Knuffel?quote:
Wou dat dat kon helpen, er is helaas maar een persoon van wie dat zou helpen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Knuffel?
Wel redelijk. Kan beter want er knaagt iets, maar ik heb verder niet veel te klagen.
Awww, ik ken het. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Wou dat dat kon helpen, er is helaas maar een persoon van wie dat zou helpen.
Als voorgerecht yoghurt met hagelslag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als voorgerecht
Maar wat is het nu geworden?
Ken het, wordt er echt helemaal gestoord van.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom gaat bij mij verliefdheid en onzekerheid steeds samen![]()
Op een of andere manier ben ik dan altijd een onzeker typje wat het even niet weet en ik vind het superirritant.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
Op een of andere manier ben ik dan altijd een onzeker typje wat het even niet weet en ik vind het superirritant.
Soortgenotenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ken het, wordt er echt helemaal gestoord van.
Verliefdheid en onzekerheid gaan sowieso hand in hand, maar voor sommigen nog veel meer idd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |