Of biggenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan eindigen ze met 60 katten. Lekker voor ze!
Er zijn genoeg mannen die zich niet als een ongelofelijke zag gedragen, kwestie van de juiste vent uitzoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch zijn er ook mannen die zich gewoon als n ongelofelijke zak gedragen waar je als vrouw weinig aan kunt doen, behalve het toelaten en niet snel genoeg afkappen
meer vroeg ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SorryIk neem alle schuld op me. Net als voor het breken van de harten van alle singles mannen, honger in de derde wereld en het klimaatprobleem.
Oh,maar als je dan toch diep aan het zuchten bent...quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
* Gasol slaakt een zucht van opluchting.
Fair enoughquote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik het met iemand anders wil doen
Om ze vervolgens op te sturenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Tally het volgende:
Waarom wilde ik ook al weer kerstkaarten schrijven
Dat klopt, maar dat kan de volgende man die je tegenkomt toch niet helpen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar toch zijn er ook mannen die zich gewoon als n ongelofelijke zak gedragen waar je als vrouw weinig aan kunt doen, behalve het toelaten en niet snel genoeg afkappen
Ik vind het gewoon vreemd dat het altijd dezelfde vrouwen zijn in mijn kennissenkring die een foute vent treffen, en ook altijd dezelfden die dat niet doen. Dan trek je dat gewoon zelf aan of zoek je het op. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Exit onlyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh,maar als je dan toch diep aan het zuchten bent...
Aah ja.. Maar waarom had ik bedacht mee te doen daaraan?quote:
Omdat het zo gezellig isquote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Aah ja.. Maar waarom had ik bedacht mee te doen daaraan?
Om mensen een prettige kerst te wensen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geef graag meer dan gevraagd wordt
absoluut waarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat het altijd dezelfde vrouwen zijn in mijn kennissenkring die een foute vent treffen, en ook altijd dezelfden die dat niet doen. Dan trek je dat gewoon zelf aan of zoek je het op. Uitzonderingen daargelaten.
Als je zelfvertrouwen en respect hebt, dan heb je gewoon een hogere standaard.
nee dat is dan ook een lame excuus om het met die volgende man af te kappenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat kan de volgende man die je tegenkomt toch niet helpen?
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Gewoon een digitaal geboortekaartje.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.
De vrouwen die geen vertrouwen in mannen hebben zullen dat niet snel toegeven hoor, die gooien het op wat anders, da's namelijk wel zo makkelijk en voor henzelf waarschijnlijk beter te verkroppen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
nee dat is dan ook een lame excuus om het met die volgende man af te kappen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Was er hier niet iemand met een walgelijke geboortekaartjes tekst.... iets met wil je komen tellen, eerst het baasje bellen ofzo....
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kreeg nog een paar 1 keer gedragen schoenen van een collega, Floris van Bommel, 200 euro.
Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gehad.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef Spezza19 het volgende:
Was er hier niet iemand met een walgelijke geboortekaartjes tekst.... iets met wil je komen tellen, eerst het baasje bellen ofzo....
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)-als-scheldwoord.ece
Die naam van dat kind.![]()
Desteney, das erger dan kanker zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Wat een kankerkind.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Over dyslexie gesproken....quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Hahaha LOLquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desteney, das erger dan kanker zelf.
Apeldoorn hè?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef HeatWave het volgende:
Oh, kreeg nog een paar 1 keer gedragen schoenen van een collega, Floris van Bommel, 200 euro.
Ik heb nog nooit zulke dure schoenen gehad.
Ja, je bent pas een ultieme pauper als je de engelse naam van je kind helemaal verkeerd schrijft.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desteney, das erger dan kanker zelf.
Ho ho! Kittens, puppy's, lammetjes....quote:
geeft niet hoor, ik ben daar heel low-profile in, ik geef niets om merken etc. En nette schoenen zijn aan mij ook niet zo besteed.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.
Jij bent een vrouw, jij mag dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het genant om te zeggen dat mijn laarzen ongeveer allemaal dat gekost hebben.
Ik ben gewoon een meid, shopaholic en ijdeltuit.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik ben daar heel low-profile in, ik geef niets om merken etc. En nette schoenen zijn aan mij ook niet zo besteed..
ook de geboorte daarvan is vies hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ho ho! Kittens, puppy's, lammetjes....
Niet alle geboortes over 1 kam scheren
O ja.. Wat een takkewerkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je dan die adressen vast op orde had voor de geboortekaartjes.
Nou neequote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een digitaal geboortekaartje.![]()
Volgens iemand hier was dat met kerstkaarten ook veel leuker.
Dat is dit toch al?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En gescheiden ouders. Daar krijg je dit soort misbaksels van.
Wie maakt het OUD topic?
Als er een kans is dat je gaat scheiden, dan geen kinderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En gescheiden ouders. Daar krijg je dit soort misbaksels van.
Wie maakt het OUD topic?
quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er een kans is dat je gaat scheiden, dan geen kinderen.
Goed genoege TT?
Dat is de hele clou.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Maar die kans is er toch altijd?
Ik las eerst kanker.quote:jij bent echt een kanjer!!!!,desteney wat stoer van je!! alle respect van de wereld voor jou.
arjan - 15-12-2010 | 12:03
Oeh als dat geen boze mama's oplevertquote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed genoege TT?
Ik weet een leukere:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed genoege TT?
Post dit dan daar. Gewoon van:quote:Op woensdag 15 december 2010 18:14 schreef Kluts het volgende:
Reacties onder het bericht ook:
[..]
Ik las eerst kanker.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet een leukere:
Wie van jullie is opzettelijk zwanger geraakt omdat ze bang was dat ze zou scheiden?
BeetjeB!!! Die was het!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet een leukere:
Wie van jullie is opzettelijk zwanger geraakt omdat ze bang was dat ze zou scheiden?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
BeetjeB!!! Die was het!
Maar er zijn er vast nog meer.
Ik pak de popcorn alvast.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh als dat geen boze mama's oplevert
Wel zoete he, niet die zoute shit.quote:
Ik twijfelde al of ik op deze reactie zou reageren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Post dit dan daar. Gewoon van:
Ik las eerst kanker!1!1!111!!!! EINZ!!!!111!!!11!!!Kankercopter!!11
quote:Desteney respect voor jou meid ! Ik wou dat iedereen het zo zag als jij , bij mijn dochter op school is het ook aan de orde van de dag met dat rotwoord en het wordt afgedaan als pesten
Kinderen hebben volgens mij niet eens het benul waar ze mee schelden en bepaalde ouders doen net zo hard mee
Ik weet wat het inhoud , ben mijn vader en opa en oma eraan verloren
Ik hoop dat je verder vrij zal zijn van deze ziekte
je verdiend het
Maria - 15-12-2010 | 09:41
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel zoete he, niet die zoute shit.
Ik ben een zoet meisjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel zoete he, niet die zoute shit.
Dat zei ik een keer toen de loempiaman vroeg of ik pittige, of zoete saus wilde.quote:
Waarom gelooft niemand ons toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zei ik een keer toen de loempiaman vroeg of ik pittige, of zoete saus wilde.
Op dat moment keek een andere man in de rij mij aan en die schoot keihard in de lach.
"Jullie zijn kanjers!!!!!!"quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
MissB, Huppel....respect!
* Barbusse is nog niet klaar voor kinderen
![]()
[/OUD-modus]
Het gaat over OUD.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd hierheen gestuurd. Heb ik hier dan wel iets belangrijks gemist?
Ik ben nog steeds voor een verplicht ouderschaps-examen. Inclusief vragen over potentiële namen als Desteneyquote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
![]()
[/OUD-modus]
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
And the Bad parent of the year award goes to............ BeetjeB
Whut?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
![]()
[/OUD-modus]
Aha ik ga naar de winkel.quote:
Alles, was nicht in das Raster passt, wurd geschlossen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Q. het volgende:
Jezus, elk topic in OUD is een reeks van minimaal 100 delen.
We twitteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha ik ga naar de winkel.
Morituri te salutant![]()
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee ik moet die smerige zoute zooi niet! There I said it again!
Zoete waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn moeder. En godzijdank heb ik nu whisky!
Ik stuur de big op ze af!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!![]()
Mmmmm ik ken nog een gezinsvoogd. Kluts wat is dr adres? Ik ga een klacht indienen.
Ondankbare kutbaan is hetquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Nee. 16 jaar oude Schotse, dus legaalquote:
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoïstisch kreng dat ik ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kan niet meer lopen door al die zoete bende!
quote:
Ik zou er als man ook bang voor zijn ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja Kluts, goed punt, om te kotsen die wijven die zwanger raken om de man aan zich te binden
TE vaak gehoord om er niet meer bang voor te zijn.
zoete popcorn? caramel/toffee popcornquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoïstisch kreng dat ik ben.
Bel 0900-breinaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Postnatale abortus, voor al uw problemen
Dat is ook zoet toch, dus goedquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoete popcorn? caramel/toffee popcorn
De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn inderdaad matig. De primaire ook trouwens.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |