Jaaaa!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ga ik mee om de geestelijk uitgedaagde uit te hangen![]()
Wrom?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
En de doos waarin het zat bevat volgens mij (onbewust) een hint!
Omdat het een doos van iets is wat lang niet iedereen hier heeft!quote:
Jouw SeSa is niet dom, dus 'onbewust'quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaa
En de doos waarin het zat bevat volgens mij (onbewust) een hint!
Ik ga mee als begeleider van Eliesquote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Dan zorg ik voor de bagaaaasje.
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenquote:
Dan moet je wel gaan staan als mensen daarom vragen.quote:
Wow, die zag ik niet aankomen!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenWel met een doekje eronder
Sjit, heb ik net vorige maand mijn rollator teruggebracht naar de Zorgboogquote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Dan zorg ik voor de bagaaaasje.
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je wel gaan staan als mensen daarom vragen.
Pffff gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en dan ga ik op je boezem liggen kwijlenWel met een doekje eronder
Je liegtquote:
Haal je 'm toch terugquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
Sjit, heb ik net vorige maand mijn rollator teruggebracht naar de Zorgboog
Mijn ouders hebben er nog eentje op zolder staan geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh die hebben wij hier nog wel staanquote:Op woensdag 15 december 2010 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maes erin, ik op schoot en kwijlen en dan jullie er anderszins uitgedaagd bij om ons de bus in te helpenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:17 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk zou ik een Wielewaler zo gek moet kunnen krijgen om zijn elektrische rolstoel uit te lenen. Hilarisch om dan in en uit de bus te komen.
Ik ben benieuwd of mijn ontvanger mij raadt. Vorig jaar was het niet zo'n succes.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik pm elies wie ik denk dat mijn SeSa is
Kijken of het goed is
Je doet maarquote:Op woensdag 15 december 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik pm elies wie ik denk dat mijn SeSa is
Kijken of het goed is
Je hoeft niet te antwoorden hoorquote:
Je weet toch ook nog niet wat erin zitquote:Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
Ik had het vorig jaar goedDit jaar heb ik werkelijk geen idee
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdjequote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef ElisaB het volgende:
Je weet toch ook nog niet wat erin zit
Misschien ben ik het wel
Heb je geen aaifoon?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdje
Dat zou wel een meesterlijk cadeau zijn!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet ín je SeSa-pakketje natuurlijk, want dan zou ik niet kunnen typen. Mallerdje
Ja. Maes blijquote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Dat zou wel een meesterlijk cadeau zijn!
Noh!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net dat de post heulemaal staakt, dus ik zit hier voor janjokerstraal op de postbode-mevrouw te wachten![]()
![]()
Sjeiz, shit, poep! Gofter!
Ik ga naar huis. Laterzzzzz
Maar dan moet je haar volgend jaar wel doorsturen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een baby in jouw pakjequote:Op woensdag 15 december 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een baby in jouw pakje
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net dat de post heulemaal staakt, dus ik zit hier voor janjokerstraal op de postbode-mevrouw te wachten![]()
![]()
Sjeiz, shit, poep! Gofter!
Ik ga naar huis. Laterzzzzz
ElisaB, de SeSa hoer. Ja lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Maar dan moet je haar volgend jaar wel doorsturen.
Nou, je treft het. Cat en ik dachten al dat dat boven aan je lijstje zou staan dus we hebben er 9 maanden geleden eentje voor je gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!
Dan zou ik nu vast voorzichtig wat melk naar binnen druppelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat wil ik!
Hopelijk maakt het de postbodefaal weer wat goed.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB, de SeSa hoer. Ja lekker
Zou wel geniale paints opleveren denk ik![]()
![]()
Een spannende gedachte... dat was
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, je treft het. Cat en ik dachten al dat dat boven aan je lijstje zou staan dus we hebben er 9 maanden geleden eentje voor je gemaakt
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Ynske het volgende:
heeft er hier iemand toevallig een lekker recept voor groenteburgers?
das rukquote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ze dus ook de post niet komen ophalen
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook half staken als postbode. Alleen op de even huisnummer post bezorgen ofzo
Dat ligt dan aan je recept.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekker
dasch nie waar!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want groenteburgers zijn per definitie niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |