lol, i know.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef Zolcon het volgende:
hahahhaaha, wat ben jij een onzeker typ
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!quote:
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Zolcon het volgende:
Een onzeker typ als jij gaat zeker weten eindigen bij een loverboy.
Hoe zie je eruit? beschrijf je zelf is + de maten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laagquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Ja, je kan een relatie krijgen en seks.
Extraverte mensen die niet onzeker zijn, stralen wel meer uit en krijgen dan ook meer aandacht.
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
Ik ben onbereikbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
zoek iemand zonder telefoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Katten zijn indd goed gezelschap, maar een poes is ook niet mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggen
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
jij denkt dat die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
haakt een beetje aan op haar topic dat hier parallel aan loopt.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijven
Stinkend rijk worden is indd een manier om aan een poes te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:31 schreef Dlocks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij van Fok! zien het probleem niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Geen relatie --> onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
- Ben niet uberslank (ben wel op dieet trouwens)
- Mooie ogen maar ze zijn niet groot.
- je ziet een beetje tandvlees als ik lach.
Op papier klinkt het niet mis, is dit zo een verkapte ik wil aandacht topic ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
- Kan soms zeuren
- Introvert
Dat zijn geen echte minpunten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
+ zandloperfiguur
+ goede lengte (1.74)
Blauwe ogen
Bruin lang haar
+ vrolijk
+ hardwerkend
- Onzeker
[b]- Kan soms zeuren[/b]
- Introvert
Gooooeeed gezegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interessequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Zolcon het volgende:
wel stormlooptopic dat moet ik je meegeven. maar doe niet zo moeilijkstuur hem een sms.
Goed voor je zelfvertrouwen en gezien jullie geschiedenis zal hij wel reageren.
zandloper figuur, goede lengte, vrolijk, hardwerkend en snel opgewonden. Inderdaad weinig op aan te merken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Thory het volgende:
[..]
Wij van Fok! zien het probleem niet.
Ja, dat zou bij mij erg goed werken dat negeren..............................................quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
*kuch* foute instelling! *kuch*quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog ff wacht met die sms, ik ga hem voorlopig ff negeren, dan krijgt hij misschien weer interesse
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Zeuren is wel echt irritant.
Wat voor minpunten dan?
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
lol, nee dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
alle vrouwen zeuren. niks aan te doen.
minpunten zijn: oa. puntige knieën
ja nogal. probeer dr al een tijdje uit te leggen dat ze moet smsen om hem juist aandacht te geven..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
typisch vrouwenkwaaltje dit geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |