waar waren de opnames van GTST dan? Ik dahct dat het altijd in Aalsmeer wasquote:Op woensdag 15 december 2010 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
toen ik naar gtst ging, ben ik ook langs de hmh gekomen!
Ben bang van wel!quote:
Sinds nieuwe seizoen in amsterdam, bij de arenaquote:Op woensdag 15 december 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar waren de opnames van GTST dan? Ik dahct dat het altijd in Aalsmeer was
Echt? Waar dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jawel..zit nu bij de arena he
Ohw, oke... ff googlenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sinds nieuwe seizoen in amsterdam, bij de arena
Eerst in aalsmeer, oude bloemenveilingquote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Waar dan?
Ik dacht altijd in Hilversum/Bussum ofzo
Ow dat gebouw, ja daar hebben Siepie en ik 2 rondjes om geredenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sinds nieuwe seizoen in amsterdam, bij de arena
En buikaids durf je wel erop te zetten? Ik had heel wat uit te leggenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik durfde er geen hoer op te zetten ivm je ouders
Werk je al???quote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
Ik heb over 3 minuten beoordelingsgesprek, ik ben zwaar zenuwachtig
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En buikaids durf je wel erop te zetten? Ik had heel wat uit te leggen
Ik moet keihard lachen... collega's kijken me aan vanquote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt goed kerel.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:56 schreef Michhas het volgende:
Ik heb over 3 minuten beoordelingsgesprek, ik ben zwaar zenuwachtig
Das waar ook... nu natuurlijk in dat nieuwe gebouw van Endemolquote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerst in aalsmeer, oude bloemenveiling
Dat was in de kaart, dus dat mag... maar op de enveloppe..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
YES.. mooi gebouw hoor!(van binnen dan.. buiten is net een gevangenisquote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar ook... nu natuurlijk in dat nieuwe gebouw van Endemol
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
YES.. mooi gebouw hoor!(van binnen dan.. buiten is net een gevangenis)
Jep.. dat is in aalsmeer!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
Werd GTST eerst opgenomen in de oude bloemen veiling?
Ik ben altijd alleen maar in Aalsmeer geweest
Ow ik dacht dat dat gewoon de studio's van Aalsmeer wasquote:
Ik vond het er ook saai uitzien in het echtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ziet er toch wel als een redelijk normaal gebouw uit toch?
ja, dat waren de studio's in aalsmeer.. maar dat was vroeger de bloemenveiling!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat gewoon de studio's van Aalsmeer was![]()
Daar werd ook altijd Popstars the Rivals opgenomen
ow echtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat waren de studio's in aalsmeer.. maar dat was vroeger de bloemenveiling!
TNT?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb mijn eerste lading post binnen wat ik morgen moet rondbrengen..
Ik heb een wijk met allemaal flats gekregen.. dikke relaxedheid!
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:09 schreef Kally het volgende:
Benny ik hou van de kopieer functie in excel haha
Tot laterrrrquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus dat ga ik even sorteren enzo nu... om kwart voor 4 weer de trein naar werk..
misschien nog tot straks!
Nee, klopt.. dit is meer de veronica en andere tv gidsen, en reclame post..quote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke... maar dan hoef je geen/weinig kerstkaarten te doen toch?
Ohw dat... das een keer in de week toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, klopt.. dit is meer de veronica en andere tv gidsen, en reclame post..
Dat meen je nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
Geloof het of niet, maar ik zit weer opgesloten
Jaahquote:Op woensdag 15 december 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Dezelfde leraar
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme hey, wat een gedoe.
Ik een kwartier zoeken naar een teammanager, kom ik er uiteindelijk 1 tegen.
Dus ik zag ja ik heb om 2 uur beoordelingsgesprek. Hij:'Ja dat kan niet, want ik heb beoordelingsgesprek met jou en ik heb ze nog niet eens ingepland' (mijn eigen teammanager is depressief, dus die is er 4 maanden niet).
WTF? Hij heeft vandaag geen tijd.
What the hell gebeurd hier man, zooitje ongeregeld.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werk je al???
Ik dacht dat je 15/16 was ofzo
En nu wachten tot er iemand langs het lokaal loopt om te pissen... En anders ff naar beneden bellen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu
Hoe dom is die leraar eigenlijk
en je zat weer met oordopje opquote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nu wachten tot er iemand langs het lokaal loopt om te pissen... En anders ff naar beneden bellen.
Daar begin ik nu ook aan te twijfelen![]()
Weer oordoppen...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je zat weer met oordopje op
Heb jij dan niet door dat iedereen het lokaal uitloopt
Jawel doe ik ook, maar het zijn 30 dagenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Maar daar kan je toch ook sorteren enzo?
het is een zequote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weer oordoppen...
Ze ging als laatste weg.. In het lokaal hiernaast zit een ander deel van de klas
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
(Nogmaals) hoi TAL.. Heb m'n thuisopdracht van de kunstacademie binnen, wordt dus weer een drukke kerstvakantie. Ook nog eens tentamens in week 2.
. Stom leven.
Ik ga weer ff filmpje uploaden op YTquote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is een ze
Maar zit je dan in een hokje ofzo ;')
Hoi Chowiquote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
(Nogmaals) hoi TAL.. Heb m'n thuisopdracht van de kunstacademie binnen, wordt dus weer een drukke kerstvakantie. Ook nog eens tentamens in week 2.
. Stom leven.
Ooooohw oke... gelukkig maarquote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel doe ik ook, maar het zijn 30 dagen
doe het linkje plaatsen ... en zeg daarna waar jij zatquote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga weer ff filmpje uploaden op YT![]()
Nou ja, "gaat doen" is wel wat vooruit lopen op de zaken. Heb vorig jaar ook al toelating gedaan dus ik weet hoe streng ze zijn. Scheelt wel dat het exact dezelfde opdracht als vorig jaar is, dus ik hoef er wat minder lang over na te denken en inspiratie op te doen enzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Hoe vet dat je die gaat doen.
En waar zit die academie?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, "gaat doen" is wel wat vooruit lopen op de zaken. Heb vorig jaar ook al toelating gedaan dus ik weet hoe streng ze zijn. Scheelt wel dat het exact dezelfde opdracht als vorig jaar is, dus ik hoef er wat minder lang over na te denken en inspiratie op te doen enzo.
Maar ik ben wel zelfverzekerder dan vorig jaar. Ze hebben me goede tips gegeven dus nu gaat het lukken!.
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Chowi
Is het een leuke opdracht?
In Arnhem.quote:
Oké! Die opdracht klinkt inderdaad ook heel tof!quote:
Tof! Ik moest elke keer van die kutzooi doen, weet ook niet of ik door wil gaan met mijn studie of dat ik ergens anders iets ga doen. Heb nu tijd om daar over na te denken.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:28 schreef Chowi het volgende:
[..]. Ja, erg vet. Zo tof zelfs dat ik vorig jaar niet kon kiezen welk onderwerp ik ging doen. Maar ik moet dus 4 dingen maken (typografie, fotografie, collage en illustratie) gebaseerd op een liedje.
.
Verbaast me trouwens dat jij geen kunstacademie doet. Dunno why, maar daar leek je me wel het type voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké! Die opdracht klinkt inderdaad ook heel tof!
Ja eigenlijk wel, maar dat is HBO.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verbaast me trouwens dat jij geen kunstacademie doet. Dunno why, maar daar leek je me wel het type voor.
Ik was begonnen met deze studie (Journalistiek) met het idee dat ik dan in ieder geval mijn P had na een jaar. En ook om het jaar te overbruggen, want het idee om nog eens toelating te doen bij de kunstacademie is nooit uit m'n hoofd verdwenen. Deze studie valt nu ook zwaar tegen dus ik ben wel blij dat ik nog een soort back-up heb.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tof! Ik moest elke keer van die kutzooi doen, weet ook niet of ik door wil gaan met mijn studie of dat ik ergens anders iets ga doen. Heb nu tijd om daar over na te denken.
Magazine maken, wat andere opdrachten die totaal niet goed waren uitgewerkt. Dat naast mijn baan had ik er gewoon geen zin meer in. Zonde om dan al mijn tijd en geld erin te steken als ik de motivatie niet meer heb. In ieder geval mijn P gehaald en ik kijk volgend jaar wel weer verder.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was begonnen met deze studie (Journalistiek) met het idee dat ik dan in ieder geval mijn P had na een jaar. En ook om het jaar te overbruggen, want het idee om nog eens toelating te doen bij de kunstacademie is nooit uit m'n hoofd verdwenen. Deze studie valt nu ook zwaar tegen dus ik ben wel blij dat ik nog een soort back-up heb.
Wat noem jij 'kutzooi' trouwens?.
Dat is in elk geval iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Magazine maken, wat andere opdrachten die totaal niet goed waren uitgewerkt. Dat naast mijn baan had ik er gewoon geen zin meer in. Zonde om dan al mijn tijd en geld erin te steken als ik de motivatie niet meer heb. In ieder geval mijn P gehaald en ik kijk volgend jaar wel weer verder.
Oh, ohhhhhquote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Die jongen is echt hot![]()
Ik ging naar de wc.... damn zat hij koffie te drinken
Hihihi..... lekker bekkie heeft-ie!
Eerst jaar ging bij mij nog wel, al was het gewoon te veel werk en ging ik nooit weg in het weekend omdat ik dan gewoon huiswerk moest maken. Daarna in de vakantie nooit thuis geweest en nu ben ik nog steeds elke keer weg enzo. Totaal geen zin om tijd te maken ook omdat het communiceren met sommige leren wat stroef gingquote:Op woensdag 15 december 2010 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is in elk geval iets.. Dan kun je alvast wat verder gaan kijken en heb je niet een heel jaar verspeeld. Ik verwacht mijn P voor journalistiek niet in één jaar te halen eigenlijk, het is zoveel werk en ik heb er ook echt geen motivatie voor. Zou wel jammer zijn, want dan heb ik dus wél een jaar verspeeld, maar goed. Dan ben ik in elk geval toegelaten bij de kunstacademie. (Hoop ik dan maar.)
Ik denk 27 ofzo... Ik dacht langer dan ik, dus 1,80 ofzo? Donkerblond haar geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ohhhhh![]()
Specs, hoe oud, hoe lang, blond/donker?
Awww, autistje.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerst jaar ging bij mij nog wel, al was het gewoon te veel werk en ging ik nooit weg in het weekend omdat ik dan gewoon huiswerk moest maken. Daarna in de vakantie nooit thuis geweest en nu ben ik nog steeds elke keer weg enzo. Totaal geen zin om tijd te maken ook omdat het communiceren met sommige leren wat stroef ging
aanvulling.... niet dun, ook niet te dik. Gewoon goed lekker postuur...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk 27 ofzo... Ik dacht langer dan ik, dus 1,80 ofzo? Donkerblond haar geloof ik.
Hij is echt wel hot...
Als ik vrijgezel was geweest, had ik hem aangesproken zo lekker issie
Dan durf je als getrouwde vrouw ook wel een foto te maken, aangezien je voor je werk bij de casting nog wat plaatjes zoektquote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik vrijgezel was geweest, had ik hem aangesproken zo lekker issie
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan durf je als getrouwde vrouw ook wel een foto te maken, aangezien je voor je werk bij de casting nog wat plaatjes zoekt
Wat tof Chowiquote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef Chowi het volgende:
. Stom leven.
Moet ik mijn pas laten zienquote:
Af en toe moet het er even uit, nu was jij de klos.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:54 schreef Patje1987 het volgende:
Martin zulks een vulgaire PM sturen, dat had ik niet van jou verwacht!
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
Ik ben weer bevrijd... nu op weg naar huis
Wat mooi! Lief!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
OMG ik krijg een kerstkaart van iemand waar ik sinds de scheiding geen contact meer mee had, ze snapte me niet zo omdat ik weinig tijd had toen ivm meer werken en nou ja gewoon ff terugtrekken. Nu blijkt uit die kerstkaart dat zij ook uit elkaar zijn, en heel verhaal van sorry erin
Wat leuk Kally, zo'n heel onverwachts kaartjequote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
OMG ik krijg een kerstkaart van iemand waar ik sinds de scheiding geen contact meer mee had, ze snapte me niet zo omdat ik weinig tijd had toen ivm meer werken en nou ja gewoon ff terugtrekken. Nu blijkt uit die kerstkaart dat zij ook uit elkaar zijn, en heel verhaal van sorry erin
das wel tof en liefquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
2x!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat... das een keer in de week toch?
Succes en tot zo
veel plezierquote:
Awwwwwwwquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kally heb je mijn kaartje al gehad
en ze ziet je ex nu ook niet meer dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Ik ben wel heel blij ermee, dat ik die van mijn vriendin kreeg, ze was me echt dierbaar, alleen ze waren eerst vrienden van mijn ex dus was gewoon moeilijk.
Nee blijkbaar niet, hij werkte ooit met haar man, maar ik heb haar zoon op de hyves van mijn zoon, dus nu even mail met telefoonnummers gestuurdquote:Op woensdag 15 december 2010 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ze ziet je ex nu ook niet meer dan?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Whahaha mijn boeffies allebei in colbert
Ik heb er dan wel een spijkerbroek onder gedaan, anders vind ik het te erg
Zonde van je tijd... je hebt al niveau 3, waarom doe je in godsnaam nog een keer niveau 3? En komen ze daar nu pas achter?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Wat vinden jullie???
Volgens mijn lerares heb ik een volwaardig niveau 3 diploma. Na het eind van dit schooljaar ook (door studie vertraging, eigen schuld) niveau 4 kan ik halen door nog een extra half jaar naar school te gaan.. Maar dan ben ik direct weer een jaar kwijt omdat de opleiding wat ik wil doen niet in januari begint,,
Ik ben nu dus nog steeds voor niveau 3 bezig, terwijl ik al een diploma daarvoor heb. Ik vind het zonde van mijn tijd energie. Wat jullie??
Ik zou een half jaar extra investeren voor niveau 4quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok. Wat vinden jullie???
Volgens mijn lerares heb ik een volwaardig niveau 3 diploma. Na het eind van dit schooljaar ook (door studie vertraging, eigen schuld) niveau 4 kan ik halen door nog een extra half jaar naar school te gaan.. Maar dan ben ik direct weer een jaar kwijt omdat de opleiding wat ik wil doen niet in januari begint,,
Ik ben nu dus nog steeds voor niveau 3 bezig, terwijl ik al een diploma daarvoor heb. Ik vind het zonde van mijn tijd energie. Wat jullie??
dat is de extra optie..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou een half jaar extra investeren voor niveau 4
Wilde je hierna toelating doen voor HBO of was dat een extra optie?
detailhandel.. Maar ik doe nu hetzelfde als wat ik heb hoor.. Is een aanvulling zeg maar..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonde van je tijd... je hebt al niveau 3, waarom doe je in godsnaam nog een keer niveau 3? En komen ze daar nu pas achter?
Wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Ik heb hem nog niet,,quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Patrique!
Hallo!
Je hebt je opgegeven voor een groot, nieuw televisieprogramma. Daarmee geef je aan dat je toe bent aan avontuur, dat je een aantal weken van huis kan zijn én een grote geldprijs wel ziet zitten. Nou, dat is mooi, want dan zijn we op zoek naar jou!
maar die aanvulling had je ook kunnen doen op niveau 4 lijkt mij?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
detailhandel.. Maar ik doe nu hetzelfde als wat ik heb hoor.. Is een aanvulling zeg maar..
komt daarna ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar die aanvulling had je ook kunnen doen op niveau 4 lijkt mij?
Veel plezier C_Aquote:
HANSJE TEEUWENquote:Op woensdag 15 december 2010 17:32 schreef Chowi het volgende:
Yessss heb kaarten voor Hans Teeuwen weten te bemachtigen..
Ik zal eens kijkenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:32 schreef Chowi het volgende:
Yessss heb kaarten voor Hans Teeuwen weten te bemachtigen..
Is via Seetickets, dat vertrouw ik wel. Ik ben zo slim geweest om vanmorgen toen ik het zag op school meteen te reserveren en thuis de betaling te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de goede zijn, er zijn valse in omloop en dacht dat de goede pas volgende week verkocht gaan worden
Ja, de koning van de lach enzo.quote:
Dan is het helemaal te gekquote:Op woensdag 15 december 2010 17:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is via Seetickets, dat vertrouw ik wel. Ik ben zo slim geweest om vanmorgen toen ik het zag op school meteen te reserveren en thuis de betaling te doen.
Kostte me 25 euro en heb de e-tickets in m'n mail inmiddels dus volgens mij is er niets mis.
quote:
Ik heb daar nog geen tijd voor gehad, mijn broertje was in Tilburg geweest en zat met allemaal spelers van willem II in de bios enzo. En later bij het uitgaan kwam hij een paar van die gasten van new kids tegenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Patjon, heb je New Kids ook al gezien, met Schijndel dat gebombardeerd wordt
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen tijd voor gehad, mijn broertje was in Tilburg geweest en zat met allemaal spelers van willem II in de bios enzo. En later bij het uitgaan kwam hij een paar van die gasten van new kids tegen
Ja maar niet op de kerstkaarten die moeten er binnen 3 dagen zijn, zeggen zequote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo de kerstkaarten naar jullie zijn geschreven en zitten nu in de bus. Was zo te zien nog niet gelicht. Dus een dezer dagen krijgen jullie ze, of zijn ze al aan het staken?
Dus stel je bent jarig een dezer dagen, moet je gewoon zeggen dat je je verjaardagskaart als kerstkaart wilt, zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar niet op de kerstkaarten die moeten er binnen 3 dagen zijn, zeggen ze
Ik hield het welgeteld 5 seconden volquote:
NO WAI! Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. In mijn inventory heb ik 12 energyblokken van +3
.
Hoe kom je aan m'n adresquote:Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Zo de kerstkaarten naar jullie zijn geschreven en zitten nu in de bus. Was zo te zien nog niet gelicht. Dus een dezer dagen krijgen jullie ze, of zijn ze al aan het staken?
Deel ze gerustquote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. In mijn inventory heb ik 12 energyblokken van +3
.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
NO WAI! Pics or it didn't happen![]()
!
Kan nietquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hield het welgeteld 5 seconden volNiet mijn smaak dus, geef mij maar snoeiharde gitaren.
Haha, zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus stel je bent jarig een dezer dagen, moet je gewoon zeggen dat je je verjaardagskaart als kerstkaart wilt, zeker?
Jij bent de enige die er geen krijgt, je bent zo goed verborgen op het internetquote:
Oh?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er geen krijgt, je bent zo goed verborgen op het internet
Ach, dat is zijn eigen schuldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De rest heeft z'n adres overal ergens staanquote:Op woensdag 15 december 2010 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit klinkt al iets beter, alleen dat schratchen, Of hoor ik het verkeerd, tussendoor vind ik minder.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Michhas het volgende:
[..]Het is niet wat je denkt!
Hier dan, voor jou nog eentje
Bij mij kan het nog, ik ben altijd erg laat met sturenquote:
Ik heb mijn hele stad op facebook staanquote:Op woensdag 15 december 2010 18:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De rest heeft z'n adres overal ergens staan?
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De rest heeft z'n adres overal ergens staan?
En ik kreeg geen PMquote:Op woensdag 15 december 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Nee tuurlijk niet. Ik heb er naar 9 fokkers eentje gestuurdm, waaronder 7 van hier. Valt dus reuze mee.
Die hebben allemaal gereageerd op een van mijn 3 oproepjes om ze hun mijn adres te PM-en voor een kertskaart. Of andersom.
Ik heb nog kerstkaarten en decemberzegels over, dus het kan nog wel.quote:
Ik heb het gewoon hier in de SC gevraagd, niet iedereen zit te wachten op een schooi om je adres van mij.quote:
Hallo, zet het in pm, krijg jij van mij een heule mooie kerstkaartquote:
quote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon hier in de SC gevraagd, niet iedereen zit te wachten op een schooi om je adres van mij.
Even sparen dusquote:
Als je hem in februari krijgt bij deze vast sorryquote:
Hoezo datquote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je hem in februari krijgt bij deze vast sorry
Oftewel nog bijna 32 minuten om die expansions te regelenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nog even niks doen en dan om 19:00 weer beginnen met leren.
Ik ga even naar school, twee volgegeten knulletjes ophalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:36 schreef Zeroku het volgende:
Zo, nog even niks doen en dan om 19:00 weer beginnen met leren.
Omdat ik vreselijk ben met het versturen van kerstkaarten, ik vergeet ze meestal op de bus te doen enzo.quote:
Hee wat tof, dat doen wij ook!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet misselijk zijn met al die rare gerechten door elkaar.
Leuk alles zelf doen als ouders, maar zo lekker niet op elkaar afgestemd.
Fijn voor jou, want er komen heerlijke gerechten voorbijquote:
Mochten de ouders het zelf bedenken of hebben de kinderen ism de leraren het menu gemaakt?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn voor jou, want er komen heerlijke gerechten voorbij
Ik had kippenpootjes
Nu naar school
Wel lekker tactischquote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even naar school, twee volgegeten knulletjes ophalen.
Nu maar hopen dat ze niet misselijk zijn met al die rare gerechten door elkaar.
Leuk alles zelf doen als ouders, maar zo lekker niet op elkaar afgestemd.
Neuh, duurt nog wel iets langerquote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oftewel nog bijna 32 minuten om die expansions te regelen
Oh je bent nog speciaal voor mij naar de bus gegaanquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
O Rauz, je krijgt hem wel wat later dan de rest. De bus was nu wel gelicht.
Ja, ik ben speciaal even langs gegaan, is toch hier in de straat, dus is niet zo erg.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh je bent nog speciaal voor mij naar de bus gegaan![]()
? Ik geloof trouwens dat de post hier nog steeds staakt, dus het kan sowieso nog wel even duren
whehehe, awwwquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Mogen de ouders zelf bedenken Rauzer.
Veeg me op trouwens, mijn jongste net: Mama ik zag er zo stoer uit (colbert en zelf zijn haar heel stoer gedaan) dat alle meisjes verliefd op me werden......toen werd ik zenuwachtig
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Veeg me op trouwens, mijn jongste net: Mama ik zag er zo stoer uit (colbert en zelf zijn haar heel stoer gedaan) dat alle meisjes verliefd op me werden......toen werd ik zenuwachtig
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Oh wat heerlijk, dat zijn echt gesprekjes die zo leuk zijn om later na te vertellenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
DAN ZIEHIE JE NIEHIEHIEHIETS!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOW WHEN I CLOSE MY EYES TONIGHT
quote:
Luttequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet dat je hier geen hoi mag zeggen van Kally he?
Let maar niet op Rauzer, die heeft zijn grapjurk weer eens aanquote:
Hoi Bennyquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Wtfuck, nu meer dan 200 xp voor het volgend level
Net 230, nu 211quote:
quote:
Ik heb hem nog niet van Miranquote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
c_a & PatriQue... dankjulliewel voor het kaartje!
Ja die heb ik wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel van PatriQue?
Iedereen leek 'm gister al te hebben gekregen...
Welk vak?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
Hmpf, ik moet leren, maar ik kan me er niet toe zetten
Ik ken datquote:Op woensdag 15 december 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
Hmpf, ik moet leren, maar ik kan me er niet toe zetten
Goederenrecht, Verbintenissenrecht, Burgelijk Procesrecht. En ik moet nog het een en ander doornemen van een dagvaarding en een verzoekschrift.quote:
Onder druk wordt alles vloeibaarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dat
En dan alles op het laatste moment naar binnen proppen
Oh nee dat niet, ik heb 'nog' 4 dagen en ik ben al ruim twee weken aan het leren.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken dat
En dan alles op het laatste moment naar binnen proppen
omg, rechtenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goederenrecht, Verbintenissenrecht, Burgelijk Procesrecht. En ik moet nog het een en ander doornemen van een dagvaarding en een verzoekschrift.
Hoog drogestofgehaltequote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goederenrecht, Verbintenissenrecht, Burgelijk Procesrecht. En ik moet nog het een en ander doornemen van een dagvaarding en een verzoekschrift.
Ow dat is niet verkeerd danquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, ik heb 'nog' 4 dagen en ik ben al ruim twee weken aan het leren.
HAHA JA GRAPPIG MAN XDDDDDDDDDDD FF LACHEN.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
omg, rechten
Ik had het kunnen weten
Valt mee. Het is niet uit je kop stampen. Het is meer toepassen van alles.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoog drogestofgehalte
En een hoog asgehalte
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA JA GRAPPIG MAN XDDDDDDDDDDD FF LACHEN.
[..]
Ja, heb ook het idee dat ik alles wel goed ken, alleen even de puntjes op de i zetten overal.quote:
Ja, ik ben niet degene die reageert met :quote:
nadat je eerst vraagt welke vakken ik moet leren.quote:omg, rechten
Ik had het kunnen weten![]()
Dat sloeg op de discussie van van de weekquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die reageert met :
[..]
nadat je eerst vraagt welke vakken ik moet leren.
Dat dusquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat sloeg op de discussie van van de week
Daar was ik waarschijnlijk niet bij.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat sloeg op de discussie van van de week
Wantquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
Ach, weet je, ik heb een bètastudie gedaan en daar slaat men rechten niet zo hoog aan
Ik zeg niet dat ik het vind, hè
Jawel over die pedofielquote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar was ik waarschijnlijk niet bij.
[..]
Want?
Kan me niet herinneren dat dat over een bèta-studie ging.quote:
Ohja. Als je veel moet leren kun je niet nadenken.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
want dat vindt men... veel stof, dikke boeken, weinig nadenken
Nee jij bent zo gepassioneerd over het rechtsysteem, dat het eigenlijk geen verrassing is dat je dat studeert. Niks slechts bedoelend dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat over een bèta-studie ging.
Ik plaag je alleen beetje met dat laatstequote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Als je veel moet leren kun je niet nadenken.
Vertel...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisterenavond een mooie Beta film gezien
Oh ja, dat hoor ik wel vaker ja. Toch zijn er overal genoeg degelijke juristen nodig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik plaag je alleen beetje met dat laatste
Maar het wel zo dat qua moeilijkheidsgraad men rechten niet hoog aanschrijft.
sinds wanneer is pedofilie een beta-studie?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat dat over een bèta-studie ging.
Natuurlijk! Btw, rechten wordt in zijn algemeenheid wel hoog gewaardeert!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoor ik wel vaker ja. Toch zijn er overal genoeg degelijke juristen nodig.
Er zullen ook best (veel) moeilijkere studies zijn, maar dat is voor mij geen reden om een opleiding niet te kiezen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds wanneer is pedofilie een beta-studie?![]()
*maar verder terug gaat lezen
Ik snap je punt verder ook wel hoor. Heb het ook al wel vaker gehoord. Maar ik kan er niet echt over oordelen, ik heb namelijk nog geen bèta-studie gedaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Natuurlijk! Btw, rechten wordt in zijn algemeenheid wel hoog gewaardeert!
Ow die is mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
Duurde veel te lang. Allemaal lekkere hapjes, saté met brood, verschillende soorten bier.... Ik had het moeilijkquote:
Ja, ik heb er een gruwelijke hekel aan. Ik heb liever iets minder stof, maar ingewikkeld en om te snappen, dan boeken van honderden pagina'squote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk veel droge stof is, maar om nu te zeggen makkelijk, je moet toch aardig wat in je koppie krijgen
damnquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
We stonden er vandaag weer mooi op, met die man van die pedofiel
Ik had geen idee dat hij voor hetzelfde bedrijf werkte
ohja, die was er voor. Is mooie film ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duurde veel te lang. Allemaal lekkere hapjes, saté met brood, verschillende soorten bier.... Ik had het moeilijk
Maar het is me gelukt
Ja het ergste dat hij het forum van de chauffeurs had gebruikt voor kinderporno, wel zo afgeschermd dat niemand erbij kon, maar jezus lekker stel zo samenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
We stonden er vandaag weer mooi op, met die man van die pedofiel
Ik had geen idee dat hij voor hetzelfde bedrijf werkte
Ik heb het voordeel dat ik dingen makkelijk leer. Ik lees veel liever een boek van 100 bladzijdes dan dat ik een pagina mag lezen waar opstaat: Bouw een driedimensionaal huis op schaal 1:3.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een gruwelijke hekel aan. Ik heb liever iets minder stof, maar ingewikkeld en om te snappen, dan boeken van honderden pagina's
In mij studie zaten ook wel vakken met veel leesstof, maar daar scoor ik dan niet hoog op
Bij Joooo-pi juist weer nietquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)xxion___.html?p=30,1quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja het ergste dat hij het forum van de chauffeurs had gebruikt voor kinderporno, wel zo afgeschermd dat niemand erbij kon, maar jezus lekker stel zo samen
Ja we kregen het rondgestuurdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)xxion___.html?p=30,1
Ja, dat is het. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik dingen makkelijk leer. Ik lees veel liever een boek van 100 bladzijdes dan dat ik een pagina mag lezen waar opstaat: Bouw een driedimensionaal huis op schaal 1:3.
Haha, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op woensdag 15 december 2010 20:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Een studiegenoot van me moest later nog iets inhalen, maar omdat hij al aan het werk was, had hij geen tijd om colleges te volgen. Toen koos hij een cursus met zo'n dikke pil, onder het motto "daar red ik mezelf wel mee".
Hij kon dat ook geweldig!
Daaaayumquote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat goed C_Aquote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duurde veel te lang. Allemaal lekkere hapjes, saté met brood, verschillende soorten bier.... Ik had het moeilijk
Maar het is me gelukt
Goffer, dat is niet bestquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
Ja het ergste dat hij het forum van de chauffeurs had gebruikt voor kinderporno, wel zo afgeschermd dat niemand erbij kon, maar jezus lekker stel zo samen
Halloahtjesquote:
Yesquote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
Het begint trouwens wel grote proporties aan te nemen, nu weer een man gepakt die ook met kinderporno is betrapt, en onderdeel van een organisatie lijkt, en een kind heeft misbruikt in Zuid-America ergens.
Ik hoop dat ze er veel pakken.
Dus mocht je nog je arbeidsovereenkomst willen ontbinden...quote:
Ik vind het tof, dat je die studie doet, zeker op jouw leeftijdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, dat hoor ik wel vaker ja. Toch zijn er overal genoeg degelijke juristen nodig.
Er zullen ook best (veel) moeilijkere studies zijn, maar dat is voor mij geen reden om een opleiding niet te kiezen.
Ik doe liever nu wat meer dan dat ik later spijt heb dat ik geen degelijke opleiding heb gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het tof, dat je die studie doet, zeker op jouw leeftijd
Mooie instellingquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe liever nu wat meer dan dat ik later spijt heb dat ik geen degelijke opleiding heb gedaan.
Kunnen veel mensen van onze leeftijd (waaronder ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik doe liever nu wat meer dan dat ik later spijt heb dat ik geen degelijke opleiding heb gedaan.
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goffer, dat is niet best
Ken je hem ook?
echt zulke 'mensen'quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Hij was van OV, ik van taxi en hij zit ergens bij Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |