En dat met een middelbare school? Je hebt dan voor niks geleerd. Je hebt geen beroep, je hebt niks. Wat wil je verder doen, je hele leven lang?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel leuker om zelf iets op poten te zetten. Al zal ik wel eerst werkervaring moeten opdoen natuurlijk.
Niet als je het zoals php doet.. Niks mis mee overigensquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat? En met havo ben je trouwens op je 17e klaar....
Klopt. Havo was echt een 'walk in the park'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Zolcon het volgende:
Havo is inderdaad een halve VWO. Je doet hetzelfde zonder zelf leren na te denken. spreek uit eigen ervaring.
Ik denk dat je eindigt net als mijn vrouw die heeft Atheneum, probeerde wat studies gaf ze vlug de brui aan. Nu werkt ze 12 uur in de week bij kutjong die ze moet begeleiden als ze willen roken of iets willen eten. Zonde van haar capaciteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken, ik ga tot havo en niet verder.
True.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Het is gewoon niet verstandig om te denken dat je met enkel en alleen een middelbare schooldiploma ergens aan de bak komt, zelfs al heb je een vwo diploma. Je kan er helemaal niks mee.
Nog niks geboekt, maar ik denk er nog steeds serieus over na. Ik heb echter tot komende zomer om een besluit te nemen. Hangt deels ook af van mn werk.quote:
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Arglist het volgende:
Het is gewoon niet verstandig om te denken dat je met enkel en alleen een middelbare schooldiploma ergens aan de bak komt, zelfs al heb je een vwo diploma. Je kan er helemaal niks mee.
Volgens mij vergelijk jij nu appels met peren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Arglist het volgende:
Dus php is gewoon een langstudeerder? Dat ze hem eens aanpakken dan. Go kabinet!
Je gaat in sept beginnen? Ik dacht in feb?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog niks geboekt, maar ik denk er nog steeds serieus over na. Ik heb echter tot komende zomer om een besluit te nemen. Hangt deels ook af van mn werk.
Beide fruit en groeit beide aan een boom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijk jij nu appels met peren.
Dat kan volgens mij niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat in sept beginnen? Ik dacht in feb?
Nee ok. Het is in ieder geval geen vet pot, laten we het daar op houden. Tenzij je een interne opleiding gaat doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.
Dat is hem precies. Ik krijg geen uitdaging in mijn werk en wil meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach aan de bak kom je wel als je wilt werken maar je zal vrij snel tegen een glazen plafond aanstoten.
Havo duurt 5 jaar, en je begint er aan op je 12e, maar jij doet daar 8 jaar over? Maar mensen die 8 jaar studeren die moeten wel helemaal afgemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, kijk ff op mijn profiel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Arglist het volgende:
[..]
Havo duurt 5 jaar, en je begint er aan op je 12e, maar jij doet daar 8 jaar over? Maar mensen die 8 jaar studeren die moeten wel helemaal afgemaakt worden?
Op Nederland 1 Pauw en Witteman.quote:
Geil, was al op zoek naar wat fapvoerquote:
Wat dan?quote:
zit er aan te denken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zijn hier geen mensen die later iets voor zichzelf willen beginnen?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Arglist het volgende:
Afhankelijk van de toekomst. Er zijn meerdere opties.
En waaraan zitten jullie dan te denken? En hoe zouden jullie zoiets gaan vormgeven? Dus wel of geen personeel, kleine investering of grote investering.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
betyar. zonde... dat was echt een lelijk wijf. je hebt me foutief ge:informeerd
dronken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
So, Ik word echt wel dronken van (nep)champagne...
Zo maar gauw pitten..
Zijn het de bubbels??
Huis verkopen en met de overwaarde iets overnemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
En waaraan zitten jullie dan te denken? En hoe zouden jullie zoiets gaan vormgeven? Dus wel of geen personeel, kleine investering of grote investering.
Haha een Prosecco verslaafde in aantocht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
So, Ik word echt wel dronken van (nep)champagne...
Zo maar gauw pitten..
Zijn het de bubbels??
Nope..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Haha een Prosecco verslaafde in aantocht.
En waar liggen jouw affiniteiten zoal?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Huis verkopen en met de overwaarde iets overnemen.
ik drink niet.quote:
brrrr. ik krijg koude rillingen van NCW brrrr...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef GSbrder het volgende:
Nog uren bezig met een NCW-berekening.
Arme ik.
Contantequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |