Mochten ze echt veel brieven krijgen, dan zal het misschien sneller doorgegeven worden aan een persoon met een hogere functie binnen Sony die misschien dan wel denkt ' Laten we het gaan bewijzen '.. ? die hoge pieten weten vast of er bewijs is..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alsof ze zullen toegeven dat het nep is
Dan word er alleen maar minder verkocht.
Ze houden natuurlijk het standaard praatje dat het 'echt' is, als ze je brief al niet meteen weggooien in de prullenbak.
Man, wat een naïviteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef JBieber het volgende:
[..]
Mochten ze echt veel brieven krijgen, dan zal het misschien sneller doorgegeven worden aan een persoon met een hogere functie binnen Sony die misschien dan wel denkt ' Laten we het gaan bewijzen '.. ? die hoge pieten weten vast of er bewijs is..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hai Robijn! Tja, als iedereen dat deed helpt het misschien, maar dat gaat nooit gebeuren. Ik denk dat de beste manier om aan te geven dat je het er niet mee eens bent is door het album niet te kopen (omdat ze alleen aan geld denken, hun goed recht als bedrijf). Maar dat doet ook niet iedereen. Maar ik neem aan dat Sony toch wel een idee heeft gekregen van het rumoer wat hier op internet is ontstaan hierover. Ik hoop maar dat ze met het volgende album wijzer zijn. Kan ik dat tenminste kopen
Dat filmpje is idd erg leuk
Er is ook al jaaaaren een petitie gaande voor een Bad Tour dvd. Die krijgen we ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef JBieber het volgende:
Mensen die geen initiatief nemen in het leven komen nergens.. het is juist naïef om te denken dat het toch niks opleverd.. wat een mentaliteit zeg
Tja. Ik zou me ook niet laten weerhouden, als ik twijfels had.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef JBieber het volgende:
Mensen die geen initiatief nemen in het leven komen nergens.. het is juist naïef om te denken dat het toch niks opleverd.. wat een mentaliteit zeg
Aangezien de nummers nep zijn, zullen ze er niks mee doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef JBieber het volgende:
[..]
Mochten ze echt veel brieven krijgen, dan zal het misschien sneller doorgegeven worden aan een persoon met een hogere functie binnen Sony die misschien dan wel denkt ' Laten we het gaan bewijzen '.. ? die hoge pieten weten vast of er bewijs is..
Dus als het een niet werkt dan werkt het ander ook niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er is ook al jaaaaren een petitie gaande voor een Bad Tour dvd. Die krijgen we ook niet.
Jij denkt dat als een paar mensen een brief sturen naar Sony, Sony gelijk de media naar zich toe trekt en een statement uitgeeft dat de nummers nep zijn? Of dat de nummers van het album worden gehaald? Dat is tenslotte het enige juiste wat Sony in dat geval zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef JBieber het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me ook eng, om totaal geen twijfels te hebben. Wat als er miraculeus toch boven water komt dat die tracks nep zijn en ze van het album verwijderd worden of iets dergelijks? Dan moet je je als "het is 100% MJ, geen twijfel mogelijk"-roeper wel in hele rare bochten wringen.
Een paar mensen? dus zoveel mensen zijn het niet die twijfelen..? je moet bij jezelf nagaan of je sterk staat.. ik hoorde net nog iemand zeggen dat Robijn en ik als enige dezelfde mening hebben tegen 'de rest'. dus een paar mensen ? nu doe je jezelf te kort.. of je bent overtuigd over je mening of je bent het niet.. twijfelen vind ik zo slap..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jij denkt dat als een paar mensen een brief sturen naar Sony, Sony gelijk de media naar zich toe trekt en een statement uitgeeft dat de nummers nep zijn? Of dat de nummers van het album worden gehaald? Dat is tenslotte het enige juiste wat Sony in dat geval zou kunnen doen.
Heeft niets met initiatief nemen te maken.. als ik een brief zou sturen met dit als resultaat zou ik best een brief willen sturen. We leven echter in 2010 en enkele brieven hebben nauwelijks tot geen effect op bedrijven als Sony, zeker niet als er al groter protest is geweest op het Internet.
Dat is pas naïef om te denken.
Hoe kun je overtuigd zijn zonder bewijs? That's ignorant!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef JBieber het volgende:
[..]
Een paar mensen? dus zoveel mensen zijn het niet die twijfelen..? je moet bij jezelf nagaan of je sterk staat.. ik hoorde net nog iemand zeggen dat Robijn en ik als enige dezelfde mening hebben tegen 'de rest'. dus een paar mensen ? nu doe je jezelf te kort.. of je bent overtuigd over je mening of je bent het niet.. twijfelen vind ik zo slap..
Met de rest bedoel ik natuurlijk de rest van de mensen in dit topic, dat lijkt me ook wel logisch slimbo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef JBieber het volgende:
[..]
Een paar mensen? dus zoveel mensen zijn het niet die twijfelen..? je moet bij jezelf nagaan of je sterk staat.. ik hoorde net nog iemand zeggen dat Robijn en ik als enige dezelfde mening hebben tegen 'de rest'. dus een paar mensen ? nu doe je jezelf te kort.. of je bent overtuigd over je mening of je bent het niet.. twijfelen vind ik zo slap..
Serieus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef JBieber het volgende:
[..]
Nee, en dat zie je nou verkeerd. Als ze echt zijn (zoals ik denk dat ze zijn) dan geen gebash van mijn kant uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Inderdaad
En als ze echt blijken te zijn, dan kunnen onze twijfels mooi weg (als er bewijs is dat ze echt zijn verwacht ik hier gebash over: zie je nou wel, geloof ons nu maar etc).
Oprotten met je getroll. Het gaat slechts om een paar nummer, en als je een beetje had gelezen dan had je dat geweten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
Zelfs na zijn dood omstreden . Nu niet met kindertjes op zijn ranch, maar met een wellicht grotendeels fake-album dat uitgebracht is .
Ah, gelukkig, daar houd ik je aan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, en dat zie je nou verkeerd. Als ze echt zijn (zoals ik denk dat ze zijn) dan geen gebash van mijn kant uitDas kinderachtig.
Precies, zo ben ik ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, en dat zie je nou verkeerd. Als ze echt zijn (zoals ik denk dat ze zijn) dan geen gebash van mijn kant uitDas kinderachtig.
En dat moet ik geloven ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Oprotten met je getroll. Het gaat slechts om een paar nummer, en als je een beetje had gelezen dan had je dat geweten.
Nee, Dentz. Als ze niet echt blijken te zijn, zal ik me aardig genept voelen. En zal ik de nummers waarom het gaat nooit meer draaien. Dat is alles.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me ook eng, om totaal geen twijfels te hebben. Wat als er miraculeus toch boven water komt dat die tracks nep zijn en ze van het album verwijderd worden of iets dergelijks? Dan moet je je als "het is 100% MJ, geen twijfel mogelijk"-roeper wel in hele rare bochten wringen.
Dat mag en kan je!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, daar houd ik je aan!
Van de rest kan je wel goed horen dat het duidelijk MJ is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven ?
Je released iets als zijn MJ , vervolgens zijn het "maar een paar nummers" die nep zijn . En dan moet ik geloven dat de rest wel echt is ? Waarom ??
Waarom niet? Best aardige nummers, wel of geen MJ. Ik draai ze af en toe wel maar twijfel toch over de echtheid.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, Dentz. Als ze niet echt blijken te zijn, zal ik me aardig genept voelen. En zal ik de nummers waarom het gaat nooit meer draaien. Dat is alles.
Oh..en ook Sony niet meer vertrouwen natuurlijk.
Nope. Dan wil ik er niets meer van weten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom niet? Best aardige nummers, wel of geen MJ. Ik draai ze af en toe wel maar twijfel toch over de echtheid.
Omdat je oren hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat moet ik geloven ?
Je released iets als zijn MJ , vervolgens zijn het "maar een paar nummers" die nep zijn . En dan moet ik geloven dat de rest wel echt is ? Waarom ??
Dus de ene keer gebruik je wij tegen de rest alsof we helemaal alleen staan, en dat we daardoor bijna ongelijk moeten hebben. En de andere keer bedoel je met de rest ineens niet zoveel mensen.. jammer Ramon je weet beter..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Met de rest bedoel ik natuurlijk de rest van de mensen in dit topic, dat lijkt me ook wel logisch slimbo.
En als ik het niet zeker weet, moet ik dan toch kiezen voor echt of nep?![]()
Wat een onzin zeg, ik ga toch niet verkondigen dat ze nep zijn als ik het niet zeker weet...
Ja maar meneer gebruikte dat argument met andere woorden dat wij zo alleen staan dat mensen die een andere mening hebben ( grotere groep op dit forum ) wel gelijk moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
'Geen gelijk hebben' kan eigenlijk alleen als je ergens helemaal van overtuigd bent wat achteraf niet zo blijft te zijn. Twijfelen mag altijd.
Ja, ik vind het jammer, maar heb wel besloten dat ik jullie maar je gang laat gaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef DrDentz het volgende:
'Geen gelijk hebben' kan eigenlijk alleen als je ergens helemaal van overtuigd bent wat achteraf niet zo blijkt te zijn. Twijfelen mag altijd.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef JBieber het volgende:
[..]
Ja maar meneer gebruikte dat argument met andere woorden dat wij zo alleen staan dat mensen die een andere mening hebben ( grotere groep op dit forum ) wel gelijk moeten hebben.
Jij kan je beter uitspreken dan steeds vervelende steken onder water te geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op deze koers komen we vanavond al aan in topic #100. Dat gaat me toch een leuk topic worden
Moeten we nu dankbaar zijn ofzo? Robijn heeft besloten dat ze ons kinders onze gang eventjes laat gaan, hiephoi.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer, maar heb wel besloten dat ik jullie maar je gang laat gaanmet het getwijfel. Wie ben ik tenslotte om het te dwarsbomen. Ik vind wel dat het topic erdoor verpest wordt, maar ach, ik geloof dat dat op elk MJ forum nu aan de hand is....
Wat moet ik uitspreken dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij kan je beter uitspreken dan steeds vervelende steken onder water te geven.
Een waardige mijlpaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op deze koers komen we vanavond al aan in topic #100. Dat gaat me toch een leuk topic worden
Sja. Ik bén ook een stuk ouder dan jullie, hoe je het ook went of keert.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moeten we nu dankbaar zijn ofzo? Robijn heeft besloten dat ze ons kinders onze gang eventjes laat gaan, hiephoi.
Ja maar zoals Teddy zegt.. oude mensen hebben wel eens moeite met horen hè.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sja. Ik bén ook een stuk ouder dan jullie, hoe je het ook went of keert.
En verder is deze post van je een beetje jammer.
Graag laten rusten ja! En ook geen steken onder water meer, die verpesten ook het topic.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Een waardige mijlpaal![]()
Kunnen we het nu laten rusten? We kunnen beter gewoon wachten op uitsluitsel (als dat ooit komt). Tot die tijd zijn het idd twijfels en heeft niemand de waarheid in pacht.
En JBieber, natuurlijk zijn jullie twee niet de enigen. Er zijn talloze fans die wel geloven dat het MJ is.
Sinds wanneer is een mening hebben leeftijdsgerelateerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Sja. Ik bén ook een stuk ouder dan jullie, hoe je het ook went of keert.
En verder is deze post van je een beetje jammer.
Ik ga er van uit dat jij weet wat ik met de rest bedoel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef JBieber het volgende:
[..]
Dus de ene keer gebruik je wij tegen de rest alsof we helemaal alleen staan, en dat we daardoor bijna ongelijk moeten hebben. En de andere keer bedoel je met de rest ineens niet zoveel mensen.. jammer Ramon je weet beter..
Nu heb jij je zin en dan toch nog even kinderachtig doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moeten we nu dankbaar zijn ofzo? Robijn heeft besloten dat ze ons kinders onze gang eventjes laat gaan, hiephoi.
Jep, en je vond die reactie maar idioot. Dus hou op met je domme getroll.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar zoals Teddy zegt.. oude mensen hebben wel eens moeite met horen hè.
Laat maar zitten. Ik vraag je enkel geen steken meer onder water te geven, maar gewoon jezelf uit te spreken als je iets hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat moet ik uitspreken dan?
Trusten, JBieber!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef JBieber het volgende:
Voor sommige is het alweer bedtijdslaaplekker
Dankje! ja even sportverkiezingen afkijken en dan lekker me bedje in !quote:
Omfg gozer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef JBieber het volgende:
[..]
Ja maar meneer gebruikte dat argument met andere woorden dat wij zo alleen staan dat mensen die een andere mening hebben ( grotere groep op dit forum ) wel gelijk moeten hebben.
Behalve Ramon.. ik reageer morgen wel op hem wat praat hij een onzin zeg.. ik ga nu niet contrecoeur reageren..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef JBieber het volgende:
[..]
Dankje! ja even sportverkiezingen afkijken en dan lekker me bedje in !jij ook lekker slapen straks en de rest ook natuurlijk
Klopt, jij hebt volkomen gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef JBieber het volgende:
[..]
Behalve Ramon.. ik reageer morgen wel op hem wat praat hij een onzin zeg.. ik ga nu niet contrecoeur reageren..
Ik heb mijn zin hoor. Een lid dat 'gedoogt' dat anderen discussiëren. Waar gaat het heen.. ik moet misschien ook maar wat topics opzoeken waar de mensen een discussie voeren om te zeggen dat ik ze maar hun gang laat gaan. Zullen ze blij mee zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef JBieber het volgende:
[..]
Nu heb jij je zin en dan toch nog even kinderachtig doenachja ik kan je rassureren ik laat jullie ook maar zwetsen
Heel misschien moet je nu eens ophouden met je getroll.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb mijn zin hoor. Een lid dat 'gedoogt' dat anderen discussiëren. Waar gaat het heen.. ik moet misschien ook maar wat topics opzoeken waar de mensen een discussie voeren om te zeggen dat ik ze maar hun gang laat gaan. Zullen ze blij mee zijn.
Of jij moet eens normaal doen .quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heel misschien moet je nu eens ophouden met je getroll.
Soms denk ik dat jij een troll bent die een MJ-fan nadoet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heel misschien moet je nu eens ophouden met je getroll.
Dit zegt al hoe slecht je me kent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij een troll bent die een MJ-fan nadoet.
Dat denk ik constant bij JBieber.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij een troll bent die een MJ-fan nadoet.
klikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Robijn48 het volgende:
Voor mijn part wordt dit topic gesloten. Het is verpest.
Discussie= Regelrechtige ruzie wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Voor mijn part niet.
Kom op toch zeg, een beetje discussie..
Hold My Hand begint overigens een behoorlijke hit te worden.
Waar staat hij nu dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Rnnz het volgende:
Voor mijn part niet.
Kom op toch zeg, een beetje discussie..
Hold My Hand begint overigens een behoorlijke hit te worden.
Normaal is dat voor mij helemaal niet moeilijk. Maar het is hier al tijden gespannen, en er wordt niet met elkaar rekening gehouden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
Zucht, wat moeilijk is het ook om elkaars mening te respecteren.
Lees ik nou het woord discussiequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, inhoudelijke discussie over Michael Jackson hier graag, persoonlijke vetes houden jullie maar ergens anders dan op het forum.
Discussie over zijn nieuwe album lijkt me mogen toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef krioro het volgende:
Ja hoi, inhoudelijke discussie over Michael Jackson hier graag, persoonlijke vetes houden jullie maar ergens anders dan op het forum.
Geen idee, bedoelde vooral vanwege de populariteit in m'n omgeving. Al meerdere mensen gezien die hem posten op Hyves / Facebook, hem meezingen.. mij er over aanspreken etc.quote:
Zeker goed gedaan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef Rnnz het volgende:
Iemand die de versie van Robin Thicke kent van Fall Again? Samen met Kenny G op sax.
Aanradertje.
Senegal...nee, dat zou ik ook niet weten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Janena het volgende:
Gezellig hier
Ik was filmpjes aan het zoeken van Michael bezoek aan Senegal in de jaren 70 (dit omdat we over 4 dagen zelf naar Senegal gaan voor familiebezoek/vakantie).
Nu kan ik het filmpje nergens meer vinden, Grrrrr...
Dit filmpje bedoelde ik, bedankt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
MJ was wel met de Jackson 5 in Dakar in 1974 . Als solo artiest volgens mij nooit daar opgetreden . Wel in Gabon tijdens zijn African tour .
http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=15248
Haha serieus? doet die goed, iemand bronnen kunnen vinden?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef gifkwal het volgende:
Was Michael ook niet ooit tot koning getroond van één of ander Afrikaans land? Dat vond ik wel lachen.
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:zOFNQSiwDgumGM:http://www.africahit.com/(...)i.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Veel plezier in Senegal Janena, lekker zonnetje en dat is vast een heel mooi land!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |