Watje.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar misschien beledig ik dan de intelligentie van de andere users en dat wil ik niet
Of missbig?quote:
scheiden doet wonderenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja logisch! Wie zijn billen brand moet zelf maar op de blaren zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Alsjeblieft niet, het gaat hier veel te vaak over kleddertjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n punt was het niet hoor, of moeten we nu hier ook 2 topics over vol lullen?
Vijf (!!) hele letters!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mijn naaaam, hoe moeilijk is dat
Waarom?quote:
Ik vind bou zn onderwerp het leukstquote:
Wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind bou zn onderwerp het leukst![]()
Nu weet ik wat ze met die schapen doen tijdens het offerfeest
Niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat bepaalde mensen niet zo aardig zijn omdat ze niet op de eventuele kinderen van broer/zus zouden willen passen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Nopequote:
Dat kan ik dus niet. Bovendien ben ik allergies voor kinderenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Best wel ja. Je hebt, uiteraard, bepaalde skills nodig, maar het enige wat kinderen willen is wat aandacht en dat je met ze speelt. Als je een beetje gek kan doen en dat kind wat laat lachen, zijn ook kinderen heel makkelijk in de omgang.
Ga naar school danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet charismatisch genoeg om zonder diploma ergens aan de bak te komen denk ik.
Huwrr.. Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En je denkt er een via het Singles-forum te bemachtigen?
Na het slachten blijft er, helaas helaas, geen anus meer over.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind bou zn onderwerp het leukst![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie al dat het bijna vrijdag is?
jij...jij... Samzz!quote:
Ik heb net 4 weken ingehaald in 4 dagen. Ik ben gewoon efficiënt.quote:
En toen zag ik het voor mequote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Na het slachten blijft een, helaas helaas, geen anus meer over.
met een ijslepel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me![]()
Ipv de keel doorsnijden scheppen ze de anus uit zo'n schaap
En ik maar denken dat ze dat alleen in Zuid-Korea doen, gebakken anus eten.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
Na het slachten blijft er, helaas helaas, geen anus meer over.
Zo'n hand in de kont van het schaap. Beetje morrelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me![]()
Ipv de keel doorsnijden scheppen ze de anus uit zo'n schaap
Ja wat? Het is fucking geen verplichting. Er zijn er teveel die zoiets hebben van ga maar bij tante (in dit geval) samzz logeren zodat papa en mama de hort op kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |