Ik heb mijn agenda al afgekruistquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu nog kaartjesDus als je het zeker weet, dan kan je je opgeven voor het lijstje!
Eentje? Of neem je iemand mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb mijn agenda al afgekruist: Yes please
PDF's kan je splitsen met Adobe Acrobat Pro of Adobe Distiller.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje? Of neem je iemand mee?
We spreken daar tegen die tijd met zijn allen even ergens af, dan kunnen Tombola en ik de kaartjes uitdelenIk wil ze ook wel mailen, maar het is een pdf document met 8 bladzijdes en ik weet niet hoe ik daar 8 losse van moet maken
Oh dat heb ik niet geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PDF's kan je splitsen met Adobe Acrobat Pro of Adobe Distiller.
Zinloze info hier, gok ik, maar nu weet je het in ieder geval...
En wat vraag je nu voor zo'n kaartje?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet geloof ik
Maar ik heb ze uitgeprint, dus degenen die de kaartjes al voor het festival 'in handen' willen hebben kan ik de kaartjes ook gewoon even per post toezenden!
Zondag 30 januari, Studio 21 in Hilversum, het begint om eh... 20 uur gaat de zaal open geloof ik!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Peter het volgende:
1 kaartje. Mijn wederhelft heb ik nog niet weten te overtuigen.
Kaartje daar krijgen is prima! ( waar en hoe laat eigenlijk?:@ )
Nou... jou vind ik wel hoor. De eerste keer dat ik jou zag herkende ik je al van een afstandquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zondag 30 januari, Studio 21 in Hilversum, het begint om eh... 20 uur gaat de zaal open geloof ik!
Zal zo even checken.
Maar het is misschien leuk als we dan met de FOK!ers bv bij een Mac in de buurt afspreken een uurtje vooraf ofzo, zodat we daar samen naar binnen kunnen, anders vind je elkaar daar nooit meer
Ga jij ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... jou vind ik wel hoor. De eerste keer dat ik jou zag herkende ik je al van een afstand
Raar eigenlijk, dat er op heel dat terrein geen Mac of Burger King ofzo te vinden is!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Er is geen Mac in de buurt van het Mediapark...
Vanaf de A1, afslag Mediapark, zit op 5 minuten daar vandaan rijden wel een La Place, aan de rand van de heide, bij Laren.
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel heel leuk, zo met een stel toffe fokkers. Voelt bij voorbaat al leuk. Maar het hangt af van een paar factoren.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij ook?
[..]
Raar eigenlijk, dat er op heel dat terrein geen Mac of Burger King ofzo te vinden is!
Er is in Hilversum 1 Mac (Kerkstraat, centrum en te ver weg) en 1 Burger King (ook centrum aan de Groest). Vanaf de A1 naar het Mediapark zitten wel meerdere restaurantjes, maar die ken ik niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
Er is vast wel ERGENS in de buurt een mac toch?En anders bij een Mac niet in de buurt, rijden we daarna heen
Die waren vroegah anders knap hip, Barry deed het met Barbara... gillend.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Open net mijn mail, download het kaartje en zie dit:
[ afbeelding ]
Gelukkig staat er 3J's, anders denk je toch dat je naar de Bee Gees of iets dergelijks gaat...![]()
Maar daar hoefde 'ie zich niet schuldig door te voelen...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die waren vroegah anders knap hip, Barry deed het met Barbara... gillend.
Gezellig Peterquote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef Peter het volgende:
1 kaartje. Mijn wederhelft heb ik nog niet weten te overtuigen.
Kaartje daar krijgen is prima! ( waar en hoe laat eigenlijk?:@ )
Je zat ook Take Me To Your Heaven lallend in een Landal huisje.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Niets moet. Ik doe het niet in ieder geval. Ga me toch niet verkleden
. Straks kom ik daardoor op TV. En dan sta je daar! Bij de 3J's, op de TROS, verkleed
!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Kan ik me hier opgeven? Dan geef ik me bij deze op voor het roze boa festijn.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15.
16.
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984
Die gaan (redelijk) zeker mee
Twee, bij nader inzien. Joel gaat meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]Leuk!
Dan reserveer ik hierbij een kaartje voor je!
Eentje?
Leuk! Ik ga het lijstje aanpassen hierboven!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Twee, bij nader inzien. Joel gaat mee
Heet hij niet Electric Worm?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga het lijstje aanpassen hierboven!
Elektro-Worm geloof ikquote:
Help...quote:En de juryleden zijn...
De TROS maakte vandaag bekend dat René Froger, Daniël Dekker en Annemieke Schollaardt drie van de vijf juryleden tijdens het Nationaal Songfestival zullen zijn.
Dekker voert de jury aan en vindt het fantastisch ook dit jaar weer deel van het team uit te mogen maken.
Froger is gevraagd vanwege zijn kennis van het vak en ervaring met het Songfestival.
Ah, dus je komt toch?quote:
Willu?quote:
Ik zet Takaiki op de lijst! Heb inmiddels via PM van je begrepen dat ze mee gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik nog een kaartje nodig heb voor Takaiki. Die gaat maandag kijken of ze het met haar werk kan regelen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09. Merel
10. Yvonne
11. Brechtje
12. Peter
13. Nokwanda
14. Zoon Nokwanda
15. Takaiki
16.
Eigen kaarten:
Madmaster
JJdJ1984
Die gaan (redelijk) zeker mee
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet Takaiki op de lijst! Heb inmiddels via PM van je begrepen dat ze mee gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |