abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 11:43:34 #1
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89951881
Er zijn een hoop mensen die hulp nodig hebben maar zich schamen om dat hier te vragen. Zo is er een vrouw hier op fok die erg ziek is en bedlegerig. Ze komt daar ook niet meer uit...
Nu is het zo dat haar man op dit moment ook ziek is en al helemaal niet handig.
Aangezien ze haar dagen op de slaapkamer moet doorbrengen zou ze het fijn vinden om deze kamer wat opgeknapt te krijgen..
Het gaat om simpele dingen zoals een likje verf en wat dingen ophangen.
Zijn er mensen die handig zijn?
Of misschien wat verf overhebben?
Ik zelf wil wel schilderen, dingen ophangen ben ik niet zo handig in haha.
Wie helpt deze lieve vrouw?
O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 15 december 2010 @ 11:44:34 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89951915
lief O+
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89951951
Welke regio? Want ik ben best handig, maar heb geen budget om naar de andere kant van het land te gaan :@
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89951952
precies, dat vind ik dus ook!!! *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 11:46:11 #5
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_89951973
* -gt- wil wel

pm gestuurd voor meer info
  woensdag 15 december 2010 @ 11:46:52 #6
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89952001
Ik moet zo werken maar zodra ik meer weet over regio en wat er precies allemaal nodig is laat ik of Brunette82 dat weten :)
pi_89952114
ik wil ook wel helpen met opruimen, schoonmaken en dergelijke *O*

Het gaat om de omgeving Utrecht

[ Bericht 11% gewijzigd door brunette82 op 15-12-2010 11:57:11 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 21:41:20 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89977062
Ah Utrecht, das lekker centraal :Y
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:00:29 #9
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89978384
Heeft ze wel andere vorm van hulp?
- In de huishouding?
- Voorzieningen/aanpassingen in huis?
  woensdag 15 december 2010 @ 22:06:51 #10
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89978816
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
- In de huishouding?
we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaas
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:17:04 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89979434
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaas
Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:48:39 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89981161
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
- In de huishouding?
Ik ben thuishulp in Utrecht! Zal je zien dat ik er kom te werken :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 15 december 2010 @ 22:52:34 #13
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89981349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.
geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzo :Y
  woensdag 15 december 2010 @ 22:53:18 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89981394
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzo :Y
Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:54:45 #15
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89981480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!
Als die hulp niet aanwezig is kunnen we kijken of we dat kunnen regelen. Maar voor nu zijn klussers gezocht!
  woensdag 15 december 2010 @ 23:28:35 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89983288
Joh ik ben best handig (euhh :p) en ik schilder alleen netjes als we gaan aftapen van te voren maar dan kan ik goed ;) maar misschien iets meer info? Welke leeftijd, wat voor een stijl vinden ze leuk?

Ik beloof niks hoor. Maar we kunnen altijd zien.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 15 december 2010 @ 23:31:02 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89983411
Weet de dame in kwestie dat je een oproep doet :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 16 december 2010 @ 00:14:18 #18
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89985124
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Weet de dame in kwestie dat je een oproep doet :D
Ja dat weet ze. Hier meteen even wat meer info:

dankzij lekkage moet het plafond gedaan worden, lekkage is opgelost gelukkig. De muren wil ik het liefst behang maar dat kan gekocht worden als de kinderbijslag binnen is, maar het behang op de muur krijgen dat kan mijn man niet. Ik wil wat plankjes aan de muur hebben waar ik kleine leuke dingen op kan zetten.
De spullen kopen is het probleem niet, maar het er op krijgen wel en daar zou ik echt super blij mee zijn!!!

Hulp in de huishouding heb ik Ik heb een aantal aanpassingen in huis, traplift, douchestoel enzo.
Oh ik woon trouwens in Lopik
  donderdag 16 december 2010 @ 00:14:56 #19
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89985145
Dussss wie kan behangen >:)
  donderdag 16 december 2010 @ 01:18:41 #20
242204 YskaFredriksson
pi_89986675
Oei geen ervaring mee!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 16 december 2010 @ 07:57:42 #21
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89988055
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oei geen ervaring mee!
ach er zijn vast wel stoere mannen hier op fok die dat wel kunnen 8-)
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 08:26:53 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988322
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
Hulp in de huishouding heb ik Ik heb een aantal aanpassingen in huis, traplift, douchestoel enzo.
Oh ik woon trouwens in Lopik
Meer dan dat kon ik vanaf hier ook niet regelen. Zelf kan ik ook nog geen meer verven!
pi_89988374
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mij :@ dan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker ;)
Ik durfde niks te vragen, maar een bruinharig engeltje had hele stoute schoentjes aan :*
De handige harry in huis was ik, mijn man heeft meer verstand van computers en hun beveiliging en met 2 linkerhanden kan je heel goed typen, maar verder dan een ikea kast in elkaar zetten met commentaar van mij komt hij niet. Helpen kan hij wel en koffiezetten en broodjes maken is hih de beste in.

Paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat van de kamer te maken, niet wetende dat het ooit meer dan een slaapkamer zou worden. Nu lig ik al 2,5 jaar tegen deze muren aan te kijken en dat is saai. Ik wil het bed anders nerrzetten zodat er ook ruimte is om een lekkere stoel (die heb ik al, moet hem alleen even terug pikken, want puber had die in beslag genomen) neer te zetten zodat er ook eens mensen gezellig een bakkie kunnen doen en dat ze niet meer op de rand van het bed hoeven te zitten. Wat mijn "droom" is, is dat het een gezellige ruimte word, waar planken hangen waar ik leuke dingen kan opzetten enzo.

Voor het boorwerk is wel enige kracht nodig gezien het hele huis muren heeft van (blauw?)beton. Er is een goede boorhamer aanwezig (ooit verjaardagskado van mijn vader aan mijn man in de hoop dat hij ooit toch een rechterhand kreeg ;) )

De kleuren die ik graag wil zijn paars, zwart, zilver en wit. Ik zal binnenkort eens online gaan kijken of ik een leuk behangetje kan vinden.

Ik wil jullie nu al bedanken voor de lieve reacties, het was een hoge drempel, maar zwartedoos en brunette ik ben blij dat jullie mij er over heen hebben getild :* O+
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 08:34:49 #24
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988426
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mij :@ dan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker ;)
Ik durfde niks te vragen, maar een bruinharig engeltje had hele stoute schoentjes aan :*
De handige harry in huis was ik, mijn man heeft meer verstand van computers en hun beveiliging en met 2 linkerhanden kan je heel goed typen, maar verder dan een ikea kast in elkaar zetten met commentaar van mij komt hij niet. Helpen kan hij wel en koffiezetten en broodjes maken is hih de beste in.

Paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat van de kamer te maken, niet wetende dat het ooit meer dan een slaapkamer zou worden. Nu lig ik al 2,5 jaar tegen deze muren aan te kijken en dat is saai. Ik wil het bed anders nerrzetten zodat er ook ruimte is om een lekkere stoel (die heb ik al, moet hem alleen even terug pikken, want puber had die in beslag genomen) neer te zetten zodat er ook eens mensen gezellig een bakkie kunnen doen en dat ze niet meer op de rand van het bed hoeven te zitten. Wat mijn "droom" is, is dat het een gezellige ruimte word, waar planken hangen waar ik leuke dingen kan opzetten enzo.

Voor het boorwerk is wel enige kracht nodig gezien het hele huis muren heeft van (blauw?)beton. Er is een goede boorhamer aanwezig (ooit verjaardagskado van mijn vader aan mijn man in de hoop dat hij ooit toch een rechterhand kreeg ;) )

De kleuren die ik graag wil zijn paars, zwart, zilver en wit. Ik zal binnenkort eens online gaan kijken of ik een leuk behangetje kan vinden.

Ik wil jullie nu al bedanken voor de lieve reacties, het was een hoge drempel, maar zwartedoos en brunette ik ben blij dat jullie mij er over heen hebben getild :* O+
Ik hoop dat je iemand kan vinden die het wel kan realiseren! Moedig van je dat je uit de anonimiteit durft te treden. Ik hoop dat je gezondheid een beetje stabiel blijft!
  donderdag 16 december 2010 @ 08:38:00 #25
33954 ElisaB
pi_89988471
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Aha :) Hi AnitraX :*

Was ik nou niet ook een keer op mijn route door Nederland bij jullie langsgereden?

Anywayzzzz; dit moet te realiseren zijn lijkt me. FOK! zit vol handige Harry's :Y
pi_89988775
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.

ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 09:03:45 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988835
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.

ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
Tja, ik herken de situatie helaas. Zelf ook vaak op bed moeten liggen en dan wordt je slaapkamer ineens ongeveer de hele wereld. Heel veel sterkte en ik hoop dat je paar fokkers treft die het een en ander willen doen. Ik ben meer van de theorie van van de praktijk ook vanwege mijn gezondheid.
pi_89988937
Als he tmet mn kids te regelen is en er komt toevallig iemand vanuit Tilburg of omstreken helpen, wil ik graag mee als dat kan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 december 2010 @ 09:11:47 #29
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89988979
Mjah, ik heb nog wel roze (knalroze!) verf staan, maar geloof niet dat dat is wat je bedoelt. Ik weet dat ik nog wel 3 schilderijtjes (1 grotere, 2 kleinere) op zolder heb liggen met een berentafereeltje er op. Familiebeer in de slaapkamer, in de badkamer en nog zo'n tafereeltje. Lijstje er om heen is alleen mintgroen, vind je dat leuk Aniet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:51:30 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89989884
Toen ik de OP las had ik al een vermoeden O+ Wat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:21:02 #31
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994136
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik de OP las had ik al een vermoeden O+ Wat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer ^O^
Ik had geen vermoeden maar het verbaasde me niets. Volgens mij komen we elkaar regelmatig tegen in de draadjes voor kneuzen. Allemaal slecht gefabriceerd! :{
  donderdag 16 december 2010 @ 12:32:29 #32
242204 YskaFredriksson
pi_89994504
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen ;)
pi_89994600
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen ;)
*meldt :')

ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:37:42 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994670
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*meldt :')

ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen O+
Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
pi_89994705
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 16 december 2010 @ 12:40:19 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89994760
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten :+

Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.

En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken :P
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:40:47 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994773
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
Meer dan wat pap ervan maken kunnen ze niet! Sterkte met de (proef)blokkade! Ik hoop dat het helpt!
  donderdag 16 december 2010 @ 12:47:53 #38
242204 YskaFredriksson
pi_89994994
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten :+

Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.

En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken :P
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 12:49:27 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89995037
behangen is geen probleem hier, t naar Utrecht komen helaas wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 december 2010 @ 13:12:27 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89995806
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:47 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede :D
:D mijn paps kan het heel goed, maar die kan het fysiek niet meer helaas -O-
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 13:15:41 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_89995934
Ik kan ook niet behangen... Maar wil dit wel volgen, er gaat vast iemand langskomen.

@Ynske, misschien kan jij vervoerd worden :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90000355
ik ben ook geen ster in behangen, dus lijkt het me heeeeel verstandig om dat aan iemand
anders over te laten.
pi_90005609
Ik vrees dat ik qua kwaliteit behangen zo ongeveer de uitvinder ben geworden van het relieëfbehang :@ :s)
Maar wellicht kan ik op een andere manier iets doen
pm aan ts
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90011255
Ik kan wel behangen. Alleen lastig met vrije dagen. Als er niemand anders kan, wil ik wel.
Verder kan ik goed gordijnen naaien. En dat is volgens mij ook leuk voor een nieuwe slaapkamer inrichting.
pi_90012390
O+
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald ;)

Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet! :*

Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet :@ ) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.

Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.

En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor :*
pi_90012778
PM voor TS :P
  donderdag 16 december 2010 @ 19:51:15 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_90012986
Nou tegen die tijd dat de spullen er zijn, manlief weet waar me huis woont :P
  donderdag 16 december 2010 @ 20:17:20 #48
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014296
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden O-) *O* Woon je ver van Lopik Ynske?
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 20:18:34 #49
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90014368
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef AnitraX het volgende:
O+
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald ;)

Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet! :*

Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet :@ ) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.

Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.

En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor :*
Een TENS-kastje? Ik heb ook zo'n kastje gehad en moest toen één week een pijn-dagboek bijhouden. Ik hoop echt voor je dat jij er meer baat van hebt dan ik toen had.

Als je een kleurrijke kamer wil dan kan je ook gewoon zon verduistering rolgordijn kopen in een kleurtje en een overgordijn in een andere kleur. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 20:18:51 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90014384
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden O-) *O* Woon je ver van Lopik Ynske?
K zit ongeveer 15 min van jou af :D
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 16 december 2010 @ 20:18:51 #51
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014385
Oja en Anitrax, zou je misschien een foto kunnen plaatsen van hoe de kamer nu is? Dan kunnen we alvast kijken wat voor mogelijkheden er zijn?
  donderdag 16 december 2010 @ 20:20:06 #52
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014462
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ah nou kijk, als ik toch ga schilderen daar(of decoreren whatever)dan kun je met mij meerijden!
  donderdag 16 december 2010 @ 20:21:14 #53
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014515
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?
pi_90014568
(als doosje nou een keer pm een keer zou lezen O-) _
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 20:22:16 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90014569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?
Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleveren ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_90014752
kan het nog dichter bij dan 15 minuten?
  donderdag 16 december 2010 @ 20:25:34 #57
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014768
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleveren ;)
Azo maar daar werk ik, ik woon in S......
  donderdag 16 december 2010 @ 21:00:55 #58
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90017054

Om wat ideetjes op te doen ;)
Die onderste heb ik er twee van, als je ze leuk vind mag je ze hebben :*

[ Bericht 14% gewijzigd door zwartedoos op 16-12-2010 21:08:54 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 21:07:15 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90017494
Anitra, ik heb dit behang thuis op de muur, zilver, maar wel mooi O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_90019563
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.

Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 21:50:52 #61
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90020012
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.

Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
Aha, dat klinkt mij in de oren als een laatste redmiddel of anders permanent aan de medicatie? Dat gevoelloos zijn qua huid dat heb ik ook. Zenuwen verwijderd of geraakt tijdens de operatie?

Dan kan je overdag gewoon wat kleurrijke vitrage nemen om naar de buren te gluren en 's nachts of als je wil slapen de rolgordijnen omlaag en dan is het echt donker! :)
  donderdag 16 december 2010 @ 22:03:52 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_90020703
quote:

die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebben :P met al die boeken van je is dat geen doen denk ik kun je beter zo;n expedit doen O+ die kan ik wel in elkaar zetten met je bent :+ ervaring mee al he _O- to bloedens toe rofl
  donderdag 16 december 2010 @ 22:09:28 #63
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90020989
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebben :P met al die boeken van je is dat geen doen denk ik kun je beter zo;n expedit doen O+ die kan ik wel in elkaar zetten met je bent :+ ervaring mee al he _O- to bloedens toe rofl
o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrel :D
  donderdag 16 december 2010 @ 22:13:10 #64
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90021173
pi_90021383
verrek, die zijn handig!
pi_90021587
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrel :D
Ben ik jouw ex scharrel? :+ Heb er nl. nog 1 (uitgeleend bij iemand anders) staan, die komt per januari vrij :P
  donderdag 16 december 2010 @ 22:22:49 #67
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90021659
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ben ik jouw ex scharrel? :+ Heb er nl. nog 1 (uitgeleend bij iemand anders) staan, die komt per januari vrij :P
niet dat ik weet _O- al wilde je wel een keer komen ontbijten maar dat wil je met iedereen :P
pi_90021874
quote:
12s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

niet dat ik weet _O- al wilde je wel een keer komen ontbijten maar dat wil je met iedereen :P
tuurlijk :9 voor een goed croissantje :D Maar al met al, ik heb die kast in lichte houtkleur.. en mag weg.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:31:32 #69
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90022137
eerst maar even anitrax afwachten of ze m leuk vind voordat ik contact zoek met ex scharrel haha
  donderdag 16 december 2010 @ 22:33:59 #70
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90022265
Oja en we zoeken latex voor het plafond te schilderen na een lekkage :Y
pi_90022296
Lol is niet voor de boeken, die gaan naar zolder en brunette, ben heel modern tegenwoordig :P heb eeb ereader. De planken zijn om dingen op te zetten die de kids gemaakt hebben, wat haakfrutsels van lieve fok!sters dingen die een lach op mijn gezicht toveren! <3

Kreeg via pm al tip voor de verduisteringsgordijnen van leenbakker, die schijnen goed te zijn.

Kardinaal het is idd het laatste redmiddel om de pijn te minderen meer medicatie dan ik nu heb is niet mogelijk, voor al omdat ik ook nog eens met auto immuun ziekte vd lever zit en die zo min mogelijk moet belasten.

Foto heb ik, moet ze alleen zoeken.
pi_90022476
Over Latex gesproken, ik heb hier nog Histor MONODEK gebroken wit staan. Het is een aangebroken emmer (10+25%gratis) en ik schat dat er nog 10 liter in zit. Genoeg voor een fixe muur (of 2). Hij is 3 maanden oud, dus valt mee.

Kan m morgen eventueel wel even afzetten, ik hoef alleen maar naar die kerstboom te rijden die ik hier vanuit mn raam zie.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:42:35 #73
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90022719
maar vind je die kast wat?kan je ook allemaal leuke dingen inzetten, kaarsjes fotos frutsels, of heb je er de ruimte niet voor?
pi_90023250
Die kasten zijn geweldig!! O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90025279
Ik bied me bij deze graag aan om een handje te helpen. Met mijn ov kom ik overal doordeweeks!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2010 @ 09:48:56 #76
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90032389
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef AnitraX het volgende:
Lol is niet voor de boeken, die gaan naar zolder en brunette, ben heel modern tegenwoordig :P heb eeb ereader. De planken zijn om dingen op te zetten die de kids gemaakt hebben, wat haakfrutsels van lieve fok!sters dingen die een lach op mijn gezicht toveren! <3

Kreeg via pm al tip voor de verduisteringsgordijnen van leenbakker, die schijnen goed te zijn.

Kardinaal het is idd het laatste redmiddel om de pijn te minderen meer medicatie dan ik nu heb is niet mogelijk, voor al omdat ik ook nog eens met auto immuun ziekte vd lever zit en die zo min mogelijk moet belasten.

Foto heb ik, moet ze alleen zoeken.
Ja, dat blijft behelpen dus. Zijn dingen gekoppeld aan elkaar of heb je dubbel pech?
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:49:57 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90034376
Als er toevallig nog iets nodig is van gipswanden en/of plafonds, laat het dan even weten, dan kunnen wij misschien nog van hulp zijn.
Verders wil ik ook gewoon helpen als dat nodig is alleen moet ik dat wel even inplannen ivm de kinderen.

Anita, wist dit helemaal niet joh, schrik er ook van, ben blij dat deze 2 lieve kerstengeltjes dit hebben opgezet voor jullie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_90035465
Hier even een berichtje namens Anitra:
Ze laat weten dat ze enorm overdonderd is door alle lieve reacties.
Vandaag probeert ze zoveel mogelijk te slapen omdat haar ouders morgen een bruchparty geven ivm 40-jarige trouwdag en daar wil/moet ze natuurlijk bij zijn.
Dit betekent veel extra rusten vantevoren, en een lange tijd napijn, gerekend in weken.
Ze laat weten dat ze later vandaag hopelijk weer kan reageren, maar voor nu probeert ze dus te slapen.

Echtgenoot/Onhandige Harry/Soon to be taxidriver.
pi_90038892
Daar is Fok voor *O*

Sterkte, het lijkt mij niet makkelijk voor haar. zoveel pijn en dan zoveel slapen.
wat zal dat een effect hebben op je sociale leven..

Maar voor de echtgenoot, dank je wel, dat je ons even op de hoogte stelt ~:)
pi_90039428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef brunette82 het volgende:

Sterkte, het lijkt mij niet makkelijk voor haar. zoveel pijn en dan zoveel slapen.
wat zal dat een effect hebben op je sociale leven..

Eehm, welk sociaal leven? :(

De echtgenoot dus weer
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:25:06 #81
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90065001
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef AnitraX het volgende:

[..]

Eehm, welk sociaal leven? :(

De echtgenoot dus weer
binnenkort komen er iig een paar fokkers op bezoek :*
pi_90066512
idd, en dan gaan we het gezellig maken bij jullie, komt allemaal goed *O* *O* *O*

zijn er verder nog dingen wat we zoal kunnen doen voor jullie?
pi_90066703
Ze wil graag een expedit volgens de twitter. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90066780
twitter? dat heb ik niet hoor..ken je hun persoonlijk dan?
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:58:48 #85
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90066860
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef YPPY het volgende:
Ze wil graag een expedit volgens de twitter. :)
mooi daar hebben we er al 1 van in de aanbieding haha of 2 :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 23:07:17 #86
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90067311
slecht nieuws mn exscharrel heeft m niet meer. Maar snuit wel!
pi_90067475
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef brunette82 het volgende:
twitter? dat heb ik niet hoor..ken je hun persoonlijk dan?
Niet irl persoonlijk, maar met Anitra heb ik wel vaker contact ja. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_90067545
@Yppy: ooh oke!
pi_90074026
Ik lees hier ook mee.
Helaas is Utrecht een beetje ver bij Groningen vandaan. maar ik ga dit zeker volgen om te zien wat voor moois er gemaakt gaat worden.
quote:
bedoel je een ESES (epidural spinal electrical stimulation, epidurale ruggenmergsstimulatie, neurosimulator of een van de 100 andere benamingen)

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 18-12-2010 01:15:08 ]
pi_90114300
quote:
wil iemand in FHF zeggen dat ik vanavond online ben en alle lieve mensen antwoord geef? :*
Bij deze. ;)
*OUD heilige*
pi_90116201
Fijn *O*
  zondag 19 december 2010 @ 16:42:55 #92
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90129278
Das fijn. Misschien nog wel handig om te weten, wanneer kunnen er evt spullen gekocht worden, of wil je die hier verzamelen? En is er hulp nodig bij het winkelen?
pi_90138514
Even een korte update namens Anitra weer.
Ze wil echt proberen om vanavond even haar neus te laten zien, maar op dit moment vergaat ze echt van de pijn.
Gisteren de story of our life, wanneer ze er een keer uit gaat, gaat ze weer over die grens en en duurt het herstel weer weken, en dus weer andere geplande dingen afzeggen, waaronder in dit geval dus het online komen.
Vandaar dus ook nagenoeg geen sociaal leven! :(
Als het vanavond niet lukt, probeert ze het morgen wel, al zal dat ook dan later op de dag zijn.
Spullen kopen zal een apart verhaal worden, het meeste word bij ons online gekocht omdat fysiek winkelen al niet eens meer mogelijk is.
Ik weet wel dat ze de Expedit, als die er nog is, erg graag wil en ze afgestapt is van haar oorspronkelijke kleurenplan, weliswaar nog altijd wit voor het plafond, maar voor de rest vnl vrolijke kleuren, dus geen zilver grijs en zwart
Eventueel zou ik op pad kunnen om de spulletjes te gaan kopen, al heb ik geen idee wat er nodig is voor de complete metamorfose.

Anitra`s wederhelft
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 20:00:37 #94
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90138838
Sterkte Anitra(`s wederhelft)!
Ze hoeft zich ook niet verplicht te voelen om online te komen, want zo te lezen zit ze al aan de verkeerde kans van de grens!
pi_90166661
Nee idd, ze hoeft zich niet verplicht te voelen. Ze komt maar hier, wanneer ze dat wilt
en eraan toe is, eerder niet :) Sterkte en dan voor jullie allebei.
pi_90189298
Klopt kardinaal :@ ik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel O+ paps en mams waren helemaal happy!

Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.

AIH en tarlov cyste hebben niks mef elkaar te maken, kwestie van dubbel pech.

Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt. O+ Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit ;)

Heb ik nog vragen gemist? :@
  maandag 20 december 2010 @ 20:59:31 #97
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90198274
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:
Klopt kardinaal :@ ik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel O+ paps en mams waren helemaal happy!

Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.

Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt. O+ Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit ;)

we kunnen pas wat voor je betekenen zodra de spullen er zijn...dus of je verzameld hier spullen of je geeft aan wanneer we moeten gaan shoppen met je(of je man) :*
pi_90207571
quote:
Groen: doet denken aan de natuur en werkt rustgevend. Het geeft ook kracht en energie. Denk aan het effect dat een tuin of park kan hebben. Groen is in huis de ideale kleur voor kamers waar je veel bent zoals de woonkamer.
Geel: doet denken aan de zon en geeft een verkwikkend en opgewekt gevoel. Een ruimte licht op met geel. Kies voor de kinderkamer geen heldergeel; onderzoek heeft uitgewezen dat babys daarvan vaker huilen.
Rood: werkt activerend, denk maar aan de rode lap van de stier. Ideaal voor de studeerkamer, maar vermijd ook deze kleur in de kinderkamer. Het kan hyperactief maken. Rood staat voor hartstocht en passie. In een rode kamer is het twee graden warmer dan in een witte of een blauwe. Zorg ervoor dat het niet té overweldigend wordt, vaak is een rood kleuraccent op één muur al voldoende.
Blauw: is kalmerend, zacht en geeft rust. Doordat blauw de communicatie makkelijker maakt, is het een populaire kleur voor conferentiecentra.
Wit: is zuiver en staat voor schoon en puur. Het geeft koelte en een fris gevoel en is daarom heel geschikt voor warme kamers op het zuiden.
Paars: stemt tot nadenken en zorgt voor verdieping. Het kan de creativiteit verbeteren en de intuïtie aanscherpen: ideaal dus voor een studeerkamer.
Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.

Als je veel tijd doorbrengt in je kamer is het wel fijn als je kleuren kiest die ook een goede invloed hebben op je stemming. ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 20 december 2010 @ 23:03:50 #99
242204 YskaFredriksson
pi_90207800
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.

Als je veel tijd doorbrengt in je kamer is het wel fijn als je kleuren kiest die ook een goede invloed hebben op je stemming. ;)
de locatie is niet Groningen maar Utrecht ;)
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:55:47 #100
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90214700
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:

Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.

Ik begin eigenlijk wel zin te krijgen om mee te helpen. Alleen met openbaarvervoer vanuit Nijmegen is uren reizen. Ik kan behangen en ik krijg zo'n radiotording ook wel in elkaar. Kleurschema's voor een kamer kan ik ook maken. Als ik je lievelingskleuren weet en plattegrond van je kamer dan kan ik wat ideetjes bedenken, zodat je daarop je eigen keuze kunt maken Anitrax.Verder kan ik gordijnen naaien als het nodig is.

Is het een idee om een verzamellijstje te maken van de meehelpers en wat ze kunnen doen. Anders blijft het zo hangen. Daarna een dag proberen te plannen en te starten. In overleg met Anitrax ergens in januari.

Meehelpers:
Tanteklara: behangen; radiatording timmeren; gordijnen maken.
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:11:32 #101
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90220503
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.

Ik begin eigenlijk wel zin te krijgen om mee te helpen. Alleen met openbaarvervoer vanuit Nijmegen is uren reizen. Ik kan behangen en ik krijg zo'n radiotording ook wel in elkaar. Kleurschema's voor een kamer kan ik ook maken. Als ik je lievelingskleuren weet en plattegrond van je kamer dan kan ik wat ideetjes bedenken, zodat je daarop je eigen keuze kunt maken Anitrax.Verder kan ik gordijnen naaien als het nodig is.

Is het een idee om een verzamellijstje te maken van de meehelpers en wat ze kunnen doen. Anders blijft het zo hangen. Daarna een dag proberen te plannen en te starten. In overleg met Anitrax ergens in januari.

Meehelpers:
Tanteklara: behangen; radiatording timmeren; gordijnen maken.
Zwartedoos: schilderen; de spullen halen; inrichten, poetsen; als iemand me benzine kan doneren kan ik vanuit limburg naar Utrecht wel mensen ophalen :P
super O+ ik heb via pm ook nog wat aanbiedingen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:14:42 #102
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90220517
Van een anonieme helpert:
Maar ik wil ook graag helpen.. Ik heb mijn rijbewijs en 2 auto;s tot mijn beschikking dus ik kan altijd mensen halen en brengen, het maakt me niet uit waar want ik rijd altijd door heel Nederland haha..

En ik werk met kinderen, heel veel, dus ik weet niet hoe oud de kindjes zijn van degene om wie het gaat maar ik ben namelijk niet goed in klussen maar mocht degene die wel kan klussen een lift nodig hebben kan ik misschien in tussen tijd de kinderen bezig houden haha
(Ik heb heel veel referenties van al mn oppasadresjes haha voor de zekerheid want je weet maar nooit tegenwoordig met al die enge verhalen! )

Dus als ik ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.. ook woon in dichtbij de praxis, gamma, ikea, woonmall etc. dus als er iets gehaald moet worden kan dat ook!
  dinsdag 21 december 2010 @ 07:58:29 #103
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90220858
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:14 schreef zwartedoos het volgende:
Van een anonieme helpert:
Maar ik wil ook graag helpen.. Ik heb mijn rijbewijs en 2 auto;s tot mijn beschikking dus ik kan altijd mensen halen en brengen, het maakt me niet uit waar want ik rijd altijd door heel Nederland haha..

En ik werk met kinderen, heel veel, dus ik weet niet hoe oud de kindjes zijn van degene om wie het gaat maar ik ben namelijk niet goed in klussen maar mocht degene die wel kan klussen een lift nodig hebben kan ik misschien in tussen tijd de kinderen bezig houden haha
(Ik heb heel veel referenties van al mn oppasadresjes haha voor de zekerheid want je weet maar nooit tegenwoordig met al die enge verhalen! )

Dus als ik ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.. ook woon in dichtbij de praxis, gamma, ikea, woonmall etc. dus als er iets gehaald moet worden kan dat ook!
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.

Dus nu al 3 helpers:
Anoniem: rij-hulp, kinderoppas
Zwarte Doos:
Tante Klara: met van alles.
pi_90222624
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.

Dus nu al 3 helpers:
Zwarte Doos:
brunette82: met van alles ( behangen laat ik aan anderen over :') )
:o vergeet mij niet!! ik heb mezelf in het lijstje erbij gezet :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 december 2010 @ 10:37:42 #105
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90223708
ligt er even aan wanneer, anders wil ik ook best helpen :)
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:32:06 #106
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90252187
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Dus nu al 3 helpers:
Zwarte Doos:schilderen poetsen inrichten spullen halen
brunette82: met van alles
pi_90274189
Oeh dat kleuren schema is goed! Groen,geel,blauw,paars spreken mij aan,maar ben zelf ook gek van knal roze. Dus dat word een behang uitzoeken met veel kleuren en dat dan op 1 of 2 muren doen en de andere muren rustig houden, maar geen wit want binnen no time zitten er vlekken op bij mij ;)

Spullen verzamelen das een goeie, ik ga vd week kijken wat online te doen is en dan kijken wat er overblijft.

Die dusty gordijnen van de kwantum schijnen ook goed te zijn zei mijn moeder en nog gratis op maat gemaakt ook.

Rick mijn man kan in het lijstje als chauffeur.

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van dit initiatief O+
  woensdag 22 december 2010 @ 07:45:48 #108
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90275362
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 04:07 schreef AnitraX het volgende:
Oeh dat kleuren schema is goed! Groen,geel,blauw,paars spreken mij aan,maar ben zelf ook gek van knal roze. Dus dat word een behang uitzoeken met veel kleuren en dat dan op 1 of 2 muren doen en de andere muren rustig houden, maar geen wit want binnen no time zitten er vlekken op bij mij ;)

Spullen verzamelen das een goeie, ik ga vd week kijken wat online te doen is en dan kijken wat er overblijft.

Die dusty gordijnen van de kwantum schijnen ook goed te zijn zei mijn moeder en nog gratis op maat gemaakt ook.

Rick mijn man kan in het lijstje als chauffeur.

Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van dit initiatief O+
Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.
Ze kosten 10 euro p/m. Maar ze hebben ook andere (verduisterende) gordijnen van dezelfde prijsklasse die heel leuk zijn.
Als je hier nu ook al eens aangeeft wat voor spullen je graag hebt, welke kleuren verf, welke accecoires?
Wie weet hebben de lieve fokkertjes nog wel vanalles voor je. Wat vond je bv van de sierkussentjes die ik had op de onderste foto?
En als je iets niet mooi vind moet je het natuurlijk ook gewoon zeggen he!
Het moet jouw paleisje worden en niet die van ons!
:*
  woensdag 22 december 2010 @ 07:49:27 #109
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90275392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.
Ze kosten 10 euro p/m. Maar ze hebben ook andere (verduisterende) gordijnen van dezelfde prijsklasse die heel leuk zijn.
Als je hier nu ook al eens aangeeft wat voor spullen je graag hebt, welke kleuren verf, welke accecoires?
Wie weet hebben de lieve fokkertjes nog wel vanalles voor je. Wat vond je bv van de sierkussentjes die ik had op de onderste foto?
En als je iets niet mooi vind moet je het natuurlijk ook gewoon zeggen he!
Het moet jouw paleisje worden en niet die van ons!
:*
Blij met reactie van Anitrax en van Zwarte Doos.

Even vergeten: behangen met hulp gaat veel beter.
  woensdag 22 december 2010 @ 08:12:17 #110
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90275607
Oja en is het mogelijk om fotos te plaatsen van hoe de kamer er nu uitziet? Want dan kan ik alvast wat fantaseren over ideeen haha
pi_90332540
Rick hier weer even, bij deze de gevraagde foto`s:
Ook is hier duidelijk hoe klein de leefomgeving is, tevens is te zien dat de kamer nogal een troep is, dit komt er oa door dat Anitra het vrij storend vind als ik ga opruimen.Ik doe dat namelijk niet zonder bij alles te vragen wat het is en of het weg kan ;)

Daarom willen we zo graag er een mooie kamer van maken, een leefkamer, zeg maar, kruising tussen slaap- en woon-kamer.
De bedoeling is dat het bed een kwartslag gedraaid word waardoor het met het hoofdeind tegen de paarse muur komt die op de 1e foto te zien is.

donderdag 23 december 2010 @ 20:20:53 #112
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90358127
Ik heb even Snuit gepmd voor de kast, die zou in januari vrijkomen, hier kan je al heel veel spulletjes in kwijt! Dan zijn planken misschien niet eens meer nodig. Ook handig ivm het ruimtegebrek. Je kan er ook leuke opbergdozen inzetten van de Ikea, dat heb ik zelf ook, kan je een hoop spulletjes in opbergen en t ziet er toch mooi opgeruimd uit.
Ik denk dat we dus witte verf zoeken en een leuk vrolijk behangetje voor de muur achter het bed?
Als we de afmetingen weten kunnen we uitrekenen hoeveel rollen behang nodig zijn. Wat ligt er op de vloer als ik vragen mag de fotos zijn zo klein :@ En wat voor lamp heb je hangen?
  donderdag 23 december 2010 @ 20:22:17 #113
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90358205
Verder werk ik in een winkel waar ik nog wel eens goedkoop aan spulletjes kan komen. Bv een leuke collagefotolijst? Heb al ledkaarsen in rose en groen voor je, veilig, vrolijk en sfeervol ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 20:26:35 #114
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90358429
Oja en de afmetingen vh raam, misschien kan er wel iemand gordijnen maken? Heb volgens mij in een ander topic gelezen dat iemand dat aanbood! En wie weet heeft iemand nog wel een leuk vrolijk stofje liggen!
pi_90358548
Hoi, helaas is de kast gister afgebrand.. ;( samen met nog heul veul ander spul..
  donderdag 23 december 2010 @ 20:43:22 #116
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90359265
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, helaas is de kast gister afgebrand.. ;( samen met nog heul veul ander spul..
:o :o Hoe is dat gebeurd? Wat erg! Geen gewonden ofzo??
  donderdag 23 december 2010 @ 20:44:24 #117
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90359322

[ Bericht 100% gewijzigd door zwartedoos op 23-12-2010 21:10:05 ]
pi_90359364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

:o :o Hoe is dat gebeurd? Wat erg! Geen gewonden ofzo??
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.html

Die vriend waar die kast stond had daar zijn studio.. ;( geen gewonden, maar wel heeeeeeeeeeeeel veel schade..
  donderdag 23 december 2010 @ 20:46:47 #119
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90359453
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.html

Die vriend waar die kast stond had daar zijn studio.. ;( geen gewonden, maar wel heeeeeeeeeeeeel veel schade..
dat is balen zeg ;(
pi_90361515
Echtgenoot hier weer:
Ik zal morgen proberen de maten op te meten, anders word het na de kerst.
De lamp die er hangt is een vreselijk saaie plafonniere.
Wat betreft de foto`s, ik wil best wel de grote exemplaren pm-en, maar ik wil niet dat iedereen zo maar kan zien hoe slecht Anitra eraan toe is, dat is nergens voor nodig,

De rest moet Anitra zelf maar even aangeven wat ze wil.
Ze slaapt de laaste dagen nagenoeg niet, daarom is ze ook behoorlijk kapot en weinig tot geen fut.

@Snuitbolletje, das balen zeg, ben je zelf alleen die kast verloren, of had je er nog meer spullem staan?
  donderdag 23 december 2010 @ 21:24:18 #121
33954 ElisaB
pi_90361641
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef AnitraX het volgende:
Echtgenoot hier weer:
Ik zal morgen proberen de maten op te meten, anders word het na de kerst.
De lamp die er hangt is een vreselijk saaie plafonniere.
Wat betreft de foto`s, ik wil best wel de grote exemplaren pm-en, maar ik wil niet dat iedereen zo maar kan zien hoe slecht Anitra eraan toe is, dat is nergens voor nodig,

De rest moet Anitra zelf maar even aangeven wat ze wil.
Ze slaapt de laaste dagen nagenoeg niet, daarom is ze ook behoorlijk kapot en weinig tot geen fut.

@Snuitbolletje, das balen zeg, ben je zelf alleen die kast verloren, of had je er nog meer spullem staan?
Zou je mij de foto's even willen pm-men?
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 21:25:03 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_90361678
Wat heftig Snuitebolletje!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90363105
Even nog een korte opmerking wat de gordijnen betreft, deze moeten zowieso niet lichtdoorlatend zijn ivm slapen overdag en een zon die pal op de kamer staat in de middag
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:07:30 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90364072
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef AnitraX het volgende:
Even nog een korte opmerking wat de gordijnen betreft, deze moeten zowieso niet lichtdoorlatend zijn ivm slapen overdag en een zon die pal op de kamer staat in de middag
Bij de Ikea hebben ze rolgordijnen die op maat zijn te maken en geen licht doorlaten. Die zijn niet zo duur en goed op te hangen. Gordijnen kan je daar weer overheen doen. Die wel lichtdoorlatend zijn dan heb je het alle twee. Eventueel nog een rolleke glasfolie tegen de inkijk voor als je in je bedje wil liggen maar er bijvoorbeeld mensen langs dat raam lopen.
pi_90366625
ik had anitrax al een pm gestuurd.

de leenbakker heeft ook hele goeie zonverduisterings gordijnen. als je de folder in de gaten houdt,
hebben ze die regelmatig in de aanbieding. maar wat kardinaal zegt, over die plak folie is wel een goed idee idd. Dan bv luxaflex en daarover heen die gordijnen. Geloof me, in de zomer heb je er profijt van. Houd de warmte tegen. Heb dat zelf ook namelijk.

maar goed, het moet wel praktisch zijn voor anitrax en ze moet het leuk vinden,
want ze kijkt er alle dagen tegen aan, maar t zijn tips :)
pi_90370818
Bedankt voor het plaatsen van de foto's. Daar kunnen we alvast wat denkwerk over doen.

Anitrax, ik hoop dat je snel weer kunt slapen en in het nieuwe jaar wordt je kamer een prachtig mooi paleisje.
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:00:51 #127
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90370863
Snuitebolletje, wat chips van je kast, maar nog meer chips van die brand.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:05:38 #128
31260 Finch
Stay close
pi_90388720
Oke, ik wil ook wel helpen. Geen zin om het hele verhaal door te lezen. Omgeving Utrecht las ik, das in de buurt.

Wat dient er nog allemaal te gebeuren bij de mevrouw?
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:47:47 #129
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90403418
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Finch het volgende:
Oke, ik wil ook wel helpen. Geen zin om het hele verhaal door te lezen. Omgeving Utrecht las ik, das in de buurt.

Wat dient er nog allemaal te gebeuren bij de mevrouw?
je hebt pm. en fijn dat je mee wil helpen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:28:25 #130
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_90431423
helperslijst:

Zwarte Doos:
Tante Klara: met van alles, behang
Sjurr:
Finch: hout, behang
  maandag 27 december 2010 @ 11:29:17 #131
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90487173
http://link.marktplaats.nl/407434873
Ik heb er 1 gevonden voor 25 euro! Past dit in jullie budget Anitrax?
  maandag 27 december 2010 @ 11:32:09 #132
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90487283
Gordijnen heb ik al geregeld, hele leuke O+ Ze zijn niet verduisterend maar dan kunnen we een verduisterend rolgordijn van Ikea eronder doen. Nu nog op de afmetingen wachten...
pi_90487430
Rick hier weer, ik zal het overleggen met Anitra, al hoeft het volgens mij niet zozeer een Expedit te zijn, losse planken aan de muur zou ook kunnen volgens mij.

Ik doe voorlopig maar even de communicatie om er een beetje de vaart in te houden.
Anitra heeft erg veel pijn en heeft het even erg zwaar.
Ze vind het geweldig wat er allemaal gedaan word voor d`r, maar zelf reageren is helaas even niet bij.
  maandag 27 december 2010 @ 11:41:17 #134
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90487587
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef AnitraX het volgende:
Rick hier weer, ik zal het overleggen met Anitra, al hoeft het volgens mij niet zozeer een Expedit te zijn, losse planken aan de muur zou ook kunnen volgens mij.

Ik doe voorlopig maar even de communicatie om er een beetje de vaart in te houden.
Anitra heeft erg veel pijn en heeft het even erg zwaar.
Ze vind het geweldig wat er allemaal gedaan word voor d`r, maar zelf reageren is helaas even niet bij.
wat vervelend voor haar...fijn dat jij een handje helpt hier! Zou je voor mij kunnen opmeten hoe breed en hoog het raam is :@
pi_90487878
Voor de gordijnen bedoel je de maat?
Dat is plafond tot vloer volgens mij?

Zodar ik klaar met werken, zal ik dat doen
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 11:52:24 #136
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90487925
Sterkte!
pi_90488081
Tnx, we zitten er alle 2 even behoorlijk doorheen omdat kerst ook al niet was wat we er ons van voorgesteld hadden. :(
pi_90488230
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef AnitraX het volgende:
Tnx, we zitten er alle 2 even behoorlijk doorheen omdat kerst ook al niet was wat we er ons van voorgesteld hadden. :(
sterkte

misschien dit 2 weken uitstellen zodat ook jij, Rick je weer beter voelt?
of wil je er juist extra vaart achter zetten zodat Anitra straks kan genieten van haar nieuwe kamer en daarvan iets wat opknapt? waardoor jij jezelf ook wat meer rust gunt.
pi_90488649
Absoluut dat laatste. Hoe eerder ze zich wat meer thuis kan voelen in die kamer hoe beter het voor het haar is, en hopelijk helpt het ook om wat beter te kunnen slapen.
Iets wat nu, zelfs ondanks de medicatie nagenoeg niet wil lukken.
Het is nu gewoon met de "feestdagen" allemaal dubbel pijnlijk, we kunnen geen kant op en 1e kerstdag heb ik met de kids beneden gegeten en Aniet alleen boven, de gourmet kon niet verplaatst worden naar boven.:(
Gisteren hebben we het hele eten opgepakt en zijn naar boven gegaan, maar dit is absoluut niet de ideale kerstsfeer en ik zie ook best op tegen oudejaarsavond, ik vermoed dat dat weer hetzelfde zal worden
Misschien waren deze laatste opemerkingen off-topic, maar dit was bedoeld om aan te geven hoe hard deze kamer nodig is.
  maandag 27 december 2010 @ 12:22:01 #140
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90488816
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef AnitraX het volgende:
Absoluut dat laatste. Hoe eerder ze zich wat meer thuis kan voelen in die kamer hoe beter het voor het haar is, en hopelijk helpt het ook om wat beter te kunnen slapen.
Iets wat nu, zelfs ondanks de medicatie nagenoeg niet wil lukken.
Het is nu gewoon met de "feestdagen" allemaal dubbel pijnlijk, we kunnen geen kant op en 1e kerstdag heb ik met de kids beneden gegeten en Aniet alleen boven, de gourmet kon niet verplaatst worden naar boven.:(
Gisteren hebben we het hele eten opgepakt en zijn naar boven gegaan, maar dit is absoluut niet de ideale kerstsfeer en ik zie ook best op tegen oudejaarsavond, ik vermoed dat dat weer hetzelfde zal worden
Misschien waren deze laatste opemerkingen off-topic, maar dit was bedoeld om aan te geven hoe hard deze kamer nodig is.
Helemaal niet offtopic! Zo kunnen we ook allemaal een beeld krijgen van hoe de situatie is!
De maten hebben we nodig om op zoek te gaan voor een verduisterend rolgordijn. De gewone gordijnen voor erover heb ik al, die zijn kant en klaar en hoeven hooguit wat ingekort te worden. Dus ik had graag de maten van het kozijn, niet het raam maar incl het kozijn, breed en hoog. Hoe ik t moet berekenen weet ik wel want heb gewerkt op een gordijnenafdeling ;)
pi_90488964
eigenlijk is er dus voor oud&nieuw al iets nodig zodat jullie gezellig met zn allen in 1 ruimte het nieuwe jaar kunnen inluiden? een mini make-over.
is er eigenlijk genoeg ruimte om het hele gezin daar te laten zitten? Bank? of losse stapel stoelen?
misschien dat die al geregeld kunnen worden voor oud&nieuw.

Ik woon helaas iets wat ver weg... maar misschien dat iemand anders iets kan doen?

ik zag trouwens op de foto's dat er een tv in de kamer staat. is het een idee om ipv de normale expedit de tv versie neer te zetten?

zo is de ruimte rondom de tv ook benut en dat scheelt weer ruimte.
  maandag 27 december 2010 @ 12:28:53 #142
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90489058
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:26 schreef loecje het volgende:
eigenlijk is er dus voor oud&nieuw al iets nodig zodat jullie gezellig met zn allen in 1 ruimte het nieuwe jaar kunnen inluiden? een mini make-over.
is er eigenlijk genoeg ruimte om het hele gezin daar te laten zitten? Bank? of losse stapel stoelen?
misschien dat die al geregeld kunnen worden voor oud&nieuw.

Ik woon helaas iets wat ver weg... maar misschien dat iemand anders iets kan doen?

ik zag trouwens op de foto's dat er een tv in de kamer staat. is het een idee om ipv de normale expedit de tv versie neer te zetten?
[ afbeelding ]
zo is de ruimte rondom de tv ook benut en dat scheelt weer ruimte.
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoet O-)
pi_90489135
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoet O-)
is inderdaad wel wat duurder maar op marktplaats staan er meerderen. met een uitleg erbij waarom juist deze kast zoeken kan er vast nog wat meer van de prijs af.
ik ben alleen bang dat de huidige tv zo'n beeldbuis tv is? ik weet niet of dat past, de kast is 40 cm diep. eventueel kan er met een nieuwe plank die iets uitsteekt wel een iets dikkere tv in, maar veel gaat dat niet zijn.
pi_90489236
Voor oud en nieuw gaat niet lukken, maar we hebben tenmiste iets om naar uit te kijken voor vlak daarna, dat is ook al heel wat waard als we gaan proosten op het nieuwe jaar.

Wat betreft de tv, dat is nog een heikel punt, dit is een vrij oude tv/beeldbuis, maar wel groot genoeg dat Aniet er goed naar kan kijken.
We hebben overwogen om te kijken voor een platte, zodat die aan de muur zou kunnen, echter, het kleine formaat is te klein qua beeld voor haar, omdat haar ogen slecht zijn.
Dus ja, er moet nog iets gevonden worden voor de tv
  maandag 27 december 2010 @ 12:38:40 #145
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90489405
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef AnitraX het volgende:
Voor oud en nieuw gaat niet lukken, maar we hebben tenmiste iets om naar uit te kijken voor vlak daarna, dat is ook al heel wat waard als we gaan proosten op het nieuwe jaar.

Wat betreft de tv, dat is nog een heikel punt, dit is een vrij oude tv/beeldbuis, maar wel groot genoeg dat Aniet er goed naar kan kijken.
We hebben overwogen om te kijken voor een platte, zodat die aan de muur zou kunnen, echter, het kleine formaat is te klein qua beeld voor haar, omdat haar ogen slecht zijn.
Dus ja, er moet nog iets gevonden worden voor de tv
Hoe groot moet de tv minimaal zijn?
pi_90490522
Maten:
Als ik het goed gemeten heb zijn de maten van het kozijn:
Breedte: 1.70
Hoogte 1.90

De tv die er nu staat is 55 cm doorsnee, doet het redelijk, maar is een oud, zwaar beestje, voor deze zal dus een aparte kast moeten komen, vandaar dat we een plat scherm overworgen hebben.

Daarnaast is Aniet zelf online op zoek gegaan naar behang en kwam ze uit bij het merk "Lief" en dan met name bij kuikens of knopen
  maandag 27 december 2010 @ 14:42:03 #147
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90494501
Ik heb een leuke groene boekenplank voor 5 euro gevonden op Marktplaats, hij ging akkoord met 5 euro dus die moet wel te betalen zijn toch? De plank ligt in Amstelveen. Ik heb al gevraagd of iemand uit het vervoerstopic hier iets mee kan.
  maandag 27 december 2010 @ 14:44:39 #148
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90494626
In het andere topic bied iemand verf aan voor het plafond, weet je hoe groot die oppervlakte is?
pi_90494788
En Aniet heeft inmiddels haar favoriete behang gevonden, hieronder de links:
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26039
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26023
http://www.debehangsite.n(...)ang.php?c=245&p=7271
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=21080
http://www.debehangsite.n(...)ng.php?c=230&p=26043

De 1e en de laatste hebben haar absolute voorkeur.
Gelet op de haalbaarheid van het behangen zou ik dan persoonlijk voor de laatste gaan, maar dit zou degene die zou willen behangen, misschien het beste kunnen beslissen.

Heb je misschien link van die boekenplank?
Ik blijf het geweldig vinden hoe iedereen mijn vrouw wil helpen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 december 2010 @ 14:51:27 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90494914
T is geen platte maar ik heb hier nog een 82 cm (gekoof ik) beeldbuis staan. Voor te hebben.
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')