Naja, een Rechten-opleiding kiezen zegt an sich ook nog niks. Vriend van me van de middelbare is met me meegegaan, Cataclysm (uitbreiding van WoW) kwam uit, hij kwam bijna twee weken niet naar school, moet nu nog beginnen met leren (5 dagen te gaan) en skipt lessen omdat hij "misschien geen zin heeft".quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kunnen veel mensen van onze leeftijd (waaronder ik) nog een voorbeeld aan nemen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, een Rechten-opleiding kiezen zegt an sich ook nog niks. Vriend van me van de middelbare is met me meegegaan, Cataclysm (uitbreiding van WoW) kwam uit, hij kwam bijna twee weken niet naar school, moet nu nog beginnen met leren (5 dagen te gaan) en skipt lessen omdat hij "misschien geen zin heeft".
Dat is een natuurlijk selectieproces.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, een Rechten-opleiding kiezen zegt an sich ook nog niks. Vriend van me van de middelbare is met me meegegaan, Cataclysm (uitbreiding van WoW) kwam uit, hij kwam bijna twee weken niet naar school, moet nu nog beginnen met leren (5 dagen te gaan) en skipt lessen omdat hij "misschien geen zin heeft".
Leukquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Nog 4 weken dan gaan we naar Toon de Musical
Hij was binnan 16 uur (achter elkaar) level 85, stond vanaf het begin van de uitbreiding eerste van zijn server etc. etc. Andere vriend van me speelt het ook heeft 48 uur non-stop gespeeld, daarna van 5 uur 's ochtends tot 8 uur geslapen en weer verder gegaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Echt, ik had het er vandaag nog met mijn broer over, hoe verslaafd sommige mensen kunnen raken aan een spel als WoW. Ze laten het gewoon heel hun leven overnemen, echt heel kwalijk.
Gaaf!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Nog 4 weken dan gaan we naar Toon de Musical
Zeker. En dat is nog niet het ergste, het ergste is dat hij al 20 is. Hij had met de CITO-toets VWO-advies, is vervolgens Havo gaan doen, twee keer blijven zitten, met speels gemak Vmbo afgerond om vervolgens alsnog zijn Havo-diploma te halen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is een natuurlijk selectieproces.
Het gaat niet alleen om de brains, maar ook om de instelling
Ook gaafquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gaaf!
Wij hebben deze week trouwens kaarten gekocht voor Jeff Dunham
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was binnan 16 uur (achter elkaar) level 85, stond vanaf het begin van de uitbreiding eerste van zijn server etc. etc. Andere vriend van me speelt het ook heeft 48 uur non-stop gespeeld, daarna van 5 uur 's ochtends tot 8 uur geslapen en weer verder gegaan. Echt ziek. Mede daardoor is laatstgenoemde gestopt met z'n studie
.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook gaaf
Vooral Achmed vind ik gaaf en Walter
Al hoop ik nog steeds dat Terry Fator een keer naar Nederland komt
"MAAR WEL DE BESTE TANK VAN DE SERVER."quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_!_!_ Ik ken er ook een paar, ik heb ze sinds de releasedatum al niet meer gezien.
Gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was binnan 16 uur (achter elkaar) level 85, stond vanaf het begin van de uitbreiding eerste van zijn server etc. etc. Andere vriend van me speelt het ook heeft 48 uur non-stop gespeeld, daarna van 5 uur 's ochtends tot 8 uur geslapen en weer verder gegaan. Echt ziek. Mede daardoor is laatstgenoemde gestopt met z'n studie
.
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen maar toch kijk ik elke keer weer als ie op CC komt.quote:
Ja, het gaat echt tever bij hun. Gelukkig hebben zij ook ouders en ben ik niet degene die daar iets van hoort te zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gezellig
Al zijn er natuurlijk een hoop die jaren over hun studie doen, omdat ze lekker veel lol hebben.
Maar toch... dit is ook wel weer wat zo
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen maar toch kijk ik elke keer weer als ie op CC komt.
Ja, waarom eigenlijk??quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht VOH RL te gaan kijken... is Mathilda
Die film? Die is wel erg leuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht VOH RL te gaan kijken... is Mathilda
Een van de beste Dahl's.quote:
Zal vast... volgende week net zoquote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk??
Vanwege het dictee?
die show van em is al helemaal te erg, uitgemolken ongrappige commerciele zooiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen maar toch kijk ik elke keer weer als ie op CC komt.
Dat idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die show van em is al helemaal te erg, uitgemolken ongrappige commerciele zooi![]()
eerste keer toen ik achmed zag moest ik lachen, sindsdien is hij nooit meer met iets nieuws gekomen, grappen recyclen
Ja hij hergebruikt ze echt allemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die show van em is al helemaal te erg, uitgemolken ongrappige commerciele zooi![]()
eerste keer toen ik achmed zag moest ik lachen, sindsdien is hij nooit meer met iets nieuws gekomen, grappen recyclen
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
Hoe slecht
Ik ken de tekst van Mathilda uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
Hoe slecht
Ik ook, en mijn vader ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
Hoe slecht
In de bank, tussen de kussensquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Ik ben de afstandbediening kwijt, en nu echt
Ik gelukkig nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, en mijn vader ook._!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Ik ben de afstandbediening kwijt, en nu echt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |