Ah nou kijk, als ik toch ga schilderen daar(of decoreren whatever)dan kun je met mij meerijden!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
K zit ongeveer 15 min van jou af
hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
K zit ongeveer 15 min van jou af
Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleverenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe weet je waar ik zit, heb ik volgens mij niet in mn profiel staan of wel?
Azo maar daar werk ik, ik woon in S......quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cat is bij jou spullen komen halen, en daarna bij mij haar kerstboom komen afleveren
Aha, dat klinkt mij in de oren als een laatste redmiddel of anders permanent aan de medicatie? Dat gevoelloos zijn qua huid dat heb ik ook. Zenuwen verwijderd of geraakt tijdens de operatie?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.
Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal nee geen tens, dat werkt niet bij mij omdat door de operatie 5 jaar geleden mijn huid gevoelloos is geworden zo'n 20cm rond om het litteken. Het gaat om een apparaatje dat operatief in het probleem gebied word gezet en dan van binnen uit werkt.
Leuke ideetjes! Rolgordijn met over gordijnen lijkt me een goed idee. En de planken van ikea die je op 2 stangen schuift vind ik mooi en zijn ook betaalbaar volgens mij. Ynske dat is idd mooi behang!
o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrelquote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die planken zijn tof, alelen kunnen niet denderend veel gewicht hebbenmet al die boeken van je is dat geen doen denk ik kun je beter zo;n expedit doen
die kan ik wel in elkaar zetten met je bent
ervaring mee al he
to bloedens toe rofl
Ben ik jouw ex scharrel?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
o zo'n expedit kan ik misschien gratis aankomen via een exscharrel
niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 december 2010 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik jouw ex scharrel?Heb er nl. nog 1 (uitgeleend bij iemand anders) staan, die komt per januari vrij
tuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 22:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet dat ik weetal wilde je wel een keer komen ontbijten maar dat wil je met iedereen
Ja, dat blijft behelpen dus. Zijn dingen gekoppeld aan elkaar of heb je dubbel pech?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:34 schreef AnitraX het volgende:
Lol is niet voor de boeken, die gaan naar zolder en brunette, ben heel modern tegenwoordigheb eeb ereader. De planken zijn om dingen op te zetten die de kids gemaakt hebben, wat haakfrutsels van lieve fok!sters dingen die een lach op mijn gezicht toveren! <3
Kreeg via pm al tip voor de verduisteringsgordijnen van leenbakker, die schijnen goed te zijn.
Kardinaal het is idd het laatste redmiddel om de pijn te minderen meer medicatie dan ik nu heb is niet mogelijk, voor al omdat ik ook nog eens met auto immuun ziekte vd lever zit en die zo min mogelijk moet belasten.
Foto heb ik, moet ze alleen zoeken.
Eehm, welk sociaal leven?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef brunette82 het volgende:
Sterkte, het lijkt mij niet makkelijk voor haar. zoveel pijn en dan zoveel slapen.
wat zal dat een effect hebben op je sociale leven..
binnenkort komen er iig een paar fokkers op bezoekquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Eehm, welk sociaal leven?
De echtgenoot dus weer
mooi daar hebben we er al 1 van in de aanbieding haha of 2quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef YPPY het volgende:
Ze wil graag een expedit volgens de twitter.
Niet irl persoonlijk, maar met Anitra heb ik wel vaker contact ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef brunette82 het volgende:
twitter? dat heb ik niet hoor..ken je hun persoonlijk dan?
bedoel je een ESES (epidural spinal electrical stimulation, epidurale ruggenmergsstimulatie, neurosimulator of een van de 100 andere benamingen)quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef AnitraX het volgende:
Bij deze.quote:wil iemand in FHF zeggen dat ik vanavond online ben en alle lieve mensen antwoord geef?
we kunnen pas wat voor je betekenen zodra de spullen er zijn...dus of je verzameld hier spullen of je geeft aan wanneer we moeten gaan shoppen met je(of je man)quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:
Klopt kardinaalik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel
paps en mams waren helemaal happy!
Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.
AIH en tarlov cyste hebben niks mef elkaar te maken, kwestie van dubbel pech.
Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt.Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit
Heb ik nog vragen gemist?
Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.quote:Groen: doet denken aan de natuur en werkt rustgevend. Het geeft ook kracht en energie. Denk aan het effect dat een tuin of park kan hebben. Groen is in huis de ideale kleur voor kamers waar je veel bent zoals de woonkamer.
Geel: doet denken aan de zon en geeft een verkwikkend en opgewekt gevoel. Een ruimte licht op met geel. Kies voor de kinderkamer geen heldergeel; onderzoek heeft uitgewezen dat babys daarvan vaker huilen.
Rood: werkt activerend, denk maar aan de rode lap van de stier. Ideaal voor de studeerkamer, maar vermijd ook deze kleur in de kinderkamer. Het kan hyperactief maken. Rood staat voor hartstocht en passie. In een rode kamer is het twee graden warmer dan in een witte of een blauwe. Zorg ervoor dat het niet té overweldigend wordt, vaak is een rood kleuraccent op één muur al voldoende.
Blauw: is kalmerend, zacht en geeft rust. Doordat blauw de communicatie makkelijker maakt, is het een populaire kleur voor conferentiecentra.
Wit: is zuiver en staat voor schoon en puur. Het geeft koelte en een fris gevoel en is daarom heel geschikt voor warme kamers op het zuiden.
Paars: stemt tot nadenken en zorgt voor verdieping. Het kan de creativiteit verbeteren en de intuïtie aanscherpen: ideaal dus voor een studeerkamer.
de locatie is niet Groningen maar Utrechtquote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik woon te ver van Groningen af om te helpen met klussen maar misschien is het wel interessant om eens te kijken wat kleuren onbewust met je gevoel doen.
Als je veel tijd doorbrengt in je kamer is het wel fijn als je kleuren kiest die ook een goede invloed hebben op je stemming.
Volgens mij valt zo'n radiatording wel mee om in elkaar te zetten.quote:Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef AnitraX het volgende:
Klopt kardinaalik moest douchen, daarna van 12 tot 4 de brunch gehad en toen nog napraten bij paps en mams thuis en voor je het weet is het half 10 voor je weer plat ligt en nu dus idd aan de verkeerde kant van de grens. Maar het was voor een goed doel
paps en mams waren helemaal happy!
Loecje die dus! Vind het heel eng, maar alles om het dragelijk te maken wil ik proberen.
AIH en tarlov cyste hebben niks mef elkaar te maken, kwestie van dubbel pech.
Wat de kleuren betreft wil ik idd vrolijke kleuren, knal kleuren, waar je vrolijk van word als je er naar kijkt.Het plafond hoeft gelukkig alleen geschilderd worden. Is zo'n radiatorsierding moeilijk in elkaar te zetten? Want die heb ik toch bijna nooit aan en het ding ziet er niet uit
Heb ik nog vragen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |