probleem is dat ik toen geen gevoelens voor hem had en er totaal niet mee bezig was, het gebeurde gewoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:04 schreef trovey het volgende:
Datzelfde herhalen wat je deed toen het eerder een keer bijna raak was.
Ja maar ik wil seks met hem, ik ben helemaal obsessesed johquote:
Vaak is dit wel voldoende om je zin te krijgen .quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:05 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja maar ik wil seks met hem, ik ben helemaal obsessesed johAls hij nu hier zou zijn zou ik echt overal ja op zeggen.
Gewoon dit sturen: "ik ben geil"?quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:06 schreef Zolcon het volgende:
Je smst hem
je zegt dat je geil bent
win
precies.quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vaak is dit wel voldoende om je zin te krijgen .
Als jij maar ja zegt doet een gemiddelde man niet moeilijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:05 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja maar ik wil seks met hem, ik ben helemaal obsessesed johAls hij nu hier zou zijn zou ik echt overal ja op zeggen.
Ook als hij een vriendin heeft?quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
precies.
Als je als vrouw meldt dat je zaad wilt dan zul je zaad krijgen!
Doe het wel veilig, je wilt geen baby of soa
"Hey moppie, ik denk stiekem aan je. Ik ben een beetje opgewonden en denk aan je :$ :$ :$quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:07 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
"ik ben geil"
hij woont alleen 55 km hier vandaan.
hahaha, "moppie".quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Hey moppie, ik denk stiekem aan je. Ik ben een beetje opgewonden en denk aan je :$ :$ :$
Ik hoop dat je snel wat terug stuurt, kusjes en een streel"
jij wilt hem seks geven. hij hoeft niks te doen. als hij niet wilt zijn er drie opties:quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:08 schreef peanutbutterjelly het volgende:
misschien is hij van gedachte veranderd en wil hij niet meer.
Zolang die vriendin daar geen probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:08 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ook als hij een vriendin heeft?
schatje, liefje, mooierd. als je breezer bent kun je het aanpassen. ik dacht ik doe het op jou niveauquote:
jouwquote:Op dinsdag 14 december 2010 03:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
schatje, liefje, mooierd. als je breezer bent kun je het aanpassen. ik dacht ik doe het op jou niveau
4. Als je je aanbied wil hij niet meer, want hij heeft een vriendin. Of ik ben idd lelijk, maar waarom wilde hij eerst dan wel (toen ik niet wilde?)quote:Op dinsdag 14 december 2010 03:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij wilt hem seks geven. hij hoeft niks te doen. als hij niet wilt zijn er drie opties:
1. jij bent heel lelijk
2. hij is dood
3. hij is homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |