abonnement Unibet Coolblue
pi_89936265
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Soms denk ik dat jij een troll bent die een MJ-fan nadoet.
Dat denk ik constant bij JBieber.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:45:27 #162
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89936277
Voor mijn part wordt dit topic gesloten. Het is verpest.
Leef en Laten Leven
pi_89936316
Voor mijn part niet.

Kom op toch zeg, een beetje discussie..

Hold My Hand begint overigens een behoorlijke hit te worden. :)
pi_89936338
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Robijn48 het volgende:
Voor mijn part wordt dit topic gesloten. Het is verpest.
klik
standaarddrinker
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:46:45 #165
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89936351
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Voor mijn part niet.

Kom op toch zeg, een beetje discussie..

Hold My Hand begint overigens een behoorlijke hit te worden. :)
Discussie= Regelrechtige ruzie wat mij betreft.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:47:08 #166
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89936377
Fuck off Dentz.
Leef en Laten Leven
pi_89936398
Zucht, wat moeilijk is het ook om elkaars mening te respecteren.
pi_89936408
Niveautje zeg _O-
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_89936467
Ja hoi, inhoudelijke discussie over (de muziek van) Michael Jackson hier graag, persoonlijke vetes houden jullie maar ergens anders dan op het forum.
full stops and exclamation marks
pi_89936487
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Voor mijn part niet.

Kom op toch zeg, een beetje discussie..

Hold My Hand begint overigens een behoorlijke hit te worden. :)
Waar staat hij nu dan?
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:48:40 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89936488
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
Zucht, wat moeilijk is het ook om elkaars mening te respecteren.
Normaal is dat voor mij helemaal niet moeilijk. Maar het is hier al tijden gespannen, en er wordt niet met elkaar rekening gehouden.
Leef en Laten Leven
pi_89936590
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, inhoudelijke discussie over Michael Jackson hier graag, persoonlijke vetes houden jullie maar ergens anders dan op het forum.
Lees ik nou het woord discussie :o

:P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89936600
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, inhoudelijke discussie over Michael Jackson hier graag, persoonlijke vetes houden jullie maar ergens anders dan op het forum.
Discussie over zijn nieuwe album lijkt me mogen toch?
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:51:05 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89936660
Sorry. Al tijden is het hier gespannen. En er wordt gewoon niet gemodereerd hier. Het moet eerst helemaal de klauwen uitlopen.
Leef en Laten Leven
pi_89936777
Is er naast HMH sprake van nog een single die ze willen uitbrengen?
Heb dat namelijk niet helemaal goed meegekregen.
pi_89936874
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Waar staat hij nu dan?
Geen idee, bedoelde vooral vanwege de populariteit in m'n omgeving. Al meerdere mensen gezien die hem posten op Hyves / Facebook, hem meezingen.. mij er over aanspreken etc.
pi_89936939
Discussie over het album op een fatsoenlijke manier mag natuurlijk, zoals ik al zei. Aan gekibbel over meningen niet mogen ventileren, het topic sluiten, persoonlijke aanvallen etc. heeft niemand iets en dat willen we hier dan ook niet.

De moderators lezen niet alle topics constant. Heb je een probleem kun je dat aankaarten in MUZ FB of dmv een topicreport met uitleg.

En vanaf deze post gaat het dus weer on topic.
full stops and exclamation marks
pi_89936987
Ach, al met al is er een nieuw album, waarvan 3 nummers fake zijn.
MJ freaks zullen dat met hand en tand weerleggen omdat hij zogenaamd een god was, maar een weldenkend mens weet wel beter.
It's all about the money bij sony.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_89937062
Iemand die de versie van Robin Thicke kent van Fall Again? Samen met Kenny G op sax.


Aanradertje.
pi_89937228
Ik hoop dat Michael een Grammy wint voor zijn vocals op Breaking News.
standaarddrinker
pi_89937278
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Rnnz het volgende:
Iemand die de versie van Robin Thicke kent van Fall Again? Samen met Kenny G op sax.


Aanradertje.
Zeker goed gedaan!
Vind het sowieso eigenlijk wel een goed nummer.:)
pi_89937346
DrDentz, stop dan a.u.b. met trollen. Kom op zeg. :(

[ Bericht % gewijzigd door krioro op 14-12-2010 22:10:01 ]
pi_89937390
Ik hoop dat serieus Rnnz. Stel je voor.. de ironie..

[ Bericht % gewijzigd door krioro op 14-12-2010 22:10:44 ]
standaarddrinker
pi_89940135
Iedereen is z'n tong kwijtgeraakt. :P
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:18:44 #185
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89941530
Gezellig hier :P

Ik was filmpjes aan het zoeken van Michael's bezoek aan Senegal in de jaren 70 (dit omdat we over 4 dagen zelf naar Senegal gaan voor familiebezoek/vakantie).
Nu kan ik het filmpje nergens meer vinden, Grrrrr...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:19:27 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89941568
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Janena het volgende:
Gezellig hier :P

Ik was filmpjes aan het zoeken van Michael bezoek aan Senegal in de jaren 70 (dit omdat we over 4 dagen zelf naar Senegal gaan voor familiebezoek/vakantie).
Nu kan ik het filmpje nergens meer vinden, Grrrrr...
Senegal...nee, dat zou ik ook niet weten.
Leef en Laten Leven
pi_89942189
Senegal.. daar moet je echt voor op een MJ forum kijken om dat te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door krioro op 14-12-2010 23:31:53 (reactie op edit) ]
pi_89942367
MJ was wel met de Jackson 5 in Dakar in 1974 . Als solo artiest volgens mij nooit daar opgetreden . Wel in Gabon tijdens zijn African tour .

http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=15248
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:37:04 #189
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89942582
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
MJ was wel met de Jackson 5 in Dakar in 1974 . Als solo artiest volgens mij nooit daar opgetreden . Wel in Gabon tijdens zijn African tour .

http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=15248
Dit filmpje bedoelde ik, bedankt!
Het was inderdaad met de Jackson 5.

Kwam tijdens mijn zoektocht wel dit leuke plaatje weer eens tegen:



Bob Marley en MJ op 1 foto, erg leuk (ik luister graag naar Bob, vandaar).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_89942971
Zoek Michael Jackson.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:51:12 #191
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89943245
Haha,

Hint: hij heeft VEEL Haar...
Hier nog 2 andere foto's van die trip (1975):


Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_89943315
Wisselde Michael van blousje?
standaarddrinker
pi_89943420
Zelfde blousje toch? Michael zit rechtsboven die gast met dat witte shirt, links.
pi_89943484
Idd.. dat blousje lijkt rood op mijn pc.
standaarddrinker
pi_89943626
Zon en allemaal negers om je heen is funest voor de kleur van je blouse.
pi_89943728
Weer wat geleerd.
standaarddrinker
pi_89944277
Het nieuwe album laat me z'n andere recente werk wel meer waarderen.

Als je luistert naar een nummer als On The Line.. je hoort gewoon hoe krachtig en goed z'n stem was. :'( Van het zachte onverstaanbare gemompel en de jeugdige manier van zingen, naar de geweldige adlibs en z'n schreeuwende uithalen. :)
pi_89945051
Was Michael ook niet ooit tot koning getroond van één of ander Afrikaans land? Dat vond ik wel lachen.



Veel plezier in Senegal Janena, lekker zonnetje en dat is vast een heel mooi land!
pi_89956150
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef gifkwal het volgende:
Was Michael ook niet ooit tot koning getroond van één of ander Afrikaans land? Dat vond ik wel lachen.

[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:zOFNQSiwDgumGM:http://www.africahit.com/(...)i.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]

Veel plezier in Senegal Janena, lekker zonnetje en dat is vast een heel mooi land!
Haha serieus? doet die goed, iemand bronnen kunnen vinden?
pi_89957737
Hij is dus niet alleen de King of 'Pop' :P
pi_89963236
Ik heb 'Michael' ook maar gekocht. Ook al twijfel ik een beetje over een paar tracks, er staan toch zeker 7 nummers op die cd collectie-waardig zijn. Nu ontdek ik pas dat de cover eigenlijk veel groter is.. in het midden van het boekje staat de uitgebreide versie met Joseph Jackson en bijna iedereen met wie MJ ooit iets te maken heeft gehad.
standaarddrinker
pi_89963664
quote:
Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 'Michael' ook maar gekocht. Ook al twijfel ik een beetje over een paar tracks, er staan toch zeker 7 nummers op die cd collectie-waardig zijn. Nu ontdek ik pas dat de cover eigenlijk veel groter is.. in het midden van het boekje staat de uitgebreide versie met Joseph Jackson en bijna iedereen met wie MJ ooit iets te maken heeft gehad.
Klopt, ik zag het bij dat filmpje dat over de aankondiging van 'Michael' in Japan (?) ging.

Ik ben ook nog wel van plan het album te halen.
Ondanks dat ik ook over een paar nummers twijfel vind ik ze toch wel goed (begin nu zelfs Monster leuk te vinden :P ).
Volgende week maar eens ff naar de winkel dan :)
pi_89963953
Het gekke is dat ik 50 Cent ook niet echt als 50 Cent vind klinken. Misschien hebben ze die stemmen een beetje vervormd.. wat er ook bijstaat: Michael nam zijn achtergrondzang op door een pvc buis.

Heb er ook een dvd van Janet bijgekocht.. 'Live in Hawaii'.. nog niet bekeken maar het is een Jackson dus ik verwacht een topshow.
standaarddrinker
pi_89966458
quote:
Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
Heb er ook een dvd van Janet bijgekocht.. 'Live in Hawaii'.. nog niet bekeken maar het is een Jackson dus ik verwacht een topshow.
Laat Latoya dan maar links liggen :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89967067
;( Heb ik ook nog nooit iets van zien liggen. Ze werkt al eeuwen aan een of andere comeback cd, 'Startin' Over'.
standaarddrinker
pi_89968479
Denk niet dat die 3 nummers fake zijn. Is een te groot risico voor Sony. Ze hebben dat gigacontract afgesloten voor iets van 10 CD's. Als uit zou lekken dat deze nummers fake zijn dan is dat contract voor een groot deel waardeloos aangezien niemand risico gaat lopen bij volgende cd's.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:55:32 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89968587
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:
En Mattijst.
Wow, 1 dag internet eruit gelegen en meteen een beste relpartij gemist :D

Ik denk dat het MJ wel is, maar op plaatsen stevig aangevuld met die James Porte...
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben, ben een Teddy Riley groupie dus al gauw blij met die nummers :D
Keep Your Head up luister ik niet, is maar 1 goeie versie van, deze:

Ik vind die Malachi wel redelijk op MJ lijken, maar ook weer niet zo erg dat je werkelijk zou geloven dat hij het op de CD is...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89969945
Is 'All I Need' ook een Cascio/MJ nummer?

standaarddrinker
pi_89971278
Heb vanmiddag ook even de cd binnen getikt.

:)
pi_89971404
Komt/is er eigenlijk een vinyl versie van Michael? Ik heb toevallig vandaag This Is It op vinyl ontvangen en als deze ook op vinyl uitkomt moet ik die ook hebben natuurlijk :)
Bleuh.
pi_89972237
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Is 'All I Need' ook een Cascio/MJ nummer?

Qua stem klinkt All I Need wel als een Cascio nummer.
Misschien staat hij wel op één van de volgende albums :P
pi_89976917
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Klopt, ik zag het bij dat filmpje dat over de aankondiging van 'Michael' in Japan (?) ging.

Ik ben ook nog wel van plan het album te halen.
Ondanks dat ik ook over een paar nummers twijfel vind ik ze toch wel goed (begin nu zelfs Monster leuk te vinden :P ).
Volgende week maar eens ff naar de winkel dan :)
Haha 'Monster' ik echt een hit ! topnummer.. en tja Sony heeft iedereen waar ze m hebben willen he :P
pi_89976987
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Writersright het volgende:
Denk niet dat die 3 nummers fake zijn. Is een te groot risico voor Sony. Ze hebben dat gigacontract afgesloten voor iets van 10 CD's. Als uit zou lekken dat deze nummers fake zijn dan is dat contract voor een groot deel waardeloos aangezien niemand risico gaat lopen bij volgende cd's.
Inderdaad je zegt het precies goed :)!
pi_89978117
Ach ja, om die 13 euro kom ik er ook wel, dus het album ligt waarschijnlijk volgende week gewoon op m'n kamer :P

Ik keek net dit filmpje:

Moet je eens opletten op 3:13 hoe die gozer rechts de lean doet _O-
pi_89978657
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ach ja, om die 13 euro kom ik er ook wel, dus het album ligt waarschijnlijk volgende week gewoon op m'n kamer :P

Ik keek net dit filmpje:

Moet je eens opletten op 3:13 hoe die gozer rechts de lean doet _O-
Haha die ging gebukt !
pi_89978860
Janet klinkt daar ook wat schor. Kan toch niet tippen aan Live in Hawaii hoor.
standaarddrinker
  donderdag 16 december 2010 @ 00:44:34 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89985897
TR interview over het album:
http://thatgrapejuice.net(...)jackson-album-video/

TR is er aan het einde bij geroepen. Is tevreden over het resultaat gezien de tijd die hij had. Hij had de studio vol foto's gehangen, ouwe nummers erbij om die MJ feel te krijgen.

Over Breaking News: hij heeft de oorsronkelijke opnames niet geproduceerd, hij is erbij geroepen om het over te doen, om er een MJ feel aan te geven. Alle lead vocals zijn MJ, maar van de achtegrondzang zijn de bijna alle stemmen van achtergrondzangers.
Over de lead vocals: no question, it is him, I don't care what anybody say.

Hij zegt dat de familie jankt omdat ze niet betrokken zijn bij het album en ze haten op de Cascio's omdat dat MJ's 2e familie was. En dat het om geld gaat: rond de tijd dat de familie begon te klagen vroegen ze TR hoeveel 'publishing' (rechten) ze van de Cascio nummers zouden krijgen.

TR heeft zelf nog niks ontvangen. Hij heeft de nummers niet geschreven, alleen herbouwd. Binnenkort heeft hij een meeting met de Cascio's. Als hij een deel van de publishing krijgt: mooi, als hij niks krijgt: ook goed, want hij doet het niet voor het geld, hij doet het voor z'n vriend: MJ.

Dat is het probleem met de familie: dat ze niet betrokken zijn geweest en dat de Cascio's de laatste waren die MJ spraken (of iig regelmatig spraken en vlak voor zijn dood spraken).

TR gelooft dat MJ blij zou zijn met de controverse: hij wilde altijd iets negatiefs met iets positiefs hebben, zodat mensen erover zouden lullen en het zou opblazen...

I Like The Way, Much Too Soon, Best of Joy vindt ie goed... Hij hoopt dat Hollywood Tonight de volgende single wordt, of I Like The Way (inclusief remix), omdat de track alleen waarschijnlijk niet hitgevoelig genoeg is.

Plannen voor meer? Yep, zeker plannen van Sony, want er is meer muziek, Cascio's hebben er een aantal, en hij heeft een paar andere nummers gehoord.

Over Will.i.Am, die aangeeft nog opnames te hebben maar er niks mee te willen doen: tjsa, zijn mening, als hij niet mee wil doen, prima. Zolang hij niks negatiefs zegt over dit project, moet ie doen wat ie wil.

Over gelekte nummers: de beat van Do You Know... is een beetje hetzelfde als Hollywood, dus als ze die 'echt' willen uitbrengen zullen ze het moeten remixen oid. om het interessant te houden.

Over MJ: hoe dichter hij bij de concerten kwam: hij voelde zich goed in zn hart om het te doen, maar zn energie was niet optimaal. In de film zie je hem energiek, maar hij nam veel pauzes...

Dangerous: MJ was geintrigeerd om New Jack Swing te doen. Hij had zoveel ideeen, wilde steeds meer... hongerig, vol ideeen. Ze hadden al een jaar in de studio gezeten. Schijnbaar had Sony op een gegeven moment een commercial gemaakt om de druk op te voeren het album af te maken...

Voor Invincible werd TR er aan het eind bij geroepen. Ze zijn toen van New York naar VA gegaan. MJ zat nog steeds vol energie. Van New York naar VA gegaan, want teveel mensen in New York. In VA werd MJ gezien bij Borders (boekhandel) en toen wist de media dat ie in een hotel zat. Daarna is MJ naar een huis van TR gegaan; bij een golfbaan id buurt, beetje bejaarden daar, die waren niet echt onder de indruk van MJ...
Twee fans hebben m gevolgd naar het huis.... Heeft ie foto's gegeven en concertkaarten... Zo was ie...
Ze hebben het album afgemaakt in Miami. MJ was toen helemaal 'op'.

Vanaf daar werken aan een nieuw album was lastig (qua motivatie)... Dus probeerde hij het met verschillende andere producers, bv: Will.I.Am. Sommige nummers vond ie goed, sommige minder... dus hij zat in de knoop: wel een album maken, of toch maar niet. Hij zei: ik moet Quincy hebben, of R. Kelly, of TR... Dus kreeg TR een telefoontje: get ready, I want you to come to London... Na de concerten wilde hij weer aan het album werken. Dus de honger voor een nieuw album was er wel, maar met zn oude team: Frank Dileo, Bruce Swedien...

Grootste les: sluit jezelf niet zo op/af, want dan kan je niet de dingen doen die je wilt... MJ kon niks in het openbaar.

Huidige artiest met impact van MJ? Niemand. Record sales are different these days... It's not gonna happen. Music nowadays doesn't have the substance.

Over Janet: TR werkt niet mee aan haar plaat, want haar management is zijn ex-management. Haters :)
Ze zou met Jimmy Jamm & Terry Lewis moeten werken. En een jonge producer erbij...

Over zijn uitspraak dat hij dacht dat MJ nog leefde: in zijn hart voelt hij dat MJ nog leeft. Blabla, MJ was een target voor iedereen, behalve voor zijn kinderen en de Cascio's.....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89987002
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:44 schreef matthijst het volgende:
Over zijn uitspraak dat hij dacht dat MJ nog leefde: in zijn hart voelt hij dat MJ nog leeft. Blabla, MJ was een target voor iedereen, behalve voor zijn kinderen en de Cascio's.....
Goed luisteren wat hij echt zegt ... ;)
En lees zijn blog ook eens waar hij vragen van fans beantwoord:

http://www.formspring.me/AskTeddyRiley

Teddy Riley weet hoe het zit ... ;)

(sorry, ik kwam niet trollen maar kon me niet meer inhouden)
pi_89987161
?? is dat de echte TR?

Are u really a BeLIEver? Do u really think MJ would fake his death and hurt his children that way?
It's not hurting his kids...in fact they're gonna be find.


In your opinion why MJ fake his death? Thanx
To get away from monsters, haters, & some people that didn't want him around.


What will it take for MJ to come back? Is there anything the fans can do or is this something beyond our control?
It's way beyond our control.
standaarddrinker
pi_89987593
fake
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 16 december 2010 @ 07:04:37 #221
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89987813
quote:
Op donderdag 16 december 2010 01:44 schreef piepie het volgende:

[..]

Goed luisteren wat hij echt zegt ... ;)
En lees zijn blog ook eens waar hij vragen van fans beantwoord:

http://www.formspring.me/AskTeddyRiley

Teddy Riley weet hoe het zit ... ;)

(sorry, ik kwam niet trollen maar kon me niet meer inhouden)
Ik luister wel goed, dat is het stukje dat ik samenvat met blabla.... :Y
Wat een gezwets is me dat, had geen zin om die conspiracycrap erbij te zetten...

En inderdaad: die blog is van hem, daar had ik dat geblaat ook al gehoord. Hoopte toen ik dat las nog dat ie een geintje maakte, maar in het interview kwam ie opnieuwe met die blabla aan...

Maar OK, voor de mensen die net als TR denken dat MJ nog leeft, die zegt ie erover:
Alright, You know, when I speak, I speak from the heart and I speak from the truth. And from my heart, yes, I do. Uhm, From my heart I can feel why. Do you understand where I'm coming from? It's not too much that I can say because, I don't want people to think I'm crazy. I don't really care, but but, the facts that I know, I dont think he is. And its only because he was a target, and he was a target for people, you know, the media, and everybody, I'm talking about everybody except his children... and his surrogate family. He was a target.

[ Bericht 10% gewijzigd door matthijst op 16-12-2010 07:25:56 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 16 december 2010 @ 13:08:11 #222
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89995662
Vraag aan Teddy Riley:
Did you at least speak to Michael on the phone?? -S-

Antwoord: "Mmmmmmm" 8)7

Sorry, die heeft ze niet meer op een rijtje wat dit betreft.

Edit: ik heb aan T. Riley gevraagd op diezelfde blog of hij op dezelfde vraag kan antwoorden met: ja of nee. Ben benieuwd of het geplaatst/beantwoordt wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Robijn48 op 16-12-2010 13:23:17 ]
Leef en Laten Leven
pi_90010372
In your opinion why MJ fake his death? Thanx
To get away from monsters, haters, & some people that didn't want him around.

Deze vraag snap ik niet? Hoezo MJ zet zijn dood in scène?
pi_90010610
Hey, who knows.. met MJ weet je nooit iets zeker, misschien ligt hij ergens ondergedoken te chillen met 2Pac.
standaarddrinker
  donderdag 16 december 2010 @ 19:03:08 #225
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90010781
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef JBieber het volgende:
In your opinion why MJ fake his death? Thanx
To get away from monsters, haters, & some people that didn't want him around.

Deze vraag snap ik niet? Hoezo MJ zet zijn dood in scène?
Er zijn al sinds zijn dood mensen die denken dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet, en dus nog leeft, en ergens ondergedoken zit. Deze mensen noemen zich de Believers. Ze denken bewijzen te hebben, maar deze zijn erg makkelijk te weerleggen :)
Ze geloven bijvoorbeeld dat hij niet op Forest Lawn begraven ligt, dat het autopsierapport dat op internet verscheen niet echt was, etc. etc.
Leef en Laten Leven
pi_90011047
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:03 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Er zijn al sinds zijn dood mensen die denken dat MJ zijn eigen dood in scene heeft gezet, en dus nog leeft, en ergens ondergedoken zit. Deze mensen noemen zich de Believers. Ze denken bewijzen te hebben, maar deze zijn erg makkelijk te weerleggen :)
Ze geloven bijvoorbeeld dat hij niet op Forest Lawn begraven ligt, dat het autopsierapport dat op internet verscheen niet echt was, etc. etc.
Ja precies dat heb ik inderdaad meegekregen. Belachelijk om te denken. Maar omdat Teddy er zo serieus op ingaat alsof hij dat ook geloofd.. of lees ik de manier waarop hij het bedoeld verkeerd ofzo..
  donderdag 16 december 2010 @ 19:15:39 #227
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90011327
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef JBieber het volgende:

[..]

Ja precies dat heb ik inderdaad meegekregen. Belachelijk om te denken. Maar omdat Teddy er zo serieus op ingaat alsof hij dat ook geloofd.. of lees ik de manier waarop hij het bedoeld verkeerd ofzo..
Het ziet er idd naar uit dat T.R. daar ook in gelooft, als je zijn antwoorden ziet.
Ach, het is hetzelfde fenomeen als met Elvis en 2Pac. Elvis is al 33 jaar dood, en niets heeft ooit het tegendeel bewezen, maar ook hier waren/zijn er mensen die heilig geloven dat ie nog leeft.
Leef en Laten Leven
pi_90017240
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het ziet er idd naar uit dat T.R. daar ook in gelooft, als je zijn antwoorden ziet.
Ach, het is hetzelfde fenomeen als met Elvis en 2Pac. Elvis is al 33 jaar dood, en niets heeft ooit het tegendeel bewezen, maar ook hier waren/zijn er mensen die heilig geloven dat ie nog leeft.
Inderdaad, vind het toch 'raar' dat een producer waar hij veel mee gewerkt heeft zo reageert. Als het zo is dat Michael nog leeft dan had hij het TR zeker verteld, en dan was TR niet zo dom om zulke antwoorden te geven. En dan had Michael zich stiekem wel bemoeit met het album. De nummers zijn zeker niet slecht, sterker nog ik vind het mooi! maar je kan wel horen dat MJ het niet afgemaakt heeft. Kortom hij leeft niet meer.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:33:22 #229
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90022233
Whehe ja, ook dat, nu je het zegt.
Michael zou het nooit hebben toegelaten dat hij zelf geen hand in zijn eigen werk had ;)
En sja, vind het ook raar dat TR zich zo uitlaat. Ik bedoel, hij kan het beter voor zichzelf houden dat hij dat zo voelt, ipv een beetje vaag te gaan doen naar fans.
Leef en Laten Leven
pi_90037413
Eindelijk de BAD Tour op DVD ! *O* *O* *O*

Al zie ik hem liever op Blu-Ray, maar goed :P .

Wedden dat ze Yokohama uitbrengen :')
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90037603
Gaan ze Bad Tour op dvd uitbrengen? c_/
standaarddrinker
pi_90037969
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:11 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze Bad Tour op dvd uitbrengen? c_/
:Y
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90038116
Kijk. Dat zijn de berichten! Zal wrs wel Yokohama worden idd. Maar breng het dan uit op Blu-ray, want een dvdtje met PCM stereo is ook niet meer echt van deze tijd :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_90038260
Als het Yokohama wordt... Dan echt :r

Doe maar Wembley of L.A.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90038488
Ik wil het hele concert van dat stukje in het begin van Moonwalker.. Man in the Mirror in blauw blousje
standaarddrinker
pi_90038506
L.A. of Wembley O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_90042173
Eindelijk! :D
Alleen geen Yokohama, die mist TWYMMF.
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:58:32 #238
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_90042392
Dat zou geweldig zijn, maar heb je een bron hiervan TheGeneral? Ik kan het nergens terugvinden.

Edit: gevonden!

Michael Jackson CONFIRMED: Bad Tour on DVD is Coming!

United States
Thursday, December 16, 2010 - 23:56

CONFIRMED: Bad Tour on DVD is Coming!

Sony's ten part deal with The Michael Jackson Estate shocked everyone, especially close friends who said at the time there was not enough material for five albums, let alone ten.

The fact of the matter is, the deal was for ten PROJECTS and not ten albums.

This Is It, Vision and Michael are all part of that deal, that leaves seven more projects. The next project will be a remaster of Off the Wall with the help of none other than Quincy Jones. The Estate say the plan is for Quincy to take charge of the project, which will include some never-before-heard outtakes.

More excitingly, another project will include a remaster of Bad, the album will include the first official release of Michael's BAD TOUR!

The fans have demanded it and Sony, along with The Estate have taken action. No dates have been confirmed and will most likely not be for quite some time.

This information comes from John Branca, whilst in New York MJNEWSALERTS got the chance to meet him personally.

http://www.mjnewsalerts.c(...)n=showfull&id=129255...

[ Bericht 14% gewijzigd door Robijn48 op 17-12-2010 14:11:29 ]
Leef en Laten Leven
pi_90042996
Oeh nice, ik zie deluxe edities van de albums wel zitten, met een schijfje met demo's en 12" mixen enzo erbij :D
Bleuh.
pi_90043122
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 14:13 schreef PimD het volgende:
Oeh nice, ik zie deluxe edities van de albums wel zitten, met een schijfje met demo's en 12" mixen enzo erbij :D
Of gewoon een re-issue van de geremasterde versies van 2001 :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')