abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 11:43:34 #1
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89951881
Er zijn een hoop mensen die hulp nodig hebben maar zich schamen om dat hier te vragen. Zo is er een vrouw hier op fok die erg ziek is en bedlegerig. Ze komt daar ook niet meer uit...
Nu is het zo dat haar man op dit moment ook ziek is en al helemaal niet handig.
Aangezien ze haar dagen op de slaapkamer moet doorbrengen zou ze het fijn vinden om deze kamer wat opgeknapt te krijgen..
Het gaat om simpele dingen zoals een likje verf en wat dingen ophangen.
Zijn er mensen die handig zijn?
Of misschien wat verf overhebben?
Ik zelf wil wel schilderen, dingen ophangen ben ik niet zo handig in haha.
Wie helpt deze lieve vrouw?
O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 15 december 2010 @ 11:44:34 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_89951915
lief O+
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_89951951
Welke regio? Want ik ben best handig, maar heb geen budget om naar de andere kant van het land te gaan :@
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_89951952
precies, dat vind ik dus ook!!! *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 11:46:11 #5
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_89951973
* -gt- wil wel

pm gestuurd voor meer info
  woensdag 15 december 2010 @ 11:46:52 #6
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89952001
Ik moet zo werken maar zodra ik meer weet over regio en wat er precies allemaal nodig is laat ik of Brunette82 dat weten :)
pi_89952114
ik wil ook wel helpen met opruimen, schoonmaken en dergelijke *O*

Het gaat om de omgeving Utrecht

[ Bericht 11% gewijzigd door brunette82 op 15-12-2010 11:57:11 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 21:41:20 #8
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89977062
Ah Utrecht, das lekker centraal :Y
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:00:29 #9
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89978384
Heeft ze wel andere vorm van hulp?
- In de huishouding?
- Voorzieningen/aanpassingen in huis?
  woensdag 15 december 2010 @ 22:06:51 #10
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89978816
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
- In de huishouding?
we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaas
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:17:04 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89979434
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

we zitten op een pm te wachten met wat meer informatie..dus hier kan ik je (nog) geen antwoord op geven helaas
Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:48:39 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89981161
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
- In de huishouding?
Ik ben thuishulp in Utrecht! Zal je zien dat ik er kom te werken :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 15 december 2010 @ 22:52:34 #13
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89981349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat kan via de gemeente en wat wetten wel te regelen zijn.
geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzo :Y
  woensdag 15 december 2010 @ 22:53:18 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89981394
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

geen idee of die aanwezig is want dat is op dit moment ook niet de hulpvraag. T gaat om schilderen enzo :Y
Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:54:45 #15
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89981480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

Op dit moment niet nee, maar als zij bedlegerig is en hij ziek, hebben ze wel hulp nodig! Als ze er voor verzekerd zijn kunnen ze zo hulp krijgen!
Als die hulp niet aanwezig is kunnen we kijken of we dat kunnen regelen. Maar voor nu zijn klussers gezocht!
  woensdag 15 december 2010 @ 23:28:35 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89983288
Joh ik ben best handig (euhh :p) en ik schilder alleen netjes als we gaan aftapen van te voren maar dan kan ik goed ;) maar misschien iets meer info? Welke leeftijd, wat voor een stijl vinden ze leuk?

Ik beloof niks hoor. Maar we kunnen altijd zien.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 15 december 2010 @ 23:31:02 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89983411
Weet de dame in kwestie dat je een oproep doet :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 16 december 2010 @ 00:14:18 #18
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89985124
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Weet de dame in kwestie dat je een oproep doet :D
Ja dat weet ze. Hier meteen even wat meer info:

dankzij lekkage moet het plafond gedaan worden, lekkage is opgelost gelukkig. De muren wil ik het liefst behang maar dat kan gekocht worden als de kinderbijslag binnen is, maar het behang op de muur krijgen dat kan mijn man niet. Ik wil wat plankjes aan de muur hebben waar ik kleine leuke dingen op kan zetten.
De spullen kopen is het probleem niet, maar het er op krijgen wel en daar zou ik echt super blij mee zijn!!!

Hulp in de huishouding heb ik Ik heb een aantal aanpassingen in huis, traplift, douchestoel enzo.
Oh ik woon trouwens in Lopik
  donderdag 16 december 2010 @ 00:14:56 #19
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89985145
Dussss wie kan behangen >:)
  donderdag 16 december 2010 @ 01:18:41 #20
242204 YskaFredriksson
pi_89986675
Oei geen ervaring mee!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 16 december 2010 @ 07:57:42 #21
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89988055
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oei geen ervaring mee!
ach er zijn vast wel stoere mannen hier op fok die dat wel kunnen 8-)
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 08:26:53 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988322
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
Hulp in de huishouding heb ik Ik heb een aantal aanpassingen in huis, traplift, douchestoel enzo.
Oh ik woon trouwens in Lopik
Meer dan dat kon ik vanaf hier ook niet regelen. Zelf kan ik ook nog geen meer verven!
pi_89988374
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mij :@ dan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker ;)
Ik durfde niks te vragen, maar een bruinharig engeltje had hele stoute schoentjes aan :*
De handige harry in huis was ik, mijn man heeft meer verstand van computers en hun beveiliging en met 2 linkerhanden kan je heel goed typen, maar verder dan een ikea kast in elkaar zetten met commentaar van mij komt hij niet. Helpen kan hij wel en koffiezetten en broodjes maken is hih de beste in.

Paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat van de kamer te maken, niet wetende dat het ooit meer dan een slaapkamer zou worden. Nu lig ik al 2,5 jaar tegen deze muren aan te kijken en dat is saai. Ik wil het bed anders nerrzetten zodat er ook ruimte is om een lekkere stoel (die heb ik al, moet hem alleen even terug pikken, want puber had die in beslag genomen) neer te zetten zodat er ook eens mensen gezellig een bakkie kunnen doen en dat ze niet meer op de rand van het bed hoeven te zitten. Wat mijn "droom" is, is dat het een gezellige ruimte word, waar planken hangen waar ik leuke dingen kan opzetten enzo.

Voor het boorwerk is wel enige kracht nodig gezien het hele huis muren heeft van (blauw?)beton. Er is een goede boorhamer aanwezig (ooit verjaardagskado van mijn vader aan mijn man in de hoop dat hij ooit toch een rechterhand kreeg ;) )

De kleuren die ik graag wil zijn paars, zwart, zilver en wit. Ik zal binnenkort eens online gaan kijken of ik een leuk behangetje kan vinden.

Ik wil jullie nu al bedanken voor de lieve reacties, het was een hoge drempel, maar zwartedoos en brunette ik ben blij dat jullie mij er over heen hebben getild :* O+
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 08:34:49 #24
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988426
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Wat lief dat er zo ontzettend ver gedacht word! Het gaat dus om mij :@ dan word het voor een aantal mensen al wat duidelijker ;)
Ik durfde niks te vragen, maar een bruinharig engeltje had hele stoute schoentjes aan :*
De handige harry in huis was ik, mijn man heeft meer verstand van computers en hun beveiliging en met 2 linkerhanden kan je heel goed typen, maar verder dan een ikea kast in elkaar zetten met commentaar van mij komt hij niet. Helpen kan hij wel en koffiezetten en broodjes maken is hih de beste in.

Paar jaar geleden heb ik geprobeerd wat van de kamer te maken, niet wetende dat het ooit meer dan een slaapkamer zou worden. Nu lig ik al 2,5 jaar tegen deze muren aan te kijken en dat is saai. Ik wil het bed anders nerrzetten zodat er ook ruimte is om een lekkere stoel (die heb ik al, moet hem alleen even terug pikken, want puber had die in beslag genomen) neer te zetten zodat er ook eens mensen gezellig een bakkie kunnen doen en dat ze niet meer op de rand van het bed hoeven te zitten. Wat mijn "droom" is, is dat het een gezellige ruimte word, waar planken hangen waar ik leuke dingen kan opzetten enzo.

Voor het boorwerk is wel enige kracht nodig gezien het hele huis muren heeft van (blauw?)beton. Er is een goede boorhamer aanwezig (ooit verjaardagskado van mijn vader aan mijn man in de hoop dat hij ooit toch een rechterhand kreeg ;) )

De kleuren die ik graag wil zijn paars, zwart, zilver en wit. Ik zal binnenkort eens online gaan kijken of ik een leuk behangetje kan vinden.

Ik wil jullie nu al bedanken voor de lieve reacties, het was een hoge drempel, maar zwartedoos en brunette ik ben blij dat jullie mij er over heen hebben getild :* O+
Ik hoop dat je iemand kan vinden die het wel kan realiseren! Moedig van je dat je uit de anonimiteit durft te treden. Ik hoop dat je gezondheid een beetje stabiel blijft!
  donderdag 16 december 2010 @ 08:38:00 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89988471
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef AnitraX het volgende:
Aha :) Hi AnitraX :*

Was ik nou niet ook een keer op mijn route door Nederland bij jullie langsgereden?

Anywayzzzz; dit moet te realiseren zijn lijkt me. FOK! zit vol handige Harry's :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89988775
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.

ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 09:03:45 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89988835
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef AnitraX het volgende:
Kardinaal thanks! Het is ook best heftig, maar zulke lieve reacties dan hebben ze het recht om te weten om wie het gaat.

ElisaB klopt! Ik help waar ik kan anderen en dat betekent vaak mijn spullen van bv de kids door te geven. Wat ik me nu ineens bedenk dat ik nog een maxi cosi prior heb staan in de schuur, die is vanaf 9 maanden, die mag opgehaald worden door iemand die hem heek goed kan gebruiken. En ledikantje heb ik nog volgens mij, weet je ik stuur mijn man binnenkort wel de zolder ff op, want dan kan ik andere mensen blij maken.
Tja, ik herken de situatie helaas. Zelf ook vaak op bed moeten liggen en dan wordt je slaapkamer ineens ongeveer de hele wereld. Heel veel sterkte en ik hoop dat je paar fokkers treft die het een en ander willen doen. Ik ben meer van de theorie van van de praktijk ook vanwege mijn gezondheid.
pi_89988937
Als he tmet mn kids te regelen is en er komt toevallig iemand vanuit Tilburg of omstreken helpen, wil ik graag mee als dat kan!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 december 2010 @ 09:11:47 #29
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89988979
Mjah, ik heb nog wel roze (knalroze!) verf staan, maar geloof niet dat dat is wat je bedoelt. Ik weet dat ik nog wel 3 schilderijtjes (1 grotere, 2 kleinere) op zolder heb liggen met een berentafereeltje er op. Familiebeer in de slaapkamer, in de badkamer en nog zo'n tafereeltje. Lijstje er om heen is alleen mintgroen, vind je dat leuk Aniet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:51:30 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89989884
Toen ik de OP las had ik al een vermoeden O+ Wat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:21:02 #31
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994136
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Toen ik de OP las had ik al een vermoeden O+ Wat fijn dat je hulp gaat krijgen voor je kamer ^O^
Ik had geen vermoeden maar het verbaasde me niets. Volgens mij komen we elkaar regelmatig tegen in de draadjes voor kneuzen. Allemaal slecht gefabriceerd! :{
  donderdag 16 december 2010 @ 12:32:29 #32
242204 YskaFredriksson
pi_89994504
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen ;)
pi_89994600
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik wil jullie allebei wel komen vasttapen dan verlies je in ieder geval geen ledematen ;)
*meldt :')

ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:37:42 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994670
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*meldt :')

ik kan helaas niet klussen of iets dergelijks, maar mocht er nog iets anders zijn, dan misschien wel, dus ik ga dit topic volgen O+
Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
pi_89994705
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij nog een beetje opgeknapt?
Ik volg het draadje ook, maar echt wat klussen kan ik ook niet!
Ik hoop alleen dat de andere fokkers er wat van/mee kunnen!
pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 16 december 2010 @ 12:40:19 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89994760
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten :+

Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.

En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken :P
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 12:40:47 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89994773
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pappen en nathouden, 28 december proefblokkade van SI-gewricht
Meer dan wat pap ervan maken kunnen ze niet! Sterkte met de (proef)blokkade! Ik hoop dat het helpt!
  donderdag 16 december 2010 @ 12:47:53 #38
242204 YskaFredriksson
pi_89994994
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Als ik met iemand mee kan rijden kan ik best redelijk klussen, alleen geen behang hangen, wel behangrandjes afsnijden bij de plinten :+

Verven, decoreren etc kan ik allemaal wel.

En ik maak een lean killer pasta die ik voor de andere helpers kan maken :P
ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 12:49:27 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89995037
behangen is geen probleem hier, t naar Utrecht komen helaas wel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 december 2010 @ 13:12:27 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_89995806
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:47 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

ik kan van afstand zien of de boel rechthangt :p voor de rest ook onervaren ik heb hier met het fotobehang gewoon mijn vader laten opdraven. Maar die ziet me al aankomen.. Misschien moeten we gewoon even gaan kijken in de K&W klustopics. En diegene die het daar het mooiste heeft gedaan krijgt van mij een smeekbede :D
:D mijn paps kan het heel goed, maar die kan het fysiek niet meer helaas -O-
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 13:15:41 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_89995934
Ik kan ook niet behangen... Maar wil dit wel volgen, er gaat vast iemand langskomen.

@Ynske, misschien kan jij vervoerd worden :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90000355
ik ben ook geen ster in behangen, dus lijkt het me heeeeel verstandig om dat aan iemand
anders over te laten.
pi_90005609
Ik vrees dat ik qua kwaliteit behangen zo ongeveer de uitvinder ben geworden van het relieëfbehang :@ :s)
Maar wellicht kan ik op een andere manier iets doen
pm aan ts
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_90011255
Ik kan wel behangen. Alleen lastig met vrije dagen. Als er niemand anders kan, wil ik wel.
Verder kan ik goed gordijnen naaien. En dat is volgens mij ook leuk voor een nieuwe slaapkamer inrichting.
pi_90012390
O+
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald ;)

Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet! :*

Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet :@ ) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.

Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.

En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor :*
pi_90012778
PM voor TS :P
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  donderdag 16 december 2010 @ 19:51:15 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_90012986
Nou tegen die tijd dat de spullen er zijn, manlief weet waar me huis woont :P
  donderdag 16 december 2010 @ 20:17:20 #48
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014296
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden O-) *O* Woon je ver van Lopik Ynske?
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 20:18:34 #49
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90014368
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef AnitraX het volgende:
O+
Vervoer kan geregeld worden want daar is mijn man heel goed in en zijn baas betaald ;)

Mirjam ik hoop dat de blokkade wat doet! :*

Ik heb eind januari afspraak op de pijnpoli daar gaan we bespreken hoe en.wat over electrisch kastje die de pijn gaat bestrijden (weet ff niet meer hoe het heet :@ ) want mijn lever moet wat meer rust krijgen en medicatie slikken word steeds moeilijker door littekenweefsel in mijn slokdarm door de vele ontstekingen. Dus tussen nu en 21 januari moet ik iig afkicken van de oxynorm en oxycontin.

Mocht behangen een probleem worden dan is verf ook een optie hoor. Ik wil lekkere vrolijke kleuren een kamer waar je blij van word. Gordijnen wil ik idd ook graag anders, wil verduistering dus daar ga ik ook naar op zoek.

En nogmaals bedankt! Het is zo lief van jullie heb er geen woorden voor :*
Een TENS-kastje? Ik heb ook zo'n kastje gehad en moest toen één week een pijn-dagboek bijhouden. Ik hoop echt voor je dat jij er meer baat van hebt dan ik toen had.

Als je een kleurrijke kamer wil dan kan je ook gewoon zon verduistering rolgordijn kopen in een kleurtje en een overgordijn in een andere kleur. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 16 december 2010 @ 20:18:51 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90014384
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef zwartedoos het volgende:
wat lief al die reacties, een behanger hebben we dus al gevonden O-) *O* Woon je ver van Lopik Ynske?
K zit ongeveer 15 min van jou af :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 16 december 2010 @ 20:18:51 #51
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90014385
Oja en Anitrax, zou je misschien een foto kunnen plaatsen van hoe de kamer nu is? Dan kunnen we alvast kijken wat voor mogelijkheden er zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')