quote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef devl1nsect het volgende:
Ook zoeen irritant kutvolk wat niet normaal NL kan.
Oh jij bent diegene die zorgt dat het allochtonencijfer van Rotterdam nog niet op 80% zit? HvH'er zeker..?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef broodmonkeh het volgende:
Westlanders
Ben blij dat de plaats waar ik woon nog bij het geweldige Rotterdam hoort, het was wel eens anders geweest en dan was ik nu ook westlander
Paprikaplukkerquote:
Afval Recyclingquote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh jij bent diegene die zorgt dat het allochtonencijfer van Rotterdam nog niet op 80% zit? HvH'er zeker..?
[..]
Paprikaplukker
Als je gaat eten:quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Broder het volgende:
Het Westland![]()
Kutvolk dat het is.
Best
Helemaal goud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef Salatrel het volgende:
noem een westlandse groet met 16x de oslechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
V. Vliet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Afval Recycling... Maar wel op kantoor :-p
verbastering van murguh :-pquote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef Frag_adder het volgende:
Ik zeg altijd goeie morgen, ongeacht het tijdstip. Het kan immers op de ochtend of de dag erna slaan, multifunctionele groet
Mohhhh is wel een hele slechte groet, wat is dat voor verbastering van morgen?
Dat is waarquote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
Westland![]()
Wat een ongelofelijk koude kakkerzooi daar.
koude kak? eerder boere pummels.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:58 schreef Jenglejack het volgende:
Westland![]()
Wat een ongelofelijk koude kakkerzooi daar.
Die zijn er ongetwijfeld ook, maar mensen van buiten het Westland die er wel werken zijn het toch echt met me eens. Een en al koude kak.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
koude kak? eerder boere pummels.
Kan je ook niks aan doen...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Keine_Ahnung het volgende:
Westland![]()
* Keine_Ahnung is een Honselersdijker
Nog niet eind volgende week denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 09:56 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
OOK ZO ERG!
plukkie al?echt, ik ben niet gemaakt voor het westlandse..
Dat is geen westlands......dat zijn gewoon je eigen idiote kennissen. Ook in het Westland is het gewoon 'eetse'.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Als je gaat eten:
'eets'
![]()
Niet eetse, eet smakelijk, smakelijk eten... nee, eets.
Misschien wensen ze je gewoon AIDS toe.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:49 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Als je gaat eten:
'eets'
![]()
Niet eetse, eet smakelijk, smakelijk eten... nee, eets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |