Dan openen die jokers maar hun eigen twitter-topicquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar er zijn helaas teveel mensen die zich daar totaal niet bewust van zijn.
een complimentjequote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Sjonge... nu snap ik waarom jullie allemaal single zijn! Jullie komen geen van allen verder dan Hoi, Hey, of Hi. Met uitzondering van JB
Gehaktdag dan toch?quote:
Vrouwen die denken dat ze gelijk besprongen gaan worden door elke vrijgezelle manquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
Sjonge... nu snap ik waarom jullie allemaal single zijn! Jullie komen geen van allen verder dan Hoi, Hey, of Hi. Met uitzondering van JB
Ik wel! Ik doe principieel niet aan twitter!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik, maar er zijn helaas teveel mensen die zich daar totaal niet bewust van zijn.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze gelijk besprongen gaan worden door elke vrijgezelle man
Dat betekent dat alles wat ik nog over heb aan "grapjes", "kwinkslagen" en bot sarcasme moet bewaren voor het weekend.quote:
Je haar danst, JBquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
PreciesDe keuken in jij,ballen draaien
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles wat ik nog over heb aan "grapjes", "kwinkslagen" en bot sarcasme moet bewaren voor het weekend.
hoiquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
quote:
quote:
Ik sta op rantsoen, doktersadviesquote:
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tipsquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat ik moet gaan eten
Ga gewoon koken, luie hondquote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tips
Dit topic is toch twitter?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kijk ff op Twitter,misschien hebben ze daar wat tips
wordt alleen ontkracht door het feit dat ik ook nog single ben, maar okquote:
Niks mis met single zijn hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wordt alleen ontkracht door het feit dat ik ook nog single ben, maar ok
Het is dus maar goed dat mijn humor op rantsoen staat danquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zit al met volle mond te typen
Gij vuige snob!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |