quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
De datum wás al bekend (30 januari 2011) maar de locatie is nu ook bekend":
Studio 21 te Hilversum
Via Songfestival.nl zullen de kaarten voor het Nationaal Songfestival binnenkort in de verkoop gaan, maar daarover is momenteel nog niet bekend hoe en wat.
Houden jullie het ook allemaal even in de gaten, zodat we er op tijd bij zijn en met een hele FOK! delegatie weer kunnen gaan?
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....
Yolanthe presenteert Nationaal Songfestival 2011
Dat zijn hele mooie woorden...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....
Yolanthe presenteert Nationaal Songfestival 2011
Weer fijn ver weg.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn hele mooie woorden...
Zekers.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Nee, het MECC ligt lekker centraal...
Jij die-hard fan jij.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef Maes het volgende:
Ik ga ook mee maar dat is omdat ik altijd mee ga
HEUJ!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oke, tijd voor eenlijstje
![]()
Wie gaan er allemaal de 30e januari naar het Nationaal Songfestival?![]()
Dan kunnen we kijken hoeveel bussen we moeten huren
- Maes
- Goodbye
- Loveless85 (toch?)
- yvonne
- Brechtje
- Greys
- MadMaster
... wie nog meer?
Want?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Maes het volgende:
Ik hoop dat ik niet weer ruzie krijg met de beveiliging
Dawassookeengrapjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga trouwens niet met de bus, maar met eigen vervoer.
Ben niet zo van de combi-reizen...
Nee ik ben natuurlijk onschuldigquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Opname-apparatuur bij je of zo?
Idem hier...quote:
Oei, ik ben allergisch voor onaardige én aardige beveiligers en zij voor mij, lijkt het wel...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik ben natuurlijk onschuldigZe deden erg onaardig
Ja, dat we eerst drie dagen onderweg zijn om iedereen op te halenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier...![]()
Alhoewel het me geweldig lijkt om als een soort All You Need Is Klef-bus onder het spiedend oog van een camera iedereen van huis op te halen...
quote:
Ja, doen!quote:
To late, you're on the listquote:
Al vind je geen ene reet aan het Songfestival, trust me... hier wil je bij zijnquote:
Ik ben er ookquote:
Alsof het niet gezellig zou zijn met ONS!quote:
ja, maar nee dankjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Al vind je geen ene reet aan het Songfestival, trust me... hier wil je bij zijn
Ongetwijfeld, maar nee, dit trekt me nou écht nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof het niet gezellig zou zijn met ONS!
Geld? De kaarten zijn gratis! Het is gewoon een avondje fun.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja, maar nee dankje![]()
[..]
Ongetwijfeld, maar nee, dit trekt me nou écht nietIk zou er alleen heen gaan om jullie, maar dan besteed ik m'n tijd en geld liever aan gewoon een avondje weg met jullie
JAquote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Oke, tijd voor eenlijstje
![]()
- Maes
- Goodbye
- Loveless85 (toch?)
- yvonne
- Brechtje
- Greys
- MadMaster
... wie nog meer?
quote:
dan durf ik helegaar nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zat vorig jaar ook naast ons te vlaggen hoor
Ja, en jij wilde niet meerquote:
Prima die banners, een last valt nu al van mijn schouders...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor Marga Bult
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
- Maes
- Goodbye
- Loveless85 (toch?)
- yvonne
- Brechtje
- Greys
- MadMaster
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Cat22
- Dirkh (nog even ovb)
https://shop.ticketscript(...)LTAXZLVE/language/nlquote:Maandag a.s. om 9.00 uur start de kaartverkoop van het Nationaal Songfestival.
Woon deze spectaculaire show op zondag 30 januari bij en beoordeel live welk liedje 3JS moet gaan zingen op het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.
Via deze link ga je naar de site voor de ticketverkoop. Er kan betaald worden d.m.v. iDeal of Credit Card. Een kaartje ¤15,- euro pp. Er zijn alleen staanplaatsen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
https://shop.ticketscript(...)LTAXZLVE/language/nl
Uitverkocht of nog niet in de verkoop? Doe eens een gok.quote:Momenteel hebben we (nog) geen kaarten (meer) in de voorverkoop.
Een aantal gaan sowieso echt echt echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Merel het volgende:
Als jullie echt gaan wil ik wel mee, maar niet dat ik straks een kaartje koop en er dan in m'n eentje sta ofzo
Jaaaa, Merel! Ik ben d'r ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Merel het volgende:
Als jullie echt gaan wil ik wel mee, maar niet dat ik straks een kaartje koop en er dan in m'n eentje sta ofzo
Ze lezen hier mee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Max. 8 kaarten per persoon mag je kopen maandagochtend.
En ze verwachten d'r heel snel doorheen te zijn
Hoezo 'zeer schaars'?quote:De verkoop van de "ZEER SCHAARSE" kaartjes voor het nationale songfestival op 30 januari begint maandag as. om 09:00 uur.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een rete-onhandige tijd voor mensen die werken enzo..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgenochtend 9 uur? Ik weet niet of het me gaat lukken om bij een computer te zijn.
Ieder 8 joh, komt vast goedquote:Op maandag 10 januari 2011 08:59 schreef Greys het volgende:
Toen ik net op die site ging zag ik al een 'aantal' hokje
Nu is het weer weg. Ze hebben ze toch niet stiekem al verkocht he?
Hoeveel bestel jij er nou Tombo?
Ieder 6 ofzo? Of gewoon ieder 8 en we raken ze wel kwijt?
quote:Stichting Ticketscript Funds
ten gunste van 24.31.31.976
kenmerk 5323098
datum 10-01-2011
omschrijving 5323098 8 TICKETS FTV PRODUCTION
transactienummer 0080000097885072
bedrag EUR 120,62
Heb ik ook weer, ik kom daarna alleen niet in het betaalgedeeltequote:Op maandag 10 januari 2011 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als je gewoon ctrl+f5 doet krijg je gewoon weer de bestelpagina
Iig met zijn 8enquote:Op maandag 10 januari 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Waarom maken ze nooit eens sites die dat aantal mensen gewoon aan kunnen
Wel fijn dat we in elk geval gaan
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
Nu kan ik ook!
Moet ik er nu alsnog 8 bestellen?
Gaan er wel zoveel?
Eh ja, maar die jij noemt kunnen allemaal van jouw tickets toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij, ik, cat, maes, ing, erik, yvonne, gb, merel...
vast wel toch?
en anders doorverkopen
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Greys het volgende:
Heb je wel geklikt op 'download hier uw tickets'?
Ja weet ik veelquote:
Nou ja, en anders APK ofzo? of verkopen via marktplaats, delen we de winst/het verlies gewoonquote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, maar die jij noemt kunnen allemaal van jouw tickets toch?
Dus wat moet ik er dan nog met 8Anyway, ik heb ze, zie wel wat ik er mee doe.
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ik heb hier geen printerquote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik wilde hem al bijna afsluiten omdat er stond 'Aankoop geslaagd'![]()
Ben ze nu aan het printen!
Ik sms cat en ing wel danquote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa![]()
Ik zal Gb en Maes even smsen dat we voor hen ook kaartjes hebben, niet dat ze ze nu nog zelf gaan bestellenWe hebben er in elk geval genoeg!
APK krijgt jeuk van de Jees zei hij, dus die zal wel niet willenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, en anders APK ofzo? of verkopen via marktplaats, delen we de winst/het verlies gewoon
Ow, nou ja, his lossquote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
APK krijgt jeuk van de Jees zei hij, dus die zal wel niet willen
En komt wel goed met de kaartjes idd! Heb ze geprint
Dat floppy dingetje naast het print tekentjequote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, nou ja, his loss
En je moet ze ook opslaan maar ik zie niet waar dat kan
Die deed het nietquote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat floppy dingetje naast het print tekentjeLinks boven.
En dan even 'kaarten NSF' noemen ofzo.
Ik wil eigenlijk wel dat het dan nu uitverkocht is ofzoquote:
quote:WOEHOE! Cat22
quote:Jeej!Helemaal super! Ingetje79
Gb en Maes zijn ook heel blijquote:
Ach dan hebben we in elk geval ons lekker hysterisch druk gemaakt vanmorgenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:31 schreef lezzer het volgende:
Erg is dat he, heb je zelf heel hysterisch kaarten zitten bestellen, en dat je dat op de avond zelf nog kaarten kunt kopen aan de kassa
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik claim 1 can de 16 kaarten die we hebben![]()
.
Erikquote:
Ik bedoelde het ook in het algemeen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
Ach dan hebben we in elk geval ons lekker hysterisch druk gemaakt vanmorgen![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik claim 1 can de 16 kaarten die we hebben![]()
.
Die Livin' da vida loca zongquote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erik
Welke zorro vind jij op Ll lijken?
Ja, idd een beetje een homo-Llquote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die Livin' da vida loca zong. Denis ten V. (soms dan he).
Oh ook nog! Helemaal fijn dan!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef MadMaster het volgende:
Je krijgt gewoon een mailtje met de link naar je ticket(s), je hoeft dus nog niets meteen te printen...
Bij de Folkert vd G.-benzinepomp of zo lijkt me wel wat...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook nog! Helemaal fijn dan!
In mijn venster stond 'LET OP! Sluit dit venster niet voordat u uw tickets hebt gedownload' oid.
Gezellig dat jij ook gaat
We spreken tegen die tijd wel even e.e.a. af of we eind van de middag ergens bij een Mac in de buurt afspreken met zijn alleen ofzo
Hij leest toch niet meequote:
Ja, goeie!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook nog! Helemaal fijn dan!
In mijn venster stond 'LET OP! Sluit dit venster niet voordat u uw tickets hebt gedownload' oid.
Gezellig dat jij ook gaat
We spreken tegen die tijd wel even e.e.a. af of we eind van de middag ergens bij een Mac in de buurt afspreken met zijn allen ofzo
Als het op een zondag is niet waarschijnlijk.quote:
Oh dan is met Cat mee wel weer een goed plan misschien idd!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het op een zondag is niet waarschijnlijk.
Ja, dat ga ik doen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is met Cat mee wel weer een goed plan misschien idd!
Moet je maar even met haar overleggen!
Station is er pal tegenover schijnt en er is dan vast iemand die je terug kan brengen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh, helemaal vergeten dit`ik wil op zich wel mee, mocht er nog een kaartje over zijn, maar ik zit een beetje met vervoer... (Denk niet dat Re zin heeft me te brengen en te halen
)
Er is nog wel een kaartje hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh, helemaal vergeten dit`ik wil op zich wel mee, mocht er nog een kaartje over zijn, maar ik zit een beetje met vervoer... (Denk niet dat Re zin heeft me te brengen en te halen
)
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Ok top dat er een kaartje isIk laat het morgen weten of ik meega
Dirkh moet eigenlijk ook gewoon weer mee!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Eigen kaarten:
17. Madmaster
Die gaan (redelijk) zeker mee
Ik kan ook wel halen/brengen denk ik, ik kom langs Amsterdamquote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders vraag je of Re je brengt (hij houdt genoeg van je om met je te trouwen, dan wil hij je vast wel ff brengen) en dan brengt een van ons je terug na afloop
Kan makkelijk, we hebben nog 8 kaartenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirkh moet eigenlijk ook gewoon weer mee!
En ik heb yvonne gemaild of zij en Brechtje ook weer gaan
Ja, ik wilde eerst vragen of ie misschien mee wildequote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders vraag je of Re je brengt (hij houdt genoeg van je om met je te trouwen, dan wil hij je vast wel ff brengen) en dan brengt een van ons je terug na afloop
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst vragen of ie misschien mee wildeen zo nee even kijken hoe ik het dan doe, maar komt vast goed! (Re vliegt zometeen naar de USA dus ik kan het nog even niet vragen)
Ik lees alleen maar damesnamen qua potentiële meegangers...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan makkelijk, we hebben nog 8 kaarten
En Merel misschien?
Dirkh ging misschien ook weer meequote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar damesnamen qua potentiële meegangers...
Ja nou nou, poeh poeh, gut gut, wat ergquote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de enige vent ben daar...
Lief!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]Terug kan ik je sowieso brengen
En heen ook, mits je ook mee gaat maccen enzo
Er staat er in ieder geval al 3 op het podiumquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nou, poeh poeh, gut gut, wat erg
Het stikt er van de mannen.
Met roze boa's!
quote:
Net de hele dag vrij geregeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb vrij genomen voor de ochtend er na![]()
Ja precies!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er staat er in ieder geval al 3 op het podium
Ik heb de maandagochtend vrij genomen en ik mag mijn vrije dinsdagmiddag (die ik altijd heb) ruilen als ik wil met maandagmiddag, zodat ik dan de hele dag heb. Ik denk er nog even over naquote:
De moed zakt me in de schoenen...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nou, poeh poeh, gut gut, wat erg
Het stikt er van de mannen.
Met roze boa's!
Ik werk deze week 32 uur ipv 24 uur en heb bijna een week teveel vakantieuren meegenomen van vorig jaar. Komt wel goed met mijn uren, dacht ik zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies!
Zonder roze boa denk ik... dat wel
Ga jij ook?
[..]
Ik heb de maandagochtend vrij genomen en ik mag mijn vrije dinsdagmiddag (die ik altijd heb) ruilen als ik wil met maandagmiddag, zodat ik dan de hele dag heb. Ik denk er nog even over na
Je hebt boa's!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De moed zakt me in de schoenen...
Awww.quote:
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh ja fak, jij had dat weekendje weg he?
Ben heul geen damesnaam!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar damesnamen qua potentiële meegangers...
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww.![]()
Regelt iedereen zelf zijn of haar aanmoedigingsoutfit? Ik kan hier in de buurt wel wat redelijk hysterische dingen aanschaffen denk ik.Laat maar weten wat jullie willen.
Ik heb echt nú al zin in die avondquote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Cat22 het volgende:
wat redelijk hysterische dingen aanschaffen
Niet. Maximaal een Nederlands vlaggetjes om mee te wapperenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij doet wel of geen boa's/outfit e.d.?
OK, ik doe waarschijnlijk minder dan dat en dan gaan we het als mannen onder elkaar (niet te letterlijk interpreteren svp...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet. Maximaal een Nederlands vlaggetjes om mee te wapperen.
Boa's aanschaffen of die door Greys laten regelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Merel het volgende:
Ik zit op werk dus kan niet uitgebreid teruglezen, maar even snel tussendoor: Ik wil mee, wat moet ik doen??
Je kan nu nog het maximale aantal van 8 kaarten aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Max. 8 kaarten per persoon mag je kopen maandagochtend.
En ze verwachten d'r heel snel doorheen te zijn
Da's een hele lijst.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melden bij greys, die heeft nog kaartjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Merel het volgende:
Ik zit op werk dus kan niet uitgebreid teruglezen, maar even snel tussendoor: Ik wil mee, wat moet ik doen??
Je bent er een beetje van slag van he?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet. Maximaal een Nederlands vlaggetjes om mee te wapperen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
We hebben in totaal 16 kaartjes, waarvan jij er ook eentje (of twee) mag hebben als je wiltquote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Merel het volgende:
Ik lees nu terug: je bent écht van slag.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Verleden is ook niet zo voor mij trouwens.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's een hele lijst.Ik ga mijn best voor je doen.
Het is mijn telefoonquote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees nu terug: je bent écht van slag.
Euh, dan halen ze je uit het publiek en word je vooraan gezet en zit je constant in beeldquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij doet wel of geen boa's/outfit e.d.?
Staat erbijquote:
SSSSSSSSSSSSSSHTquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh, dan halen ze je uit het publiek en word je vooraan gezet en zit je constant in beeld
Oh, euh, welneeeeeeeeeeeeee!quote:
Die ben ik nog aan het overhalen per PM.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, euh, welneeeeeeeeeeeeee!
Ze halen gewoon weer die belgen uit het publiek
Gaat Dirkh niet mee?
Bijna geen meerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan nu nog het maximale aantal van 8 kaarten aanschaffen.
Hoeveel had je er ook al weer over voor eventuele doorverkoop?
Er zijn nu nog kaartjesquote:
Ik heb mijn agenda al afgekruistquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu nog kaartjesDus als je het zeker weet, dan kan je je opgeven voor het lijstje!
Eentje? Of neem je iemand mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb mijn agenda al afgekruist: Yes please
PDF's kan je splitsen met Adobe Acrobat Pro of Adobe Distiller.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje? Of neem je iemand mee?
We spreken daar tegen die tijd met zijn allen even ergens af, dan kunnen Tombola en ik de kaartjes uitdelenIk wil ze ook wel mailen, maar het is een pdf document met 8 bladzijdes en ik weet niet hoe ik daar 8 losse van moet maken
Oh dat heb ik niet geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PDF's kan je splitsen met Adobe Acrobat Pro of Adobe Distiller.
Zinloze info hier, gok ik, maar nu weet je het in ieder geval...
En wat vraag je nu voor zo'n kaartje?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet geloof ik
Maar ik heb ze uitgeprint, dus degenen die de kaartjes al voor het festival 'in handen' willen hebben kan ik de kaartjes ook gewoon even per post toezenden!
Zondag 30 januari, Studio 21 in Hilversum, het begint om eh... 20 uur gaat de zaal open geloof ik!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Peter het volgende:
1 kaartje. Mijn wederhelft heb ik nog niet weten te overtuigen.
Kaartje daar krijgen is prima! ( waar en hoe laat eigenlijk?:@ )
Nou... jou vind ik wel hoor. De eerste keer dat ik jou zag herkende ik je al van een afstandquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 30 januari, Studio 21 in Hilversum, het begint om eh... 20 uur gaat de zaal open geloof ik!
Zal zo even checken.
Maar het is misschien leuk als we dan met de FOK!ers bv bij een Mac in de buurt afspreken een uurtje vooraf ofzo, zodat we daar samen naar binnen kunnen, anders vind je elkaar daar nooit meer
Ga jij ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... jou vind ik wel hoor. De eerste keer dat ik jou zag herkende ik je al van een afstand
Raar eigenlijk, dat er op heel dat terrein geen Mac of Burger King ofzo te vinden is!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Er is geen Mac in de buurt van het Mediapark...
Vanaf de A1, afslag Mediapark, zit op 5 minuten daar vandaan rijden wel een La Place, aan de rand van de heide, bij Laren.
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel heel leuk, zo met een stel toffe fokkers. Voelt bij voorbaat al leuk. Maar het hangt af van een paar factoren.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij ook?
[..]
Raar eigenlijk, dat er op heel dat terrein geen Mac of Burger King ofzo te vinden is!
Er is in Hilversum 1 Mac (Kerkstraat, centrum en te ver weg) en 1 Burger King (ook centrum aan de Groest). Vanaf de A1 naar het Mediapark zitten wel meerdere restaurantjes, maar die ken ik niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Er is vast wel ERGENS in de buurt een mac toch?En anders bij een Mac niet in de buurt, rijden we daarna heen
Die waren vroegah anders knap hip, Barry deed het met Barbara... gillend.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Open net mijn mail, download het kaartje en zie dit:
[ afbeelding ]
Gelukkig staat er 3J's, anders denk je toch dat je naar de Bee Gees of iets dergelijks gaat...![]()
Maar daar hoefde 'ie zich niet schuldig door te voelen...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die waren vroegah anders knap hip, Barry deed het met Barbara... gillend.
Gezellig Peterquote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Peter het volgende:
1 kaartje. Mijn wederhelft heb ik nog niet weten te overtuigen.
Kaartje daar krijgen is prima! ( waar en hoe laat eigenlijk?:@ )
Je zat ook Take Me To Your Heaven lallend in een Landal huisje.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets moet. Ik doe het niet in ieder geval. Ga me toch niet verkleden
. Straks kom ik daardoor op TV. En dan sta je daar! Bij de 3J's, op de TROS, verkleed
!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Kan ik me hier opgeven? Dan geef ik me bij deze op voor het roze boa festijn.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15.
16.
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984
Twee, bij nader inzien. Joel gaat meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]Leuk!
Dan reserveer ik hierbij een kaartje voor je!
Eentje?
Leuk! Ik ga het lijstje aanpassen hierboven!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee, bij nader inzien. Joel gaat mee
Heet hij niet Electric Worm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga het lijstje aanpassen hierboven!
Elektro-Worm geloof ikquote:
Help...quote:En de juryleden zijn...
De TROS maakte vandaag bekend dat René Froger, Daniël Dekker en Annemieke Schollaardt drie van de vijf juryleden tijdens het Nationaal Songfestival zullen zijn.
Dekker voert de jury aan en vindt het fantastisch ook dit jaar weer deel van het team uit te mogen maken.
Froger is gevraagd vanwege zijn kennis van het vak en ervaring met het Songfestival.
Ah, dus je komt toch?quote:
Willu?quote:
Ik zet Takaiki op de lijst! Heb inmiddels via PM van je begrepen dat ze mee gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik nog een kaartje nodig heb voor Takaiki. Die gaat maandag kijken of ze het met haar werk kan regelen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15. Takaiki
16.
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet Takaiki op de lijst! Heb inmiddels via PM van je begrepen dat ze mee gaat
Donequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Stuur me effe je rekeningnummer ivm de betaling.
Bronquote:Oude songfestivalsterren treden op tijdens NSF
3JS wordt op de avond van het Nationaal Songfestival bijgestaan door Songfestivalsterren die ons land al eerder mochten vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival.
Marga Bult onthulde dit woensdagavond op Stadsradio Breda. Zo kunnen we onder anderen de volgende oud-collega's verwachten: Justine ( Blijf zoals je bent-1989), Esther Hart (One more night-2003), Ben Cramer (De Oude Muzikant 1973) en Marlayne (One good reason-1999).
Waar blijft mijn wisselgeld?quote:
Auw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Blijf zoals je bent van Justine, tof
Waar ze op het songfestival die eindnoot zo schor deed
Zie het einde, 2.45 ongeveer:
ZAL IK BLIJVEN STAAAAAAN!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Marga zal toch zelf ook wel gaan zingen?
RECHTOP IN DE WIIIIIIIIIIIIND![]()
Zal ik blijven staaaaaaaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Marga zal toch zelf ook wel gaan zingen?
RECHTOP IN DE WIIIIIIIIIIIIND![]()
Ja, sorry dat ik je 2 UUR voor was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik blijven staaaaaaaan
Cat![]()
Nou ja, doe mij die met die orkaan dan maar![]()
Nee, jij NSF-afvalligequote:
Neej! Marga zong ook over de orkaan!quote:
Jij hebt vast een mp3 spelert: gooi die es vol met ouwe NSF meuk en dan gaan we onderweg oefenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dames, Marga is echt van voor mijn tijd. Ik ken die teksten niet uit mijn hoofd
. Ik dacht aan huizen om orkanen te weerstaan
.
Heb jij in je auto een usbaansluitingquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt vast een mp3 spelert: gooi die es vol met ouwe NSF meuk en dan gaan we onderweg oefenen.
Er zit een gaatje in mijn dashboard waar volgens mij zo'n ding in kan. Nog nooooooit gebruikt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb jij in je auto een usbaansluiting?
Damn! En ik had die zin nog wel drie keer herschreven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt kiny. Alleen het einde een beetje treurig.
Erik en MB: PM Greys en Tombo anders even. Die hebben in totaal 16 kaartjes gekocht maar ik weet niet in hoeverre ze al vooruit betaald zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ook definitief meekijk nog wel even hoe ik het doe met vervoer.
Aan wie moet ik geld overmaken? Graag een pm
Ik hou het deze maand gewoon in van de loonbelasting. Je kent dat wel, loon... salaris.. geld waar je voor gewerkt hebt... niet? Geen bel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dames en heren, daar gaat uw belastinggeld naar toe.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang het maar eerlijk geregeld wordt vind ik het prima. Maar dat is bij jullie vast in goede handen
.
En als je ter plekke niet uitkomt met het aantal mensen (als in: kaarten over) dan betaal ik daar een deel van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk
Wij hebben het voorgeschoten en gaan er gewoon van uit dat degenen die mee willen ons daar terugbetalen. Komt wel in ordeEn ik heb mijn 8 kaarten al uitgeprint en die neem ik mee.
Ik heb geen flauw idee!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Tombo en ik hebben elk 8 kaarten gekocht a 15 euro per stuk.
Ik wacht haar wel even af wie er bij haar 'besteld' hebben en dus aan haar dienen te betalen.
De rest dan bij mij. En dat mag ook gewoon daar, die zondag
I haz payed joe.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee!![]()
Volgens mij hebben Ing en Cat naar mij overgemaakt? Ik kijk morgen even op mn rekening (of van de week, ik heb van mn ene rekening een nieuw pasje aangevraagd ivm kwijt enzo), en ter plekke betalen is ook prima wat mij betreft
KEPPURZININ!
Van Greys d'r Smart.quote:
En hoe laat we waar afspreken? Gaan we ervoor nog ergens meeten ofzo?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
We moeten ook van de week even gaan inventariseren wie met wie meerijden allemaal he?
Want vanuit het Rotterdamse wordt het krap in één auto denk ik:
- Maes
- Greys
- Goodbye (onderweg ophalen in Woerden)
- Nokwanda
- Zoon Nokwanda
- Merel
Zes personen in één auto wordt wat veel denk ik
Ja dat moeten we ook nog bedenkenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe laat we waar afspreken? Gaan we ervoor nog ergens meeten ofzo?
Da's een rotterdams probleem.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moeten we ook nog bedenken
Maar eerst maar eens bedenken hoe we er uberhaupt gaan komen
Neeeeeeeeee, eerst bedenken waar we heen moeten, misschien dat er dan wel makkelijkere combi's gemaakt kunnen wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moeten we ook nog bedenken
Maar eerst maar eens bedenken hoe we er uberhaupt gaan komen
Als GB op de route woont wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, eerst bedenken waar we heen moeten, misschien dat er dan wel makkelijkere combi's gemaakt kunnen worden
Ik kan ook wel mensen ophalen die redelijk in de buurt wonenEn wie weet hoe Cat rijdt, misschien kan die GB wel oppikken ofzo
Bij mij zou het 40 mins extra reistijd zijn. Op de heenweg niet zo'n probleem maar met daarna nog ruim anderhalf uur voor de boeg zou ik het liever niet doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik rijd sowieso van Bleiswijk langs Woerden naar Hilversum, dus Gb zit in elk geval op mijn route, hoef ik amper van de weg af
Nee joh, is toch ook onzin. Laat Tombo maar lullenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij zou het 40 mins extra reistijd zijn. Op de heenweg niet zo'n probleem maar met daarna nog ruim anderhalf uur voor de boeg zou ik het liever niet doen.
Nee hoor, best handig. Als jij dan even Ingetje ophaalt, die ligt ook wel op de route volgens mijquote:Op zondag 23 januari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik riep het maar hoor, als het niet handig is dan niet
Geen idee of er mensen bij mij uit de buurt komen
Hij is hilarisch, want Ing gáát ook meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor, best handig. Als jij dan even Ingetje ophaalt, die ligt ook wel op de route volgens mij![]()
oké, dit was een leukere grap geweest als Ingetje daadwerkelijk mee was gegaan, I know![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |