Prima die banners, een last valt nu al van mijn schouders...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik heb er ook een voor Marga Bult
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Wie gaan er allemaal de 30e januari naar het Nationaal Songfestival?![]()
Dan kunnen we kijken hoeveel bussen we moeten huren
- Maes
- Goodbye
- Loveless85 (toch?)
- yvonne
- Brechtje
- Greys
- MadMaster
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Cat22
- Dirkh (nog even ovb)
https://shop.ticketscript(...)LTAXZLVE/language/nlquote:Maandag a.s. om 9.00 uur start de kaartverkoop van het Nationaal Songfestival.
Woon deze spectaculaire show op zondag 30 januari bij en beoordeel live welk liedje 3JS moet gaan zingen op het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.
Via deze link ga je naar de site voor de ticketverkoop. Er kan betaald worden d.m.v. iDeal of Credit Card. Een kaartje ¤15,- euro pp. Er zijn alleen staanplaatsen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
https://shop.ticketscript(...)LTAXZLVE/language/nl
Uitverkocht of nog niet in de verkoop? Doe eens een gok.quote:Momenteel hebben we (nog) geen kaarten (meer) in de voorverkoop.
Een aantal gaan sowieso echt echt echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Merel het volgende:
Als jullie echt gaan wil ik wel mee, maar niet dat ik straks een kaartje koop en er dan in m'n eentje sta ofzo
Jaaaa, Merel! Ik ben d'r ook hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Merel het volgende:
Als jullie echt gaan wil ik wel mee, maar niet dat ik straks een kaartje koop en er dan in m'n eentje sta ofzo
Ze lezen hier mee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
Max. 8 kaarten per persoon mag je kopen maandagochtend.
En ze verwachten d'r heel snel doorheen te zijn
Hoezo 'zeer schaars'?quote:De verkoop van de "ZEER SCHAARSE" kaartjes voor het nationale songfestival op 30 januari begint maandag as. om 09:00 uur.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een rete-onhandige tijd voor mensen die werken enzo..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgenochtend 9 uur? Ik weet niet of het me gaat lukken om bij een computer te zijn.
Ieder 8 joh, komt vast goedquote:Op maandag 10 januari 2011 08:59 schreef Greys het volgende:
Toen ik net op die site ging zag ik al een 'aantal' hokje
Nu is het weer weg. Ze hebben ze toch niet stiekem al verkocht he?
Hoeveel bestel jij er nou Tombo?
Ieder 6 ofzo? Of gewoon ieder 8 en we raken ze wel kwijt?
quote:Stichting Ticketscript Funds
ten gunste van 24.31.31.976
kenmerk 5323098
datum 10-01-2011
omschrijving 5323098 8 TICKETS FTV PRODUCTION
transactienummer 0080000097885072
bedrag EUR 120,62
Heb ik ook weer, ik kom daarna alleen niet in het betaalgedeeltequote:Op maandag 10 januari 2011 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als je gewoon ctrl+f5 doet krijg je gewoon weer de bestelpagina
Iig met zijn 8enquote:Op maandag 10 januari 2011 09:06 schreef Greys het volgende:
Waarom maken ze nooit eens sites die dat aantal mensen gewoon aan kunnen
Wel fijn dat we in elk geval gaan
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:08 schreef Greys het volgende:
Nu kan ik ook!
Moet ik er nu alsnog 8 bestellen?
Gaan er wel zoveel?
Eh ja, maar die jij noemt kunnen allemaal van jouw tickets toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij, ik, cat, maes, ing, erik, yvonne, gb, merel...
vast wel toch?
en anders doorverkopen
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Greys het volgende:
Heb je wel geklikt op 'download hier uw tickets'?
Ja weet ik veelquote:
Nou ja, en anders APK ofzo? of verkopen via marktplaats, delen we de winst/het verlies gewoonquote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja, maar die jij noemt kunnen allemaal van jouw tickets toch?
Dus wat moet ik er dan nog met 8Anyway, ik heb ze, zie wel wat ik er mee doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |