Waarom zou je een held willen straffenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
En degenen die die jongen gedood hebben verdienen natuurlijk geen straf?
.
Dat is nog helemaal niet duidelijk.quote:
Held? Echt mensen, denk na.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou je een held willen straffen
Nee. Eerder een lintjequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
En degenen die die jongen gedood hebben verdienen natuurlijk geen straf?
.
Het is een overvaller, achterlijke lamme trut.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet duidelijk.
[..]
Held? Echt mensen, denk na.
Ok, een vuurwapen bij je hebben is vragen om problemen, de ene of de andere kant op, maar ga niet direct roepen dat ie terecht dood is zonder dat je de feiten kent.
Dan spreken we af dat ik het zielig ga vinden als blijkt dat hij het geld stal omdat z'n zieke oma anders haar medicijnen niet zou kunnen betalen. Anders: verdiende loon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ok, een vuurwapen bij je hebben is vragen om problemen, de ene of de andere kant op, maar ga niet direct roepen dat ie terecht dood is zonder dat je de feiten kent.
O nee, een overvaller, jeetje, laten we de doodstraf invoeren voor overvallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Het is een overvaller, achterlijke lamme trut.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)verleden-wonden.html
NICE
Prima.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, een overvaller, jeetje, laten we de doodstraf invoeren voor overvallen
Ik heb het niet over zielig, ik heb het over nuance, maar goed, das vrij lastig voor veel mensen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan spreken we af dat ik het zielig ga vinden als blijkt dat hij het geld stal omdat z'n zieke oma anders haar medicijnen niet zou kunnen betalen. Anders: verdiende loon.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zielig, ik heb het over nuance, maar goed, das vrij lastig voor veel mensen.
Ze deden een gewapende overval, dát is al een duidelijk feit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen hebben daar inderdaad grote moeite mee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zielig, ik heb het over nuance, maar goed, das vrij lastig voor veel mensen.
Hij is DOODquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze deden een gewapende overval, dát is al een duidelijk feit.
Personeel heeft zich verdedigd, wat volgens mij hun goed recht is.
Hoe het verder gegaan is weten we nog niet, misschien onhandig met het v uurwapen omgesprongen?
Waarom die behoefte om het voor de overvallers op te nemen?
Ja. Als je risico's met je eigen en met andermans leven gaat nemen ben je sowieso al een gevaar voor de samenleving en jezelf.quote:
Ja, die vinden het fijn als overvallers een mooie overal gepleegd hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar inderdaad grote moeite mee.
Two wrongs don't make a right. De overvaller was fout, maar dat wil niet per definitie zeggen dat het personeel niet fout zat, mogelijk (maar dat zal moeten blijken) hebben ze te veel geweld gebruikt en dat mag niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe het verder gegaan is weten we nog niet, misschien onhandig met het v uurwapen omgesprongen?
Ik knuffel niemand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Jij bent achterlijk aan het doen met je naieve geknuffel van dit soort zuurstofverspillingen.
Met een wapen ben je fout, de overvallers zijn zeker fout.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daaromquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Als je risico's met je eigen en met andermans leven gaat nemen ben je sowieso al een gevaar voor de samenleving en jezelf.
Hee, je zit op Fok hèquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat we de tijd dat we in lendendoekjes rondliepen en iedere neanderthaler die ook maar in de buurt kwam doodknuppelden, al ver vooruit zijn. Of toch niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |