Ah, net als bij het schoonmaken van inktvis dusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n hand in de kont van het schaap. Beetje morrelen.
En hoep! Schaap binnenstebuiten!
Welke rest?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar doe je ook nog wat voor een rest?
Niemand. Dus beantwoordt de vraag of niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe de enige die dat zegt. Wie denk je te benadelen?
veelzijdig apparaat, zo'n ijslepelquote:
Ja het is heusquote:
Pizza dat heb ik echt jaren niet gegetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef -Engel- het volgende:
....efffffffffffffffffffffffe wachten..... PIZZA
Dan kan je toch gewoon mijn naam gebruiken?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand. Dus beantwoordt de vraag of niet.
QFT!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Het is fucking geen verplichting. Er zijn er teveel die zoiets hebben van ga maar bij tante (in dit geval) samzz logeren zodat papa en mama de hort op kunnen.
Ja dag jij wilde neuken en kids zorg er zelf maar voor of betaal een oppas
Oeh, ik Döner!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pizza dat heb ik echt jaren niet gegeten![]()
Vandaag heb ik trouwens kapsalon op
True that!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja wat? Het is fucking geen verplichting. Er zijn er teveel die zoiets hebben van ga maar bij tante (in dit geval) samzz logeren zodat papa en mama de hort op kunnen.
En dan te bedenken dat ik 5 nog levende broers en zussen hebquote:
Kom je dan ook nog langs in Dordt?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is heus![]()
Schiet al op joh.
Morgen mn auto even lege pakjes peuken vrij maken, tanken en dan vrijdag al vroeg op pad.
Maak verdomme een hele wereldreis vrijdag![]()
Emmen - Hoorn - Purmerend - Deventer.
Hoeveel koters heb je daarvan al rondlopen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 5 nog levende broers en zussen heb
Die van de skihut houdt? Nee WT ook inderdaadquote:
Het is geen verplichting nee, maar indien je de tijd ervoor hebt, kan je het niet maken te weigeren. Mag je wel voor over hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik voelde me al bijna een egoīst! Bijna!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, en nu hoor je het ook eens van mensen die zelf kids hebben.
Die is gekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je dan ook nog langs in Dordt?
Nee zeker niet hoor!!quote:
Die hebben mij als voorbeeld en letten heus wel op dat hun niet hetzelfde overkomt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel koters heb je daarvan al rondlopen?
Hoezo dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is geen verplichting nee, maar indien je de tijd ervoor hebt, kan je het niet maken te weigeren. Mag je wel voor over hebben.
Waarom kan ik niet weigeren? Geef me eens een goede reden waarom ik geen nee mag zeggen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is geen verplichting nee, maar indien je de tijd ervoor hebt, kan je het niet maken te weigeren. Mag je wel voor over hebben.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gek
[..]
Nee zeker niet hoor!!
Net als die mensen die vinden dat ze hun neefjes/nichtjes maar leuk en aardig moeten vinden. Flikker op vaak zijn dat de meest irritante kutkoters die je ooit hebt ontmoet. Maar zeggen kan je dat niet want dan heb je een complete familierel waar zelfs je oudtante uit Australië zich mee zal bemoeien
Hoezo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm.... niet helemaal mee eens.....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
Ik moet toch werkenquote:
Je moet helemaal nietsquote:[..]
Nee zeker niet hoor!!
Net als die mensen die vinden dat ze hun neefjes/nichtjes maar leuk en aardig moeten vinden. Flikker op vaak zijn dat de meest irritante kutkoters die je ooit hebt ontmoet. Maar zeggen kan je dat niet want dan heb je een complete familierel waar zelfs je oudtante uit Australië zich mee zal bemoeien
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet weigeren? Geef me eens een goede reden waarom ik geen nee mag zeggen?
Omdat je zelf in een andere situatie waarbij het jezelf betreft het ook verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |