wachten met poetsen? te laat..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
Jezus hé!
"De eerste keer poetsen kan het even bloeden bij je kiezen"
Dus ik poets net even, ik spuug gewoon bloed ie pee vee tandpasta uit
Nee, het gebeurt sowieso, omdat dat tandvlees niks meer gewend is omdat het 2.5 jaar beschermt is door ijzerquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
wachten met poetsen? te laat..
Johquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nieuwjaarsduik bij Nettings, vanuit de voordeur
De Poema'squote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hart is niet van steeeeeeeen
Een geval van zuiver houttttttt
Het was het beste dat ik vinden kon, toen iemand wegging met het goud?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn hart is niet van steeeeeeeen
Een geval van zuiver houttttttt
Hij is vergeten dat jouw voordeur niet aan de IJssel isquote:
Ja verdomd mooi nummer wel, en ik ben helemaal geen liefhebber van Nederlandstaligquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was het beste dat ik vinden kon, toen iemand wegging met het goud?
Mijn achterdeur ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is vergeten dat jouw voordeur niet aan de IJssel is
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry.
Maar jij bent van je beugel af!!
Welke achterdeur?quote:
Omg ik moest lachen, mn ribben wat doe je. Ik wil daar nog eens doorheen klimmen. maar ben bang dat als ik dat probeer, dat Nero me achterna komt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHA
Ik kreeg een MI van Bart die door dat raampje boven je bed probeert te klimmen voor de nieuwjaarsduik
Nee joh dat doet Nero heus nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omg ik moest lachen, mn ribben wat doe je. Ik wil daar nog eens doorheen klimmen. maar ben bang dat als ik dat probeer, dat Nero me achterna komt.
Doe hem tussen je tieten. Doe ik ook altijd als die koud is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hand heeft last van de kou geloof ik![]()
Staat in rare houding, doet verdomd veel pijn en begint blauw te worden.
Ik heb het echt helemaal niet koud verder, alleen die hand
Of even om je zak heen leggen, werkt ook goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe hem tussen je tieten. Doe ik ook altijd als die koud is.
Dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met "dat doe ik altijd". Maar toen bedacht ik mij net dat zij geen zak heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of even om je zak heen leggen, werkt ook goed.
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Succes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
Ik ga maar eens de kou trotseren en de weg naar huis toe zoeken
Toedeloe
Tot straks...
En Lutte... je moet je huiswerk nog doen
Tieten=Zak, maar ik schreef tieten omdat Huppel geen zak heeft, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?
Sowieso een keer proberen in een zatte bui.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh dat doet Nero heus niet
Jaloers?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe jij jouw hand tussen haar tieten?
Zorg dan wel dat je je sleutels bij je hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sowieso een keer proberen in een zatte bui.
Ik heb wel een plastic zakquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tieten=Zak, maar ik schreef tieten omdat Huppel geen zak heeft, hoop ik.
Oh ik klim zo weer terug joh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je je sleutels bij je hebt
Ja man, ik wil ook zijn hand tussen mijn tietenquote:
Of je komt vast te zitten, oh god ik hoop dat iemand dan gaat filmenquote:
Niet wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man, ik wil ook zijn hand tussen mijn tieten
alles kan tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe ik wil een scrotum laten implanteren
Tal, vrijdag even via Nettings?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Annnet het volgende:
Wanneer zijn jullie hier weer? Mag je het zelf gaan filmen.
Die gaat zo mn fobo inquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe ik wil een scrotum laten implanteren
Geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Annnet het volgende:
Wanneer zijn jullie hier weer? Mag je het zelf gaan filmen.
Ze is er niet manquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tal, vrijdag even via Nettings?
Moet je naar groningenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tal, vrijdag even via Nettings?
Maar ik ben pas half 8 klaar?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gaat zo mn fobo in![]()
En dan ga ik naar dat lekkere veel te jonge maar o zo doable joch
Jij bent ook niet veel te jongquote:
Dat vindt hij heus niet erg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |