Wat nou als je er eerst mee neukt en er dan achter komt dat hij op fok zit?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neuk niet meer met fokkers, komt alleen ellende van
in die context wel maar ik zal niet snel meer met iemand die ik ken van fok het bed induiken, tis 1 grote inteelt bende en iedereen doet t met iedereenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat nou als je er eerst mee neukt en er dan achter komt dat hij op fok zit?
Ik ben een frigide kier, ik neuk helemaal niet. Bah!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Ach, hier zitten toch geen vrouwen die willen neuken, toch of een vriend, of compleet het vertrouwen in mannen opgegeven
Frigide kierquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een frigide kier, ik neuk helemaal niet. Bah!
Ik welquote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neuk niet meer met fokkers, komt alleen ellende van
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Pas als je er NIET mee neukt, komt er ellende van
Je moet het ook niet al te zwaar opnemen hoor. Vond het alleen een beetje vreemd. Niet dat ik depressief ben geworden of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ben ik dan wel benieuwd welke fokkers jij bedmateriaal vond dan....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel
Ik denk niet dat ik op jouw mening daarover zit te wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ben ik dan wel benieuwd welke fokkers jij bedmateriaal vond dan....
Eens kijken of je smaak hebt....
in mijn verzekering wordt dit 100% vergoedquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)edereen-vergoed.html
Dit vind ik volkomen terecht. En ik ga er ook zeker gebruik van maken tzt.
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
Het is Fok! Dat hoef je je niet aan te trekken.quote:
Trek ik me eens een keer iets níet aan, is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is Fok! Dat hoef je je niet aan te trekken.
Lul niet. Wist je dat nietrokers verzekeraars meer kosten omdat ze langer leven? Omdat ze tig kwaaltjes krijgen en daardoor veel kosten? Wat dacht je van al die dikkerds waar je voor betaald.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?
En dan kosten ze je daarna nog meer, omdat ze langer leven en minder opleverenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?
Ja, dus ben ik het toch met je eens dat stoppen met roken een niet goed iets is....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lul niet. Wist je dat nietrokers verzekeraars meer kosten omdat ze langer leven? Omdat ze tig kwaaltjes krijgen en daardoor veel kosten? Wat dacht je van al die dikkerds waar je voor betaald.
Om dan nog te zwijgen over de accijns die ik in mijn leven al betaald heb, ik heb mijn ziektekosten die ik de rest van mijn leven maak wat dat betreft al dubbel en dwars betaald.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat men benen en armen breekt op wintersport?
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan kosten ze je daarna nog meer, omdat ze langer leven en minder opleveren
Rokers leveren de staat netto geld op.
Daarom... laat rokers lekker roken....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.
Dat is nou eenmaal de afgelopen jaren door iedereen door de strot gedouwd, dat je overal moet stoppen en dat de overheid bepaalt wat goed voor je is. En daar plukken wij rokers nu de vruchten van,quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dus ben ik het toch met je eens dat stoppen met roken een niet goed iets is....
Behalve als het leuke mannen zijn, dan moeten gestopt zijn voordat ik ze leer kennenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom... laat rokers lekker roken....
Koos werkeloosquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de staat, dat zijn wij allemaal, dus zijn wij allemaal de lul.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.
PREACH!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de staat, dat zijn wij allemaal, dus zijn wij allemaal de lul.
Wij de rokers eisen een 1,5e korting op pakjes peuken, anders stoppen we massaal
Ik rook ook he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de afgelopen jaren door iedereen door de strot gedouwd, dat je overal moet stoppen en dat de overheid bepaalt wat goed voor je is. En daar plukken wij rokers nu de vruchten van,
Heel goed, het is een eenmalige investering maar op termijn bespaart het een boel centen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
Echt niet iedere man!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Q. het volgende:
Nee, "man". Het komt wel op hetzelfde neer.
Second that.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Ach, hier zitten toch geen vrouwen die willen neuken, toch of een vriend, of compleet het vertrouwen in mannen opgegeven
Ik vind dat vrouwen zich daarin teveel aanstellen en teveel vrouwenbladen lezen.quote:
Nou, nee dus...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel goed, het is een eenmalige investering maar op termijn bespaart het een boel centen.
Ja, ik ook. En als één man hun vertrouwen schaadt, hebben ze blijkbaar allemaal die intentie.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen zich daarin teveel aanstellen en teveel vrouwenbladen lezen.
Ja? IEUW!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, ik was sarcastisch, ik heb met Singles het bed gedeeld he...
Het bespaard de roker centen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, nee dus...
Niet rokers leven langer... en kunnen dus langer van hun pensioen genieten, ze hebben vaak last van kwaaltjes en dergelijke, en de staat loopt belastingen mis, dus moet iedereen meer betalen....
Dus nee, laat maar lekker roken
Sommigen denken meteen dat elke man die ze PM-t met 'r willen neukenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En als één man hun vertrouwen schaadt, hebben ze blijkbaar allemaal die intentie.
Moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend sexy vind als een aantrekkelijke man rooktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve als het leuke mannen zijn, dan moeten gestopt zijn voordat ik ze leer kennen
Vrouwen willen gewoon soms graag zielig zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En als één man hun vertrouwen schaadt, hebben ze blijkbaar allemaal die intentie.
Smeerlap!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jah? nee ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend sexy vind als een aantrekkelijke man rookt
Ja, gaat dat ook op voor al die vadso's die een nieuwe knie nodig hebben op hun 40ste?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon indien je longkanker hebt en rookt, zelf voor de medische kosten opdraaien
Dat ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sommigen denken meteen dat elke man die ze PM-t met 'r willen neuken
Mag ik nog wat meer ziektes bedenken waar men zelf voor op moet draaien? En als we dan toch bezig zijn, mag ik mijn deel van de kosten van snelweg aanleg terug kkthnx?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon indien je longkanker hebt en rookt, zelf voor de kosten opdraaien
Goede wijn behoeft geen krans.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend sexy vind als een aantrekkelijke man rookt
Daar ging het mis. Krea is gestopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, kinderachtige discussie dit.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag ik nog wat meer ziektes bedenken waar men zelf voor op moet draaien? En als we dan toch bezig zijn, mag ik mijn deel van de kosten van snelweg aanleg terug kkthnx?
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ging het mis. Krea is gestopt.
Vergeet het deel van je belasting wat naar kinderbijslag en andere OUD-troep gaat niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag ik nog wat meer ziektes bedenken waar men zelf voor op moet draaien? En als we dan toch bezig zijn, mag ik mijn deel van de kosten van snelweg aanleg terug kkthnx?
Woord!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet het deel van je belasting wat naar kinderbijslag en andere OUD-troep gaat niet.
uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, gaat dat ook op voor al die vadso's die een nieuwe knie nodig hebben op hun 40ste?
Damnit... nou dan wordt het dus helemaal niks meer. Ik zal het hem gelijk even pm'enquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze dan iemand laten bloeden die er part noch deel aan heeft. Ook voor de dames in kwestie zelf trouwens.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen willen gewoon soms graag zielig zijn.
Als je een vent treft die je kwetst, ja dat is lullig. Zelf kwets je ook wel eens iemand, dat doe je dan toch ook niet altijd? Dat gezwelg altijd, ik kan daar niet tegen.
Je betaald altijd voor een ander. Dat de overheid voor iedereen probeert te bepalen wat gezond is, wil nog niet zeggen dat je dan ineens kan gaan schiften in wie wel en niet zelf betaald.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uiteraardeigen schuld, dikke bult principe
Vuile slet!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het echt stom gejank. En daarbij, een foute vent, die kiezen vrouwen negen van de tien keer zelf uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze dan iemand laten bloeden die er part noch deel aan heeft. Ook voor de dames in kwestie zelf trouwens.
Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef JoeBravo het volgende:
en ik had nog wel gevraagd of jullie niet zo hard wilden gaan
ik hoop dat je t niet over n specifieke "dame" hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze dan iemand laten bloeden die er part noch deel aan heeft. Ook voor de dames in kwestie zelf trouwens.
Kluts.... wat is dit? We zitten al enige tijd op 1 lijn.....quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het echt stom gejank. En daarbij, een foute vent, die kiezen vrouwen negen van de tien keer zelf uit.
*X-filesmuziekje*quote:Op woensdag 15 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kluts.... wat is dit? We zitten al enige tijd op 1 lijn.....
Eng
En door die ene foute vent kiezen ze nooit meer een goede. Dan blijven ze elke man afwimpelen met smoesjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het echt stom gejank. En daarbij, een foute vent, die kiezen vrouwen negen van de tien keer zelf uit.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop dat je t niet over n specifieke "dame" hebt
Oh,als je dan toch met het klimaat aan de slag gaat. Veel zon hier aubquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SorryIk neem alle schuld op me. Net als voor het breken van de harten van alle singles mannen, honger in de derde wereld en het klimaatprobleem.
Lijkt me lekker! Maar niet met jou!quote:
Nee hoor, er zijn wel meer dames met dit soort problemen die het lekker makkelijk afschuiven op wat anders.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop dat je t niet over n specifieke "dame" hebt
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me lekker! Maar niet met jou!
En dan eindigen ze met 60 katten. Lekker voor ze!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En door die ene foute vent kiezen ze nooit meer een goede. Dan blijven ze elke man afwimpelen met smoesjes.
Regel ik voor je, want zoveel macht heb ik nu eenmaalquote:Op woensdag 15 december 2010 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,als je dan toch met het klimaat aan de slag gaat. Veel zon hier aub
maar toch zijn er ook mannen die zich gewoon als n ongelofelijke zak gedragen waar je als vrouw weinig aan kunt doen, behalve het toelaten en niet snel genoeg afkappenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik het met iemand anders wil doenquote:
Daar zeg je me wat, er is al een hele tijd niet meer mij de schuld gegeven van iets wat het totaal niet was.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SorryIk neem alle schuld op me. Net als voor het breken van de harten van alle singles mannen, honger in de derde wereld en het klimaatprobleem.
Je vergeet het korte pittige kapsel. Want ze worden er lekker gek van.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan eindigen ze met 60 katten. Lekker voor ze!
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Regel ik voor je, want zoveel macht heb ik nu eenmaal
Of biggenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan eindigen ze met 60 katten. Lekker voor ze!
Er zijn genoeg mannen die zich niet als een ongelofelijke zag gedragen, kwestie van de juiste vent uitzoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch zijn er ook mannen die zich gewoon als n ongelofelijke zak gedragen waar je als vrouw weinig aan kunt doen, behalve het toelaten en niet snel genoeg afkappen
meer vroeg ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh,maar als je dan toch diep aan het zuchten bent...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol slaakt een zucht van opluchting.
Fair enoughquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik het met iemand anders wil doen
Om ze vervolgens op te sturenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Tally het volgende:
Waarom wilde ik ook al weer kerstkaarten schrijven
Dat klopt, maar dat kan de volgende man die je tegenkomt toch niet helpen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch zijn er ook mannen die zich gewoon als n ongelofelijke zak gedragen waar je als vrouw weinig aan kunt doen, behalve het toelaten en niet snel genoeg afkappen
Ik vind het gewoon vreemd dat het altijd dezelfde vrouwen zijn in mijn kennissenkring die een foute vent treffen, en ook altijd dezelfden die dat niet doen. Dan trek je dat gewoon zelf aan of zoek je het op. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Exit onlyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,maar als je dan toch diep aan het zuchten bent...
Aah ja.. Maar waarom had ik bedacht mee te doen daaraan?quote:
Omdat het zo gezellig isquote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah ja.. Maar waarom had ik bedacht mee te doen daaraan?
Om mensen een prettige kerst te wensen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geef graag meer dan gevraagd wordt
absoluut waarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat het altijd dezelfde vrouwen zijn in mijn kennissenkring die een foute vent treffen, en ook altijd dezelfden die dat niet doen. Dan trek je dat gewoon zelf aan of zoek je het op. Uitzonderingen daargelaten.
Als je zelfvertrouwen en respect hebt, dan heb je gewoon een hogere standaard.
nee dat is dan ook een lame excuus om het met die volgende man af te kappenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat kan de volgende man die je tegenkomt toch niet helpen?
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon een digitaal geboortekaartje.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.
De vrouwen die geen vertrouwen in mannen hebben zullen dat niet snel toegeven hoor, die gooien het op wat anders, da's namelijk wel zo makkelijk en voor henzelf waarschijnlijk beter te verkroppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
nee dat is dan ook een lame excuus om het met die volgende man af te kappen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Was er hier niet iemand met een walgelijke geboortekaartjes tekst.... iets met wil je komen tellen, eerst het baasje bellen ofzo....
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kreeg nog een paar 1 keer gedragen schoenen van een collega, Floris van Bommel, 200 euro.
Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gehad.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Was er hier niet iemand met een walgelijke geboortekaartjes tekst.... iets met wil je komen tellen, eerst het baasje bellen ofzo....
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-als-scheldwoord.ece
Die naam van dat kind.![]()
Desteney, das erger dan kanker zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Wat een kankerkind.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Over dyslexie gesproken....quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Hahaha LOLquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desteney, das erger dan kanker zelf.
Apeldoorn hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kreeg nog een paar 1 keer gedragen schoenen van een collega, Floris van Bommel, 200 euro.
Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gehad.
Ja, je bent pas een ultieme pauper als je de engelse naam van je kind helemaal verkeerd schrijft.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desteney, das erger dan kanker zelf.
Ho ho! Kittens, puppy's, lammetjes....quote:
geeft niet hoor, ik ben daar heel low-profile in, ik geef niets om merken etc. En nette schoenen zijn aan mij ook niet zo besteed.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.
Jij bent een vrouw, jij mag dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.
Ik ben gewoon een meid, shopaholic en ijdeltuit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik ben daar heel low-profile in, ik geef niets om merken etc. En nette schoenen zijn aan mij ook niet zo besteed..
ook de geboorte daarvan is vies hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ho ho! Kittens, puppy's, lammetjes....
Niet alle geboortes over 1 kam scheren
O ja.. Wat een takkewerkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.
Nou neequote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een digitaal geboortekaartje.![]()
Volgens iemand hier was dat met kerstkaarten ook veel leuker.
Dat is dit toch al?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En gescheiden ouders. Daar krijg je dit soort misbaksels van.
Wie maakt het OUD topic?
Als er een kans is dat je gaat scheiden, dan geen kinderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En gescheiden ouders. Daar krijg je dit soort misbaksels van.
Wie maakt het OUD topic?
quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er een kans is dat je gaat scheiden, dan geen kinderen.
Goed genoege TT?
Dat is de hele clou.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Maar die kans is er toch altijd?
Ik las eerst kanker.quote:jij bent echt een kanjer!!!!,desteney wat stoer van je!! alle respect van de wereld voor jou.
arjan - 15-12-2010 | 12:03
Oeh als dat geen boze mama's oplevertquote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed genoege TT?
Ik weet een leukere:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed genoege TT?
Post dit dan daar. Gewoon van:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef Kluts het volgende:
Reacties onder het bericht ook:
[..]
Ik las eerst kanker.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet een leukere:
Wie van jullie is opzettelijk zwanger geraakt omdat ze bang was dat ze zou scheiden?
BeetjeB!!! Die was het!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet een leukere:
Wie van jullie is opzettelijk zwanger geraakt omdat ze bang was dat ze zou scheiden?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
BeetjeB!!! Die was het!
Maar er zijn er vast nog meer.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh als dat geen boze mama's oplevert
Wel zoete he, niet die zoute shit.quote:
Ik twijfelde al of ik op deze reactie zou reageren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Post dit dan daar. Gewoon van:
Ik las eerst kanker!1!1!111!!!! EINZ!!!!111!!!11!!!Kankercopter!!11
quote:Desteney respect voor jou meid ! Ik wou dat iedereen het zo zag als jij , bij mijn dochter op school is het ook aan de orde van de dag met dat rotwoord en het wordt afgedaan als pesten
Kinderen hebben volgens mij niet eens het benul waar ze mee schelden en bepaalde ouders doen net zo hard mee
Ik weet wat het inhoud , ben mijn vader en opa en oma eraan verloren
Ik hoop dat je verder vrij zal zijn van deze ziekte
je verdiend het
Maria - 15-12-2010 | 09:41
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel zoete he, niet die zoute shit.
Ik ben een zoet meisjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel zoete he, niet die zoute shit.
Dat zei ik een keer toen de loempiaman vroeg of ik pittige, of zoete saus wilde.quote:
Waarom gelooft niemand ons toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei ik een keer toen de loempiaman vroeg of ik pittige, of zoete saus wilde.
Op dat moment keek een andere man in de rij mij aan en die schoot keihard in de lach.
"Jullie zijn kanjers!!!!!!"quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
MissB, Huppel....respect!
* Barbusse is nog niet klaar voor kinderen
![]()
[/OUD-modus]
Het gaat over OUD.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd hierheen gestuurd. Heb ik hier dan wel iets belangrijks gemist?
Ik ben nog steeds voor een verplicht ouderschaps-examen. Inclusief vragen over potentiële namen als Desteneyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
![]()
[/OUD-modus]
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
And the Bad parent of the year award goes to............ BeetjeB
Whut?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
![]()
[/OUD-modus]
Aha ik ga naar de winkel.quote:
Alles, was nicht in das Raster passt, wurd geschlossen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Q. het volgende:
Jezus, elk topic in OUD is een reeks van minimaal 100 delen.
We twitteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha ik ga naar de winkel.
Morituri te salutant![]()
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee ik moet die smerige zoute zooi niet! There I said it again!
Zoete waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn moeder. En godzijdank heb ik nu whisky!
Ik stuur de big op ze af!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!![]()
Mmmmm ik ken nog een gezinsvoogd. Kluts wat is dr adres? Ik ga een klacht indienen.
Ondankbare kutbaan is hetquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Nee. 16 jaar oude Schotse, dus legaalquote:
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoïstisch kreng dat ik ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kan niet meer lopen door al die zoete bende!
quote:
Ik zou er als man ook bang voor zijn ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja Kluts, goed punt, om te kotsen die wijven die zwanger raken om de man aan zich te binden
TE vaak gehoord om er niet meer bang voor te zijn.
zoete popcorn? caramel/toffee popcornquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoïstisch kreng dat ik ben.
Bel 0900-breinaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Postnatale abortus, voor al uw problemen
Dat is ook zoet toch, dus goedquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoete popcorn? caramel/toffee popcorn
De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn inderdaad matig. De primaire ook trouwens.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie een ex van een kennis van mij nog zo staan. Twee maanden nadat het uit was gegaan. Ja die afscheidswip die we gisteren hadden..... ik zit niet meer aan de pil. We zijn nu 24 uur verder en ik zit in mijn vruchtbare periode dus ik kan er helaas niks meer aan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja Kluts, goed punt, om te kotsen die wijven die zwanger raken om de man aan zich te binden
TE vaak gehoord om er niet meer bang voor te zijn.
Werkt prima, mits juist toegepastquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie een ex van een kennis van mij nog zo staan. Twee maanden nadat het uit was gegaan. Ja die afscheidswip die we gisteren hadden..... ik zit niet meer aan de pil. We zijn nu 24 uur verder en ik zit in mijn vruchtbare periode dus ik kan er helaas niks meer aan doen
Ik en andere vriend horen dit aan. maar uhmmm morning after kan tot 36 uur.![]()
Wijfvriend
![]()
Hup de auto in geduwd en naar de apotheek
Doe je mee?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie een ex van een kennis van mij nog zo staan. Twee maanden nadat het uit was gegaan. Ja die afscheidswip die we gisteren hadden..... ik zit niet meer aan de pil. We zijn nu 24 uur verder en ik zit in mijn vruchtbare periode dus ik kan er helaas niks meer aan doen
Ik en andere vriend horen dit aan. maar uhmmm morning after kan tot 36 uur.![]()
Wijfvriend
![]()
Damn....quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wijfvriend
![]()
Ach ja ze was een jaartje of .....17?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt waar? Jezus, dat wijven zo stom zijn.. Want wie denk je dat er voornamelijk opdraait voor die baby...
Iedereen heeft zijn twitter account stop gezet.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:30 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, nog wat schokkends voorgevallen hier? Vast niet toch?
Hoi!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R komt zich nog maar een keer voorstellen weer
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn twitter account stop gezet.
En dat is schokkend omdat....?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
zulks één dramatische entreequote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
Neh. Maar ik zet het met alle liefde even aan de kant hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je mee?Tally ook? Oh nee, jij bent zwanger...
Dan drinken wij er wel 1 extraquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je mee?Tally ook? Oh nee, jij bent zwanger...
Omdat /ik ga even poepen/ niet interessant is?quote:
Ben ik blij dat niemand me hier kent onder mijn oude account... anders dachten ze nu dat je me meteen aan het bespringen wasquote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Q. het volgende:
Anyway, tijd om de buuf te vervelen.
Twexit..
Hiquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
Boh, sushiquote:Op woensdag 15 december 2010 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Neh. Maar ik zet het met alle liefde even aan de kant hoor.
Zodra ik geworpen heb ben ik dronken en vreet ik me vol aan Sushi en biefstuk
* Barbusse schenkt er nog eentje extra inquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Sjonge... nu snap ik waarom jullie allemaal single zijn! Jullie komen geen van allen verder dan Hoi, Hey, of Hi. Met uitzondering van JB
Dat vind jij, dat vind ik, maar er zijn helaas teveel mensen die zich daar totaal niet bewust van zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat /ik ga even poepen/ niet interessant is?
Dan openen die jokers maar hun eigen twitter-topicquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar er zijn helaas teveel mensen die zich daar totaal niet bewust van zijn.
een complimentjequote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Sjonge... nu snap ik waarom jullie allemaal single zijn! Jullie komen geen van allen verder dan Hoi, Hey, of Hi. Met uitzondering van JB
Gehaktdag dan toch?quote:
Vrouwen die denken dat ze gelijk besprongen gaan worden door elke vrijgezelle manquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wel! Ik doe principieel niet aan twitter!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar er zijn helaas teveel mensen die zich daar totaal niet bewust van zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk besprongen gaan worden door elke vrijgezelle man
Dat betekent dat alles wat ik nog over heb aan "grapjes", "kwinkslagen" en bot sarcasme moet bewaren voor het weekend.quote:
Je haar danst, JBquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
PreciesDe keuken in jij,ballen draaien
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles wat ik nog over heb aan "grapjes", "kwinkslagen" en bot sarcasme moet bewaren voor het weekend.
hoiquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
quote:
quote:
Ik sta op rantsoen, doktersadviesquote:
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tipsquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat ik moet gaan eten
Ga gewoon koken, luie hondquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tips
Dit topic is toch twitter?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tips
wordt alleen ontkracht door het feit dat ik ook nog single ben, maar okquote:
Niks mis met single zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wordt alleen ontkracht door het feit dat ik ook nog single ben, maar ok
Het is dus maar goed dat mijn humor op rantsoen staat danquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zit al met volle mond te typen
Gij vuige snob!quote:
behalve dat je dan van die leuke opmerkingen krijgt van aandachtsgeile niet-singles die niet direct de juiste begroetingen krijgen...quote:
Uit voorzorg lees ik niet met volle mondquote:Op woensdag 15 december 2010 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dus maar goed dat mijn humor op rantsoen staat dan
Regeren is vooruitzien is geen eten over je laptop!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uit voorzorg lees ik niet met volle mond
Omg hebben want paarsquote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Kluts het volgende:
Mannen, als jullie voor een vrouw een geurtje moeten kopen met kerst:
[ afbeelding ]
Die is geschikt voor water koken, maar ook voor het koken van pasta, ei, rijst, aardappelen en het stomen van vlees en groenten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk anders. Heb alleen waterkoker.
* stbabylon gooit koker uit het raam.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is geschikt voor water koken, maar ook voor het koken van pasta, ei, rijst, aardappelen en het stomen van vlees en groenten.Ziehier alle ingredienten voor een voedzame maaltijd.
Ergo: gij vuige snob![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[me=stbabylon] gooit koker uit het raam.
[/me]
Ik kan moeilijk anders, ik heb hier niks!
Hi influenza!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
A big warm welcome to influenza
Ik heb zo'n geluk
Dat is goed toch?quote:
Ik zal mijn ziektebeeld maar niet schetsenquote:
Wie, ik? But I thought you all LOVED me!quote:
Lachen is gezond, maar ik betwijfel of ik er beter van word.quote:
Niet jij, meneer de griepquote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie, ik? But I thought you all LOVED me!
Pfoe, gelukkig....quote:
Jij hebt epische tieten, jij kan niet ziek worden!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachen is gezond, maar ik betwijfel of ik er beter van word.
Maar eens afwachten of het echt griep is of toch maar een verkoudheidje.
Nou ja, je moet je grapjes al op rantsoen, dus lang zal dat niet meer durenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pfoe, gelukkig....Ik dacht bijna dat ik mijn bestaansrecht kwijt was...
Helpen tieten tegen influenza?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt epische tieten, jij kan niet ziek worden!
Echt he?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, je moet je grapjes al op rantsoen, dus lang zal dat niet meer duren
Die van jou welquote:
Nee.. dat is alleen voorbehouden aan de grappige usersquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he?Noemen jullie een topic naar mij, zodra ik opgelost ben in de flarden van de tijd?
Ja. "kom altijd op tijd" Tijnquote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iemand aantekeningen van les 1 want die heb ik gemist.
Goeie avond
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef HeatWave het volgende:
de burgergggmeersterggg las het arggtikel, lul toch normaal vent.
Jeetje... Heb ik straks allemaal wetenschappers aan m'n tieten hangenquote:
Dat klinkt eigenlijk best negatief zo.quote:
Een of andere brgggabo met een sprggaakgebrggekquote:
Kan je vast wel wat onderzoek bij doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje... Heb ik straks allemaal wetenschappers aan m'n tieten hangen
Als ik een foto van je tieten krijg zal ik mijn mond houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje... Heb ik straks allemaal wetenschappers aan m'n tieten hangen
Dat staat los van het brabo-zijn! Laster!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een of andere brgggabo met een sprggaakgebrggek.
Er komt geen G na een R debiel.
Over lullen gesproken...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef HeatWave het volgende:
de burgergggmeersterggg las het arggtikel doorgggg, lul toch normaal vent.
lastergggggquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat staat los van het brabo-zijn! Laster!
Een zachte G?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een of andere brgggabo met een sprggaakgebrggek.
Er komt geen G na een R debiel.
Paul... echt .... zo'n rare naam als je hem herhaalt.....quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
Hoe spreken jullie in het westen Paul uit?
Bij ons klinkt het als Poal...
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee.. dat is alleen voorbehouden aan de grappige users
Eeuwige vergetelheid zal het zijn..
met een auquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
quote:
Open alvast zelf een topic!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
maar ik lach zelf wel altijd om mijn "grapjes"...telt dat niet mee?
Gewoon Paul natuurlijk hoe anders?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over lullen gesproken...
Ja? Dus echt Pauw-l, zeg maar?quote:
Ja, zonder de Wquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Dus echt Pauw-l, zeg maar?
Gespreksonderwerpen tijdens het etenMijn zusje kan die au niet zeggen
Dan hoop ik niet dat ze Paulien heetquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Dus echt Pauw-l, zeg maar?
Gespreksonderwerpen tijdens het etenMijn zusje kan die au niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |