Die hebben mij als voorbeeld en letten heus wel op dat hun niet hetzelfde overkomt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel koters heb je daarvan al rondlopen?
Hoezo dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is geen verplichting nee, maar indien je de tijd ervoor hebt, kan je het niet maken te weigeren. Mag je wel voor over hebben.
Waarom kan ik niet weigeren? Geef me eens een goede reden waarom ik geen nee mag zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is geen verplichting nee, maar indien je de tijd ervoor hebt, kan je het niet maken te weigeren. Mag je wel voor over hebben.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gek
[..]
Nee zeker niet hoor!!
Net als die mensen die vinden dat ze hun neefjes/nichtjes maar leuk en aardig moeten vinden. Flikker op vaak zijn dat de meest irritante kutkoters die je ooit hebt ontmoet. Maar zeggen kan je dat niet want dan heb je een complete familierel waar zelfs je oudtante uit Australië zich mee zal bemoeien
Hoezo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm.... niet helemaal mee eens.....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
Ik moet toch werkenquote:
Je moet helemaal nietsquote:[..]
Nee zeker niet hoor!!
Net als die mensen die vinden dat ze hun neefjes/nichtjes maar leuk en aardig moeten vinden. Flikker op vaak zijn dat de meest irritante kutkoters die je ooit hebt ontmoet. Maar zeggen kan je dat niet want dan heb je een complete familierel waar zelfs je oudtante uit Australië zich mee zal bemoeien
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet weigeren? Geef me eens een goede reden waarom ik geen nee mag zeggen?
Omdat je zelf in een andere situatie waarbij het jezelf betreft het ook verwacht.quote:
Uhm. Lekker met de bus reizen bijvoorbeeld. En dan boeken lezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat je uitvoert op een dag, behalve Fokken.
Nee, want ik wil geen kinderenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Omdat je zelf in een andere situatie waarbij het jezelf betreft het ook verwacht.
Nee, want ik ga geen kinderen nemen om daar anderen mee op te zadelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Omdat je zelf in een andere situatie waarbij het jezelf betreft het ook verwacht.
Bullshit!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Samzz die niet op de koters van haar zus wil passen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon mijn naam gebruiken?
Dat dus.quote:
Het gaat weer es over kinderen. Alleen vanwege het gezeur erover hier hoef ik al niet meer.quote:
Als je het niet wilt, moet je het niet doen. Maar het gaat je waarschijnlijk niet in dank afgenomen wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz die niet op de koters van haar zus wil passen.
Terecht vind ik
Daar heb je wel een punt inderdadquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Maar dat zei je al voor iemand anders ook maar een mening gaf. Dus je had in de betreffende post gewoon mijn naam kunnen noemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Plus, pa en ma zijn niet "zomaar de hort op" btw. Maar dat terzijde
Tuurlijk ken ik het principe van een vraag en antwoord en dat dit niet perse altijd een ja hoeft te zijn. Maar diegene vraagt je blijkbaar ets en doet dat niet voor niets. Bovendien praten een nog wel over je familie, niet iemand die je een keer hebt gezien..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... niet helemaal mee eens.....
Je hebt altijd het recht om te weigeren. Het is tenslotte een vraag en als je het de ander gunt doe je het..... in mijn geval ... vind ik het meestal geen probleem..... maar dat ligt aan het kind en wie het mij vraagt
Oh, dat zou ik meteen doen. Geen enkel probleemquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, mijn broer vraagt mij ook regelmatig om gunsten.... bijv. ophalen bij station enzo... Broer heeft ook 2 jaar bij mij in huis gewoond ivm gevalletje uit elkaar.....
Soms om strontziek van te worden, maar toch doe ik het altijd en allemaal maar, gewoon omdat ik weet dat hij ook voor mij klaar stond en klaar zal staan om te helpen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |