we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaasquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft ze wel andere vorm van hulp?
- In de huishouding?
- Voorzieningen/aanpassingen in huis?
Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaas
Ik ben thuishulp in Utrecht! Zal je zien dat ik er kom te werkenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft ze wel andere vorm van hulp?
- In de huishouding?
- Voorzieningen/aanpassingen in huis?
geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.
Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzo
Als die hulp niet aanwezig is kunnen we kijken of we dat kunnen regelen. Maar voor nu zijn klussers gezocht!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!
Ja dat weet ze. Hier meteen even wat meer info:quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Weet de dame in kwestie dat je een oproep doet
ach er zijn vast wel stoere mannen hier op fok die dat wel kunnenquote:
Meer dan dat kon ik vanaf hier ook niet regelen. Zelf kan ik ook nog geen meer verven!quote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
Hulp in de huishouding heb ik Ik heb een aantal aanpassingen in huis, traplift, douchestoel enzo.
Oh ik woon trouwens in Lopik
Ik hoop dat je iemand kan vinden die het wel kan realiseren! Moedig van je dat je uit de anonimiteit durft te treden. Ik hoop dat je gezondheid een beetje stabiel blijft!quote:Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mijdan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker
Ik durfde niks te vragen, maar een bruinharig engeltje had hele stoute schoentjes aan
De handige harry in huis was ik, mijn man heeft meer verstand van computers en hun beveiliging en met 2 linkerhanden kan je heel goed typen, maar verder dan een ikea kast in elkaar zetten met commentaar van mij komt hij niet. Helpen kan hij wel en koffiezetten en broodjes maken is hih de beste in.
Paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat van de kamer te maken, niet wetende dat het ooit meer dan een slaapkamer zou worden. Nu lig ik al 2,5 jaar tegen deze muren aan te kijken en dat is saai. Ik wil het bed anders nerrzetten zodat er ook ruimte is om een lekkere stoel (die heb ik al, moet hem alleen even terug pikken, want puber had die in beslag genomen) neer te zetten zodat er ook eens mensen gezellig een bakkie kunnen doen en dat ze niet meer op de rand van het bed hoeven te zitten. Wat mijn "droom" is, is dat het een gezellige ruimte word, waar planken hangen waar ik leuke dingen kan opzetten enzo.
Voor het boorwerk is wel enige kracht nodig gezien het hele huis muren heeft van (blauw?)beton. Er is een goede boorhamer aanwezig (ooit verjaardagskado van mijn vader aan mijn man in de hoop dat hij ooit toch een rechterhand kreeg)
De kleuren die ik graag wil zijn paars, zwart, zilver en wit. Ik zal binnenkort eens online gaan kijken of ik een leuk behangetje kan vinden.
Ik wil jullie nu al bedanken voor de lieve reacties, het was een hoge drempel, maar zwartedoos en brunette ik ben blij dat jullie mij er over heen hebben getild![]()
Ahaquote:Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mijdan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker
Tja, ik herken de situatie helaas. Zelf ook vaak op bed moeten liggen en dan wordt je slaapkamer ineens ongeveer de hele wereld. Heel veel sterkte en ik hoop dat je paar fokkers treft die het een en ander willen doen. Ik ben meer van de theorie van van de praktijk ook vanwege mijn gezondheid.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.
ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik had geen vermoeden maar het verbaasde me niets. Volgens mij komen we elkaar regelmatig tegen in de draadjes voor kneuzen. Allemaal slecht gefabriceerd!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik de OP las had ik al een vermoedenWat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer
*meldtquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen
Jij nog een beetje opgeknapt?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*meldt
ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewrichtquote:Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
Meer dan wat pap ervan maken kunnen ze niet! Sterkte met de (proef)blokkade! Ik hoop dat het helpt!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbedequote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten![]()
Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.
En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede
Een TENS-kastje? Ik heb ook zo'n kastje gehad en moest toen één week een pijn-dagboek bijhouden. Ik hoop echt voor je dat jij er meer baat van hebt dan ik toen had.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef AnitraX het volgende:
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald
Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet!
Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.
Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.
En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor
K zit ongeveer 15 min van jou afquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden![]()
Woon je ver van Lopik Ynske?
Ah nou kijk, als ik toch ga schilderen daar(of decoreren whatever)dan kun je met mij meerijden!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
K zit ongeveer 15 min van jou af
hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
K zit ongeveer 15 min van jou af
Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleverenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?
Azo maar daar werk ik, ik woon in S......quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleveren
Aha, dat klinkt mij in de oren als een laatste redmiddel of anders permanent aan de medicatie? Dat gevoelloos zijn qua huid dat heb ik ook. Zenuwen verwijderd of geraakt tijdens de operatie?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.
Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.
Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrelquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebbenmet al die boeken van je is dat geen doen denk ik kun je beter zo;n expedit doen
die kan ik wel in elkaar zetten met je bent
ervaring mee al he
to bloedens toe rofl
Ben ik jouw ex scharrel?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrel
niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik jouw ex scharrel?Heb er nl. nog 1 (uitgeleend bij iemand anders) staan, die komt per januari vrij
tuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet dat ik weetal wilde je wel een keer komen ontbijten maar dat wil je met iedereen
Ja, dat blijft behelpen dus. Zijn dingen gekoppeld aan elkaar of heb je dubbel pech?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef AnitraX het volgende:
Lol is niet voor de boeken, die gaan naar zolder en brunette, ben heel modern tegenwoordigheb eeb ereader. De planken zijn om dingen op te zetten die de kids gemaakt hebben, wat haakfrutsels van lieve fok!sters dingen die een lach op mijn gezicht toveren! <3
Kreeg via pm al tip voor de verduisteringsgordijnen van leenbakker, die schijnen goed te zijn.
Kardinaal het is idd het laatste redmiddel om de pijn te minderen meer medicatie dan ik nu heb is niet mogelijk, voor al omdat ik ook nog eens met auto immuun ziekte vd lever zit en die zo min mogelijk moet belasten.
Foto heb ik, moet ze alleen zoeken.
Eehm, welk sociaal leven?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef brunette82 het volgende:
Sterkte, het lijkt mij niet makkelijk voor haar. zoveel pijn en dan zoveel slapen.
wat zal dat een effect hebben op je sociale leven..
binnenkort komen er iig een paar fokkers op bezoekquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Eehm, welk sociaal leven?
De echtgenoot dus weer
mooi daar hebben we er al 1 van in de aanbieding haha of 2quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef YPPY het volgende:
Ze wil graag een expedit volgens de twitter.
Niet irl persoonlijk, maar met Anitra heb ik wel vaker contact ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef brunette82 het volgende:
twitter? dat heb ik niet hoor..ken je hun persoonlijk dan?
bedoel je een ESES (epidural spinal electrical stimulation, epidurale ruggenmergsstimulatie, neurosimulator of een van de 100 andere benamingen)quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Bij deze.quote:wil iemand in FHF zeggen dat ik vanavond online ben en alle lieve mensen antwoord geef?
we kunnen pas wat voor je betekenen zodra de spullen er zijn...dus of je verzameld hier spullen of je geeft aan wanneer we moeten gaan shoppen met je(of je man)quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:
Klopt kardinaalik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel
paps en mams waren helemaal happy!
Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.
AIH en tarlov cyste hebben niks mef elkaar te maken, kwestie van dubbel pech.
Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt.Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit
Heb ik nog vragen gemist?
Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.quote:Groen: doet denken aan de natuur en werkt rustgevend. Het geeft ook kracht en energie. Denk aan het effect dat een tuin of park kan hebben. Groen is in huis de ideale kleur voor kamers waar je veel bent zoals de woonkamer.
Geel: doet denken aan de zon en geeft een verkwikkend en opgewekt gevoel. Een ruimte licht op met geel. Kies voor de kinderkamer geen heldergeel; onderzoek heeft uitgewezen dat babys daarvan vaker huilen.
Rood: werkt activerend, denk maar aan de rode lap van de stier. Ideaal voor de studeerkamer, maar vermijd ook deze kleur in de kinderkamer. Het kan hyperactief maken. Rood staat voor hartstocht en passie. In een rode kamer is het twee graden warmer dan in een witte of een blauwe. Zorg ervoor dat het niet té overweldigend wordt, vaak is een rood kleuraccent op één muur al voldoende.
Blauw: is kalmerend, zacht en geeft rust. Doordat blauw de communicatie makkelijker maakt, is het een populaire kleur voor conferentiecentra.
Wit: is zuiver en staat voor schoon en puur. Het geeft koelte en een fris gevoel en is daarom heel geschikt voor warme kamers op het zuiden.
Paars: stemt tot nadenken en zorgt voor verdieping. Het kan de creativiteit verbeteren en de intuïtie aanscherpen: ideaal dus voor een studeerkamer.
de locatie is niet Groningen maar Utrechtquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.
Als je veel tijd doorbrengt in je kamer is het wel fijn als je kleuren kiest die ook een goede invloed hebben op je stemming.
Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:
Klopt kardinaalik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel
paps en mams waren helemaal happy!
Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.
AIH en tarlov cyste hebben niks mef elkaar te maken, kwestie van dubbel pech.
Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt.Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit
Heb ik nog vragen gemist?
superquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.
Ik begin eigenlijk wel zin te krijgen om mee te helpen. Alleen met openbaarvervoer vanuit Nijmegen is uren reizen. Ik kan behangen en ik krijg zo'n radiotording ook wel in elkaar. Kleurschema's voor een kamer kan ik ook maken. Als ik je lievelingskleuren weet en plattegrond van je kamer dan kan ik wat ideetjes bedenken, zodat je daarop je eigen keuze kunt maken Anitrax.Verder kan ik gordijnen naaien als het nodig is.
Is het een idee om een verzamellijstje te maken van de meehelpers en wat ze kunnen doen. Anders blijft het zo hangen. Daarna een dag proberen te plannen en te starten. In overleg met Anitrax ergens in januari.
Meehelpers:
Tanteklara: behangen; radiatording timmeren; gordijnen maken.
Zwartedoos: schilderen; de spullen halen; inrichten, poetsen; als iemand me benzine kan doneren kan ik vanuit limburg naar Utrecht wel mensen ophalen![]()
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:14 schreef zwartedoos het volgende:
Van een anonieme helpert:
Maar ik wil ook graag helpen.. Ik heb mijn rijbewijs en 2 auto;s tot mijn beschikking dus ik kan altijd mensen halen en brengen, het maakt me niet uit waar want ik rijd altijd door heel Nederland haha..
En ik werk met kinderen, heel veel, dus ik weet niet hoe oud de kindjes zijn van degene om wie het gaat maar ik ben namelijk niet goed in klussen maar mocht degene die wel kan klussen een lift nodig hebben kan ik misschien in tussen tijd de kinderen bezig houden haha
(Ik heb heel veel referenties van al mn oppasadresjes haha voor de zekerheid want je weet maar nooit tegenwoordig met al die enge verhalen! )
Dus als ik ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.. ook woon in dichtbij de praxis, gamma, ikea, woonmall etc. dus als er iets gehaald moet worden kan dat ook!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.
Dus nu al 3 helpers:
Anoniem: rij-hulp, kinderoppas
Zwarte Doos:
Tante Klara: met van alles.
brunette82: met van alles ( behangen laat ik aan anderen over)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 07:58 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Super!!! Ik kom van Nijmegen. Als ik ergens opgepikt kan worden is dat fijn. (Utrecht of zo). Mijn reistijd is anders heel veel, vanwege openbaar vervoer. Klusdagen denk ik aan vrijdag, zaterdag, zondag. Maar bij tijdig weten kan een andere dag geregeld worden.
Dus nu al 3 helpers:
Anoniem: rij-hulp, kinderoppas
Zwarte Doos:schilderen poetsen inrichten spullen halen
Tante Klara: met van alles.
brunette82: met van alles
Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:07 schreef AnitraX het volgende:
Oeh dat kleuren schema is goed! Groen,geel,blauw,paars spreken mij aan,maar ben zelf ook gek van knal roze. Dus dat word een behang uitzoeken met veel kleuren en dat dan op 1 of 2 muren doen en de andere muren rustig houden, maar geen wit want binnen no time zitten er vlekken op bij mij
Spullen verzamelen das een goeie, ik ga vd week kijken wat online te doen is en dan kijken wat er overblijft.
Die dusty gordijnen van de kwantum schijnen ook goed te zijn zei mijn moeder en nog gratis op maat gemaakt ook.
Rick mijn man kan in het lijstje als chauffeur.
Ik ben nog steeds helemaal in de wolken van dit initiatief
Blij met reactie van Anitrax en van Zwarte Doos.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb gewerkt bij Kwantum, die zijn ook nog verduisterend. Alleen weet ik niet welke kleur je dan leuk vind, ze hadden als ik me niet vergis, rood, zwart, wit, beige.
Ze kosten 10 euro p/m. Maar ze hebben ook andere (verduisterende) gordijnen van dezelfde prijsklasse die heel leuk zijn.
Als je hier nu ook al eens aangeeft wat voor spullen je graag hebt, welke kleuren verf, welke accecoires?
Wie weet hebben de lieve fokkertjes nog wel vanalles voor je. Wat vond je bv van de sierkussentjes die ik had op de onderste foto?
En als je iets niet mooi vind moet je het natuurlijk ook gewoon zeggen he!
Het moet jouw paleisje worden en niet die van ons!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoi, helaas is de kast gister afgebrand..samen met nog heul veul ander spul..
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.htmlquote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
Hoe is dat gebeurd? Wat erg! Geen gewonden ofzo??
dat is balen zegquote:Op donderdag 23 december 2010 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rand-in-utrecht.html
Die vriend waar die kast stond had daar zijn studio..geen gewonden, maar wel heeeeeeeeeeeeel veel schade..
Zou je mij de foto's even willen pm-men?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef AnitraX het volgende:
Echtgenoot hier weer:
Ik zal morgen proberen de maten op te meten, anders word het na de kerst.
De lamp die er hangt is een vreselijk saaie plafonniere.
Wat betreft de foto`s, ik wil best wel de grote exemplaren pm-en, maar ik wil niet dat iedereen zo maar kan zien hoe slecht Anitra eraan toe is, dat is nergens voor nodig,
De rest moet Anitra zelf maar even aangeven wat ze wil.
Ze slaapt de laaste dagen nagenoeg niet, daarom is ze ook behoorlijk kapot en weinig tot geen fut.
@Snuitbolletje, das balen zeg, ben je zelf alleen die kast verloren, of had je er nog meer spullem staan?
Bij de Ikea hebben ze rolgordijnen die op maat zijn te maken en geen licht doorlaten. Die zijn niet zo duur en goed op te hangen. Gordijnen kan je daar weer overheen doen. Die wel lichtdoorlatend zijn dan heb je het alle twee. Eventueel nog een rolleke glasfolie tegen de inkijk voor als je in je bedje wil liggen maar er bijvoorbeeld mensen langs dat raam lopen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef AnitraX het volgende:
Even nog een korte opmerking wat de gordijnen betreft, deze moeten zowieso niet lichtdoorlatend zijn ivm slapen overdag en een zon die pal op de kamer staat in de middag
je hebt pm. en fijn dat je mee wil helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Finch het volgende:
Oke, ik wil ook wel helpen. Geen zin om het hele verhaal door te lezen. Omgeving Utrecht las ik, das in de buurt.
Wat dient er nog allemaal te gebeuren bij de mevrouw?
wat vervelend voor haar...fijn dat jij een handje helpt hier! Zou je voor mij kunnen opmeten hoe breed en hoog het raam isquote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef AnitraX het volgende:
Rick hier weer, ik zal het overleggen met Anitra, al hoeft het volgens mij niet zozeer een Expedit te zijn, losse planken aan de muur zou ook kunnen volgens mij.
Ik doe voorlopig maar even de communicatie om er een beetje de vaart in te houden.
Anitra heeft erg veel pijn en heeft het even erg zwaar.
Ze vind het geweldig wat er allemaal gedaan word voor d`r, maar zelf reageren is helaas even niet bij.
sterktequote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef AnitraX het volgende:
Tnx, we zitten er alle 2 even behoorlijk doorheen omdat kerst ook al niet was wat we er ons van voorgesteld hadden.
Helemaal niet offtopic! Zo kunnen we ook allemaal een beeld krijgen van hoe de situatie is!quote:Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef AnitraX het volgende:
Absoluut dat laatste. Hoe eerder ze zich wat meer thuis kan voelen in die kamer hoe beter het voor het haar is, en hopelijk helpt het ook om wat beter te kunnen slapen.
Iets wat nu, zelfs ondanks de medicatie nagenoeg niet wil lukken.
Het is nu gewoon met de "feestdagen" allemaal dubbel pijnlijk, we kunnen geen kant op en 1e kerstdag heb ik met de kids beneden gegeten en Aniet alleen boven, de gourmet kon niet verplaatst worden naar boven.:(
Gisteren hebben we het hele eten opgepakt en zijn naar boven gegaan, maar dit is absoluut niet de ideale kerstsfeer en ik zie ook best op tegen oudejaarsavond, ik vermoed dat dat weer hetzelfde zal worden
Misschien waren deze laatste opemerkingen off-topic, maar dit was bedoeld om aan te geven hoe hard deze kamer nodig is.
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoetquote:Op maandag 27 december 2010 12:26 schreef loecje het volgende:
eigenlijk is er dus voor oud&nieuw al iets nodig zodat jullie gezellig met zn allen in 1 ruimte het nieuwe jaar kunnen inluiden? een mini make-over.
is er eigenlijk genoeg ruimte om het hele gezin daar te laten zitten? Bank? of losse stapel stoelen?
misschien dat die al geregeld kunnen worden voor oud&nieuw.
Ik woon helaas iets wat ver weg... maar misschien dat iemand anders iets kan doen?
ik zag trouwens op de foto's dat er een tv in de kamer staat. is het een idee om ipv de normale expedit de tv versie neer te zetten?
[ afbeelding ]
zo is de ruimte rondom de tv ook benut en dat scheelt weer ruimte.
is inderdaad wel wat duurder maar op marktplaats staan er meerderen. met een uitleg erbij waarom juist deze kast zoeken kan er vast nog wat meer van de prijs af.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoet
Hoe groot moet de tv minimaal zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef AnitraX het volgende:
Voor oud en nieuw gaat niet lukken, maar we hebben tenmiste iets om naar uit te kijken voor vlak daarna, dat is ook al heel wat waard als we gaan proosten op het nieuwe jaar.
Wat betreft de tv, dat is nog een heikel punt, dit is een vrij oude tv/beeldbuis, maar wel groot genoeg dat Aniet er goed naar kan kijken.
We hebben overwogen om te kijken voor een platte, zodat die aan de muur zou kunnen, echter, het kleine formaat is te klein qua beeld voor haar, omdat haar ogen slecht zijn.
Dus ja, er moet nog iets gevonden worden voor de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |