dit was de eerste keer ooit dat ik hem meenamquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Antilurker het volgende:
Met zo'n ding hoor je thuis op de bank te zitten, niet overal mee naartoe slepen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
dit was de eerste keer ooit dat ik hem meenam
Mooi, dan was dit gelijk de laatste keer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:08 schreef Pepernootballetje het volgende:
ik liet hem tijdens gym in mn tasen nu is hij weg
maar niemand kon in de kleedkamer want de deur ernaartoe is op slot zodra iedereen binnenzit :l
nu begrijp ik dat iemand uit mn klas hem genakt heeft, maar ik heb er niet op gelet wie er 'naar de wc ging' en waarschijnlijk neemt diegene hem niet mee naar school in de aankomende 2-3 maanden dus ik ben hopeloos... :l
Ts zijn school heeft geen kluisjes ;')quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
Gaat goed zo danquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
Doe eens gek johquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding kan toch via GPS opgespoord worden
whahahahahaha. sorry hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
kan dat? Oh mijn god dat wist ik niet ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding kan toch via GPS opgespoord worden
*vercrackt mijk mij een iPad gehad hebben-topique*quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:12 schreef Kroepoek. het volgende:
[..]
whahahahahaha. sorry hoormaar..
whahahahahahahahahaha![]()
*vercrackt kijk mij een iPad hebben-topique*
wordt zijn vraag toch niet anders van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:10 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
doe ik hem liever in mn tas waar in principe niemand bij kan (behalve van mn eigen klas)quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:11 schreef Amplifier het volgende:
[..]
[..]
Ts zijn school heeft geen kluisjes ;')
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
doe ik hem liever in mn tas waar in principe niemand bij kan (behalve van mn eigen klas)
dan een Kluis
1 iemand die het ziet
kluis open en klaar.. -.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er één klaar staan, maar kon mijzelf overhalen niet op invoeren te klikken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Silven het volgende:
Tevens voorzie ik inderdaad een lemming in V&A
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:16 schreef Amplifier het volgende:
[..]ken je die kerol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trolololo van deze forum ofzo
die boy zit op Jan Van Egmond Lyceum in Purmerend
ik zit op Da Vinci (dr tegenover)
en daar heb je minimaal havo voor nodig dus Vmbo net nog niet
Hoi
eigenlijk was het in scéne gezet,maargoedquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef mschol het volgende:
als het serieus was: ow mijn god, je bent rijp voor een seizoen oh oh cherso, daar spelen ook alleen mensen met het verstand van een pinda in...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:18 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
ken je die kerol?
trolololo van deze forum ofzo
die boy zit op Jan Van Egmond Lyceum in Purmerend
ik zit op Da Vinci (dr tegenover)
en daar heb je minimaal havo voor nodig dus Vmbo net nog niet
fixedquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef PietBaashaas het volgende:
Ah lekker dan!
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn nieuwe iPad!
oh oh cherso? dan doen ze het goed om dat in -ELK- interview zo dom te blijven...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
eigenlijk was het in scéne gezet,maargoed
nee, dat mijn IPad gestolen isquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
oh oh cherso? dan doen ze het goed om dat in -ELK- interview zo dom te blijven...
k lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Pepernootballetje het volgende:
[..]
nee, dat mijn IPad gestolen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |