Ik heb rutte ook nodig, om mijn kamer op te ruimen. Het wordt een teringzooi door al die boeken die ik er in zeer korte tijd doorheen moet jassenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:54 schreef Picchia het volgende:
Landgenoten, de premier heeft ons nodig:
Rutte: stem op VVD, CDA of PVV
Ik ben op het moment vooral actief met kijken naar mogelijkheden om naar onze zuiderburen te verhuizen zodat ik tenminste mijn studie betaalbaar kan afmaken.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Nee, jij moet actief blijven in het verzet tegen dit kabinet.
Kutland wordt het heh...,quote:Op woensdag 15 december 2010 14:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ben op het moment vooral actief met kijken naar mogelijkheden om naar onze zuiderburen te verhuizen zodat ik tenminste mijn studie betaalbaar kan afmaken.
Ja maar als ik daarnaast ook iets anders wil doen kan het niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:58 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij heb je tijd zat gehad om je boeken te lezen.
Voor de prijs van 1 jaar onderwijs in Nederland onder de nieuwe plannen kan ik in Belgie studeren, een kamer huren én eten betalen.quote:
Vaak spreekt men er ook nog eens beter Nederlands, incl. goed grammaticaal schrijven.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Voor de prijs van 1 jaar onderwijs in Nederland onder de nieuwe plannen kan ik in Belgie studeren, een kamer huren én eten betalen.
En dit? [POL SC #1655] Met Zolcon's tietenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef Zolcon het volgende:
En bij belgen wordt ik altijd vrolijk, hoeveel onzin ze ook uitkramen. Dat accent maakt me vrolijk
En goedkoop bier. Ik ga ook na de kerst een kijkje nemen in Leuven.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Voor de prijs van 1 jaar onderwijs in Nederland onder de nieuwe plannen kan ik in Belgie studeren, een kamer huren én eten betalen.
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 15:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En dit? [POL SC #1655] Met Zolcon's tieten
Enige waar ik beetje mee zit is daar werk vinden. Een kamer vinden moet wel lukken, de studie kost verdomd weinig, maar je moet ook nog in je levensonderhoud voorzien.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
En goedkoop bier. Ik ga ook na de kerst een kijkje nemen in Leuven.
geen werk nodig danquote:Op woensdag 15 december 2010 15:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Enige waar ik beetje mee zit is daar werk vinden. Een kamer vinden moet wel lukken, de studie kost verdomd weinig, maar je moet ook nog in je levensonderhoud voorzien.
Eh jawel, je moet toch eten en drinken?quote:
Nee hoeft nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eh jawel, je moet toch eten en drinken?
Dan ben jij blijkbaar de volgende evolutie van de mens. Ik ben nog versie 1.0.quote:
Dat heb ik nou nooit.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef ethiraseth het volgende:
Dat kan ook geen kwaad nee, ik betrap mezelf veel te vaak op het maken van kromme zinnen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Zolcon het volgende:
ik ga weg uti dat topic over die overvaller. Wordt serieus misselijk van sommige mensen daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |