Yeahquote:
TV?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand nog op zoek naar een tv of eetkamertafel?
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Tof Maes, foto's zijn niet te vervangen hè
I know, ik hou niet van recht en netjesquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Je luchten staan scheef
Maar ze zijn wel mooi, da's waar
Die eerste vind ik tof omdat je de lucht ook door die lelijke toren heen ziet.quote:
Nick en Taylah!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
OMG, Ik kijk 2 tellen B&B en ik zie gewoon 2 stellen; 1 waarbij de man iets heeft met de dochter van zijn ex, en 1 waarbij de vrouw iets heeft met de ex van haar dochter
Just like real life no?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
OMG, Ik kijk 2 tellen B&B en ik zie gewoon 2 stellen; 1 waarbij de man iets heeft met de dochter van zijn ex, en 1 waarbij de vrouw iets heeft met de ex van haar dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just like real life no?![]()
Mijn moder is gestopt met kijken nadat Brooke iets kreeg met de broer van haar ex. Of met zijn vader. Of een andere man in die familie.Je moder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
ator?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nopequote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nick en Taylah!
Ik kom er wel eens langs met zappenen mijn oma keek het vroeger.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just like real life no?![]()
Mijn moeder is gestopt met kijken nadat Brooke iets kreeg met de broer van haar ex. Of met zijn vader. Of een andere man in die familie.Ik heb nooit echt gekeken, was meer van ATWT, maar meer af en toe als er niks leukers wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
Maar dit is wel echt erg
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mien moder joa.quote:
Ja dat zeg ik. Nick doet het met die dochter, en Taylor met dat vriendje van dochterlief.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope
Rick en Taylor, en Nick en ... de dochter van Brooke
Oh god, is het veilig om te openen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ll, ga jij maar vast onder de brievenbus liggen, er komt een kunstwerk jouw kant op
Ja hoor, de vlop is alleen wat rozequote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, is het veilig om te openen?
Oh, jaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Nick doet het met die dochter, en Taylor met dat vriendje van dochterlief.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de vlop is alleen wat roze
Oh dat was eerst ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja
Ik dacht Nick met Taylor
Maar dat heb je aan jezelf te dankenquote:
Zijn straks je stiften wéér opquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de vlop is alleen wat roze
OMGquote:
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat heb je aan jezelf te danken
Oh en het grapje op de vlop had ik gepikt van iemand die het zelf niet durfdequote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggen
Want dat is totaal niet mijn probleem natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggen
KnoopsGat?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en het grapje op de vlop had ik gepikt van iemand die het zelf niet durfde
Dus eigenlijk is het wel jouw probleem?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dat is totaal niet mijn probleem natuurlijk
Ja, meneer Knoop en zn gat hequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Ik herhaal: Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Einde bericht!
/BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Ik herhaal: Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Einde bericht!
Zeg het voort
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
Vooruit dan maar, omdat jij het zegt!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
Ook bijna tegelijkertijd hequote:
.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
Januari toch? Na de staking? Ik moet nog inkopen doen iig, en dat ga ik écht niet in die kerstdrukte doenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook bijna tegelijkertijd he
Ik ga maar eens aan mijn SeSa beginnen. 22 december versturen was het he?
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook bijna tegelijkertijd he
Ik ga maar eens aan mijn SeSa beginnen. 22 december versturen was het he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Lichtelijke SeSa FAIL?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:02 schreef Maes het volgende:
[..]
AlarmAlarm! Maes wil ALLE SeSapakketjes voor zichzelf hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEH
* Nelis van schoot schopt *
Ik zie nog niks heur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben de oudste dat recht heb ik gewoonquote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
AlarmAlarm! Maes wil ALLE SeSapakketjes voor zichzelf hebben!
Je wil zeker ook zitten als de bus al vol is he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben de oudste dat recht heb ik gewoon
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben de oudste dat recht heb ik gewoon
Jij doet niet meequote:Op woensdag 15 december 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Januari toch? Na de staking? Ik moet nog inkopen doen iig, en dat ga ik écht niet in die kerstdrukte doen
Hij is laatst al per ongeluk van de bank getraptquote:
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wil zeker ook zitten als de bus al vol is he?
Mss had Elies dat bericht al lang binnen voor zodra Tombo dr pakje zou melden hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
En wie heeft er al gekeken welke Sesa's nu allemaal online zijn?![]()
KuchTombokuch
Ach, ik knalde net de deur tegen Satsu zijn kop. Leren ze van.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij doet niet mee
[..]
Hij is laatst al per ongeluk van de bank getrapt
Aaawwwww!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Voor Muis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loves you!
Maar jij hebt een goed excuus.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenmet mijn evenwicht lig je zo op de grond.
Ik heb al zovaak verbijsterde blikken gekregen
Daaaaaar denken we even niet aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss had Elies dat bericht al lang binnen voor zodra Tombo dr pakje zou melden hoor![]()
Lekker puh voor de verbijsterde blikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zeg serieus nee als mensen vragen of ze op mijn plek mogen zittenmet mijn evenwicht lig je zo op de grond.
Ik heb al zovaak verbijsterde blikken gekregen
Het berichtje was al een tijdje geleden bij mij aangekomen. Was al bang dat ik te laat wasquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
En wie heeft er al gekeken welke Sesa's nu allemaal online zijn?![]()
KuchTombokuch
Dat slaat ook nergens opquote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een goed excuus.![]()
Als ik zeg dat ik visueel gehandicapt ben en daardoor echt niet kan staan krijg ik ook vreemde blikken.
Crap.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het berichtje was al een tijdje geleden bij mij aangekomen. Was al bang dat ik te laat was
Ergo: jullie kunnen helemaal niet achterhalen wie mij zo lief gevraagd heeft het te posten
Ja, stom volk he?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens opmaar ja, ignorant people heb je overal
Ik ben een redelijk doorgewinterd SeSa-postbode-berichten-doorgeefluik; ik zou zo een domme fout niet makenquote:
Met heel veel bagagequote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, stom volk he?![]()
Wanneer gaan we samen in de bus?In de spits?
![]()
How kjoetquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Niet te zienquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Ow ga ik mee om de geestelijk uitgedaagde uit te hangenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
Ja, stom volk he?![]()
Wanneer gaan we samen in de bus?In de spits?
![]()
De volgende keer stellen we iemand anders aan. DAT DIT KAN OP FOK!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een redelijk doorgewinterd SeSa-postbode-berichten-doorgeefluik; ik zou zo een domme fout niet maken
Crap also: waar blijft de postbode-mevrouw; ik wil zó graag naar huis
Bouwpakket!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Pakje bij de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ennnnnnnnnnnnnnn:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Komt die kerstboom uit dat pakje?
Jaaaa!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ga ik mee om de geestelijk uitgedaagde uit te hangen![]()
Wrom?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
En de doos waarin het zat bevat volgens mij (onbewust) een hint!
Omdat het een doos van iets is wat lang niet iedereen hier heeft!quote:
Jouw SeSa is niet dom, dus 'onbewust'quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaa
En de doos waarin het zat bevat volgens mij (onbewust) een hint!
Ik ga mee als begeleider van Eliesquote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Dan zorg ik voor de bagaaaasje.
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenquote:
Dan moet je wel gaan staan als mensen daarom vragen.quote:
Wow, die zag ik niet aankomen!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenWel met een doekje eronder
Sjit, heb ik net vorige maand mijn rollator teruggebracht naar de Zorgboogquote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Dan zorg ik voor de bagaaaasje.
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je wel gaan staan als mensen daarom vragen.
Pffff gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenWel met een doekje eronder
Je liegtquote:
Haal je 'm toch terugquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Sjit, heb ik net vorige maand mijn rollator teruggebracht naar de Zorgboog
Mijn ouders hebben er nog eentje op zolder staan geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh die hebben wij hier nog wel staanquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maes erin, ik op schoot en kwijlen en dan jullie er anderszins uitgedaagd bij om ons de bus in te helpenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou ik een Wielewaler zo gek moet kunnen krijgen om zijn elektrische rolstoel uit te lenen. Hilarisch om dan in en uit de bus te komen.
Ik ben benieuwd of mijn ontvanger mij raadt. Vorig jaar was het niet zo'n succes.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik pm elies wie ik denk dat mijn SeSa is
Kijken of het goed is
Je doet maarquote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik pm elies wie ik denk dat mijn SeSa is
Kijken of het goed is
Je hoeft niet te antwoorden hoorquote:
Je weet toch ook nog niet wat erin zitquote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
Ik had het vorig jaar goedDit jaar heb ik werkelijk geen idee
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdjequote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef ElisaB het volgende:
Je weet toch ook nog niet wat erin zit
Misschien ben ik het wel
Heb je geen aaifoon?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdje
Dat zou wel een meesterlijk cadeau zijn!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdje
Ja. Maes blijquote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Dat zou wel een meesterlijk cadeau zijn!
Noh!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net dat de post heulemaal staakt, dus ik zit hier voor janjokerstraal op de postbode-mevrouw te wachten![]()
![]()
Sjeiz, shit, poep! Gofter!
Ik ga naar huis. Laterzzzzz
Maar dan moet je haar volgend jaar wel doorsturen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een baby in jouw pakjequote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een baby in jouw pakje
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net dat de post heulemaal staakt, dus ik zit hier voor janjokerstraal op de postbode-mevrouw te wachten![]()
![]()
Sjeiz, shit, poep! Gofter!
Ik ga naar huis. Laterzzzzz
ElisaB, de SeSa hoer. Ja lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Maar dan moet je haar volgend jaar wel doorsturen.
Nou, je treft het. Cat en ik dachten al dat dat boven aan je lijstje zou staan dus we hebben er 9 maanden geleden eentje voor je gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!
Dan zou ik nu vast voorzichtig wat melk naar binnen druppelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!
Hopelijk maakt het de postbodefaal weer wat goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB, de SeSa hoer. Ja lekker
Zou wel geniale paints opleveren denk ik![]()
![]()
Een spannende gedachte... dat was
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, je treft het. Cat en ik dachten al dat dat boven aan je lijstje zou staan dus we hebben er 9 maanden geleden eentje voor je gemaakt
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
heeft er hier iemand toevallig een lekker recept voor groenteburgers?
das rukquote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ze dus ook de post niet komen ophalen
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook half staken als postbode. Alleen op de even huisnummer post bezorgen ofzo
Dat ligt dan aan je recept.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekker
dasch nie waar!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekker
Ja he? Voorpretteren en uitpakken is al de halve lol.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:37 schreef Belana het volgende:
wel leuk hoor al die sesa pret van jullie
Feauteau!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Vanaaf mag ik voor het eerst weer mijn Dickens jurk aan.
ik heb er in OUD vorig jaar aan meegedaan, het is leukquote:Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he? Voorpretteren en uitpakken is al de halve lol.
Vorig jaar al gespamd.quote:
OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, je treft het. Cat en ik dachten al dat dat boven aan je lijstje zou staan dus we hebben er 9 maanden geleden eentje voor je gemaakt
Niet gezien toen, dus kom maar opquote:
Ik ga hem niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zoekenquote:
wrom dit jaar eigenlijk niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef Belana het volgende:
[..]
ik heb er in OUD vorig jaar aan meegedaan, het is leuk
ben benieuwd naar al jullie pakjes
jamaar die heb ik gemist, pmmen mag ookquote:
Kun je gezellig meepraten in het krukkentopicquote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef Qwea het volgende:
pffffffffffff ik ging ff naar de klerq met mn poot. Geen doen. Kortom, ik zit mooi met de gebakken peren want ik kan dus ook wel vergeten dat ik na de kerstvakantie naar school kan
Ik ga morgen iig krukken regelen voor het hele noodzakelijke wat ik écht moet doen.
Maar wel een mooie bank gezien
ik kom helemaal niet meer in OUD, ik wil niet meer over mijn kindjes babbelen, ben het een beetje ontgroeid denk ik.quote:
Goeie ontwikkelingquote:Op woensdag 15 december 2010 17:42 schreef Belana het volgende:
[..]
ik kom helemaal niet meer in OUD, ik wil niet meer over mijn kindjes babbelen, ben het een beetje ontgroeid denk ik.
ik heb er veel aan gehad toen de kindjes nog heel klein waren, toen had ik er wel behoefte aan om veel dingen te delen, maar nu niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook redelijk afgekickt van OUD
k snapquote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Belana het volgende:
[..]
ik heb er veel aan gehad toen de kindjes nog heel klein waren, toen had ik er wel behoefte aan om veel dingen te delen, maar nu niet meer eigenlijk.
Ik heb geen hekel aan OUD ofzo hoor, maar wat ik zeg, beetje ontgroeid.
dat wat ik op FOK doe is nu geheel voor mezelf
+ 1quote:
het heeft ook wel te maken met de grootte van de groep, ik zit niet de hele dag op fok en ik kan echt al die verhalen niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
k snap
k merk wel dat ik het met vlagen echt gezellig en interessant enzo vind, en ook weer tijden heb dat ik geen zin heb om mee te lezen
Het is een kerstboomquote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaw Maessie, wat leuk van die foto's![]()
En ik snap niets van Tombo's dootje
kan ik me heel goed voorstellen, er gaat daar best veel doorheen, maar goed zo kan ik hier de sc ook al niet bijhoudenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef Belana het volgende:
[..]
het heeft ook wel te maken met de grootte van de groep, ik zit niet de hele dag op fok en ik kan echt al die verhalen niet meer bijhouden
Ja, en ik vind sommige dingen gewoon leuk om te lezen, de kinderpraatjes enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Belana het volgende:
Ing en tombo, OUD kan echt heel fijn zijn als je bv net een baby hebt. Ik vond het prettig om dingen te vertellen, je bent er op zo'n moment nogal vol vanen daar zijn gelijk gestemden. Daarnaast was ik zeker bij de 1e nog wel eens onzeker over dingen en was het prettig om over kleine dingetjes vragen te kunnen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-12-2010 18:01:00 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik krijg soms een beetje idee dat sommigen nogal doorslaan in het 'vol zijn van' of niet beseffen dat er heel veel meer mensen mee kunnen dan alleen het OUD-'kliekje'.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Belana het volgende:
Ing en tombo, OUD kan echt heel fijn zijn als je bv net een baby hebt. Ik vond het prettig om dingen te vertellen, je bent er op zo'n moment nogal vol vanen daar zijn gelijk gestemden. Daarnaast was ik zeker bij de 1e nog wel eens onzeker over dingen en was het prettig om over kleine dingetjes vragen te kunnen stellen.
Ik heb het stoomafblaastopic in mijn AT staan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik vind sommige dingen gewoon leuk om te lezen, de kinderpraatjes enzo
Of de kinderkamerfoto topics, ook leuk
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Nou hier dan, foto, opgegraven uit mijn emmer. Ik sta erop maar ook anderen, dus dadelijk gaat hij weer weg.
fapfapfapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-12-2010 18:01:19 (foto weg) ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Nou hier dan, foto, opgegraven uit mijn emmer. Ik sta erop maar ook anderen, dus dadelijk gaat hij weer weg.
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wie ben jij?
[ Bericht 5% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-12-2010 18:01:37 (foto weg) ]Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:
quote:
mwana is goed hequote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het stoomafblaastopic in mijn AT staan.
Helemaal rechts.quote:
Engerd!quote:
Fooootoooo!quote:
Ik!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em toch al eerder gezien, de meesten hier
Ja maar ik denk niet dat dat alleen oud is. Ik kom zelf ook wel eens tot de ontdekking dat hier iedereen mee kan lezen behalve wijquote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik krijg soms een beetje idee dat sommigen nogal doorslaan in het 'vol zijn van' of niet beseffen dat er heel veel meer mensen mee kunnen dan alleen het OUD-'kliekje'.
Gister hele discussie met iemand die zo'n beetje haar hele dagboeken over haar kind op FOK! zette...
Want dat was ook zo handig als het huis in de brand vloog bv.
En gewoon NIET in willen zien dat zoiets best riskant kan zijn of een kind daar later écht niet blij mee gaat zijn...
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb em toch al eerder gezien, de meesten hier
k snap wel watLl bedoeld, jij kan natuurlijk er zelf voor kiezen om iets wel of niet op t net te zetten, terwijl de kids dat natuurlijk niet kunnen beslissenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat dat alleen oud is. Ik kom zelf ook wel eens tot de ontdekking dat hier iedereen mee kan lezen behalve wij
Das misschien ook wel. Ik heb een tijdje terug ook maar een zooi oude profielen weg laten halen etc. etc. omdat ik ook tot conclusie kwam dat je met wat gegoogle eigenlijk ook gewoon teveel kon vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat dat alleen oud is. Ik kom zelf ook wel eens tot de ontdekking dat hier iedereen mee kan lezen behalve wij
nee ik ook niet maar dat is minder erg. als je er dan tussen valt dan ben je al snel aan het meebeppenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan ik me heel goed voorstellen, er gaat daar best veel doorheen, maar goed zo kan ik hier de sc ook al niet bijhouden
- 1quote:
wat leuk!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Nou hier dan, foto, opgegraven uit mijn emmer. Ik sta erop maar ook anderen, dus dadelijk gaat hij weer weg.![]()
Ongetwijfeld. Maar het was wel zeer sfeervol.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
- 1![]()
Aparte sneeuweffecten op die foto van Cat's koor. Zeker geflitst?
ja je hebt van die mensen ja. ik vind dus idd dat de dingen van mijn kinderen nu niet allemaal meer op internet hoeven, maar veel mensen zien dat niet zo. veel ook wel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik krijg soms een beetje idee dat sommigen nogal doorslaan in het 'vol zijn van' of niet beseffen dat er heel veel meer mensen mee kunnen dan alleen het OUD-'kliekje'.
Gister hele discussie met iemand die zo'n beetje haar hele dagboeken over haar kind op FOK! zette...
Want dat was ook zo handig als het huis in de brand vloog bv.
En gewoon NIET in willen zien dat zoiets best riskant kan zijn of een kind daar later écht niet blij mee gaat zijn...
Ja dat vind ik het 'erge' eigenlijk. Ik zag ooit ook in OUD FB (of een apart topic) ofzo wat posts van iemand die een waslijst aan topics geedit wilde hebben omdat kindjelief leerde Googlen en ineens al zijn/haar jeugdperikelen hier terugvond omdat mama dat allemaal lekker met haar FOK!-vriendjes besprak. Ik kan me best voorstellen dat je dat als kind écht niet relaxed vindt. Zeker als je dan wat ouder bent en klasgenootjes kunnen ook vinden dat jij bv. tot je 10e nog in bed plaste oid.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k snap wel watLl bedoeld, jij kan natuurlijk er zelf voor kiezen om iets wel of niet op t net te zetten, terwijl de kids dat natuurlijk niet kunnen beslissen
Internet is een heel gevaarlijk iets in ondeskundige handen. Ongelofelijk hoe naief mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het 'erge' eigenlijk. Ik zag ooit ook in OUD FB (of een apart topic) ofzo wat posts van iemand die een waslijst aan topics geedit wilde hebben omdat kindjelief leerde Googlen en ineens al zijn/haar jeugdperikelen hier terugvond omdat mama dat allemaal lekker met haar FOK!-vriendjes besprak. Ik kan me best voorstellen dat je dat als kind écht niet relaxed vindt. Zeker als je dan wat ouder bent en klasgenootjes kunnen ook vinden dat jij bv. tot je 10e nog in bed plaste oid.
Er zit daar echt een harde kern van mensen die daar gewoon doelbewust naief over blijven en maar geloven dat alleen hún kliekje het leest en ze dus best zo direct van hun Facebook/Hyves/wat voor profiel vandaan foto's kunnen linken of naam en toenaam van hun kind kunnen gebruiken (of alleen voornaam kind maar dan gehele naam in eigen profiel hebben staan).
Ik vind dat best zorgwekkend, je ontneemt toch een kind vroeg al een deel van zijn/haar privacy, en je weet nou eenmaal nooit wat er met dat soort gegevens gebeurt.
Nou je had het daar gister moeten lezen, er waren serieus ouders die het maar onzin vonden, en ach... "vroeger had je vieze mannen die in het zwembad stiekem foto's maakten en tegenwoordig doen ze het op de vakantiefoto's van een ander via Hyves..."quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Internet is een heel gevaarlijk iets in ondeskundige handen. Ongelofelijk hoe naief mensen kunnen zijn.
Die zijn zo geniaal, daar jaag ik altijd hier die beesten de stuipen mee op het lijfquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
YEAH, DINGETJES DIE PLOF DOEN, YEAH!!
[ afbeelding ]
Wat leuk voor je.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
YEAH, DINGETJES DIE PLOF DOEN, YEAH!!
[ afbeelding ]
quote:
Nou echt nietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het ook moeilijk, ik zou als ik een baby heb het liefst de hele wereld laten weten hoe mooi,lief, geweldig etc. hij is
Maar dan maar niet via internet, dan komt iedereen maar kijken
Heb ook bewust alleen foto's van mn neefje gepmd
WTF?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
en onder de cocosnoot (die verkleed was als een cocoboy geloof ik) lag dit:
[ afbeelding ]
klopt, maar goed, dan zijn er ook mensen die zich ineens wat realiseren, en dan maar een andere user aanmaken, en met fictieve namen werken, waarna t nog heel gemakkelijk terug te linken is, door a. foutief gebruik van de user, of b. perongeluk de naam toch roepenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het 'erge' eigenlijk. Ik zag ooit ook in OUD FB (of een apart topic) ofzo wat posts van iemand die een waslijst aan topics geedit wilde hebben omdat kindjelief leerde Googlen en ineens al zijn/haar jeugdperikelen hier terugvond omdat mama dat allemaal lekker met haar FOK!-vriendjes besprak. Ik kan me best voorstellen dat je dat als kind écht niet relaxed vindt. Zeker als je dan wat ouder bent en klasgenootjes kunnen ook vinden dat jij bv. tot je 10e nog in bed plaste oid.
Er zit daar echt een harde kern van mensen die daar gewoon doelbewust naief over blijven en maar geloven dat alleen hún kliekje het leest en ze dus best zo direct van hun Facebook/Hyves/wat voor profiel vandaan foto's kunnen linken of naam en toenaam van hun kind kunnen gebruiken (of alleen voornaam kind maar dan gehele naam in eigen profiel hebben staan).
Ik vind dat best zorgwekkend, je ontneemt toch een kind vroeg al een deel van zijn/haar privacy, en je weet nou eenmaal nooit wat er met dat soort gegevens gebeurt.
Doe!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal zo laten zien wat ik denk dat het is
Spanning ende excitement.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
na verder graven, ineens vol in de remmen!
[ afbeelding ]
and now we play, the waiting game...
Greysie!quote:
Ik neem de laatstequote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Catteke!
Ik wilde vanavond om half negen eens even lekker tv gaan loeren, maar wat veel keus vanavond!
Wordt het:
- Wolf (metJack Nicholson
)
- Mathilda (over dat slimme meisje)
- The Bachelor
- The family Stone (kerstfilm met Sarah Jessica Parker, Diane Keaton etc).
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Ynske het volgende:
[url=http://www.etsy.com/listing/28278101/childbirth-education-doll?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=birth&ga_search_type=&ga_page=&order=&includes[0]=tags&includes[1]=title&filter[0]=handmade&filter[1]=crochet&filter[2]=doll]kijk nou
[/url]
[ afbeelding ]
zou t?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een coco-zwarte-pietquote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het zo is, zou ik de rest van die kerststal wel eens willen zien
Ynske weer met haar vieze plaatjes.quote:
k vind deze nog redelijk onschuldig tov die van van de weekquote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ynske weer met haar vieze plaatjes.![]()
Hey is dat zo'n operatiemutsje?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
Heb jij die gemaakt?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind deze nog redelijk onschuldig tov die van van de week
dat, of zo'n slofquote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey is dat zo'n operatiemutsje?
nee daar kwamen ze in t creatief topic van OUD ineens meequote:
Wehehehe, cocoboyo.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
Heb jij eenquote:
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij eenlijstje
?
Volgend jaar doe je gewoon mee. Punt!
Uhuhquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurt
[..]
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurt
[..]
quote:
quote:
Waar is Ing?quote:
Mathilda.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG die cocoboy![]()
Ik was het niet hoor Zwab!
En Greys, ik twijfel tussen Mathilda en Dexter
Oh dan wil ik m wel ontvangen voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een plaat. Voor je kop.quote:
Lekker nuttig, iets sturen dat ie al heeftquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een plaat. Voor je kop.
Volgens mij begint deze een beetje te slijten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker nuttig, iets sturen dat ie al heeft
Als ik er één over heb stuur ik hem meteen aan jouquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Mag het gehele jaar door trouwens, niet perse met Kerst ofzo
maar die zijn van apple, en dat wilde jij toch heul nie?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
een iPad? Voor m'n kop? Prima hoor
No fuckin way!quote:
Als het gratis isquote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die zijn van apple, en dat wilde jij toch heul nie?
Mathilda is ook wel cute he? Maar die heb ik al eens gezien.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG die cocoboy![]()
Ik was het niet hoor Zwab!
En Greys, ik twijfel tussen Mathilda en Dexter
dat heb ik dan weer liever niet, klein prutsding, dan maar een 10 inch archosquote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het gratis isIk blijf Nederlander hé. Maar idd, liever een Galaxy Tab
Jezusquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Ook slecht nieuws helaas.
Strega's werkgever (rijksoverheid) wil haar wegens langdurige ziekte ontslaan.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
mag wel, is bij mijn vader ook gebeurdquote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das allemaal wel erg klote... Uitkering voor Strega dan? en je mag iemand toch niet ontslaan tijdens ziekteverzuim dacht ik
En sterkte voor je hartje
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Da's balenx2.quote:Ook slecht nieuws helaas.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
Oh nou ja, klote. Al kan ik me (net als oh-oh) ergens ook zo'n werkgever op een gegeven moment wel begrijpen. Maar ik neem aan dat een uitkering altijd lager uitvalt?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mag wel, is bij mijn vader ook gebeurd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Ook slecht nieuws helaas.
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das allemaal wel erg klote... Uitkering voor Strega dan? en je mag iemand toch niet ontslaan tijdens ziekteverzuim dacht ik
En sterkte voor je hartje
k geloof dat dat mag als je 2 jaar ziek geweest bentquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou ja, klote. Al kan ik me (net als oh-oh) ergens ook zo'n werkgever op een gegeven moment wel begrijpen. Maar ik neem aan dat een uitkering altijd lager uitvalt?
exactquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.
En dat heeft ook wel enige logica. Stel dat je nooit meer aan het werk zou kunnen, dan zou het raar zijn als je nog steeds in dienst bleef.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.
En dat heeft ook wel enige logica. Stel dat je nooit meer aan het werk zou kunnen, dan zou het raar zijn als je nog steeds in dienst bleef.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Het schiet voor beide partijen niet op dan, dus het is wel logisch dat dat het contract beëindigd mag worden toch?
![]()
Niet dat het dan minder kut is hoor...
Die operatie was in januari en toen was ze al lang thuis dus ik gok van welquote:
Tuurlijk is dat kut.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iddmaar goed, ik denk dat je met een uitkering altijd lager komt, dus het is vanuit het perspectief van de werknemer wel kut lijkt me
wat doen ze dan precies?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Pagan het volgende:
Mijn meds zijn met spoed omgegooid, daags na kerst mag ik weer een dagje met plakkertjes en een walkman eraan rondlopen (vrij naar APK). Operatie zal wel begin 2011 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |