Maar hoezo dan? Homo's zijn toch door diezelfde Allah geschapen. En Allah is toch perfect. Dus iemand die perfect is zegt dat je zijn eigen perfect geschapen mensen moet straffen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
??? Hoe kom je hierbij.. Lees jezelf eerst even in wil je.
In de islam staat niet dat homo's dood moeten, maar mensen die homoseksualiteit toepassen, en dan niet eens dood he, maar een zware straf.
En wij moslims willen helemaal niet joden dood hebben, mijn vader's opa is zelf Jood. Ik zie joden ook gewoon als mensen, niet als een moslim, net als een christen of Nederlander.
Maarja... Typisch PVV-talk. Zonder echt onderzoek dingen roepen.
Nou dat inderdaad!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef Oksel het volgende:
Hoe krijgt hij dat als Jood uit z'n eigen strot?
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:23 schreef Scorpie het volgende:
Was het zo dat 70 jaar geleden de Joden onterecht vervolgd werden wegens hun maatschappelijk succes, de Mocro`s worden terecht bekritiseerd wegens hun hoge mate van criminaliteit, werkloosheid en respectloosheid jegens andere culturen. Dat zijn vaststaande feiten waar jij, noch Cohen omheen kan draaien.
je vergeet de "normale" meisjes die gewoon over straat willen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Mylene het volgende:
Dat moet Cohen zeggen dat tegen homo's, lesbo's en transsekuelen die worden weggetreiterd. Die willen ook gewoon huisje-boompje-beestje en niks anders.
Ik moet de eerste mocro`s met een ster nog over straat zien lopen.quote:
Ja bekritiseren is hetzelfde als vervolgenquote:
Oké, ik zal meer serieuze reactie plaatsen. Dit was meer een uitspraak om de belachelijk van de uitspraken van Cohen aan te tonen tis natuurlijk gewoon een Godwin.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
??? Hoe kom je hierbij.. Lees jezelf eerst even in wil je.
In de islam staat niet dat homo's dood moeten, maar mensen die homoseksualiteit toepassen, en dan niet eens dood he, maar een zware straf.
En wij moslims willen helemaal niet joden dood hebben, mijn vader's opa is zelf Jood. Ik zie joden ook gewoon als mensen, niet als een moslim, net als een christen of Nederlander.
Maarja... Typisch PVV-talk. Zonder echt onderzoek dingen roepen.
Nee, de joden wilden Duitsland en de wereld veroveren in de ogen van de gemiddelde Duitser. Dat maakte dat zij zo vijandig opstelden jegens de joden. Compleet gestoord natuurlijk, maar de Duitsers hadden in hun optiek wel een aanleiding om joden te haten.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De Joodse hangjeugd terroriseerde dan ook alles wat los en vast zat destijds.
Eensquote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Frollo het volgende:
Natuurlijk heeft Cohen gelijk, maar zoals dit topic ook alweer aangeeft: Wildersfanboys zijn doof en blind voor redelijkheid en er zal er geen een tot andere inzichten komen. Het blijft preken voor eigen parochie wat Cohen doet.
Het land heeft er meer aan als hij gewoon zijn partij op orde krijgt, een duidelijke lijn uitzet en met een heldere visie in de volgende verkiezingen stapt.
Doe je wel, maar oke.quote:Begrijpend lezen is te moeilijk voor je? Ik refereer aan WO2, niet aan Joden an sich.
Stop aub met in dit topic reageren. ''Mocro gemeenschap''?quote:De vergelijking gaat mank. Zelfs al was het zo dat je een valide standpunt zou hebben en de Mocro gemeenschap in Nederland op dezelfde wijze bejegend wordt als de joden van 70 jaar geleden, gebeurt het niet om dezelfde reden waardoor de vergelijking van Cohen niet klopt.
Was het zo dat 70 jaar geleden de Joden onterecht vervolgd werden wegens hun maatschappelijk succes, de Mocro`s worden terecht bekritiseerd wegens hun hoge mate van criminaliteit, werkloosheid en respectloosheid jegens andere culturen. Dat zijn vaststaande feiten waar jij, noch Cohen omheen kan draaien.
Allah is perfect maar blijkbaar weet jij niet dat volgens de Koran de mens vrij is in het doen wat hij wil. Allah maakt de mensen in de vorm van geschapen maar de mensen doen zelf aan geslachtsgemeenschap etc. dus, dat doen mensen zelf. Begin je het al een beetje te snappen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Homo's zijn toch door diezelfde Allah geschapen. En Allah is toch perfect. Dus iemand die perfect is zegt dat je zijn eigen perfect geschapen mensen moet straffen?
Paradox...
Joden werden actief vervolgd, gebrandmerkt en opgejaagd door de overheid. Gebeurt dat ook met Mocro`s?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja bekritiseren is hetzelfde als vervolgen
Daar begon men natuurlijk niet direct mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joden werden actief vervolgd, gebrandmerkt en opgejaagd door de overheid. Gebeurt dat ook met Mocro`s?
ik heb niks met Pvv en vind Cohen en huilie wat ben ik nu danquote:Op woensdag 15 december 2010 14:20 schreef Frollo het volgende:
Natuurlijk heeft Cohen gelijk, maar zoals dit topic ook alweer aangeeft: Wildersfanboys zijn doof en blind voor redelijkheid en er zal er geen een tot andere inzichten komen. Het blijft preken voor eigen parochie wat Cohen doet.
Het land heeft er meer aan als hij gewoon zijn partij op orde krijgt, een duidelijke lijn uitzet en met een heldere visie in de volgende verkiezingen stapt.
Serieus, dit is je verweer? Really? Ronduit bedroevend dit. Dan vervang je toch het woordje mocro met moslim, het maakt mijn punt niet minder valide.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Stop aub met in dit topic reageren. ''Mocro gemeenschap''?We hebben het hier over moslims niet over die 'mocros'.
Faalhaas
Nee ik begrijp er eerlijk gezegt helemaal geen donder van.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Doe je wel, maar oke.
[..]
Stop aub met in dit topic reageren. ''Mocro gemeenschap''?We hebben het hier over moslims niet over die 'mocros'.
Faalhaas
[..]
Allah is perfect maar blijkbaar weet jij niet dat volgens de Koran de mens vrij is in het doen wat hij wil. Allah maakt de mensen in de vorm van geschapen maar de mensen doen zelf aan geslachtsgemeenschap etc. dus, dat doen mensen zelf. Begin je het al een beetje te snappen?
Dat wat ik dik heb gedrukt: Dat wil de PVV dus gaan doen door middel van grenzen sluiten voor alleen MOSLIMlanden etc.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oké, ik zal meer serieuze reactie plaatsen. Dit was meer een uitspraak om de belachelijk van de uitspraken van Cohen aan te tonen tis natuurlijk gewoon een Godwin.
Vanzelfsprekend zijn er parallellen te de huidige antipathie die sommige mensen hebben tegen moslims en de Jodenvervolging van de vorige eeuw. Maar ook zeer grote verschillen.
-We leven in een vrije samenleving waar Moslims voor zichzelf op kunnen komen via dezelfde kanalen als hun aanvallers (pvv e.d.)
-Er is geen Moslim een haar gekrenkt vanwege afkomst vanuit de overheid.
-Er worden geen maatregelen genomen burgerrechten van Moslims in te perken vanwege hun religie.
En dat zal nu ook niet meer kunnen gebeuren Koos. Kom op, ook jij ziet toch dat dit een 100% Godwin is die zeer beledigend is voor bepaalde mensen binnen deze maatschappij? Dezelfde mensen die na de oorlog ons land weer hebben opgebouwd? Hoe durf je dan als Cohen zijnde zo`n soort hoogverraad te plegen? Die man is gewoon niet meer serieus te nemen, hij is aan het ijlen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar begon men natuurlijk niet direct mee.
Allah is een sadist.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef ReplaR het volgende:
Allah zegt dat de mens vrij is in het doen wat hij wil, maar als hij dat dus doet moet ie gestraft worden?
Het is wel iets anders als kutjochies op straat zich zo gedragen of volksvertegenwoordigers in het parlement.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef Mylene het volgende:
Dat moet Cohen zeggen dat tegen homo's, lesbo's en transsekuelen die worden weggetreiterd. Die willen ook gewoon huisje-boompje-beestje en niks anders.
Dat zeg ik, die Joodse terreur op straat destijds. Theedrinken, buurtfeesten, kosjerheidssubsidies, niets hielp. Dat maakte dat de bevolking zo vijandig werd jegens de Joden.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, de joden wilden Duitsland en de wereld veroveren in de ogen van de gemiddelde Duitser. Dat maakte dat zij zo vijandig opstelden jegens de joden. Compleet gestoord natuurlijk, maar de Duitsers hadden in hun optiek wel een aanleiding om joden te haten.
Maakt jouw punt veel meer valide en het laat zien dat je een niets wetende kerel bent met vooroordelen. Ik ben half spaans half koerd EN moslim en voel me totaal niet thuis bij marokkanen. Ben ik nu een europeaan of een mocro(zoals jij het zegt)?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, dit is je verweer? Really? Ronduit bedroevend dit. Dan vervang je toch het woordje mocro met moslim, het maakt mijn punt niet minder valide.
De grenzen sluiten is geen vorm van burgerrecht beperkingquote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat wat ik dik heb gedrukt: Dat wil de PVV dus gaan doen door middel van grenzen sluiten voor alleen MOSLIMlanden etc.
http://www.nederlandsemoslimpartij.nl/quote:En je zegt wel dat we in een vrije samenleving leven waar moslims voor zichzelf op kunnen komen maar een partij voor de moslims zal nooit kunnen bestaan. Dus wat je praat is ook weer onzin.
Werd er dan misschien ook enorm veel geld tegen die Joden aangegooid voor uitkeringen, buurthuizen, sportprojecten, (taal)cursussen en subsidies?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar begon men natuurlijk niet direct mee.
In elk geval iemand die voor zichzelf denkt en dat bedoel ik niet sarcastisch.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik heb niks met Pvv en vind Cohen en huilie wat ben ik nu dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |