in het geheel niet reageren , maarja een meisje met zo'n karakter wil je toch niet
70 euro? Hoe lang ben je daarvoor betaald lid? Vond Lexa sowieso geen prettige site, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Foxgod het volgende:
Lexa.nl:
600 keer bekeken, 30 berichten verstuurd, 0,0 reacties terug, 70 euro armer, geen resultaat.
Geen aanrader.
quote:Hallo, controleerde ik enkel door profiel toen ik van u zag en ik intrested in het spreken met you.i heb mijn beelden op msn was en ik nu online ben, is mijn msn bustyme@hotmail.com als u om met me geeft te babbelen
6 maanden, die dating sites zijn best wel prijzig indd, en als je er dan niks aan overhoud is het wel balen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
70 euro? Hoe lang ben je daarvoor betaald lid? Vond Lexa sowieso geen prettige site, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
Damn, zeker door babelfish gehaald, eerst van Engels naar Frans, dan naar Duits, dan naar Chinees en dan naar Nederlands, uitvoer is wat jij opgestuurd kreeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef Raven_NL het volgende:
Lexa schijnt echt bedrog te zijn![]()
ik heb ook weer een interesseberichtje...
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook al 20x bekeken in 2 weken terwijl ik nog geen foto of profieltekst heb en de meeste toch wel zullen zoeken met vinkjes bij 'foto' en 'profieltekst'. Na wat zoeken had ik er een paar bij favorieten gezet en 1/3de daarvan bleken nepfotos te zijn. Verder zie je meteen al dat die site puur om geld draait, je kan geeneens beetje profielen kijken, na paar bekeken te hebben krijg je elke keer, waar je ook op klikt, de betaalpagina.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Foxgod het volgende:
Lexa.nl:
600 keer bekeken, 30 berichten verstuurd, 0,0 reacties terug, 70 euro armer, geen resultaat.
Geen aanrader.
De overheid moet echt dringend komen met normen voor dating sites, volgens mij is er bijna geen 1 meer die echt is, ik kan ze niet vinden iedergeval.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben ook al 20x bekeken in 2 weken terwijl ik nog geen foto of profieltekst heb en de meeste toch wel zullen zoeken met vinkjes bij 'foto' en 'profieltekst'. Na wat zoeken had ik er een paar bij favorieten gezet en 1/3de daarvan bleken nepfotos te zijn. Verder zie je meteen al dat die site puur om geld draait, je kan geeneens beetje profielen kijken, na paar bekeken te hebben krijg je elke keer, waar je ook op klikt, de betaalpagina.
De zoekmogelijkheden zijn wel beter dan relatieplanet. Relatieplanet heeft volgens mij al jaaaaren geen opties toegevoegd aan hun site. Maar het straalt niet echt betrouwbaarheid uit. Dus ik ga geen geld er aan besteden. Had me er ook aangemeld voor opdoen van mailcontacten e.d. met Spaanse meiden omdat ik daar een tijdje zal wonen, maar bleek dus zelfde netwerk te zijn als Lexa. Dus ook even naar NLse meiden gezocht maar door bovenstaande is de drempel te hoog er serieus werk van te maken.
Van de betaalde vond ik RP het prettigst, van de gratis sites OKcupid.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Foxgod het volgende:
[..]
6 maanden, die dating sites zijn best wel prijzig indd, en als je er dan niks aan overhoud is het wel balen.
Wat is volgens jou een prettige site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |