Yeahquote:
TV?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Ynske het volgende:
Iemand nog op zoek naar een tv of eetkamertafel?
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 16:29 schreef Rewimo het volgende:
Tof Maes, foto's zijn niet te vervangen hè
I know, ik hou niet van recht en netjesquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Je luchten staan scheef
Maar ze zijn wel mooi, da's waar
Die eerste vind ik tof omdat je de lucht ook door die lelijke toren heen ziet.quote:
Nick en Taylah!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
OMG, Ik kijk 2 tellen B&B en ik zie gewoon 2 stellen; 1 waarbij de man iets heeft met de dochter van zijn ex, en 1 waarbij de vrouw iets heeft met de ex van haar dochter
Just like real life no?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
OMG, Ik kijk 2 tellen B&B en ik zie gewoon 2 stellen; 1 waarbij de man iets heeft met de dochter van zijn ex, en 1 waarbij de vrouw iets heeft met de ex van haar dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just like real life no?![]()
Mijn moder is gestopt met kijken nadat Brooke iets kreeg met de broer van haar ex. Of met zijn vader. Of een andere man in die familie.Je moder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
ator?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nopequote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nick en Taylah!
Ik kom er wel eens langs met zappenen mijn oma keek het vroeger.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Just like real life no?![]()
Mijn moeder is gestopt met kijken nadat Brooke iets kreeg met de broer van haar ex. Of met zijn vader. Of een andere man in die familie.Ik heb nooit echt gekeken, was meer van ATWT, maar meer af en toe als er niks leukers wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu spruiten jassen.
Maar dit is wel echt erg
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mien moder joa.quote:
Ja dat zeg ik. Nick doet het met die dochter, en Taylor met dat vriendje van dochterlief.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope
Rick en Taylor, en Nick en ... de dochter van Brooke
Oh god, is het veilig om te openen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ll, ga jij maar vast onder de brievenbus liggen, er komt een kunstwerk jouw kant op
Ja hoor, de vlop is alleen wat rozequote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, is het veilig om te openen?
Oh, jaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Nick doet het met die dochter, en Taylor met dat vriendje van dochterlief.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de vlop is alleen wat roze
Oh dat was eerst ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja
Ik dacht Nick met Taylor
Maar dat heb je aan jezelf te dankenquote:
Zijn straks je stiften wéér opquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de vlop is alleen wat roze
OMGquote:
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat heb je aan jezelf te danken
Oh en het grapje op de vlop had ik gepikt van iemand die het zelf niet durfdequote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggen
Want dat is totaal niet mijn probleem natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dat aan mn vriendin uitleggen
KnoopsGat?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en het grapje op de vlop had ik gepikt van iemand die het zelf niet durfde
Dus eigenlijk is het wel jouw probleem?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want dat is totaal niet mijn probleem natuurlijk
Ja, meneer Knoop en zn gat hequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Ik herhaal: Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Einde bericht!
/BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef ElisaB het volgende:
BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Ik herhaal: Tombola mag haar pakketje openmaken. Wat erin zit, mag ze neerzetten. Einde bericht!
/BELANGRIJK SESA-BERICHT!
Zeg het voort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |