Whut?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[OUD-modus]
MissB, Huppel....respect!
* Barbusse is nog niet klaar voor kinderen
![]()
[/OUD-modus]
Aha ik ga naar de winkel.quote:
Alles, was nicht in das Raster passt, wurd geschlossen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Q. het volgende:
Jezus, elk topic in OUD is een reeks van minimaal 100 delen.
We twitteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha ik ga naar de winkel.
Morituri te salutant![]()
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee ik moet die smerige zoute zooi niet! There I said it again!
Zoete waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Jullie zijn moeder. En godzijdank heb ik nu whisky!
Ik stuur de big op ze af!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zouden de kinderbescherming op je af moeten sturen! Je kind uit huis plaatsen!![]()
Mmmmm ik ken nog een gezinsvoogd. Kluts wat is dr adres? Ik ga een klacht indienen.
Ondankbare kutbaan is hetquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Nee. 16 jaar oude Schotse, dus legaalquote:
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoīstisch kreng dat ik ben.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die kan niet meer lopen door al die zoete bende!
quote:
Ik zou er als man ook bang voor zijn ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
Maar ja Kluts, goed punt, om te kotsen die wijven die zwanger raken om de man aan zich te binden
TE vaak gehoord om er niet meer bang voor te zijn.
zoete popcorn? caramel/toffee popcornquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar wel bijten! En ik hou de zoete popcorn voor mezelf he, egoīstisch kreng dat ik ben.
Bel 0900-breinaaldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Postnatale abortus, voor al uw problemen
Dat is ook zoet toch, dus goedquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zoete popcorn? caramel/toffee popcorn
De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn inderdaad matig. De primaire ook trouwens.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |