Dan zou ik zeggen: google op het ontstaan en dé danwel enkele oplossingen die geopperd zijn/uitgevoerd zijn in de loop der jaren en analyseer die een beetje..quote:
Het is dat je een troll bent anders zou ik nog eens serieus gaan reageren ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zoals die man probeert de superstaat er door te rammen, dat kan alleen maar met slechte bedoelingen zijn. Ik vraag me af welke bevolkingsgroep slachtoffer zal worden van zijn dadendrang. Ik vrees de rechts-conservatieve humanist, dus je zult begrijpen dat ik me ernstig zorgen maak.
De rillingen gaan me over het lijf.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Minder auto's --> Minder files.
Ik zou kijken op http://www.lowtechmagazine.be/files-1/.![]()
Je vind het vast niks.
Weer een hengeltje aan het uitwerpenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zoals die man probeert de superstaat er door te rammen, dat kan alleen maar met slechte bedoelingen zijn. Ik vraag me af welke bevolkingsgroep slachtoffer zal worden van zijn dadendrang. Ik vrees de rechts-conservatieve humanist, dus je zult begrijpen dat ik me ernstig zorgen maak.
quote:This mission has pursued an ambitious program of outreach to future Dutch leaders to ensure that these emotions are passed to the next generation. In this effort, the President's youth roundtable in Maastricht and former Secretary of State Powell's town hall meeting with young leaders in The Hague were notable successes, which can serve as models for future efforts. Given the disproportionate influence wielded by the Dutch in international fora, we should expand our active exchange programs (including the Fulbright and International Visitor Leadership Programs) to help shape the successor generation.
sigme is al weg (gaan slapen)quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niet zo snel maar er is wel iets en af en toe vraag ik mij af hoe ik er toe gekomen ben.
Om op een domineesdochter te vallen die een paar duizend kilometer verderop zit.
Ik dacht het wel. Ik vind de site wel leuk als zijn ze mij ook iets te extreem.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rillingen gaan me over het lijf.
Jij hebt een katje, een bewegend katjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef GoodOldDays het volgende:
even downloaden
http://www.rijksoverheid.(...)le-facts%5B2%5D.html
Dat lijkt me wel een goede ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef GoodOldDays het volgende:
even downloaden
http://www.rijksoverheid.(...)le-facts%5B2%5D.html
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef ethiraseth het volgende:
Al die nieuwe UI's van mensen, ik raak er alleen maar van in de war.
Staat aan, maar ik heb niet echt goed geluisterd.. Wat stelt hij precies voor?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Zolcon het volgende:
Iemand die nu kijkt? motie van van Bommel over de regering die niet erkend dat 17 augustus in Indonesië als feestdag is vanwege de onafhankelijkheid. Ik hoop dat die motie het haalt!
Van wie was die ook alweer??quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die MOET terug.
weet wel hoe ik je aandacht kan trekkenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt een katje, een bewegend katje
Ik kijk ook. Het zou stom zijn als dit het niet haald, Indonesië krijgen we toch niet meer terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Zolcon het volgende:
Iemand die nu kijkt? motie van van Bommel over de regering die niet erkend dat 17 augustus in Indonesië als feestdag is vanwege de onafhankelijkheid. Ik hoop dat die motie het haalt!
ethirasethquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van wie was die ook alweer??
Dat we erkennen dat ze dat als feestdag hebben. dat lijkt me wel zo netjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat aan, maar ik heb niet echt goed geluisterd.. Wat stelt hij precies voor?
Hoe erkennen? En waarom niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat we erkennen dat ze dat als feestdag hebben. dat lijkt me wel zo netjes!
Niemand gelooft nog dat ik serieus ben, omdat men gehersenspoeld is door de linksen. Dat biedt ruimte voor va banque spelen, en dus mijn diepste politieke inzichten te openbaren.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer een hengeltje aan het uitwerpen
Nee getrained bij dezelfde knokploeg (voorbereiding op straatcommando's in Almere)quote:
Tsss.. Dat hebben we toch ook? Zou stom zijn om het ontkennen.. Fouten toegevn siert meer..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Zolcon het volgende:
omdat we dan toegeven dat we foute dingen hebben gedaan in het verleden.
Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Zolcon het volgende:
omdat we dan toegeven dat we foute dingen hebben gedaan in het verleden.
Neem een glas whiskey en ga je bed inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niemand gelooft nog dat ik serieus ben, omdat men gehersenspoeld is door de linksen. Dat biedt ruimte voor va banque spelen, en dus mijn diepste politieke inzichten te openbaren.
Ik zeg dank, Job!
Wie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee getrained bij dezelfde knokploeg (voorbereiding op straatcommando's in Almere)
Sportschooltypes met vechthonden...barst er van de stereotypesquote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee getrained bij dezelfde knokploeg (voorbereiding op straatcommando's in Almere)
Gewoon zeggen dat we het accepteren en dat we interdaad schandalig omgegaan zijn met de indonesiërs (ik doel dan bijvoorbeeld op het cultuurstelsel, hoewel dat lang geleden is, en de politionele acties)quote:
Dat heet consequenties van je daden aanvaarden en de verantwoordelijkheid nemen.quote:
Lucassen.quote:
Kale PVVerquote:
Lucassen is de broer van Lucassen?quote:
Nah, die juridische consequenties aanvaard ik liever niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heet consequenties van je daden aanvaarden en de verantwoordelijkheid nemen.
Ja, mijn broertje heet ook Lievense.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lucassen is de broer van Lucassen?
Verstandige motie an sich. Alsof wij zitten te wachten op al dat tuig.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef Zolcon het volgende:
CDA komt met een motie over piraten. Zal wel te maken hebben met het feit dat ze nog in sprookjes geloven
Lullen we ons wel uit. Het gaat meer om het gebaar. Ik vind het beschaafd om dat wel te doen en als ze geld eisen, prima ze hebben er recht op.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, die juridische consequenties aanvaard ik liever niet.
Ok. ok... Welke ándere Lucassen hebben we het over?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje heet ook Lievense.
Ben het er ook wel mee eens. maar het viel me opquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verstandige motie an sich. Alsof wij zitten te wachten op al dat tuig.
Kale PVVer die in de kamer zit.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. ok... Wleke ándere Lucassen hebben we het over?
Je hebt enig idee als het gaat om de omvang? We spreken dan algauw over ettelijke honderden miljoenen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Lullen we ons wel uit. Het gaat meer om het gebaar. Ik vind het beschaafd om dat wel te doen en als ze geld eisen, prima ze hebben er recht op.
Sorry, ik ben de comtext even helemaal kwijt geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. ok... Welke ándere Lucassen hebben we het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |