Waarom blijf je daar dan niet?quote:
en jij kan niet lezen ;-)quote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Amplifier het volgende:
TS kan niet tegen vriendelijk gedrag in de morgen
Maassluis?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef broodmonkeh het volgende:
Westlanders
Ben blij dat de plaats waar ik woon nog bij het geweldige Rotterdam hoort, het was wel eens anders geweest en dan was ik nu ook westlander
erger nogquote:Op woensdag 15 december 2010 10:47 schreef Whiteguy het volgende:
moooaaahgu
Dat deze nog niet gepost is
En TS is tomatenplukker.
of je al tomaten/blad plukt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef devl1nsect het volgende:
Ook zoeen irritant kutvolk wat niet normaal NL kan.
Oh jij bent diegene die zorgt dat het allochtonencijfer van Rotterdam nog niet op 80% zit? HvH'er zeker..?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef broodmonkeh het volgende:
Westlanders
Ben blij dat de plaats waar ik woon nog bij het geweldige Rotterdam hoort, het was wel eens anders geweest en dan was ik nu ook westlander
Paprikaplukkerquote:
Afval Recyclingquote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh jij bent diegene die zorgt dat het allochtonencijfer van Rotterdam nog niet op 80% zit? HvH'er zeker..?
[..]
Paprikaplukker
Als je gaat eten:quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Broder het volgende:
Het Westland![]()
Kutvolk dat het is.
Best
Helemaal goud![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:50 schreef Salatrel het volgende:
noem een westlandse groet met 16x de oslechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
V. Vliet?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Afval Recycling... Maar wel op kantoor :-p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |