Dat is toch gewoon een Lange Lummel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Hier bij een friettent hebben ze nou die Knoepert uit New Kids.
Wel ¤2,50
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een Lange Lummel?
Oja.quote:
Nog een nieuwe of gewoon wat gisteren allemaal al gediscussieerd is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
@TT
Gosteren stond er een en ik hoop dat iedereen hem gelezen heeft
Werd hij geplaatst door Jimmy Wales?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
@TT
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Hier bij een friettent hebben ze nou die Knoepert uit New Kids.
Wel ¤2,50
dat laatstequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog een nieuwe of gewoon wat gisteren allemaal al gediscussieerd is?
Oké!quote:
Moet ik nog kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, hedde ge mijn kaart gekregen?
je weet best wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd hij geplaatst door Jimmy Wales?
over de plaatjes?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
@TT
Ik heb géén idee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
@TT
Dat wou ik net zeggenquote:
quote:
Er stond gisteren een oproep. Geen TT.quote:
Ja, maar is het nodig dat we het daar weer over gaan hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je weet best wel wat ik bedoel
als het een flinke knoepert is welquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
Knoepert, is dat niet gewoon unne kipknots?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het een flinke knoepert is wel
Nee, is wat anders zie ik net.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het een flinke knoepert is wel
Nee hoor, dat hoeft nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar is het nodig dat we het daar weer over gaan hebben?
Ah zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet
Maar als iedereen er naar zou handelen zou het wel tof zijn
Ik weet niet wat er stond, kan het wel raden en ik zeg okequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet
Maar als iedereen er naar zou handelen zou het wel tof zijn
One does not simply walk into Martins stomache.quote:
Dat zijn we gewendquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
als het niet met die plaatjes te maken heeft ben ik completely clueless
Gewoon over normaal met elkaar om gaan enzeau.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
als het niet met die plaatjes te maken heeft ben ik completely clueless
er is nog geen georganiseerde tourguide?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
One does not simply walk into Martins stomache.
Gewoon mijn gedrag kopiëren, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon over normaal met elkaar om gaan enzeau.
Nee die is nog bezig met de grotten in Limburg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is nog geen georganiseerde tourguide?
quote:
checkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon over normaal met elkaar om gaan enzeau.
de grot van welke limburger?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die is nog bezig met de grotten in Limburg.
It takes two baby.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
One does not simply walk into Martins stomache.
Chantal Janzen, die echoot altijd zo lekker na.quote:
de druipstenen schijnen ook prachtig te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chantal Janzen, die echoot altijd zo lekker na.
En er zitten ook nog Nazi's in verstoptquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de druipstenen schijnen ook prachtig te zijn
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En er zitten ook nog Nazi's in verstopt
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En er zitten ook nog Nazi's in verstopt
Nee.quote:
En nu?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Patrique, ik heb de brievenbus niet gechecked vandaag
Helemaal niksquote:
Ik neem toch aan dat ze nu dr brievenbus gaat checken..quote:
moeten we het principe van Schrödingers kat toepassen op Miauw d'r postbusquote:
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze nu dr brievenbus gaat checken..
anders zeg ik mijn abonoment op, op de vriendschap.
Dwamah queenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moeten we het principe van Schrödingers kat toepassen op Miauw d'r postbus![]()
conclusie, de brievenbus is te krap voor de kat van schrödinger
De Vriendschap klinkt wel als een glossy met een happy gezinnetje op de voorkant.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook even aan denken inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Vriendschap klinkt wel als een glossy met een happy gezinnetje op de voorkant.
Nee, dat is 'De Hoeksteen'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Vriendschap klinkt wel als een glossy met een happy gezinnetje op de voorkant.
quote:
okquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
AAAL AAI WANT FOR KRISTMEES IS JOEEEEHOEEHOEOEOOEOEOEEEEEE JOEEEEHOEHOEE BEEBIEEEE
Mariah Carry, mooie vrouw, alleen foute uitstralingquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Graseter het volgende:
AAAL AAI WANT FOR KRISTMEES IS JOEEEEHOEEHOEOEOOEOEOEEEEEE JOEEEEHOEHOEE BEEBIEEEE
Prachtige stem wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mariah Carry, mooie vrouw, alleen foute uitstraling
Prachtige bips, ook wel.quote:
Dat ook., Alleen hoor ik toch liever ANgela Gossow.quote:
Ik moest even googlen, maar oke.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ook., Alleen hoor ik toch liever ANgela Gossow.
Ik had het misschien moeten aansterken met Arch Enemy en/of een google-video, maar dat wilde ik jullie oren niet aan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest even googlen, maar oke.
Afspinsel van de ''Dondersteen'' blad van de ADHD kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
wat is de hoeksteen, I feel ignorant
Enemy Withinquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het misschien moeten aansterken met Arch Enemy en/of een google-video, maar dat wilde ik jullie oren niet aan doen.
Wat een tof woord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Afspinsel van de ''Dondersteen'' blad van de ADHD kinderen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker handige reclame:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)149438_4567542_n.jpg
Omg die moet naar DWDD of dat soort programma;s als dat al niet gebeurd is..quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker handige reclame:
GoogleAds strikes again!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker handige reclame:
okquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Bart je krijgt van mij 3 energy, als je mijn konijn, mijn varken en mijn kip in CityVille kunt vinden.
Check.quote:
3 energy in je inventory.quote:
(:quote:
Ik had ook niet moeten besparen en voor de waterproof moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
niet huilen JJH, je eyeliner loopt uit
je had gewoon die emo-look permanent moeten tatooerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ook niet moeten besparen en voor de waterproof moeten gaan.
Zo slecht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je had gewoon die emo-look permanent moeten tatooeren
Ik heb geen idee.quote:
Dat vind ik zo zonde hè. Stel dat je ooit nog vrolijk word.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je had gewoon die emo-look permanent moeten tatooeren
dan teken je met eyeliner blije gezichtjes op je gezichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zonde hè. Stel dat je ooit nog vrolijk word.
Bennyquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan teken je met eyeliner blije gezichtjes op je gezicht
Die idioot kan toch wel iemand bellen.quote:
Hij is nu aan het posten, maar is denk ik even TAL-SC moe, Ik geef hem wel gelijk daar in. Maar laten we daar maar niet over in discussie gaan, zolang hij er niet bij is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij is hij daarna niet meer online geweest toch?
Benny een idioot noemnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die idioot kan toch wel iemand bellen.
Nee maar iemand kan toch bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
Als er daadwerkelijk niemand meer op school is stamp je er toch gewoon die deur uit.
OKee, maar hij zal echt niet nu vastzitten. Want hij heeft dat filmpje ook kunnen uploaden. Dus is ie echt wel weer thuis nu,.quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar iemand kan toch bellen.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
8 uur geleden he, ik denk dat hij er inmiddels wel uit is
dus hij is vrij gelaten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
Hij zal vast zelf wel gebeld hebben
Aangezien hij ook kon filmen, en toen was het dag
Trustequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef Bos81 het volgende:
IK ben ook weg. morgen werken en naar de zielenknijpster.
Nee echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
Weltrusten...
Groetjes vanuit het klaslokaal
Wie moet ik bellen...? De brandweer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee echt?
Had je niemand kunnen bellen dan?
ik geloof je niet helemaal.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen...? De brandweer?
Ik heb nu iig slaapruimte én ik ben op tijd op school
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie moet ik bellen...? De brandweer?
Ik heb nu iig slaapruimte én ik ben op tijd op school
En dan? Je hebt nog de buitendeur, die stamp je niet ff openquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Stamp gewoon een deur eruit. Je gaat toch niet op school slapen
.
Ja, dan uit een raam. En anders moet er toch wel een nooduitgang of iets van die zooi zijn ergens?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan? Je hebt nog de buitendeur, die stamp je niet ff open
Dan heb ik straks de pliessie achter me aan, vanwege inbraak ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan uit een raam. Er moet toch wel een nooduitgang of iets van die zooi zijn ergens?
Liever dat, dan kun je het hele verhaal uitleggen, dan op school blijven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heb ik straks de pliessie achter me aan, vanwege inbraak ofzo
Een nooduitgang... nee, die is er niet
Kan hoogstens het raam inslaan en eruit springen, maar of ik dan nog heel blijf
Zie je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
Nee hoor, ik zit gewoon thuis...
Werd na een half uurtje bevrijd
Ik zat achteraan in de klas, oordoppen in, achter een computer verschuild.quote:
O zo. Lekker slim van die leraar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat achteraan in de klas, oordoppen in, achter een computer verschuild.
Leraar was nog een klein groepje uitleg aan het geven en ging weg, mij gezien... en ziezo
Neuhj...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo. Lekker slim van die leraar.
Die loopt ook geen tweede keer dat lokaal uit zonder ff te checken.
beetje slordigquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat achteraan in de klas, oordoppen in, achter een computer verschuild.
Leraar was nog een klein groepje uitleg aan het geven en ging daarna weg, mij niet gezien... en ziezo
Ik had eten bij mequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
Maar gelukkig is ie vrij en verhongert ie niet!
Zo zwaar is is toch al niet.
Dat is ons mam, met d'r beste vriendin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
Waar haal je die kutzooi ook vandaan.
Dat dat goedgekeurd word.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
zo zijn er bij ons al een aantal leerlingen opgesloten in het magazijn van de prototypewerkplaats, maar dat was omdat die deuren uit zichzelf in het slot vielen, en maar vanaf 1 kant open kunnen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ons mam, met d'r beste vriendin.
quote:
niet met een dranger overigens, maar door tochtquote:
Zal de brandweer ook leuk vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet met een dranger overigens, maar door tocht
maar inderdaad bizar dat je er niet uit kan als de deur eenmaal dicht is
Vriend van me was in 16 uur level 85 en staat al sinds dat Cataclysm uit is eerste van zijn server.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent pas baas met level 85 in WoW jonge
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef Pepernootballetje het volgende:
ik liet hem tijdens gym in mn tas
en nu is hij weg
maar niemand kon in de kleedkamer want de deur ernaartoe is op slot zodra iedereen binnenzit :l
nu begrijp ik dat iemand uit mn klas hem genakt heeft, maar ik heb er niet op gelet wie er 'naar de wc ging' en waarschijnlijk neemt diegene hem niet mee naar school in de aankomende 2-3 maanden dus ik ben hopeloos... :l
iPad te koop!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ipad Gestolen GODV........................ :@
[..]
Wat snap je niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds niet zoveel van
Gewoon alles... ik klik maar gewoon, hoor geluidjes en zie vliegende muntjes/hartjes en weet ik veel wat... ik vind het wel primaquote:
42?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het nut van het leven is 42
maar het nut van cityville...
ow, is dat bewezen van het leven? interessantquote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, het nut van het leven is 42
maar het nut van cityville...
dus ik ben nutteloosquote:Op woensdag 15 december 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, niet meer, niet minder, 42
En hoe kom je daar zo bij?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, niet meer, niet minder, 42
Je doel is een zo groot mogelijke stad maken. En je winkels bij andere neergooien. Goods verzamel je door die dingen te planten en oogsten en je kunt die huizen/winkels bouwen om geld te verdienen voor nieuwe huizen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon alles... ik klik maar gewoon, hoor geluidjes en zie vliegende muntjes/hartjes en weet ik veel wat... ik vind het wel prima
De neuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
Kende je dat niet?quote:
ik interpreteer per definitie negatief schijnt hetquote:Op woensdag 15 december 2010 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of zinvoller dan het leven, interpretatie is de key
uhuh, terwijl je leeftijd toch een positief getal isquote:Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik interpreteer per definitie negatief schijnt het
gewoon doenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb die obscure film nog nooit gezien.
welke, de neukquote:Op woensdag 15 december 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb die obscure film nog nooit gezien.
Die wel, was een knaller in het jaar 96, nog gezien met den Knoet en den Dalton in de Cineville in Skendel.quote:
Ohw, dan deed ik het toch wel goedquote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je doel is een zo groot mogelijke stad maken. En je winkels bij andere neergooien. Goods verzamel je door die dingen te planten en oogsten en je kunt die huizen/winkels bouwen om geld te verdienen voor nieuwe huizen.
wow is ie al zo oud.....quote:Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die wel, was een knaller in het jaar 96, nog gezien met den Knoet en den Dalton in de Cineville in Skendel.
De Neuk? 14 jaar alweer.quote:
zag toevallig dat je in GRTDOJW al een tijdje terug riep dat je ging slapenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
Ik was nog niet opweg geweest hoor
Dat was tegen iemand anders...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag toevallig dat je in GRTDOJW al een tijdje terug riep dat je ging slapen
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was tegen iemand anders...
Maar nu ga ik echt
Maar ik ga zo wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, tof dat je er nog bent. Het kwam zo over.
Benny ik stuur je even een whatsapp, en moggequote:
okaiquote:Op woensdag 15 december 2010 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny ik stuur je even een whatsapp, en mogge
Nee hij post vanuit het lokaalquote:
Wat?quote:
Watskeburt?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:35 schreef Kally het volgende:
Ik word steeds bozer, gezellig hoor, beloftes maken maar ondertussen schijt eraan hebben en lekker de boel verstieren voor anderen.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2010 08:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha nee, dit is niet voor tnt
The usualquote:
Klopt vooral de steken onder water....quote:Op woensdag 15 december 2010 08:35 schreef Kally het volgende:
Ik word steeds bozer, gezellig hoor, beloftes maken maar ondertussen schijt eraan hebben en lekker de boel verstieren voor anderen.
Weet ik doe ik ook, maar er zijn grenzen, en ik kots van mensen die dingen beloven en vervolgens iets anders doen. Maar weet je, je krijgt wat je geeft en karma is the biggest bitch.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt vooral de steken onder water....
Misschien zijn wij te slim dat we het zienEn dat we het wel doorhebben
Ik lees erover heen, is het beste wat je kunt doen
Bosquote:
quote:
Michasquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal je nog een keer begroeten crv
Bennyquote: