lol, i know.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef Zolcon het volgende:
hahahhaaha, wat ben jij een onzeker typ
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!quote:
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Zolcon het volgende:
Een onzeker typ als jij gaat zeker weten eindigen bij een loverboy.
Hoe zie je eruit? beschrijf je zelf is + de maten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laagquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Ja, je kan een relatie krijgen en seks.
Extraverte mensen die niet onzeker zijn, stralen wel meer uit en krijgen dan ook meer aandacht.
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
Ik ben onbereikbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
zoek iemand zonder telefoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Katten zijn indd goed gezelschap, maar een poes is ook niet mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggen
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
jij denkt dat die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
haakt een beetje aan op haar topic dat hier parallel aan loopt.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijven
Stinkend rijk worden is indd een manier om aan een poes te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:31 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij van Fok! zien het probleem niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Geen relatie --> onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
- Ben niet uberslank (ben wel op dieet trouwens)
- Mooie ogen maar ze zijn niet groot.
- je ziet een beetje tandvlees als ik lach.
Op papier klinkt het niet mis, is dit zo een verkapte ik wil aandacht topic ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
Dat zijn geen echte minpunten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
[b]- Kan soms zeuren[/b]
- Introvert
Gooooeeed gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interessequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
zandloper figuur, goede lengte, vrolijk, hardwerkend en snel opgewonden. Inderdaad weinig op aan te merken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
Ja, dat zou bij mij erg goed werken dat negeren..............................................quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
*kuch* foute instelling! *kuch*quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Zeuren is wel echt irritant.
Wat voor minpunten dan?
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.
minpunten zijn: oa. puntige knieën
ja nogal. probeer dr al een tijdje uit te leggen dat ze moet smsen om hem juist aandacht te geven..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ik
Als ik nee zeg, huil je dan bij mij uit als het misgaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ok, nou dan ehm, stuur ik wel een sms?
Ja, maar je hebt mijn nummer helemaal niet....quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ok, nou dan ehm, stuur ik wel een sms?
Zoals een man zich gedraagt richting vrouw?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja nogal. probeer dr al een tijdje uit te leggen dat ze moet smsen om hem juist aandacht te geven..
TS gedraagt zich als een man zich gedraagt richting een vrouw...
je hebt een raar ideaalbeeld in je hoofd waar je vanaf moet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.
wat ik wel een minpunt vind is dat ik geen rond gezich heb.
PostalGold een brief schrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar mensen, hoe kom ik over de onzekerheid over mn uiterlijk heen?
hoe voel je dat aan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mijn nummer helemaal niet....
Oh wacht, dit gaat niet over mij.
En ja, zou ik doen, voorzichtig in het begin, en aanvoelen wat iemand wilt.
naar de kroeg gaan, makkelijke jongens opzoeken en complimentjes vissen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar mensen, hoe kom ik over de onzekerheid over mn uiterlijk heen?
Gewoon smsen, ik heb over je gedroomd. meer niet. dan is hij nieuwschierig en denkt hij dat hij een nieuwe (of opnieuw) een prooi heeftquote:
Julia roberts heeft zo'n ontiegelijk grote smoel, dat is echt niet grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:31 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, ik heb ook een gitaar. kan ik nu spelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
ok, nu is het dus helemaal afgelopen met het gezeik ja!
je gaat NU de volgende dingen doen:
1. Mr onbereikbaar een SMS sturen met de tekst: er moet NU geneukt worden! ;
2. een foto van jezelf posten zodat 200 hitsige fokkertjes proberen je hun eenpersoons bedje met He-man overtrek in te complimenteren;
3. een biertje voor me halen en stoppen met zaniken.
jesus zeg. ik ken je niet eens en word nu al sjagerijnig van dat gemiep.
Hey, sommige hitsige fokkers hier hebben een twee persoons bed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
2. een foto van jezelf posten zodat 200 hitsige fokkertjes proberen je hun eenpersoons bedje met He-man overtrek in te complimenteren;
Adem in. Adem uit. Herhaal deze oefening nog enkele malen. Hou er dan mee op!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
stel je niet zo aan. jij bent gewoon zo iemand die van zichzelf weet dat ze niet lelijk gevonden wordt, en nu bevestiging zoekt van haar schoonheid. zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
Verklaar dan eens dat ik geen relatie hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef A-noniem het volgende:
[..]
stel je niet zo aan. jij bent gewoon zo iemand die van zichzelf weet dat ze niet lelijk gevonden wordt, en nu bevestiging zoekt van haar schoonheid. zo doorzichtig.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Verklaar dan eens dat ik geen relatie heb
Schoonheid is de enige weg naar een relatie. Dus ik denk dat hij dat niet kan verklaren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Verklaar dat ik er geen heb?????quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ts heeft een strakke kaaklijn, maar had liever een sugar lee hooper look gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.
wat ik wel een minpunt vind is dat ik geen rond gezicht heb.
Rond gezicht is wel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ts heeft een strakke kaaklijn, maar had liever een sugar lee hooper look gehad
wat een raar geneuzelquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Rond gezicht is wel vrouwelijk.
je bent een passief muurbloempje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ahah, dus misschien ben ik qua innerlijk gewoon niet leuk genoeg
maar ik heb ook niet veel aandacht van mannen voor mn eigen gevoel, wat niet echt mn al lage ego ten goede komt
Ik dacht voetbalachtig. Misschien heb ik daarom geen relatie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nogal af en toe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je bent een passief muurbloempje?
heb jij een rond gezicht dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Ik dacht voetbalachtig. Misschien ik daarom geen relatie?
29, maar was hypothetisch bedoeld, als jij het niet voor mij kan verklaren, waarom een ander wel voor jou?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Kan verschillende redenen hebben, maar hoe oud ben je?
Nee. Ben ik nu mannelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
heb jij een rond gezicht dan?
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Epic forum psychologiequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.
Voer voor de shrink bedoellie ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.
Thanks, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb echt wel behoefte aan een relatie hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
Complex? Hoekig? Moeilijk een hoofd samen te vatten in een woord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Jawelke vorm is het dan want het zegt me nog niks:P
daar moet jezelf uit zien te komen, andere mensen kunnen jou geen (blijvend) zelfvertouwen gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe pak ik die kern van dat probleem aan?
Je hebt technisch toch al iemand, je hoeft nog maar 1 stapje te zetten, je zeurt teveelquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Thanks, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb echt wel behoefte aan een relatie hoor.
al die wijven die zo begeerd worden hebben meestal geen rond gezicht. heeft megan fox een rond gezicht? heeft kim kardashian een rond gezicht? heeft kelly brook een rond gezicht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Gemeenste psychiater aller tijde!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef A-noniem het volgende:
[..]
al die wijven die zo begeerd worden hebben meestal geen rond gezicht. heeft megan fox een rond gezicht? heeft kim kardashian een rond gezicht? heeft kelly brook een rond gezicht?
nee dus!
nee want hij gaat zn vriendin niet verlaten voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Je hebt technisch toch al iemand, je hoeft nog maar 1 stapje te zetten, je zeurt teveel
OKe nou op naar een nieuwe dan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:56 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nee want hij gaat zn vriendin niet verlaten voor mij
Liever een troll dan een vaste fokker met caps lock aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:56 schreef maickeltje het volgende:
HOI IK KRIJG EEN BEETJE HET GEVOEL DAT JIJ EEN TROLLETJE BENT!
IK EN MIJN VRIENDJES VINDEN DIT NIET LEUK VAN JOU!
JIJ KALKT HET HELE FORUM ERONDER MET DOMME REACTIES!
ZOU JE HIER MEE WILLEN STOPPEN
GREONTJES!
Die er niet isquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
OKe nou op naar een nieuwe dan!
Moet ik kiezen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Wil je eigenlijk een relatie of alleen maar duizelig geneukt worden
allebei, maar ik ben dus verliefd op hem, dus ik pas me aan aan zijn wensen, lolquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Wil je eigenlijk een relatie of alleen maar duizelig geneukt worden
Dan heb je een probleem.quote:Wat als je lelijk bent?
ja maar ja, dat zijn fokkers.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef Foxgod het volgende:
Yeps, als iemand bezet is hoef je niet meer te verwachten dan sex, mits die persoon ubherhaupt vreemd wilt gaan.
Zoek dus een ander, genoeg fokkers hier.
!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ja maar ja, dat zijn fokkers.
als je denkt dat je lelijk bent, ben je het ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter of je lelijk bent? Als je niet veel aandacht krijgt?
misschien wel. maar je bent bang. iets in je wil waarschijnlijk wel een relatie, wil waarschijnlijk wel seks. maar een fantasie over iets hebben is veel makkelijker dan het in de praktijk te brengen. in de praktijk zijn relaties namelijk veel moeilijker dan in jouw fantasie. daarom durf je het ook niet aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Thanks, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb echt wel behoefte aan een relatie hoor.
Hij zal cast ook wel een Fok account hebben, iedereen heeft die wel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ja maar ja, dat zijn fokkers.
Distribueer foto's ter beoordelingquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
er zijn je mensen voorgegaan die er nog meer tijd in staken, en uiteindelijk ook alleen maar bleken te trollen. dus dat zegt niksquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:58 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ben geen troll, denk je dat ik dit allemaal zit te verzinnen en er daarom zoveel tijd in steek?
zeg, heb jij psychologie gestudeerd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef A-noniem het volgende:
[..]
misschien wel. maar je bent bang. iets in je wil waarschijnlijk wel een relatie, wil waarschijnlijk wel seks. maar een fantasie over iets hebben is veel makkelijker dan het in de praktijk te brengen. in de praktijk zijn relaties namelijk veel moeilijker dan in jouw fantasie. daarom durf je het ook niet aan.
maar misschien moet je jezelf ook eens afvragen of jij niet wat erg hoge eisen stelt. als je vast blijft houden aan een of andere fantasie van een perfecte man, dan kun je nog lang blijven zoeken, want die vind je toch niet. waarschijnlijk heb jij een onhaalbaar beeld in je hoofd over hoe je partner moet zijn.
Weet je wat het is. Lelijk zijn is maar heel betrekkelijk. Iedereen heeft namelijk een speciafieke smaak. Wat jij bijvoorbeeld heel knap vind, vind een vriendin van jou weer om van te kotsen, een kwestie van smaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
denk je dat serieus? ALS hij er al een heeft zit hij er nooit op denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:01 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hij zal cast ook wel een Fok account hebben, iedereen heeft die wel tegenwoordig.
Zegt de vieze ouwe manquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef ViezeOuweMan het volgende:
Je mag best even bij mij op schoot komen zitten
nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Lelijk zijn is maar heel betrekkelijk. Iedereen heeft namelijk een speciafieke smaak. Wat jij bijvoorbeeld heel knap vind, vind een vriendin van jou weer om van te kotsen, een kwestie van smaak eigenlijk.
Ik denk dat er voor ieder wel wat wils is.
En of je nou een beetje onzeker bent, mannen vinden timide vrouwtjes altijd wel spannend geloof ik.. Die zijn in bed namelijk óntzettend wild
Think again! Halloquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
denk je dat serieus? ALS hij er al een heeft zit hij er nooit op denk ik.
Klik is op mijn fotoboek, mischien ben ik het welquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
denk je dat serieus? ALS hij er al een heeft zit hij er nooit op denk ik.
Niet?! Oh..quote:
nu wijk je af van het thema. maar je herkent het verhaal wel of niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
zeg, heb jij psychologie gestudeerd?
wel een beetje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nu wijk je af van het thema. maar je herkent het verhaal wel of niet?
nee, sowieso je bent in 1981 geborenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:04 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Klik is op mijn fotoboek, mischien ben ik het wel
door naar een club te gaan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef MultiBanaan het volgende:
TS, laat je voor de grap eens genomen worden, je zal je na afloop beter voelen over jezelf, weten dat je helemaal niet lelijk bent en dat er best mannen zijn die op je kunnen vallen
Dat klopt, maar zie ik er nu uit als het fokker beeld wat jij hebt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nee, sowieso je bent in 1981 geboren
bijvoorbeeld ja, maakt niet uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
door naar een club te gaan?
Een celibaat is ook een goed alternatief, en er dan trots op zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
door naar een club te gaan?
moet je gaan werken aan het echte probleem. en dat heeft dus niks te maken met het aanpassen van je uiterlijk, maar met de manier waarop jij in je vel zit en jezelf presenteert. en je moet je ideaal plaatje van de perfecte man loze uit je hoofd. op die manier ga je teveel daarna opzoek en zie je een echte leuke man misschien wel over het hoofd.quote:
Hoe ga ik beter in mn vel zitten dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef A-noniem het volgende:
[..]
moet je gaan werken aan het echte probleem. en dat heeft dus niks te maken met het aanpassen van je uiterlijk, maar met de manier waarop jij in je vel zit en jezelf presenteert. en je moet je ideaal plaatje van de perfecte man loze uit je hoofd. op die manier ga je teveel daarna opzoek en zie je een echte leuke man misschien wel over het hoofd.
trollquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:13 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe ga ik beter in mn vel zitten dan?
De vraag is hoe een ander goed in je vel gaat zitten toch, niet hoe jij goed in je vel gaat zitten?quote:
natuurlijk niet, daar word je dik vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
troll
volproppen met chocola, dat kan elke vrouw je vertellen
probeer eens wat zelfs te bedenken dan, dan ben je al een end op weg met je zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
natuurlijk niet, daar word je dik van
door je meer te concentreren op de positieve dingen die je hebt en je minder te focussen op de negatieve dingen die je hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:13 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe ga ik beter in mn vel zitten dan?
Damn, rare jongens zijn dat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:20 schreef A-noniem het volgende:
[..]
door je meer te concentreren op de positieve dingen die je hebt en je minder te focussen op de negatieve dingen die je hebt.
jij vind bijvoorbeeld dat je een boller gezicht zou moeten hebben, en het gene waar jij op let in de spiegel is dus ook dat gezicht dat niet bol genoeg is. maar de mooie ogen die je hebt, en het mooie haar dat je hebt, het zandloperfiguurtje... dat zijn allemaal dingen die je maar voor waar neemt, maar je schenkt het te weinig aandacht. dan lijkt het al snel alsof je meer lelijke dan mooie dingen hebt. andere mensen kijken gewoon naar jou en zien een totaal plaatje. ze gaan je echt niet zo onder de loop nemen als jijzelf doet. ze vinden het leuk of ze vinden het niet leuk. het dagelijkse leven bestaat niet uit janice dickonson's die jou van top tot teen gaan ontleden.
er kwam laatst een meisje bij ons op school. alle jongens vonden haar knap. maar vervolgens had ze niet veel te melden en kwam ze op velen een beetje dommig over. het interesse voor haar daalde meteen.
Bol is niet hetzelfde als rond. Met rond bedoel ik de vorm, niet de hoeveelheid vet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Foxgod het volgende:
wie de fok wilt er nou een bol gezicht.
Dat is schoonheids ideaal uit het jaar 1700.
Mijn schoonheidsideaal stamt uit 1541.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Foxgod het volgende:
wie de fok wilt er nou een bol gezicht.
Dat is schoonheids ideaal uit het jaar 1700.
Niet boeiend voor een kerel, een rond hoofd is geen schoonheids ideaal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Bol is niet hetzelfde als rond. Met rond bedoel ik de vorm, niet de hoeveelheid vet.
wat dan wel, langwerpig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Niet boeiend voor een kerel, een rond hoofd is geen schoonheids ideaal.
ze zouden haar nog wel neuken hoor. ze waren alleen zeker niet geïnteresseerd in de rest van het meisje. en ts is toch opzoek naar een relatie. niet naar een vluggertje waarin ze gebruikt wordt voor een keer. volgens haarzelf is haar eigenwaarde al laag genoeg.quote:
Ik let niet op vormen van het hoofd. Valt mij niet op. Ik denk alleen 'ziet er leuk uit'. Geen uitgebreide analyse van vormen en maten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
wat dan wel, langwerpig?
inddquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef Thory het volgende:
[..]
Ik let niet op vormen van het hoofd. Valt mij niet op. Ik denk alleen 'ziet er leuk uit'. Geen uitgebreide analyse van vormen en maten.
Post dan gewoon is een pic in plaats van over het onderwerp door te gaan hoe je er nu uitzietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
wat dan wel, langwerpig?
Ik had er onder mijn hoede genomen, en beschermt tegen het kwaad en vuiligheid van andere gasten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ze zouden haar nog wel neuken hoor. ze waren alleen zeker niet geïnteresseerd in de rest van het meisje. en ts is toch opzoek naar een relatie. niet naar een vluggertje waarin ze gebruikt wordt voor een keer. volgens haarzelf is haar eigenwaarde al laag genoeg.
ja, i guess?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Foxgod het volgende:
En wat als jij niet lelijk bent, en iemand anders wel?
Voel je je dan beter?
met zaad zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ik had er onder mijn hoede genomen, en beschermt tegen het kwaad en vuiligheid van andere gasten.
o, en jij denkt echt dat jij de enige bent met dit probleem? bijna iedereen is onzeker als hij/zij een bepaald persoon leuk vind en niet zeker weet of die ander hem/haar wel ziet zitten. dat hoort nu eenmaal bij het leven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ja, i guess?
maar ik wil gewoon knap gevonden worden door een bepaald persoon, en dat maakt me onzeker, ik denk er idd teveel over na.
Yup, 99 % van de fokkers wil aantrekkelijk gevonden wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef A-noniem het volgende:
[..]
o, en jij denkt echt dat jij de enige bent met dit probleem? bijna iedereen is onzeker als hij/zij een bepaald persoon leuk vind en niet zeker weet of die ander hem/haar wel ziet zitten. dat hoort nu eenmaal bij het leven.
en dan ook nog zeuren over dat die jongen je misschien wel te lelijk vindt, blablabla. hij had kennelijk wel zin in je, dus aan je uiterlijk ligt het dus niet. verman je eens een beetje, en stel je niet zo vrouwelijk aan.quote:Er is dus een jongen waar ik helemaal gek op ben, en ik wil heel graag met hem naar bed, maar ik zie hem niet zo vaak... dat maakt het al lastiger... hij is ook nog een 4 jaar ouder.
We gingen laatst bijna met elkaar naar bed, maar op het laatste moment haakte ik af doordat toen de omstandigheden er niet echt naar waren.
Nu wil ik dus echt alsnog heel graag met hem naar bed.
DUS. Hoe krijg ik die gast in mijn bed?
Tips om hem geil te krijgen?
Serieuze tips graag!
Kusje van peanutbutter and jelly.
Ik ben 19 trouwens.
Daarom is ts een trollquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:41 schreef A-noniem het volgende:
zie nu pas dat je nog een topic met precies hetzelfde thema hebt.
[..]
en dan ook nog zeuren over dat die jongen je misschien wel te lelijk vindt, blablabla. hij had kennelijk wel zin in je, dus aan je uiterlijk ligt het dus niet. verman je eens een beetje, en stel je niet zo vrouwelijk aan.
misschien had hij gedronken en vond hij me maar tijdelijk aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:41 schreef A-noniem het volgende:
zie nu pas dat je nog een topic met precies hetzelfde thema hebt.
[..]
en dan ook nog zeuren over dat die jongen je misschien wel te lelijk vindt, blablabla. hij had kennelijk wel zin in je, dus aan je uiterlijk ligt het dus niet. verman je eens een beetje, en stel je niet zo vrouwelijk aan.
Had hij gedronken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
misschien had hij gedronken en vond hij me maar tijdelijk aantrekkelijk?
misschien misschien, misschien dit misschien dat. als je hem echt zo graag wilt zul je gewoon actie moeten ondernemen. de oplossing is heel simpel. je benadert hem en probeert hem alsnog het bed in te krijgen. en als hij inderdaad geen interesse in je blijkt te hebben, dan is dat jammer. je kunt er nog wel tien topics over aanmaken, maar uiteindelijk is het toch gewoon zoals het is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
misschien had hij gedronken en vond hij me maar tijdelijk aantrekkelijk?
waarom benoem je het dan überhauptquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
paar biertjes, hij was iig niet aangeschoten
Of ts is een trollquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef A-noniem het volgende:
[..]
waarom benoem je het dan überhauptdit is echt pure aandachttrekkerij.
ben geen troll.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef A-noniem het volgende:
[..]
en een succesvolle. beide topics draaien goed en hebben al 7 en 8 pagina's.
iets om over te praten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:13 schreef Robophatt het volgende:
Dat hier nog serieus op gereageerd wordt :/
TS moet zich gewoon niet zo aanstellen en de stap zetten. Als jullie al bijna sex gehad hebt is er sowieso wel iets van lichamelijke aantrekkingskracht. Volgende keer niet terugkrabbelen en dan heb je iig iets om over te praten.
Ja als je elkaar vaker tegenkomt en je hebt sex met iemand gehad dan is het over het algemeen nogal lastig om elkaar compleet te negeren. Als het goed bevallen is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:14 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
iets om over te praten?
Iig, wat mij betreft: slotje.
Als het niet goed beviel hoe merk je dat dan? dat hij je wel negeert?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als je elkaar vaker tegenkomt en je hebt sex met iemand gehad dan is het over het algemeen nogal lastig om elkaar compleet te negeren. Als het goed bevallen is.
En als het niet goed beviel weet je dat ook weer. Ben je iig van DIE onzekerheid af.
Merk je echt wel he... Hij zal je iig niet meteen weer bespringen. Oh en er is ook nog zoiets als vragen. En nee, niet vragen of de sex goed was maar je kunt vragen of hij misschien een keer wil gaan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Als het niet goed beviel hoe merk je dat dan? dat hij je wel negeert?
En moet ik geloven dat jij knap bent?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hallo, ik ben knap en wil wel met jou naar bed, pm me maar.
Zusje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben wel echt knap. Maar ik wil niet met je naar bed. weet niet hoe je eruit ziet.
Tegen je zus: pics van je zusje
wat heeft dat turks zijn ermee te maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik ben turks, ga elke zaterdag stappen en meisjes komen echt op mij af, als ik een rondje loop dus ik denk van wel ja.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:52 schreef Foxgod het volgende:
Heren, dat beslist ze zelf wel wie ze knap vind, niemand kan zich eigen knap vinden.
Daar heb je niet veel aan, gaat erom dat het andere geslacht je knap vind.
Stappen er bij uitgaan veel mensen op je af? daar kan je wel uit ophalen of je aantrekkelijk wordt gevonden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ahah, dus misschien ben ik qua innerlijk gewoon niet leuk genoeg
maar ik heb ook niet veel aandacht van mannen voor mn eigen gevoel, wat niet echt mn al lage ego ten goede komt
Ik ken ze niet. Helaas.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef DDBtje het volgende:
Schoonheidsideaal bestaat niet.
Ik ken super knappe meiden, die nooit een kerel aan de haak slaan. En ik ken meisjes die er niet uitzonderlijk mooi uit zien, maar aan elke vinger zonder problemen een man kunnen krijgen.
Het gaat om het hele pakket. En zoals al eerder gezegd, als jij IRL ook zo zeurt, dan kom je nooit aan de man!
Maar zo onzeker als dat jij bent, dan kom je vast de deur niet uit?!
Stellen die 'super knappe meiden' niet te hoge eisen aan een jongen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef DDBtje het volgende:
Ik ken super knappe meiden, die nooit een kerel aan de haak slaan. En ik ken meisjes die er niet uitzonderlijk mooi uit zien, maar aan elke vinger zonder problemen een man kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Laten we de TT eens omdraaien: Wat als je een heel leuk uitziend meisje bent? Waarom zou dat niet kunnen, als je van jezelf niet weet of je mooi bent, kan je ook niet weten of je lelijk bent
IK ga pas slapen als we die foto van je hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
@ Foxgod: jij ook!
@ Maickeltje: jij niet!
waaromquote:Op woensdag 15 december 2010 01:49 schreef Foxgod het volgende:
[..]
IK ga pas slapen als we die foto van je hebben.
Ja zeg, je post op een forum dat je wilt neuken, en je weet al hoe ik eruit zie, wat verwacht je nouquote:Op woensdag 15 december 2010 01:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
waaromwat boeit jou het nou hoe ik eruit zie?
ik wilde neuken met die ene jongen jaquote:Op woensdag 15 december 2010 01:50 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja zeg, je post op een forum dat je wilt neuken, en je weet al hoe ik eruit zie, wat verwacht je nou
Hij ook niet, hij heeft al een vriendin, dus je opties zijn duidelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:51 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik wilde neuken met die ene jongen ja
niet met een ander...
hij wilde wel met me naar bed.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:53 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Hij ook niet, hij heeft al een vriendin, dus je opties zijn duidelijk.
Okay ,dus het enige wat in de weg ligt is dat je iemand moet leren kennen, das prima, ik ga ook niet met onbekenden naar bed, heb ik overigens ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
hij wilde wel met me naar bed.
Optie: Met niemand naar bed
Optie: Met een andere jongen die ik al ken naar bed
Geen optie: met een onbekende naar bed
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoi lieve fokkertjes,
Wat als je nou niet zo mooi bent?
Kun je dan nog steeds een relatie of seks krijgen?
Jup, dat is niet aantrekkelijk en als je zelf geen initiatief toont zullen anderen ook niet snel op je afstappen.quote:En stel, je bent introvert en onzeker, betekent dat automatisch dat je minder aandacht krijgt van mannen?
Dan ook ja, maar dan is de kans natuurlijk wel wat groter dat iemand er alsnog werk van gaat maken.quote:Ook als je er wel oké of gewoon mooi uit ziet?
Wij moeten wel van jou geloven dat jij lelijk bent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
En moet ik geloven dat jij knap bent?
was dat juist niet de kern van je verhaal?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
waaromwat boeit jou het nou hoe ik eruit zie?
Jawel, maar de strekking was meer: Wat als je lelijk bent en je bent op zoek naar een relatie?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
was dat juist niet de kern van je verhaal?
Er is altijd wel een sukkel te vinden die zijn pik in je stopt, no big issue here.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoi lieve fokkertjes,
En stel, je bent introvert en onzeker, betekent dat automatisch dat je minder aandacht krijgt van mannen? Ook als je er wel oké of gewoon mooi uit ziet?
lol, hij moet natuurlijk wel een beetje aantrekkelijk zijn voor mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef U4E het volgende:
[..]
Er is altijd wel een sukkel te vinden die zijn pik in je stopt, no big issue here.
Het leven is nu eenmaal niet eerlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, hij moet natuurlijk wel een beetje aantrekkelijk zijn voor mij!
nog altijd geen stappen ondernomen zeurpiet?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nog altijd geen stappen ondernomen lieve peanutbutterjelly?
haha, cutequote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Natuurlijk wel!
eerst ff aan mezelf werken dacht ikquote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef A-noniem het volgende:
[..]
haha, cute![]()
en wat heb je gedaan?
nou, achter die jongen aan gegaan die je leuk vond. of je hebt geprobeerd hem nog een keer het bed in te krijgenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:03 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
eerst ff aan mezelf werken dacht ik
ik bedoel, het leven draait niet alleen om uiterlijk, je moet ook je best doen voor dingen.
En wat bedoel je eigenlijk, waaraan iets gedaan?
nog niet, heb m nog niet gezien/gesprokenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou, achter die jongen aan gegaan die je leuk vond. of je hebt geprobeerd hem nog een keer het bed in te krijgen
nou, hou ons op de hoogte hèquote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nog niet, heb m nog niet gezien/gesproken
En jij voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:47 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Veel mannen (waaronder ondergetekende) hebben juist een zwak voor de verlegen en wat minder drukke meisjes, mits ze niet compleet contactgestoord zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
En stel, je bent introvert en onzeker, betekent dat automatisch dat je minder aandacht krijgt van mannen? Ook als je er wel oké of gewoon mooi uit ziet?
ik ben in eerste instantie verlegen, maar als ik iemand eenmaal ken dan ga ik helemaal los en klets ik ze nog steeds de oren van hun kop.quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Veel mannen (waaronder ondergetekende) hebben juist een zwak voor de verlegen en wat minder drukke meisjes, mits ze niet compleet contactgestoord zijn.
Ik krijg juist de kriebels van het soort dat niet 5 seconden haar bek dicht kan houden, terwijl anderen dat weer zien als 'sociaal' en dus leuk.
Zonder het hele topic te lezen (met een oog op de klok):quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:20 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Hoi lieve fokkertjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |