Moslims net zo min.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef voice-over het volgende:
Joden waren niet crimineel. Een groot verschil.
Plus de Joden pleegden, naar mijn weten, geen aanslagen hier in het westen in naam van hun God.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef voice-over het volgende:
Nee, joden wilden enkel Duitsland en de wereld veroveren. Althans, als we de nazi's mochten geloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef voice-over het volgende:
Richtigquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef voice-over het volgende:
[..]
Moslims zijn overduidelijk crimineler.
Mensen uit achterstandswijken? Wilde gok.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:26 schreef Zeo-kz het volgende:
*Zeo woonde 15 jaar in achterstandswijk en weet uit 1e persoon wie en wat ruimschoots wordt vertegenwoordigd in criminele cijfers*
Zal wel om dit stuk gaan...telegraaf jat het weer.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef remlof het volgende:
Cohen: moslims worden buitengesloten, zoals Joden in de oorlog
Correct, en ik heb daar geen Jood gezien.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mensen uit achterstandswijken? Wilde gok.
Is de criminaliteit in achterstandswijken groter?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Correct, en ik heb daar geen Jood gezien.
Dat moet de titel helemaal niet zijn, het artikel gaat namelijk over de uitspraken van Cohen die slechts aan de PVV refereert. De officiele bron waaruit de uitspraken komen is trouwens Vrij Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef Tamashii het volgende:
Denk dat de titel eerder moet zijn: 'PVV verzoekt moslims om 'gewoon' weg te gaan. '
Maar goed, we zien wel weer wat jij stemt.
Bovendien.... De telegraaf.![]()
Nou en? Het is nogal voor de hand liggend dat het criminaliteitscijfer in achterstandswijken hoger is dan elders. Vandaar ook de benaming, achterstandswijken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Correct, en ik heb daar geen Jood gezien.
Want alle moslims plegen aanslagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Plus de Joden pleegden, naar mijn weten, geen aanslagen hier in het westen in naam van hun God.
Heel veel criminaliteit komt ook voor bij antilliaanse jeugd maar daar hoor je niets over.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou en? Het is nogal voor de hand liggend dat het criminaliteitscijfer in achterstandswijken hoger is dan elders. Vandaar ook de benaming, achterstandswijken.
Ze staken de Reichstag toch in brand.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want alle moslims plegen aanslagen?
Nee, dat waren de communisten.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ze staken de Reichstag toch in brand.
Leg dan even uit hoe het dan zo kan zijn dat bijvoorbeeld de hindoestanen, de nederlanders, de indo's, de spanjaarden, de italianen en zelfs de turken bij verre niet dezelfde mate van narigheid veroorzaakten als de marrokanen?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou en? Het is nogal voor de hand liggend dat het criminaliteitscijfer in achterstandswijken hoger is dan elders. Vandaar ook de benaming, achterstandswijken.
Klopt, maar het werd wel gebruikt als een katalysator. In die zin moet je het zien, het gaat om de beeldvorming, wie wat in de schoenen geschoven wordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat waren de communisten.
Nee, het waren ook de commi's niet. Dat was juist de grap. Het was een fucking false flap op.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef Arglist het volgende:
[..]
Klopt, maar het werd wel gebruikt als een katalysator. In die zin moet je het zien, het gaat om de beeldvorming, wie wat in de schoenen geschoven wordt.
Ik ben mijn knipoog vergetenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, het waren ook de commi's niet. Dat was juist de grap. Het was een fucking false flap op.
Omdat Hindoestanen, Nederlanders, Indo's, Spanjaarden, Italianen en Turken een andere opvoeding krijgen. Crimineel zijn is niet inherent aan het Marokkaan zijn. Dat is wel meer afhankelijk van je jeugd, wat je van thuis mee krijgt, hoe je ouders je opvoeden, hoe je op school presteert, met wie je omgaat en nog een aantal andere variabelen, zoals mogelijke psychische afwijkingen. Zo lastig lijkt me dat toch niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Leg dan even uit hoe het dan zo kan zijn dat bijvoorbeeld de hindoestanen, de nederlanders, de indo's, de spanjaarden, de italianen en zelfs de turken bij verre niet dezelfde mate van narigheid veroorzaakten als de marrokanen?
Nu ga jij mij ook precies vertellen hoe die verdeling bij Marokkanen is, of moet ik dat aan het knorren van je onderbuik maar afleiden?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Zeo-kz het volgende:
In elke bevolkinsgroep heb je criminelen, niet criminelen, hoogopgeleiden, laagopgeleiden; wat het verschil maakt is hoe de balans binnen een bepaalde bevolkingsgroep ligt.
Kort gezegd: alle bevolkingsgroepen zijn eigenlijk slecht.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Zeo-kz het volgende:
In elke bevolkinsgroep heb je criminelen, niet criminelen, hoogopgeleiden, laagopgeleiden; wat het verschil maakt is hoe de balans binnen een bepaalde bevolkingsgroep ligt.
Het zijn dan voornamelijk de psychische afwijkingen die een grote rol spelen. Zo denken ze bijvoorbeeld ook dat homos dood moeten in die kringen, ook een psychische afwijking.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat Hindoestanen, Nederlanders, Indo's, Spanjaarden, Italianen en Turken een andere opvoeding krijgen. Crimineel zijn is niet inherent aan het Marokkaan zijn. Dat is wel meer afhankelijk van je jeugd, wat je van thuis mee krijgt, hoe je ouders je opvoeden, hoe je op school presteert, met wie je omgaat en nog een aantal andere variabelen, zoals mogelijke psychische afwijkingen. Zo lastig lijkt me dat toch niet.
Er hoeft niets uitgelegd te worden; er zijn al genoeg statistieken voor degenen die van cijfertjes en grafieken houden. En wie dagelijks de kranten leest (ook uit de rest van Europa) en een greintje van verstand heeft kan zn eigen conclusies trekken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nu ga jij mij ook precies vertellen hoe die verdeling bij Marokkanen is, of moet ik dat aan het knorren van je onderbuik maar afleiden?
Zeggen statistieken niet dat mensen in achterstandswijken vaker crimineel zijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Er hoeft niets uitgelegd te worden; er zijn al genoeg statistieken voor degenen die van cijfertjes en grafieken houden. En wie dagelijks de kranten leest (ook uit de rest van Europa) en een greintje van verstand heeft kan zn eigen conclusies trekken.
x
Perfect geformuleerdquote:Compatibiliteit is gewoon erg belangrijk als je mensen ergens wil laten vestigen.
Dan moet het toch wel makkelijk voor je zijn om die statistieken en cijfertjes hier voor mij neer te plompen, is het niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:55 schreef Zeo-kz het volgende:
[..]
Er hoeft niets uitgelegd te worden; er zijn al genoeg statistieken voor degenen die van cijfertjes en grafieken houden. En wie dagelijks de kranten leest (ook uit de rest van Europa) en een greintje van verstand heeft kan zn eigen conclusies trekken.
x
Ik hoef niet jouw stellingen te gaan bevestigen. Ik heb wel wat beters te doen. Als je dus Google hebt, graag de verdeling onder de Marokkanen graag. Anders zal ik maar moeten concluderen dat je gewoon uit je nek lult.quote:
Dat heet terugkrabbelen. Er is niks bewezen anders had je wel heel dapper hier mee gezwaaid op dit forum, zo'n type ben je dan ook wel weer. Er is helemaal geen verdeling van Marokkanen over de groepen die jij zelf stelt. Er kan ook overlapping plaatsvinden, of wist je dat niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Zeo-kz het volgende:
Mooi ik heb namelijk ook betere dingen te doen dan jou iets te bewijzen wat al bewezen is.
X
'2 seconden googlen' : http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htmquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef Arglist het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen. Als je dus Google hebt, graag de verdeling onder de Marokkanen graag.
Fokthesystem Powned Arglistquote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
'2 seconden googlen' : http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
Het ging daar niet over.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
'2 seconden googlen' : http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
2001...............quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ga eens op mijn posts inquote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef Zeo-kz het volgende:
Mooi ik heb namelijk ook betere dingen te doen dan jou iets bewijzen wat al bewezen is.
X
Het ging hier over....quote:
Graag die verdeling en de co-relatie met crimineel gedrag graag. En dat dan vergelijken met andere bevolkingsgroepen.quote:In elke bevolkinsgroep heb je criminelen, niet criminelen, hoogopgeleiden, laagopgeleiden; wat het verschil maakt is hoe de balans binnen een bepaalde bevolkingsgroep ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |