Knuffel?quote:
Wou dat dat kon helpen, er is helaas maar een persoon van wie dat zou helpen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Knuffel?
Wel redelijk. Kan beter want er knaagt iets, maar ik heb verder niet veel te klagen.
Awww, ik ken het. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wou dat dat kon helpen, er is helaas maar een persoon van wie dat zou helpen.
Als voorgerecht yoghurt met hagelslag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als voorgerecht
Maar wat is het nu geworden?
Ken het, wordt er echt helemaal gestoord van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom gaat bij mij verliefdheid en onzekerheid steeds samen![]()
Op een of andere manier ben ik dan altijd een onzeker typje wat het even niet weet en ik vind het superirritant.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Op een of andere manier ben ik dan altijd een onzeker typje wat het even niet weet en ik vind het superirritant.
Soortgenotenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ken het, wordt er echt helemaal gestoord van.
Verliefdheid en onzekerheid gaan sowieso hand in hand, maar voor sommigen nog veel meer idd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Niet iedereen gelooft in inwisselbaarheid... Alleen de mensen die (naar mijn mening) nooit de echte dieptes verkennen van interpersoonlijke connectie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh ik ben dus niet de enige![]()
Daar word ik even wat vrolijker van.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:26 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Niet iedereen gelooft in inwisselbaarheid... Alleen de mensen die (naar mijn mening) nooit de echte dieptes verkennen van interpersoonlijke connectie.
Maar misschien hebben sommigen dat domweg niet nodig
wat ga je doen? ik heb ook n drukke dag en er helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
lekker op tijd naar bed, morgen drukke dag
sowieso kerstinkopen en jij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:28 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat ga je doen? ik heb ook n drukke dag en er helemaal geen zin in
Dolle pretquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
sneeuwsneeuwballengevechten
weer opwarmen
me likes!
ja. ergste komt nog wanneer je denkt dat ze waarschijnlijk weer een ander heeft enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat... ben veel te benieuwd hoe het met d'r is.
Kon ik maar in de toekomst kijken, dan kon ik nuw eten of ik de juiste keuzes maak. Herkenbaar anyone?
Nee, kanker voelt anders.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:10 schreef CecilBDemented het volgende:
Alles maar alles is tegen mij op het moment!
alles zit mij tegen!
alles en iedereen keert zich tegen mij!
wat een kanker gevoel,
jammer, anders had ik je wel opgevrolijktquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, kanker voelt anders.
OT: Prima!
Awwquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
jammer, anders had ik je wel opgevrolijkt
OT: de hele dag een beetje down en verdrietig. Nu gaat het wel weer wat beter.
Vertel... want ik verveel mij (nog steeds).quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef heloef het volgende:
Zeer goed want heb weer wat om naar te kijken deze nacht.
Ik kijk altijd naar Serious Request in de nacht als het er is tenminste. Vind dat fascinerende TV.quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Vertel... want ik verveel mij (nog steeds).
Nou kut voel ik me ook niet! want kut is iets prettigs!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nee, kanker voelt anders.
OT: Prima!
heb je moeten werken?quote:Op zondag 19 december 2010 02:57 schreef scrub_nurse het volgende:
boh wat een vreselijke autorit naar huis,was ik toch maar blijven slapen,maar ik ben veilig thuis gekomen gelukkig
Waarom/Waarmee? *geeft een machtevolle knuffel, hoopt dat het helpt*quote:
Volgens mij wordt je normaal ook niet wakker wetende dat het huis een zooi is, met een afwas van 7 personen. Onbewust bleef het je bezig houden voordat je ging slapen, wellicht?quote:Op zondag 19 december 2010 09:54 schreef Lluijt het volgende:
Lichtelijk moeik stond om 06.00 vanmorgen op met een enorme drang om schoon te maken?? Echt weird.. heb ik normaal geen last van!
Zo dusquote:I can't do it any quicker
I don't want it any slicker
As far as the eye can see
Is miles and miles of icy sea.
So try your best
And think about it later
Or you will never know
I don't feel fear anymore
But I can't risk getting mauled
As far as the ear can hear
The wave is coming loud and clear
So try your best
And think about it later
Or you will never know
So try your best
And think about it later
Or you will never know
Which way your life could go
And you'll know when you know
So try your best
And think about it later
Or you will never know
Which way your life could go
And you'll know when you know
Nog genoeg kerstballen heel?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:43 schreef Soempie het volgende:
Wakker, omdat de katten de kerstboom omgetrokken hebben.![]()
Maar gelukkig is m'n chagrijnige bui (slaapgebrek gister) voorbij.
Komt wel goedquote:Op zondag 19 december 2010 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
als ik vandaag dood zou gaan zou het me geen reet kunnen schelen!
alles en iedereen kan de tering krijgen
Dat,quote:Op zondag 19 december 2010 13:52 schreef CecilBDemented het volgende:
als ik vandaag dood zou gaan zou het me geen reet kunnen schelen!
alles en iedereen kan de tering krijgen
nou wordt lastig geloof me!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |