je hebt pm. en fijn dat je mee wil helpen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:05 schreef Finch het volgende:
Oke, ik wil ook wel helpen. Geen zin om het hele verhaal door te lezen. Omgeving Utrecht las ik, das in de buurt.
Wat dient er nog allemaal te gebeuren bij de mevrouw?
wat vervelend voor haar...fijn dat jij een handje helpt hier! Zou je voor mij kunnen opmeten hoe breed en hoog het raam isquote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef AnitraX het volgende:
Rick hier weer, ik zal het overleggen met Anitra, al hoeft het volgens mij niet zozeer een Expedit te zijn, losse planken aan de muur zou ook kunnen volgens mij.
Ik doe voorlopig maar even de communicatie om er een beetje de vaart in te houden.
Anitra heeft erg veel pijn en heeft het even erg zwaar.
Ze vind het geweldig wat er allemaal gedaan word voor d`r, maar zelf reageren is helaas even niet bij.
sterktequote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef AnitraX het volgende:
Tnx, we zitten er alle 2 even behoorlijk doorheen omdat kerst ook al niet was wat we er ons van voorgesteld hadden.
Helemaal niet offtopic! Zo kunnen we ook allemaal een beeld krijgen van hoe de situatie is!quote:Op maandag 27 december 2010 12:16 schreef AnitraX het volgende:
Absoluut dat laatste. Hoe eerder ze zich wat meer thuis kan voelen in die kamer hoe beter het voor het haar is, en hopelijk helpt het ook om wat beter te kunnen slapen.
Iets wat nu, zelfs ondanks de medicatie nagenoeg niet wil lukken.
Het is nu gewoon met de "feestdagen" allemaal dubbel pijnlijk, we kunnen geen kant op en 1e kerstdag heb ik met de kids beneden gegeten en Aniet alleen boven, de gourmet kon niet verplaatst worden naar boven.:(
Gisteren hebben we het hele eten opgepakt en zijn naar boven gegaan, maar dit is absoluut niet de ideale kerstsfeer en ik zie ook best op tegen oudejaarsavond, ik vermoed dat dat weer hetzelfde zal worden
Misschien waren deze laatste opemerkingen off-topic, maar dit was bedoeld om aan te geven hoe hard deze kamer nodig is.
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoetquote:Op maandag 27 december 2010 12:26 schreef loecje het volgende:
eigenlijk is er dus voor oud&nieuw al iets nodig zodat jullie gezellig met zn allen in 1 ruimte het nieuwe jaar kunnen inluiden? een mini make-over.
is er eigenlijk genoeg ruimte om het hele gezin daar te laten zitten? Bank? of losse stapel stoelen?
misschien dat die al geregeld kunnen worden voor oud&nieuw.
Ik woon helaas iets wat ver weg... maar misschien dat iemand anders iets kan doen?
ik zag trouwens op de foto's dat er een tv in de kamer staat. is het een idee om ipv de normale expedit de tv versie neer te zetten?
[ afbeelding ]
zo is de ruimte rondom de tv ook benut en dat scheelt weer ruimte.
is inderdaad wel wat duurder maar op marktplaats staan er meerderen. met een uitleg erbij waarom juist deze kast zoeken kan er vast nog wat meer van de prijs af.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die is helemaal super maar kost nieuw 150 euro. Of iemand moet iemand weten die hem voor een prikkie wegdoet
Hoe groot moet de tv minimaal zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef AnitraX het volgende:
Voor oud en nieuw gaat niet lukken, maar we hebben tenmiste iets om naar uit te kijken voor vlak daarna, dat is ook al heel wat waard als we gaan proosten op het nieuwe jaar.
Wat betreft de tv, dat is nog een heikel punt, dit is een vrij oude tv/beeldbuis, maar wel groot genoeg dat Aniet er goed naar kan kijken.
We hebben overwogen om te kijken voor een platte, zodat die aan de muur zou kunnen, echter, het kleine formaat is te klein qua beeld voor haar, omdat haar ogen slecht zijn.
Dus ja, er moet nog iets gevonden worden voor de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |