Ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wie heeft het over medelijden?
Dat je het niet hebt ja, heb niemand gezien hier die dat wel had.quote:
Heel tolerant voor je, en nogal vreemd gezien je vindt dat overvallers die zich fuck all van de rechten van anderen aantrekken niet wil laten verwijderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
De "even grote kans" zie ik niet terug in die post.
[..]
Kennelijk ben je dus voor eigenrichting. En wellicht weet je hoe ik daarover denk, mensen die onze democratische rechtstaat niet onderschrijven zouden zich wat mij betreft ook moeten verwijderen uit diezelfde democratische rechtstaat.
Ik vind jouw spelling walgelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 14:43 schreef Zolcon het volgende:
en die man voor held wordt uitgemaakt vindt ik niets anders dan walgelijk.
Alsof dit nieuw is, ontzettend watje.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef Zolcon het volgende:
Er is iemand dood! LATEN WE JUICHEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een naar land is Nederland aan het worden
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kende je die overvaller?
ik meen het, mensen zoals jij zijn het echte probleem in de samenleving
En criminelen niet nee, zie je niet hoe gehersenspoeld en achterlijk je bent geworden?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kende je die overvaller?
ik meen het, mensen zoals jij zijn het echte probleem in de samenleving
Ik wel. Voorkomt een hoop overvallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef kahaarin het volgende:
dat gun ik niemand, ook een overvaller niet.
Idd eng, maar toch vind ik het begrijpelijk. De Marokkaanse gemeenschap heeft in zijn algemeenheid veel te weinig gedaan om zich aan te passen aan NL. En nu zitten we met een generatie Marokkanen waarvan een groot deel een hekel heeft aan NLers en schijt heeft aan alles waar wij voor staan.quote:
Serieus, wat een halfzachte mensen in dit topic zegquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
Ik geef alleen geen complimenten aan de onderbuiktokkies die eigenlijk vinden dat elke overvaller maar halfdood geslagen moet worden door de winkelier als hij daar even de kans voor heeft. Als hij doodgaat is het nog beter!
Leg me eens uit waarom hij dan een lintje zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef Urquhart het volgende:
Lintje op zijn plaats voor de winkelier
Heldhaftig optreden + misdaadbestrijding. Verdienste voor de maatschappijquote:Op woensdag 15 december 2010 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg me eens uit waarom hij dan een lintje zou moeten krijgen.
Het bestrijden van de misdaad is geen burgertaak.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heldhaftig optreden + misdaadbestrijding. Verdienste voor de maatschappij
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Alsof dit nieuw is, ontzettend watje.
Je bent gewoon gehersenspoeld door eeuwen Christelijk geneuzel als elk leven is heilig, houdt van je vijanden, niet terugvechten, enzovoorts. Geen wonder dat criminelen en overheden blij zijn met slachtoffers die ze de andere wang keren en voor alles willen vergeven.
Luister eens naar je eigen rechtvaardigheidsgevoel, leef je in in het leed van de slachtoffers van dit soort overvalers. Zoiets achtervolgt je je hele leven, en dit was vast niet de eerste keer dat dit stuk vuil iemands leven verwoestte. En al was hij levend gepakt (kleine kans), statistieken geven aan dat het waarschijnlijk niet zijn laatste keer was geweest.
Ben dus blij dat hij dood is en niet nog meer onschuldige mensen slachtoffer van hem kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |