quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer de receptie te bellen of ze ff de deur open kunnen doen. Ze nemen alleen niet op
Expres bedoel je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat ze het dan gewoon weten op de receptie maar extra niet open komen doen
Nouja, als robuuste man ken ik natuurlijk geen angst, maar ik begrijp wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Fokkers IRL meemaken is natuurlijk eng!
Dat krijg je ervan he als je gaat zitten fokken in de klasquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Grote held.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Het is aan jou om dat te bevestigenquote:
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is aan jou om dat te bevestigen
Ik zat helemaal achteraan... achter de computerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Hij zat verstopt onder de tafelquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodig![]()
![]()
Nee echt »»quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachten
Hups en Ez voor altijd, niet te breken.
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel kleinquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Wat zijn kerstbomen goedkoop! 12.50 euro.
quote:
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Dit jaar helemaal geen kerstboomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?quote:
quote:
Hihi hij twijfelt aan zichzelf, schattig toch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit jaar helemaal geen kerstboom
Neuh. Ga verkleed als boomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?
Vol en redelijk groot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel klein
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..
Nope, geen kerstzooi dit jaar.
Leuk voor jullie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we hem oppassen op hont en kintquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neuh. Ga verkleed als boom
Of we doen allebei een wulps pakje aan en gaan stappen zonder ez.
quote:
quote:
gebeuren dat soort dingen je vaker?quote:
yep!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
dat stukje over vlees eten, dat doe ik dan wel weer zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een liftquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
gebeuren dat soort dingen je vaker?
Ik heb geen versiering, ben niet achterbaks blij, heb alleen verplichting met jou en ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Annnet het volgende:
Ik ben allergisch voor Kerst.
[..]
Hihi hij twijfelt aan zichzelf, schattig toch.
Is dat wel veilig met de hont van Nettings?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?
Ga ik wel naar mijn stamkroegquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neuh. Ga verkleed als boom
Of we doen allebei een wulps pakje aan en gaan stappen zonder ez.
En chocolade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een lift
Je moet ook niet overal 'verplicht' aan mee willen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een lift
Die boom welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Is dat wel veilig met de hont van Nettings?
Nee jij moet op hont en kint passenquote:[..]
Ga ik wel naar mijn stamkroeg
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de liftquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.
Eerst 10 minuten dubbel gelegen van het lachen en toen de brandweer maar eens gebeld
Ez als oppasserquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die boom wel
[..]
Nee jij moet op hont en kint passen
dat meen je toch niet serieus hequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de lift
WTF?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de lift
Dat lijkt me ook niet echt leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooiquote:
Die neem ik wel meequote:[..]
Nee jij moet op hont en kint passen
Dat klinkt een beetje als mijn liftbezoek van 2 uurquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.
Eerst 10 minuten dubbel gelegen van het lachen en toen de brandweer maar eens gebeld
Je weet dat je met huppelkind in de buurt geen chicks kan hosselen he. Die hosselt hij dan, voor zichzelfquote:
Zie je het al voor jequote:
Jawel.quote:
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."quote:
Jij ging ook je zus smsen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn liftbezoek van 2 uur
Wtf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:[..]
Jawel.
[..]
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."
weet aan wie je kint meegeeft huppel...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."
Daar ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat je met huppelkind in de buurt geen chicks kan hosselen he. Die hosselt hij dan, voor zichzelf
Ik vertrouw Ez volledig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet aan wie je kint meegeeft huppel...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Annnet het volgende:
ez en ik zijn pleegouders als er iets met hupje gebeurt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertrouw Ez volledig!
Ik zou mn zoon zo bij hem achterlaten(niet voor eeuwig want dan ga ik hem missen)
Ik moet mn ouders nog vertellen dat ik niet bij ze ben deze Kerstquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet ook niet overal 'verplicht' aan mee willen doen
Mijn moeder was mij een keer kwijt in de V&D. We waren daar vlak voor sluit en toen ging ik als 4 jarig huppeltje aan de wandel.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Je mag hem af en toe komen bezoeken hoor
*kreun!!quote:
Waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag straks weer door de sneeuw scheuren
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Kan het kind wel breakdancen ergens daar in purm?
Hier ligt nog veel hoorquote:
Mooi anders komt ie heus niet bij je wonenquote:
Mensen die geen sneeuw hebbenquote:
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgravenquote:
hier ligt alleen nog een paar millimeter van gisterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgraven
Het lijkt de fucking Noordpool hier man! Ingesneeuwd, doodgevroren mensen onder de brug, alles!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgraven
Weet ik. En knuffeldino natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders komt ie heus niet bij je wonen
Mensen die last van sneeuw hebbenquote:
Nieuwjaarsduik bij Nettings, vanuit de voordeurquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Het lijkt de fucking Noordpool hier man! Ingesneeuwd, doodgevroren mensen onder de brug, alles!
IJssel is btw wel helemaal overstroomd. Stiekem hoop ik meeeer overstroming, als in tot mijn huis.
Hopelijk komt er hier ook geen sneeuwquote:
Ik wil ook aan een rivier wonenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Het lijkt de fucking Noordpool hier man! Ingesneeuwd, doodgevroren mensen onder de brug, alles!
IJssel is btw wel helemaal overstroomd. Stiekem hoop ik meeeer overstroming, als in tot mijn huis.
Knuffeldino is een huge pluspunt maar geen breaken geen huppelkind.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet ik. En knuffeldino natuurlijk.
[..]
Mensen die last van sneeuw hebben_!
En de nieuwjaarsduik doen we ergens anders?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdijk bij Nettings, vanuit de voordeur
Ja, uit het raam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de nieuwjaarsduik doen we ergens anders?
Ik zei ook niet dat het nu aan het sneeuwen wasquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:07 schreef tdrone het volgende:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
hoax het sneeuwt nergens
Op sommige plekken was het idd gladquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij ook niet meer, gisteren sneeuwijzelde het wat maar das nu weg.
Stu!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Misschien tot vanavond![]()
Later Stuquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ervandoor. Misschien tot vanavond![]()
Tof manquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:17 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ik ben zo weer weg, maar hij is eruit![]()
Hihi op FML las ik van de week een van iemand die had net dr beugel eruit en toen ging ze op dr bek, 2 tanden eruitquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:17 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ik ben zo weer weg, maar hij is eruit![]()
Mijn voortand zat ook los door een hockeybal, en da's niet tof. Maar hij zit inmiddels weer vastquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi op FML las ik van de week een van iemand die had net dr beugel eruit en toen ging ze op dr bek, 2 tanden eruit
Ja, maar ik denk niet dat zij die kan voelenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
wel nog een draadje aan de achterkant?
Neequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel een mooie anekdote opkomen?
*proest*quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat zij die kan voelen
Laat het haar uitproberen en vertel hier de uitslag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat zij die kan voelen
Feli Michaquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Laat het haar uitproberen en vertel hier de uitslag!
Ik probeer al twee uur te leren...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur weg, en ik moet in de tijd die ik nu heb eigenlijk leren.
quote:
Doe dat...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
Ik laat Ron mijn iPod op de kast leggen, daar kan ik nooit bij!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
Ik laat Ron mijn iPod op de kast leggen, daar kan ik nooit bij!
Je leek zo'n klein propje op de cam!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een computer. En ik ben langer dan iedereen in mijn familie.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Jezus hé!
"De eerste keer poetsen kan het even bloeden bij je kiezen"
Dus ik poets net even, ik spuug gewoon bloed ie pee vee tandpasta uit
Jezus hé!
Jezus hé!
wachten met poetsen? te laat..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Jezus hé!
Nee, het gebeurt sowieso, omdat dat tandvlees niks meer gewend is omdat het 2.5 jaar beschermt is door ijzerquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wachten met poetsen? te laat..
Johquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nieuwjaarsduik bij Nettings, vanuit de voordeur
De Poema'squote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hart is niet van steeeeeeeen
Een geval van zuiver houttttttt
Het was het beste dat ik vinden kon, toen iemand wegging met het goud?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hart is niet van steeeeeeeen
Een geval van zuiver houttttttt
Hij is vergeten dat jouw voordeur niet aan de IJssel isquote:
Ja verdomd mooi nummer wel, en ik ben helemaal geen liefhebber van Nederlandstaligquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was het beste dat ik vinden kon, toen iemand wegging met het goud?
Mijn achterdeur ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is vergeten dat jouw voordeur niet aan de IJssel is
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry.
Maar jij bent van je beugel af!!
Welke achterdeur?quote:
Omg ik moest lachen, mn ribben wat doe je. Ik wil daar nog eens doorheen klimmen. maar ben bang dat als ik dat probeer, dat Nero me achterna komt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHA
Ik kreeg een MI van Bart die door dat raampje boven je bed probeert te klimmen voor de nieuwjaarsduik
Nee joh dat doet Nero heus nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omg ik moest lachen, mn ribben wat doe je. Ik wil daar nog eens doorheen klimmen. maar ben bang dat als ik dat probeer, dat Nero me achterna komt.
Doe hem tussen je tieten. Doe ik ook altijd als die koud is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hand heeft last van de kou geloof ik![]()
Staat in rare houding, doet verdomd veel pijn en begint blauw te worden.
Ik heb het echt helemaal niet koud verder, alleen die hand
Of even om je zak heen leggen, werkt ook goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe hem tussen je tieten. Doe ik ook altijd als die koud is.
Dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met "dat doe ik altijd". Maar toen bedacht ik mij net dat zij geen zak heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of even om je zak heen leggen, werkt ook goed.
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Succes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens de kou trotseren en de weg naar huis toe zoeken
Toedeloe
Tot straks...
En Lutte... je moet je huiswerk nog doen
Tieten=Zak, maar ik schreef tieten omdat Huppel geen zak heeft, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?
Sowieso een keer proberen in een zatte bui.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh dat doet Nero heus niet
Jaloers?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?
Zorg dan wel dat je je sleutels bij je hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sowieso een keer proberen in een zatte bui.
Ik heb wel een plastic zakquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tieten=Zak, maar ik schreef tieten omdat Huppel geen zak heeft, hoop ik.
Oh ik klim zo weer terug joh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je je sleutels bij je hebt
Ja man, ik wil ook zijn hand tussen mijn tietenquote:
Of je komt vast te zitten, oh god ik hoop dat iemand dan gaat filmenquote:
Niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man, ik wil ook zijn hand tussen mijn tieten
alles kan tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe ik wil een scrotum laten implanteren
Tal, vrijdag even via Nettings?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Annnet het volgende:
Wanneer zijn jullie hier weer? Mag je het zelf gaan filmen.
Die gaat zo mn fobo inquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe ik wil een scrotum laten implanteren
Geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Annnet het volgende:
Wanneer zijn jullie hier weer? Mag je het zelf gaan filmen.
Ze is er niet manquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tal, vrijdag even via Nettings?
Moet je naar groningenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tal, vrijdag even via Nettings?
Maar ik ben pas half 8 klaar?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat zo mn fobo in![]()
En dan ga ik naar dat lekkere veel te jonge maar o zo doable joch
Jij bent ook niet veel te jongquote:
Dat vindt hij heus niet erg.quote:
Oh ja. Meevaller.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel te jong
Oh help. Doe je wel voorzichtig?quote:
Nee ze zet haar nagels in je rugquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Meevaller.
[..]
Oh help. Doe je wel voorzichtig?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze zet haar nagels in je rug
succes tot morgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef Annnet het volgende:
Hoi, ik ga even met mn hont naar Gelderland lopen
ook goedquote:
doeiquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben pleite.
Adios!
Doei!
Ajuus!
Laterspater!
Bye Bye!
Toedeledokelie![]()
![]()
![]()
FipoPipoTostiTaco
Balen... chocolade wil ook je nog weleens energie geven...quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moet een verbod komen op jongens die er lekker uitzien
Ik ga wel weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moet een verbod komen op jongens die er lekker uitzien
Jou zie ik toch niet gekkiequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds leuker, je haat kerstbomen, drinkt dubbele espresso's
Die zijn ook strontirritant. Ik stond net ook te stunten met mn BH.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Me no like de extra bandjes. Misschien omdat ik geen tieten heb ofzo
iets met epic boobs?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn ook strontirritant. Ik stond net ook te stunten met mn BH.
Maar wat nog erger is. De BH's die ik een beetje leuk vind, zijn er gewoon NIET in mijn maat
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalenquote:
De ene een scrotum erbij, de ander de tieten eraf... waar gaat het heen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalen
plant ze dan wel even in mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalen
Jij wordt topzwaar met mijn boobs jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
plant ze dan wel even in mij.
nouja, mijn tieten zijn wel lekker op zich, voor deze verhoudingen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
De ene een scrotum erbij, de ander de tieten eraf... waar gaat het heen...
Oh ja.. de plastisch chirurg.
*wankel wankel*quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt topzwaar met mijn boobs ja
Zal ik je straks weer bellen en pijnlijke grapjes vertellenquote:
Walk like a penguinquote:
Eh, nee. Heb mezelf net NOG erger gekneusd, gewoon zitten en staan doet nu al pijn.. VEEL pijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je straks weer bellen en pijnlijke grapjes vertellen
Waarom doe je dat dan ook wijffiequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eh, nee. Heb mezelf net NOG erger gekneusd, gewoon zitten en staan doet nu al pijn.. VEEL pijn.
Is niet te verzinnen ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Walk-Like-a-Penguin
je verzint het niet!
Ja ik was aan het bellen en handen vol en dingen stonden ver weg enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook wijffie
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ik was aan het bellen en handen vol en dingen stonden ver weg enzo
Kusje opquote:
Klaslokaal opblazenquote:
komen ze weer met die koffiemelkpoeder en vlammetje..quote:
Koffieeeeequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
komen ze weer met die koffiemelkpoeder en vlammetje..
Hier! ik ga wel ff!!! was toch te groot..
Daarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Activeringenergie!Concentratiebreuk!
Heterogene evenwichten!
Heb je ?... echt heel graag.. geen zin in slappe bagger uit automaatquote:
Kleurtjes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarsnap
ik
helemaal
niks
van
Leuk hequote:
Heb ik!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:07 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb je ?... echt heel graag.. geen zin in slappe bagger uit automaat
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?quote:
Je zegt het verkeerdom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:15 schreef Biffkoffie het volgende:
Haarlem --> Gelderlandt zal qua tijd niets schelen
Zit jij in Haarlem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?
Ja ga die man eens koffie brengen in je smartquote:
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga die man eens koffie brengen in je smart
whaha, ja, als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jou
Hmm
Wedden dat dat qua tijd veel zal schelen
yes..quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jou
Hmm
Wedden dat dat qua tijd veel zal schelen
Mag ik ook een bakkie komen doen bij je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doen
Ik heb werkelijk geen idee in welke provincie jij woontquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Annnet het volgende:
[..]proest.
daarnaast woon ik niet echt in gelderland.
zit hier nog tot 6 uurquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doen
Weet ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee in welke provincie jij woont
Je lacht me uit hequote:
We hebben geen thee hè...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie komen doen bij je?
Ik tot half 8quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
zit hier nog tot 6 uur![]()
net niet in Schalkwijk btw...
OK.. misschien als het heeel druk is richting huisquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben geen thee hè...
[..]
Ik tot half 8
Randje Waardepolder hier
Geeft nietquote:
quote:[..]
Ik tot half 8
Randje Waardepolder hier
Dat is gemeen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!
Hier een plaatjen voor jou:Moet nog wel even goed bijgesneden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Druk is het nooit hier, vind ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
OK.. misschien als het heeel druk is richting huisDat er geen thee is, np..
Eindelijk knappe bak D.E.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Annnet het volgende:
[..]
Moet nog wel even goed bijgesneden worden.![]()
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:SB-MQNfMhPKWYM:http://i32.photobucket.co(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]Ik open de spoiler lekker toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
K&G ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Druk is het nooit hier, vind ik
K&G
Kanis en gunnik jonge!!quote:
Ik zou het maar doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik open de spoiler lekker toch niet
Ik trap er lekker toch niet inquote:
Ik schrok zo hard dat ik spontaan moest huilenquote:
hehe oh zoquote:
Ik lust helemaal geen koffiequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
hehe oh zo![]()
Geen idee wat we hier hebben, alleen die in de kantine is goed, echte bonendan smaakt die koffie ook echt naar koffie...
Hehe, leedvermaak. Ik moet lachen. En nu heb ik nog meer pijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok zo hard dat ik spontaan moest huilen
Zie het zo...quote:
quote:
Zie bovenstaandquote:
Terecht welquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe, leedvermaak. Ik moet lachen. En nu heb ik nog meer pijn
Hangtietenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zie het zo...
beneden: Thee zakjes
verdiepingen / afdelingen: Automaten spul
Kiest u maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |