Het blijft bijna niks natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten sinds de Minimum Wage Act in 2007 al weer behoorlijk op 1980-niveau in de US.
Ook omgerekend naar koopkracht/inflatie oftewel "2009 dollars"
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef ethiraseth het volgende:
Thanks Du_ke, dat plaatje zocht ik al maar kon het niet vinden. mijn google-fu liet me in de steek.
Dan is de optie zoeken naar real laffercurve ook aanwezigquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:29 schreef ethiraseth het volgende:
Pffft, toen ik het vanmiddag zocht stond die er dus niet tussen.
Geniaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Grafieken en flowcharts.
Weer al?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn loon volgend jaar flink gaat stijgen.
Wat? Ik ga van vier naar vijf dagen per week. Dat vind mijn portemonnee erg fijn.quote:
Dat zal netto niet meevallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Ik ga van vier naar vijf dagen per week. Dat vind mijn portemonnee erg fijn.
Oké, maar een paar weken geleden had je ook al salaris verhoging gehad. Dat weet ik nog omdat we toen een discussie hebben gehad over Wegener.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Ik ga van vier naar vijf dagen per week. Dat vind mijn portemonnee erg fijn.
Ja, dat klopt. Maar dat was afgelopen augustus. Bovendien zijn extra uren van een compleet andere orde natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Oké, maar een paar weken geleden had je ook al salaris verhoging gehad. Dat weet ik nog omdat we toen een discussie hebben gehad over Wegener.
Maar ik vergeet nog:
Gefiliciteerd
Ach, ga er sowieso op vooruit. Naar verwachting iets bovenmodaal.quote:
Geldt dit voor vrouwen?quote:
Vuile gore kapitalist.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ga er sowieso op vooruit. Naar verwachting iets bovenmodaal.
Dat bestrijdt hij toch ook nergens?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Koos weet donders goed dat hij een reactie uitlokt door zo openhartig te vertellen dat zijn loon verhoogd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |