Niet iedereen gelooft in inwisselbaarheid... Alleen de mensen die (naar mijn mening) nooit de echte dieptes verkennen van interpersoonlijke connectie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ahh ik ben dus niet de enige![]()
Daar word ik even wat vrolijker van.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:26 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Niet iedereen gelooft in inwisselbaarheid... Alleen de mensen die (naar mijn mening) nooit de echte dieptes verkennen van interpersoonlijke connectie.
Maar misschien hebben sommigen dat domweg niet nodig
wat ga je doen? ik heb ook n drukke dag en er helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
lekker op tijd naar bed, morgen drukke dag
sowieso kerstinkopen en jij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:28 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat ga je doen? ik heb ook n drukke dag en er helemaal geen zin in
Dolle pretquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
sneeuwsneeuwballengevechten
weer opwarmen
me likes!
ja. ergste komt nog wanneer je denkt dat ze waarschijnlijk weer een ander heeft enzo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat... ben veel te benieuwd hoe het met d'r is.
Kon ik maar in de toekomst kijken, dan kon ik nuw eten of ik de juiste keuzes maak. Herkenbaar anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |