Bij de Folkert vd G.-benzinepomp of zo lijkt me wel wat...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook nog! Helemaal fijn dan!
In mijn venster stond 'LET OP! Sluit dit venster niet voordat u uw tickets hebt gedownload' oid.
Gezellig dat jij ook gaat
We spreken tegen die tijd wel even e.e.a. af of we eind van de middag ergens bij een Mac in de buurt afspreken met zijn alleen ofzo
Hij leest toch niet meequote:
Ja, goeie!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook nog! Helemaal fijn dan!
In mijn venster stond 'LET OP! Sluit dit venster niet voordat u uw tickets hebt gedownload' oid.
Gezellig dat jij ook gaat
We spreken tegen die tijd wel even e.e.a. af of we eind van de middag ergens bij een Mac in de buurt afspreken met zijn allen ofzo
Als het op een zondag is niet waarschijnlijk.quote:
Oh dan is met Cat mee wel weer een goed plan misschien idd!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het op een zondag is niet waarschijnlijk.
Ja, dat ga ik doen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is met Cat mee wel weer een goed plan misschien idd!
Moet je maar even met haar overleggen!
Station is er pal tegenover schijnt en er is dan vast iemand die je terug kan brengen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh, helemaal vergeten dit`ik wil op zich wel mee, mocht er nog een kaartje over zijn, maar ik zit een beetje met vervoer... (Denk niet dat Re zin heeft me te brengen en te halen
)
Er is nog wel een kaartje hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh, helemaal vergeten dit`ik wil op zich wel mee, mocht er nog een kaartje over zijn, maar ik zit een beetje met vervoer... (Denk niet dat Re zin heeft me te brengen en te halen
)
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef MissBliss het volgende:
Ok top dat er een kaartje isIk laat het morgen weten of ik meega
Dirkh moet eigenlijk ook gewoon weer mee!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef tombolafan het volgende:
Even kaarten tellen:
01. Greys
02. Tombolafan
03. Cat22
04. Ingetje79
05. Maes
06. Goodbye
07. Erik
08. MissBliss
09.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Eigen kaarten:
17. Madmaster
Die gaan (redelijk) zeker mee
Ik kan ook wel halen/brengen denk ik, ik kom langs Amsterdamquote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders vraag je of Re je brengt (hij houdt genoeg van je om met je te trouwen, dan wil hij je vast wel ff brengen) en dan brengt een van ons je terug na afloop
Kan makkelijk, we hebben nog 8 kaartenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirkh moet eigenlijk ook gewoon weer mee!
En ik heb yvonne gemaild of zij en Brechtje ook weer gaan
Ja, ik wilde eerst vragen of ie misschien mee wildequote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders vraag je of Re je brengt (hij houdt genoeg van je om met je te trouwen, dan wil hij je vast wel ff brengen) en dan brengt een van ons je terug na afloop
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst vragen of ie misschien mee wildeen zo nee even kijken hoe ik het dan doe, maar komt vast goed! (Re vliegt zometeen naar de USA dus ik kan het nog even niet vragen)
Ik lees alleen maar damesnamen qua potentiële meegangers...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan makkelijk, we hebben nog 8 kaarten
En Merel misschien?
Dirkh ging misschien ook weer meequote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar damesnamen qua potentiële meegangers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |