lol, i know.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef Zolcon het volgende:
hahahhaaha, wat ben jij een onzeker typ
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!quote:
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Zolcon het volgende:
Een onzeker typ als jij gaat zeker weten eindigen bij een loverboy.
Hoe zie je eruit? beschrijf je zelf is + de maten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laagquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Ja, je kan een relatie krijgen en seks.
Extraverte mensen die niet onzeker zijn, stralen wel meer uit en krijgen dan ook meer aandacht.
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
Ik ben onbereikbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
zoek iemand zonder telefoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Katten zijn indd goed gezelschap, maar een poes is ook niet mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggen
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
jij denkt dat die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
haakt een beetje aan op haar topic dat hier parallel aan loopt.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijven
Stinkend rijk worden is indd een manier om aan een poes te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:31 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij van Fok! zien het probleem niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Geen relatie --> onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
- Ben niet uberslank (ben wel op dieet trouwens)
- Mooie ogen maar ze zijn niet groot.
- je ziet een beetje tandvlees als ik lach.
Op papier klinkt het niet mis, is dit zo een verkapte ik wil aandacht topic ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
Dat zijn geen echte minpunten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
[b]- Kan soms zeuren[/b]
- Introvert
Gooooeeed gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interessequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
zandloper figuur, goede lengte, vrolijk, hardwerkend en snel opgewonden. Inderdaad weinig op aan te merken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
Ja, dat zou bij mij erg goed werken dat negeren..............................................quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
*kuch* foute instelling! *kuch*quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Zeuren is wel echt irritant.
Wat voor minpunten dan?
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.
minpunten zijn: oa. puntige knieën
ja nogal. probeer dr al een tijdje uit te leggen dat ze moet smsen om hem juist aandacht te geven..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ik
Als ik nee zeg, huil je dan bij mij uit als het misgaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ok, nou dan ehm, stuur ik wel een sms?
Ja, maar je hebt mijn nummer helemaal niet....quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ok, nou dan ehm, stuur ik wel een sms?
Zoals een man zich gedraagt richting vrouw?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja nogal. probeer dr al een tijdje uit te leggen dat ze moet smsen om hem juist aandacht te geven..
TS gedraagt zich als een man zich gedraagt richting een vrouw...
je hebt een raar ideaalbeeld in je hoofd waar je vanaf moet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.
wat ik wel een minpunt vind is dat ik geen rond gezich heb.
PostalGold een brief schrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar mensen, hoe kom ik over de onzekerheid over mn uiterlijk heen?
hoe voel je dat aan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt mijn nummer helemaal niet....
Oh wacht, dit gaat niet over mij.
En ja, zou ik doen, voorzichtig in het begin, en aanvoelen wat iemand wilt.
naar de kroeg gaan, makkelijke jongens opzoeken en complimentjes vissen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Maar mensen, hoe kom ik over de onzekerheid over mn uiterlijk heen?
Gewoon smsen, ik heb over je gedroomd. meer niet. dan is hij nieuwschierig en denkt hij dat hij een nieuwe (of opnieuw) een prooi heeftquote:
Julia roberts heeft zo'n ontiegelijk grote smoel, dat is echt niet grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:31 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, ik heb ook een gitaar. kan ik nu spelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
ok, nu is het dus helemaal afgelopen met het gezeik ja!
je gaat NU de volgende dingen doen:
1. Mr onbereikbaar een SMS sturen met de tekst: er moet NU geneukt worden! ;
2. een foto van jezelf posten zodat 200 hitsige fokkertjes proberen je hun eenpersoons bedje met He-man overtrek in te complimenteren;
3. een biertje voor me halen en stoppen met zaniken.
jesus zeg. ik ken je niet eens en word nu al sjagerijnig van dat gemiep.
Hey, sommige hitsige fokkers hier hebben een twee persoons bed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
2. een foto van jezelf posten zodat 200 hitsige fokkertjes proberen je hun eenpersoons bedje met He-man overtrek in te complimenteren;
Adem in. Adem uit. Herhaal deze oefening nog enkele malen. Hou er dan mee op!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef punchdrunk het volgende:
stel je niet zo aan. jij bent gewoon zo iemand die van zichzelf weet dat ze niet lelijk gevonden wordt, en nu bevestiging zoekt van haar schoonheid. zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
Verklaar dan eens dat ik geen relatie hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef A-noniem het volgende:
[..]
stel je niet zo aan. jij bent gewoon zo iemand die van zichzelf weet dat ze niet lelijk gevonden wordt, en nu bevestiging zoekt van haar schoonheid. zo doorzichtig.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Verklaar dan eens dat ik geen relatie heb
Schoonheid is de enige weg naar een relatie. Dus ik denk dat hij dat niet kan verklaren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Verklaar dat ik er geen heb?????quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ts heeft een strakke kaaklijn, maar had liever een sugar lee hooper look gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.
wat ik wel een minpunt vind is dat ik geen rond gezicht heb.
Rond gezicht is wel vrouwelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ts heeft een strakke kaaklijn, maar had liever een sugar lee hooper look gehad
wat een raar geneuzelquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Rond gezicht is wel vrouwelijk.
je bent een passief muurbloempje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ahah, dus misschien ben ik qua innerlijk gewoon niet leuk genoeg
maar ik heb ook niet veel aandacht van mannen voor mn eigen gevoel, wat niet echt mn al lage ego ten goede komt
Ik dacht voetbalachtig. Misschien heb ik daarom geen relatie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
nogal af en toe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je bent een passief muurbloempje?
heb jij een rond gezicht dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Thory het volgende:
[..]
Ik dacht voetbalachtig. Misschien ik daarom geen relatie?
29, maar was hypothetisch bedoeld, als jij het niet voor mij kan verklaren, waarom een ander wel voor jou?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Kan verschillende redenen hebben, maar hoe oud ben je?
Nee. Ben ik nu mannelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
heb jij een rond gezicht dan?
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Epic forum psychologiequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.
Voer voor de shrink bedoellie ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat kan ik je precies vertellen. je bent een zeurpiet die opzoek is naar het negatieve. mensen houden niet van zeurpieten en gaan dat uit de weg. daarbij val jij op jongens waarvan je vermoed dat ze je niet willen zodat je kunt zeggen ''zie je nou wel, niemand wil me''. misschien vind je die jongens niet eens leuk, maar het is gewoon een vorm van manipulatie van je eigen ik. jij wilt helemaal niemand, omdat je het niet aandurft een relatie aan te gaan met iemand. maar in plaats van bekennen tegen jezelf dat je dat niet durft, leg je de schuld bij je uiterlijk. op die manier kun je dan doen alsof je er niks aan kunt doen en dat alles wat jou wel/niet overkomt buiten jouw invloed ligt.
Thanks, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb echt wel behoefte aan een relatie hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef A-noniem het volgende:
[..]
Complex? Hoekig? Moeilijk een hoofd samen te vatten in een woord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Jawelke vorm is het dan want het zegt me nog niks:P
daar moet jezelf uit zien te komen, andere mensen kunnen jou geen (blijvend) zelfvertouwen gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Hoe pak ik die kern van dat probleem aan?
Je hebt technisch toch al iemand, je hoeft nog maar 1 stapje te zetten, je zeurt teveelquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Thanks, misschien heb je wel gelijk, maar ik heb echt wel behoefte aan een relatie hoor.
al die wijven die zo begeerd worden hebben meestal geen rond gezicht. heeft megan fox een rond gezicht? heeft kim kardashian een rond gezicht? heeft kelly brook een rond gezicht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Gemeenste psychiater aller tijde!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef A-noniem het volgende:
[..]
al die wijven die zo begeerd worden hebben meestal geen rond gezicht. heeft megan fox een rond gezicht? heeft kim kardashian een rond gezicht? heeft kelly brook een rond gezicht?
nee dus!
nee want hij gaat zn vriendin niet verlaten voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Je hebt technisch toch al iemand, je hoeft nog maar 1 stapje te zetten, je zeurt teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |