Dat is al wat beter...beetje teveel Bob Dylan willen doen maar tochquote:
Ach, die man is een van de weinige echt goede live zangers. Check dit:quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik helaas niet.. Alleen "live" op tv tijdens "tribute to FM"..
Kop en schouders enz..
Laat ik het zo zeggen: ben wellicht een beetje gevoelig op het moment, maar ik vind je op dit moment een beetje negatief overkomen..quote:
DAT heb ik dan weer gemist.. Thanx!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, die man is een van de weinige echt goede live zangers. Check dit:
Pure blue-eyed soul. Fantastisch.
Zijn nieuwe kerstsingle vind ik ook wel te pruimen. Volgend jaar nieuw album ook.
Ben nou eenmaal een bloedserieuze user.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ben wellicht een beetje gevoelig op het moment, maar ik vind je op dit moment een beetje negatief overkomen..
Indien niet zo bedoeld: excuses!
holy fuck zeg. Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn nieuwe kerstsingle vind ik ook wel te pruimen. Volgend jaar nieuw album ook.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ben wellicht een beetje gevoelig op het moment, maar ik vind je op dit moment een beetje negatief overkomen..
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
holy fuck zeg. Dit kan echt niet.
Om te janken inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
holy fuck zeg. Dit kan echt niet.
Ja, mooi he??quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Best..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Laat het beetje maar weg.
Tenenkrommend. Misschien wel goed uitgevoerd, maar de rest is me veel te soft...quote:
Dat kan. Je zal wel moeten toegeven dat het zangtechnisch fantastisch is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Misschien wel goed uitgevoerd, maar de rest is me veel te soft...
Welk beetje bedoel je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Laat het beetje maar weg.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, weinig artiesten die live zo zuiver kunnen zingen.. HEEEEL weinig..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat kan. Je zal wel moeten toegeven dat het zangtechnisch fantastisch is.
Sowieso behoort hij tot een van de weinige artiesten die zelf schrijft, arrangeert, componeert, produceert en zingt + de meeste instrumenten.
Raad eens.quote:
Ik wilde alleen maar weten wat jij bruto hadquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde mijn FOK!-vrienden gewoon deelgenoot maken van mijn blijdschap. Daar is de SC immers voor bedoeld. Verder heeft mijn inkomen verder weinig invloed op mn politieke visie. Evenmin ben ik bang dat mijn privacy in het geding komt, ik ga immers niet mijn sofinummer posten.
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar weten wat jij bruto hadIk snap ook wel dat je geen 90k plus hebt. Niemand hier overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |