rot eens op.quote:
Ik pas me aanquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat de manier om immigranten in dit topic te verwelkomen?
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
Waar aan?quote:
Dit heeft niks meer met verschillen van mening te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waar aan?
Een andere mening dan de jouwe hebben?
oh verkeerde momentjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat zou ik het heerlijk vinden als ik degene was die de trap had uitgedeeld!
om te kotsenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mwah, de overvaller die was pas naar!
Alleen voor hem is alle hulp te laat!
He Koos, jij bent ook nog ik het land zie ik!quote:
Onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
He Koos, jij bent ook nog ik het land zie ik!
Als iemand mijn familie bedreigd dan trap ik hem toch echt van de trap af!quote:
Ja same with me!quote:
dat je er plezier in hebt is ernstigquote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Als iemand mijn familie bedreigd dan trap ik hem toch echt van de trap af!
[..]
Ja same with me!
Ja, op het internet......quote:Op woensdag 15 december 2010 15:23 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Als iemand mijn familie bedreigd dan trap ik hem toch echt van de trap af!
Het plezier zit hem in het feit dat de overvaller weer eens een hardwerkende man een trauma voor het leven wilde geven, helaas is dat anders gelopen en ja daar heb ik plezier in.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
dat je er plezier in hebt is ernstig
ik heb niks gedaan! meestal blijven mensen weg als je ze uitscheldt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef Arglist het volgende:
Zolcon wil je zo vriendelijk zijn om geen internet helden hier heen te halen? Dank u.
Dat zeg ik, ja, ja.....quote:
Live?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
Ze hebben pechtold opgetrommeld om Rosenthal uit te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |