Lul niet. Wist je dat nietrokers verzekeraars meer kosten omdat ze langer leven? Omdat ze tig kwaaltjes krijgen en daardoor veel kosten? Wat dacht je van al die dikkerds waar je voor betaald.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?
En dan kosten ze je daarna nog meer, omdat ze langer leven en minder opleverenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat een stel verslaafden niet mans genoeg zijn om te stoppen?
Ja, dus ben ik het toch met je eens dat stoppen met roken een niet goed iets is....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lul niet. Wist je dat nietrokers verzekeraars meer kosten omdat ze langer leven? Omdat ze tig kwaaltjes krijgen en daardoor veel kosten? Wat dacht je van al die dikkerds waar je voor betaald.
Om dan nog te zwijgen over de accijns die ik in mijn leven al betaald heb, ik heb mijn ziektekosten die ik de rest van mijn leven maak wat dat betreft al dubbel en dwars betaald.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
Dus mijn verzekeringspremie moet omhoog, omdat men benen en armen breekt op wintersport?
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan kosten ze je daarna nog meer, omdat ze langer leven en minder opleveren
Rokers leveren de staat netto geld op.
Daarom... laat rokers lekker roken....quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.
Dat is nou eenmaal de afgelopen jaren door iedereen door de strot gedouwd, dat je overal moet stoppen en dat de overheid bepaalt wat goed voor je is. En daar plukken wij rokers nu de vruchten van,quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dus ben ik het toch met je eens dat stoppen met roken een niet goed iets is....
Behalve als het leuke mannen zijn, dan moeten gestopt zijn voordat ik ze leer kennenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom... laat rokers lekker roken....
Koos werkeloosquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En de staat, dat zijn wij allemaal, dus zijn wij allemaal de lul.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de rokers allemaal zouden stoppen op 1 januari, heeft de staat een probleem.
PREACH!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de staat, dat zijn wij allemaal, dus zijn wij allemaal de lul.
Wij de rokers eisen een 1,5e korting op pakjes peuken, anders stoppen we massaal
Ik rook ook he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de afgelopen jaren door iedereen door de strot gedouwd, dat je overal moet stoppen en dat de overheid bepaalt wat goed voor je is. En daar plukken wij rokers nu de vruchten van,
Heel goed, het is een eenmalige investering maar op termijn bespaart het een boel centen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Kluts het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)edereen-vergoed.html
Dit vind ik volkomen terecht. En ik ga er ook zeker gebruik van maken tzt.
Echt niet iedere man!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef Q. het volgende:
Nee, "man". Het komt wel op hetzelfde neer.
Second that.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
Ach, hier zitten toch geen vrouwen die willen neuken, toch of een vriend, of compleet het vertrouwen in mannen opgegeven
Ik vind dat vrouwen zich daarin teveel aanstellen en teveel vrouwenbladen lezen.quote:
Nou, nee dus...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel goed, het is een eenmalige investering maar op termijn bespaart het een boel centen.
Ja, ik ook. En als één man hun vertrouwen schaadt, hebben ze blijkbaar allemaal die intentie.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen zich daarin teveel aanstellen en teveel vrouwenbladen lezen.
Ja? IEUW!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, ik was sarcastisch, ik heb met Singles het bed gedeeld he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |