quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Stokstaart het volgende:
Het zou mooi zijn als het bontkraagjes waren
Bronquote:MOERKAPPELLE - De 62-jarige Spar-winkelier Dick Pak uit Moerkapelle die gisteren werd overvallen door een 20-jarige Marokkaan, heeft de gewapende dief van zich afgeslagen, waarbij deze van de trap viel en zijn nek brak. De overvaller overleed aan zijn verwondingen.
dan heb ik nog een hele lijst ligggen waar hij dat vergeten is.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:02 schreef deedeetee het volgende:
Dit dus...
en verder : God straft onmiddelijk
Dat woord zou eens wat minder gebezigd mogen worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je nuanceert helemaal niet...
was natuurlijk te voorspellen maar nu dus zeker, weer een tyfus marokkaan naar de klote en de medewerkers ongedeerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Bron
De maatschappij is een hoop ellende bespaard gebleven
Bronquote:Zaadje 15-12-2010, 08:53
Dick (62) heeft nu wel bedreigingen aan zijn adres.
Meid ik ben een echte delftenaar en ben met de 20 jarige jonge slachtoffer opgegroeit, en hier groeien we op met de mentaliteit zit jij aan 1 dan zit je aan ons allemaal!
En geloof mij,
zolang justitie de winkel eigenaar niet oppakt zal Shaab Chopinlaan oftewel Scheme015 er voor zorgen dat dit verhaal een slecht vervolg krijgt!
eigenlijk zou nje dat clubje ook moeten afschieten en net zo lang door moeten gaan tot je al die kutmarokkanen kapot hebt gekregenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:17 schreef Wokkel het volgende:
Zijn vriendjes zijn ook wakker geworden.
[..]
Bron
QFTquote:Op woensdag 15 december 2010 09:07 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat woord zou eens wat minder gebezigd mogen worden.
Chopinlaan in Delft, dat is de Gillisbuurt. 66% van de bevolking is daar een Niet westerse allochtoon volgens CBS definities.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:20 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
eigenlijk zou nje dat clubje ook moeten afschieten en net zo lang door moeten gaan tot je al die kutmarokkanen kapot hebt gekregen
Damn.quote:Die arme gozer is in zijn vlucht van de zenuwen gestruikeld en kwam neer op zijn nekkie.
Er is hier absoluut geen sprake van "heldendaad"
Hele verhaal klopt ook gewoon niet, plots word de oude man van 62 hulk hogan en schopt een raam in om vervolgens een van de daders aan te vallen.
Dit soort berichten kunnen we vaker verwachten, de elite (regering) wil monsters van ons maken, ons laten opdraaien voor onze eigen veiligheid.
het aandeel van die groepen in de criminaliteit en de terreur op straat is dan ook buiten proportioneel hoog.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want alle Marokkanen zijn criminelen en moeten dood. Ik vind dat nogal een zware uitspraak.
Oh God, Scheme015. Ik moest al aan ze denken toen ik "Delft" las.quote:Zaadje 15-12-2010, 08:53
Dick (62) heeft nu wel bedreigingen aan zijn adres.
Meid ik ben een echte delftenaar en ben met de 20 jarige jonge slachtoffer opgegroeit, en hier groeien we op met de mentaliteit zit jij aan 1 dan zit je aan ons allemaal!
En geloof mij,
zolang justitie de winkel eigenaar niet oppakt zal Shaab Chopinlaan oftewel Scheme015 er voor zorgen dat dit verhaal een slecht vervolg krijgt!
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:07 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat woord zou eens wat minder gebezigd mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |